9 april 2018 om 00:00
iBOOD

iPad Pro 9.7" | Wifi | 32 GB (2016, CPO)

iPad Pro 9.7" (Wifi) (CPO)

Als het op design en prestaties aankomt, zijn er twee categorieën. Je hebt tablets en dan heb je de iPad.

Wil je naast wifi- ook 4G ondersteuning? Dat kan! NL  BE

Specificaties

Merk: Apple
Type: iPad Pro 9.7 Wifi (32 GB) (2016)
Staat: Certified Pre-Owned
Garantie: 1 jaar

Check de dropdown voor de verkrijgbare kleuren

Deze iPad Pro is Certified Pre-Owned. Dat betekent dat dit model uitvoerig is getest en gereinigd, en niet te onderscheiden is van de nieuwstaat. Dit alles is gecertificeerd door Apple en de iPad komt dan ook gewoon met een garantie van 1 jaar - óók via Apple zelf.

• 9,7 "Retina display
  • Met Touch ID
  • 12 MP iSight camera

Prestaties

• M9 Motion Coprocessor
  • 32 GB geheugen

Display

• Retina display
  • 9,7 inch multi-touch display met LED-achtergrondverlichting
  • Resolutie: 2048 x 1536 pixels, bij 264 pixels per inch (ppi)
  • Vingerafdrukbestendige oleofobische coating
  • Breed kleurenscherm
  • True toonweergave
  • Volledig gelamineerd display
  • Antireflectie coating

FaceTime HD Camera

• 5 megapixel foto's
  • 720p HD video opname
  • Retina Flash
  • f / 2.2 diafragma
  • Achterverlichting
  • Auto HDR foto's en video's
  • Gezichtsherkenning
  • Burst mode
  • Belichtingsregeling
  • Timer modus

iSight-camera

• 12 megapixel camera
  • Live foto's
  • Autofocus met focuspixels
  • True Tone Flash
  • Panorama (tot 63 megapixels)
  • Auto HDR voor foto's
  • Belichtingsregeling
  • Burst mode
  • Timer modus
  • Diafragma ƒ / 2.2
  • Lens bestaande uit vijf elementen
  • Hybride IR filter
  • Verlichtingssensor aan achterzijde
  • Sapphire crystal lens cover
  • Automatische beeldstabilisatie
  • Verbeterde lokale toon mapping
  • Verbeterde geluidsreductie
  • Gezichtsherkenning
  • Foto geotagging

Video-opnamefunctie

• 4K video-opname (3840 bij 2160) bij 30 fps
  • 1080p HD-video-opname bij 30 fps of 60 fps
  • 720p HD-opname bij 30 fps
  • Slowmotionvideo-ondersteuning voor 1080p bij 120 fps en 720p bij 240 fps
  • Time-lapse video met stabilisatie
  • Videobeeldstabilisatie
  • Gezichtsherkenning
  • 3x video zoom
  • Geotagging voor video's

Touch ID

• iPad ontgrendelen
  • Persoonlijke gegevens goed beveiligd in apps
  • Aankopen doen in de iTunes Store, App Store en iBook Store

Connectiviteit

• Wifi (802.11 a/b/g/n/ac); dual channel (2.4 GHz en 5 GHz); HT80 met MIMO
  • Bluetooth 4.2 technologie

Voeding en batterij

• Ingebouwde oplaadbare lithium-polymer batterij van 27,5 Watt/uur
  • Tot 10 uur surfen op internet via wifi, video kijken of muziek luisteren
  • Opladen via stroomadapter of USB naar computersysteem

Besturingssysteem

• iOS 9 (kan worden bijgewerkt naar de nieuwste versie van iOS)

Systeemvereisten

• Apple ID (vereist voor sommige functies)
  • Internettoegang

Verplicht voor synchronisatie met iTunes op Mac of PC

• Mac: OS X versie 10.8.5 of hoger
  • PC: Windows 7 of hoger
  • iTunes 12.4 of hoger (gratis download)
9 april 2018 om 00:16
duty2 Gebruiker

Even gekeken bij Apple zelf, daar zijn die CPO apparaten serieus prijziger: https://www.apple.com/nl/shop/browse/home/specialdeals/ipad/ipad_pro_97/wi_fi

Zag op bovenstaande website dat je wel gewoon AppleCare kan aanschaffen.

