13 april 2018 om 00:00
iBOOD

Lacoste Polo | Regular Fit

Lacoste Polo | Regular Fit

De zomer komt steeds dichterbij - hoogste tijd om je garderobe aan te vullen met een (of meer) fijne polo’s van Lacoste!

Liever een andere polo? Of misschien een zwembroek?
Klik dan hier (NL) of hier (BE)

Specificaties

Merk: Lacoste
Type: Polo (L1230)

• Ideaal voor de zomer
  • Absolute topkwaliteit
  • Heerlijk licht katoenmesh

• Materiaal: 100% katoenmesh
  • Pasvorm: Regular Fit
  • Geribbelde kraag met 3 knoopsluitingen
  • Geborduurde krokodil op de borst
13 april 2018 om 00:08
kampensteijn Gebruiker

Tevreden over Lacoste polos. Blijven lang goed, gaan niet lubberen.

Beantwoorden

13 april 2018 om 07:15
Chantiago Gebruiker

Waarom zijn deze goedkoper dan de andere Lacoste polo’s op de site?

Beantwoorden

13 april 2018 om 07:30
Moderator Jim Moderator

Hi Chantiago,

In de flash sale is het model net iets anders, voor zover ik kan zien. Bijvoorbeeld het aantal knoopjes :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

13 april 2018 om 07:57
LMWentink Gebruiker

Ik vind de maataanduiding onduidelijk. Waar staan de cijfers 3 t/m 9 voor?

Beantwoorden

13 april 2018 om 08:06
Binnenmars Gebruiker

Bij de foto’s staat een maattabel, Ik heb maat 7 dat is een XXL, die ik qua lengte iets korter vind dan XXL

Beantwoorden

13 april 2018 om 08:13
LMWentink Gebruiker

Bedankt!

Beantwoorden

13 april 2018 om 08:37
roderiquez Gebruiker

Ik vind de maataanduiding ook erg onduidelijk. Ik ben 1.95 en de polo’s zijn dan al snel te kort. Maar wanneer ik een grotere maat kies is het al gauw te ruim want ik ben normaal van postuur. Kan ik achter de lengtemaat komen? Hoe sluiten ze aan?

Beantwoorden

13 april 2018 om 08:40
Wouter99 Gebruiker

Dat probleem heb ik ook altijd. Helaas zijn dit regular fit modellen. Dus hoe groter hoe breder. Zelf ben ik ook die lengte en heb de slimfit modellen nodig. Hopelijk komen die ook nog eens voorbij. Mooie aanbieding

Beantwoorden

13 april 2018 om 10:33
stanwillia17 Gebruiker

IBOOD> Waarom als ik wil bestellen en bestalen staat er in 5,95 verzendkosten bij me winkelwagen? Er staat toch 2,95 verzendkosten?? Graag nakijken.

Beantwoorden

13 april 2018 om 10:44
Moderator Jim Moderator

Hi Stan!

Dat komt doordat het pakket te groot wordt als je meerdere items toevoegt aan je mandje! Het pakketje past dan namelijk niet meer door de brievenbus.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

13 april 2018 om 15:49
koningsveld Gebruiker

Dus m.a.w. 1 polo shirt past wel door de brievenbus, en 2 niet!?

Beantwoorden

13 april 2018 om 16:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is helemaal correct. We verzenden 1 polo met de brievenbuspost en 2 polo’s niet. Het zou tenslotte zonde zijn als de postbezorger jouw gloednieuwe Lacoste polo’s door de brievenbus moet proppen omdat ze samen nét te dik zijn.

Beantwoorden

13 april 2018 om 12:03
titusvh Gebruiker

Er staat ook een chest size bij. Op welk punt van je “chest” wordt je geacht dat te meten?

Mijn ervaring was overigens dat Lacoste polo’s wat klein uitvallen, en ik heb ze een maatje groter nodig dan ik op grond van de vertaaltabel zou verwachten.
En helaas is dat erg vaak de maat die meteen is uitverkocht bij alle dagaanbieders :-(

Beantwoorden

13 april 2018 om 12:51

Graag verwijs ik je naar onderstaande filmpje waar dit wordt uitgelegd :-)

Beantwoorden

13 april 2018 om 12:32
Hobiefj Gebruiker

is het ook mogelijk om meerdere kleuren te bestellen in een maat en zo ja hoe doe ik dat?