Iemand ervaring met CPO door Apple zelf? Is het aan te raden?

Beantwoorden

9 april 2018 om 00:20
pinohermsen Gebruiker

Op de apple site begrijp ik dat hier een nieuwe accu in zit, klopt dat ibood?

Ik heb er maar vast een besteld, is wel een erg goede aanbieding.

Beantwoorden

9 april 2018 om 09:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pinohermsen,

Er zit inderdaad een nieuwe accu in.

Beantwoorden

9 april 2018 om 00:25
coureurtjen Gebruiker

Ik vind het wat warrig worden allemaal… Er wordt altijd gezegd dat als het reffurbished is, het er duidelijk bijstaat “refurbished”. Wel dit vind ik hier niet duidelijk. Ok ja, tenzij je weet wat CPO betekent. Eerste indruk leek me dit nieuwe toestellen. Beetje boerenbedrog vind ik dit.

Beantwoorden

9 april 2018 om 00:36
Moderator Paul Moderator

Om die onduidelijkheid weg te nemen staat zowel bij Omschrijving als bij Specificaties precies uitgelegd (in de grijze blokken) wat CPO inhoudt.

Deze iPad Pro is Certified Pre-Owned. Dat betekent dat dit model uitvoerig is getest en gereinigd, en niet te onderscheiden is van de nieuwstaat. Dit alles is gecertificeerd door Apple en de iPad komt dan ook gewoon met een garantie van 1 jaar – óók via Apple zelf.

Beantwoorden

9 april 2018 om 00:39
coureurtjen Gebruiker

Beste Paul, bedankt e doch: CPO is gewoon een gradatie van refurbished. Dus ik vind dit niet voldoende. Dan moet je ook consequent zijn en niet zeggen bij nieuwe deals: “ja hoor helemaal nieuw. Als het niet zo is vermelden we “refurbished” altijd. Maar goed, wie ben ik ;-).

Beantwoorden

9 april 2018 om 00:43
pinohermsen Gebruiker

Ze verklaren in 5 regels uitvoerig wat CPO betekent, zelfs mijn schoonmoeder zou dit kunnen begrijpen… wat is je punt? Teleurgesteld dat je voor dit bedrag geen nieuwe ipad pro kunt kopen?

Beantwoorden

9 april 2018 om 08:08
Binnenmars Gebruiker

Mijn schoonmoeder begrijpt dat niet, refurbished dat snapt mijn schoonmoeder ook niet.

Wat mijn schoonmoeder wel snapt: “2e hands”

Beantwoorden

9 april 2018 om 09:28
Moderator Paul Moderator

CPO of refurbished gelijk stellen aan “2e hands” is te kort door de bocht.

Op 2e hands spullen krijg je geen garantie en het wordt ook niet grondig nagekeken, voordat het aangeboden wordt.

Er zijn vast wel schoonmoeders die dat wél begrijpen. ;-)

Beantwoorden

9 april 2018 om 10:54
Binnenmars Gebruiker

Mijn schoonmoeder heeft wel eens 2e hands auto gekocht.

Wat denk denk je? zgan, APK, 1/2 tank benzine, 1 jaar volledige garantie!, mapje voor het kenteken en sleutelhanger met hoesje waarvan het ritsje na een jaar natuurlijk wel kapot was.

Uiteraard weet mijn schoonmoeder ook niet wat een Occasion is.

Maak je niet ongerust, mijn schoonmoeder heeft ook geen internet

Beantwoorden

9 april 2018 om 11:46
manke_nl Gebruiker

Electronica slijt niet, maar nieuwe technologie wordt wel steeds gevoeliger en dan is het meer werkt naar behoren, of stuk. Refurbished is een prima manier om een duur apparaat voor minder te krijgen. Alleen zou dan de adviesprijs voor refurbished gebruikt moeten worden.

Beantwoorden

9 april 2018 om 13:11
gjs Gebruiker

Als mijn schoonmoeder leest “Deze iPad Pro is Pre-Owned”, leest zij ook “second hand” ;-)

Beantwoorden

9 april 2018 om 15:03
Santee Gebruiker

Elektronica slijt wel.. chips gaan vanzelf kapot als je ze lang genoeg gebruikt. Temperatuur verhoging, voltage verhoging, langer en intensiever gebruik versnellen dit.

Beantwoorden

9 april 2018 om 19:04
henny28 Gebruiker

pinohermsen

gaat wat anders doen als je alleen maar stomen ad woorden kan geven je denk zeker

dat je heel wat ben ik erg mijn dood aan dat schort mensen zo jij

Beantwoorden

9 april 2018 om 19:27
Brachioradialis Gebruiker

@henny28: Ik heb je zin al vier keer nagelezen, maar ik heb nog altijd geen flauw idee wat je bedoelt. Nog een poging?

Beantwoorden

9 april 2018 om 23:01
DornoD Gebruiker

Laat ik een vertaal poging doen: 
“Ga wat anders doen als je alleen maar stomme antwoorden kan geven. Je denkt zeker dat je heel wat bent. Ik erger me dood aan dat soort mensen zoals jij.”

Autocorrect kan soms flink huishouden. :-)

Beantwoorden

9 april 2018 om 00:31
Frits spits Gebruiker

Best bizar eigenlijk dat het scherm en de camera van dit model beter zijn dan die van de iPads uit 2018.

https://www.tabletsmagazine.nl/2018/03/wat-is-het-verschil-tussen-de-ipad-9-7-2018-ipad-9-7-2017-en-de-ipad-pro-9-7/

Beantwoorden

9 april 2018 om 06:10
chchoi Gebruiker

De “gewone” ipad is ook meer een budget model geworden. Btw, de prijs bij Apple voor de 32GB CPO versie is € 529 en niet € 619.

Beantwoorden

9 april 2018 om 06:08
Merlijn2504 Gebruiker

In de app gaat het om een ander model?

https://ibb.co/mM5Rbc

Beantwoorden

9 april 2018 om 06:11
chchoi Gebruiker

die is met 4G, kan je hier ook kiezen voor een meerprijs.

Beantwoorden

9 april 2018 om 09:25
Moderator Paul Moderator

Voor de deal van de iPad Pro 9.7″ | Wifi & 4G | 32 GB (2016, CPO) kun je op jouw land klikken:
Nederland | België

Beantwoorden

9 april 2018 om 06:10
wtco Gebruiker

We hebben vorige jaar 2 Iphones 6 refurbished gekocht via iBOOD en beide zijn reeds paar keer terug gestuurd en nu weeral problemen waarbij er één geen verbinding krijgt met de provider. Batterij gaat ook plots van 70 % naar 19%. Scherm valt uit. Doe het niet en koop gewoon nieuwe.

Je krijgt ook maar 1 jaar garantie en daar zitten we nu bijna aan….

Beantwoorden

9 april 2018 om 11:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi wtco,

Vervelend om te horen dat deze iPhones niet goed (meer) werken. Heb je hierover al contact met ons opgenomen, of kan ik je hier nog mee verder helpen?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 april 2018 om 06:44
Merlijn2504 Gebruiker

Vanaf prijs is 529 bij de officiele Apple store. NEem aan dat ze hun eigen adviesprijs hanteren.

Link naar specifiek product:

https://www.apple.com/nl/shop/product/FLMQ2NF/A/Gereviseerde-iPad-Pro-Wi-Fi-32-GB-Goud

Desalniettemin een nette deal, maar adviesprijs dient in mijn ogen te mogen worden aangepast.

Beantwoorden

9 april 2018 om 07:43
rockbiker Gebruiker

Ik zou graag de adobe apps lightroom en PS willen gebruiken. Is 32gb dan niet te krap?

Beantwoorden

9 april 2018 om 08:40
coen23 Gebruiker

Even twee vraagjes waarvan een al eerder gevraagd:

Zit hier een nieuwe accu in?

Weet iemand of de vertragingstijd van het scherm icm apple pencil vergelijkbaar is als die van de nieuwe Ipad 2018, allebei 60Hz screen, 2018 iets snellere processor, dus allebei 40 ms?

Beantwoorden

9 april 2018 om 11:18

Er is inderdaad een nieuwe accu in deze iPads geplaatst!

Beantwoorden

9 april 2018 om 09:00
Mauser Gebruiker

Wordt geleverd met iOS 9. Kan je natuurlijk bijwerken naar de huidige iOS 11, maar dat betekent dat dit het model uit 2016 is, dus bijna 2 jaar oud.

Beantwoorden

9 april 2018 om 09:09
TheKingNL-79 Gebruiker

Van Apple; “We test and certify all Apple refurbished products and include a 1-year warranty.
All refurbished iPad models also include a brand new battery, new outer shell and a new white box.
Supply is limited and availability is guaranteed once we receive your full payment.”

Dus, nieuwe accu en behuizing.

Beantwoorden

9 april 2018 om 09:10
ronaldbons Gebruiker

Mooie prijs. 32GB te weinig

Beantwoorden

9 april 2018 om 10:13
hansspin Gebruiker

32 GB te weinig? Dan koop je bvb. een Photofast device en kan je hup naar 128 GB als je wilt.

https://www.appletips.nl/photofast-memoriescable-en-i-flashdrive-max-de-usb-stick-voor-iphone-en-ipad/

Beantwoorden

9 april 2018 om 12:54
Baukevdw Gebruiker

“Dit alles is gecertificeerd door Appleen de iPad komt dan ook gewoon met een garantie van 1 jaar – óók via Apple zelf.”

IBood is zelfs verplicht om gedurende 36 maanden of 3 jaar garantie aan te bieden volgens de wet.

Beantwoorden

9 april 2018 om 13:08
dewinterschilder Gebruiker

Op refurb geldt een termijn van 1 jaar hoor. Is een uitzondering. Mag volgens de wet.

Beantwoorden

9 april 2018 om 15:43
flashcu Gebruiker

Ik heb net besteld…. mooi ding voor prima prijs.. koop nooit nieuwe iPads voor de kids..

prima deal!

Beantwoorden

9 april 2018 om 15:49
Thibault_DC Gebruiker

Is dit een iPad PRO? Lijkt me vrij bizar omdat de pro’s alleen maar in 10,5 inch en 12,9 inch bestaan. Dit is wel belangrijk want op een Pro kan je een Apple pencil gebruiken op de nieuwe (tot een week geleden) niet.

Bedankt voor de verduidelijking!

Beantwoorden

9 april 2018 om 15:55
jazzyjef Gebruiker
9 april 2018 om 15:57

Dit is inderdaad de iPad PRO 9.7″ die in 2016 op de markt is gebracht.

Beantwoorden

9 april 2018 om 20:05
Thibault_DC Gebruiker

Ok bedankt!

Beantwoorden

9 april 2018 om 16:50
csmcsm Gebruiker

Geef mij eens een goede reden waarom ik deze moet kopen en niet de iPad 2018? Sta op het punt een iPad aan te schaffen

Beantwoorden

9 april 2018 om 16:55
Dubbele-muismat Gebruiker

Ik geef er zelfs twee:

- Beter scherm

- Betere camera

Beantwoorden

9 april 2018 om 17:05
Tom2006 Gebruiker

- Meer speakers

-  smart connector

- auto tone

Beantwoorden

9 april 2018 om 18:34
otaner Gebruiker

- Veel, veel beter scherm!

Beantwoorden

9 april 2018 om 18:46
bugsfunny Gebruiker

Misleiding ten top refurbished wordt CPO. De markt wordt overspoeld met refurbished Apple aparaten. De term refurbished is besmet o.a. door een artikel in de Consumentenbond. Kun je je geen Apple permitteren koop dan geen refurbished of CPO maar ga voor een nieuw Android toestel. Veel meer plezier gegarandeerd. Overigens ik ben een Apple fan maar heb zeer negatieve ervaringen met refurbished Apples. Whats in a name het blijven gebruikte tweedehandsjes waarvan je de gebruikers geschiedenis niet kent!

Beantwoorden

9 april 2018 om 21:32
pinohermsen Gebruiker

De allerbeste android tablet van dit moment de tab S3 heeft een beter scherm en is verder in alle punten minder dan deze ipad pro. Helaas heb ik nooit veel plezier beleefd aan android tablets, veel apps hebben in android niets een een tablet versie… hoezo plezier. Buiten dat draait een ios tablet na 5 jaar nog als een zonnetje waarbij je met die samsung maar liefst 2 jaar gegarandeerde software ondersteuning geniet… wat een plezier. Mijn vrouw heeft een tab S3 van haar werkgever en neemt altijd mijn ipad air2 van vier jaar oud als hij beschikbaar is.

Beantwoorden

9 april 2018 om 23:07
Moderator Paul Moderator

CPO is de term die Apple hiervoor hanteert. Vandaar dat dit erbij wordt vermeld. 
Om onduidelijkheid te voorkomen wordt de term CPO uitgelegd in de Omschrijving en bij de Specificaties.

Bij tweedehandsjes ontvang je geen garantie en is het toestel niet nagekeken voordat het aangeboden wordt. Dat is bij refurbished en bij CPO wel het geval.

Critici vinden het leuk om te zeggen dat refurbished hetzelfde is als tweedehands, maar dat klopt niet.

Beantwoorden

9 april 2018 om 21:23
pinohermsen Gebruiker

Ben blij dat ik er gisteren meteen een gekocht heb. De ipad4 van mijn dochter was aan vervanging toe waardoor ze steeds mijn ipad air2 jat. De pro’s vond ik echter veel te duur en de ipad 2017 was absoluut geen verbetering tov de air2 sterker nog die is gewoon minder. De 2018 is helaas niet veel beter dan de 2017.

Deze pro 9,7 overtreft alle gewone ipads, ook de laatste nieuwe. De pro is lichter, heeft een superieur scherm en geweldig geluid. De a9x processor doet het geweldig in alle benchmarks.

En ja het is een refurbished, maar de buitenkant en de accu de enige twee dingen die te lijden hebben zijn nieuw dus ik zie het punt niet.

Snap ook het geweeklaag niet over refurbished. Het staat er duidelijk bij en voor kwaliteits producten is het een normale markt geworden. Wie denkt dat je voor dit geld een hele nieuwe krijgt is koekoek.

Beantwoorden

9 april 2018 om 22:51
bugsfunny Gebruiker

https://www.consumentenbond.nl/smartphone/refurbished-iphone Volgens mij bevestigt dit artikel mijn mening.

Beantwoorden

9 april 2018 om 23:22
pinohermsen Gebruiker

Mooi artikel! Laat zien dat je bij het kopen van refurbished op de aanbieder moet letten. Apple verkoopt dus met nieuwe accu en volledig nieuwe buitenkant. Dit in flagrante tegenstelling tot de aanbieders van het artikel van de consumentenbond. Dat stuk van de consumentenbond gaat dus over aanbieders die echt 2e hands verkopen en niet refurbished door apple zelf en niet over tablets maar over telefoons…

Beantwoorden

9 april 2018 om 22:55
bugsfunny Gebruiker

Of anders deze wel. Weet wat je koopt. Dus gezeur is het zeker niet. https://www.consumentenbond.nl/smartphone/kooptips-refurbished

Beantwoorden

9 april 2018 om 23:28
pinohermsen Gebruiker

De tips volgend.

Vergelijk; deze refurbished ipad pro is goedkoper dan vergelijkbare toestellen bij andere verkopers. Het is zelfs goedkoper dan vergelijkbare tablets op marktplaats. Dus vette aanbieding!

Staat van het product; krasvrije buitenkant en nieuwe accu. Echt refurbished dus!

Voordeel: zoals gezegd, zelfs een tweede hands op marktplaats met krassen en oude accu is duurder.

Garantie; 1 jaar check.

Aanbieder: ibood….

Lees je zelf eigenlijk wel waar je nu kritiek op wil leveren? Er staat duidelijk bij, zelfs met gekleurde tekst, wat ze verkopen. Verder is het een top aanbieding. Wat is je punt nu?

Beantwoorden

9 april 2018 om 23:30
ruwepit Gebruiker

bugs, Je zeurt en jengelt als een kind van 4 die perse zijn gelijk moet hebben. Daarmee bereik je juist het tegendeel van wat je wilt bereiken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.