Beantwoorden

13 april 2018 om 12:49

Je kunt 1 variant toevoegen aan je winkelwagen, klikken op “Verder winkelen” en vervolgens nog een variant toevoegen aan je winkelwagen. Zo worden de producten gebundeld en betaal je slechts eenmaal verzendkosten. Op deze wijze kun je alle deals die op dit moment online staan op onze website combineren in 1 bestelling.

Beantwoorden

13 april 2018 om 15:50
koningsveld Gebruiker

Bas, je college zegt hierboven nog iets anders……Wat is nu waar!?

Beantwoorden

13 april 2018 om 16:00

Dit is inderdaad enigszins verwarrend. Je kunt de polo’s bundelen in 1 bestelling en zo slechts eenmaal verzending betalen. Zodra je 2 polo’s bestelt springen de verzendkosten van € 2,95 naar € 5,95, dit komt doordat we ze dan met pakketpost i.p.v. brievenbuspost versturen. Hierdoor is het niet direct voordeliger om 2 polo’s te bundelen (maar het is wel een mogelijkheid natuurlijk). Als je 3 of 4 polo’s bundelt, of een andere deal van onze website direct mee bestelt, dan is bundelen wel weer voordeliger.

Beantwoorden

13 april 2018 om 12:33
Hobiefj Gebruiker

en.. Ik heb maat L is dat 6 of 7?

Beantwoorden

13 april 2018 om 12:49

Maat L komt overeen met 5, zie hiervoor onderstaande maattabel.

Beantwoorden

13 april 2018 om 15:24
iBroeder Gebruiker

Hola pola! inches? En ik maar denken dat Lacoste een Frans merk is :o

Ik vraag me af wat ze bedoelen met International size gezien een L in de EU bijvoorbeeld iets anders is dan een L in de USA. Gezien de borstmaten er onder een stuk groter zijn dan die van bvb ASOS vermoed ik dat de maten hier eerder de Amerikaanse maten zijn.

Beantwoorden

13 april 2018 om 14:35
danieljansen1987 Gebruiker

Balen wou graag de pitch maat meteen uitverkocht. Zonde

Beantwoorden

13 april 2018 om 15:45
koningsveld Gebruiker

Ik heb 2 vragen:

-1 Wat is de kleur  T5 Trade Wind. Zie daar geen plaatje van namelijk.

-2 Moderator legde net hier uit dat als je de producten bundelt je maar 1x verzendkosten hoeft te betalen, maar ik heb 2 Lacoste shirts bested op deze manier en moet gewoon 2x verzendkosten betalen. Hoe zit dat nu?

Beantwoorden

13 april 2018 om 15:59

Hoi koningsveld,

We gaan even achter de kleur van de Trade Wind aan, deze ontbreekt inderdaad per abuis bij de afbeeldingen.

Dit is inderdaad enigszins verwarrend. Je kunt de polo’s bundelen in 1 bestelling en zo slechts eenmaal verzending betalen. Zodra je 2 polo’s bestelt springen de verzendkosten van € 2,95 naar € 5,95, dit komt doordat we ze dan met pakketpost i.p.v. brievenbuspost versturen. Hierdoor is het niet voordeliger om 2 polo’s te bundelen (maar het is wel een mogelijkheid natuurlijk). Als je 3 of 4 polo’s bundelt, of een andere deal van onze website direct mee bestelt, dan is bundelen wel weer voordeliger.

Kortom: Je hebt wel eenmaal verzendkosten betaalt, maar dit waren hogere verzendkosten omdat je bestelling met de pakketpost verzonden gaat worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 april 2018 om 16:01
Sturke Gebruiker

Hallo,

Hoe kunnen we de kleuren onderscheiden of noemeren? Bv bovenste bolletje is welk kleur??

Beantwoorden

13 april 2018 om 16:34

Hoi Sturke,

Je vindt bij de afbeeldingen bij de deal foto’s van de diverse kleuren. Hierbij staat steeds een label met welke kleur dit is.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 april 2018 om 23:30
basvandenhout Gebruiker

Vandaag polo’s ontvangen van akito tanaka. Op foto duidelijk geen print in de kraag die zichtbaar is, uitpakken en spuuglelijke tekst half binnen en buiten de kraag. Misleiding. Ik stuur ze meteen terug maar wil ook de verzendkosten vergoed hebben want dit is niet wat jullie aanbieden!!

Beantwoorden

14 april 2018 om 08:27
padje1504 Gebruiker

in de Ibood aanmedlings mail staat een bedrag van EUR 39,95 maar op de site zijn de polo’s EUR 54,95?

Waar zijn de polo’s van EUR 39,95?

Beantwoorden

14 april 2018 om 23:34
Moderator Paul Moderator

De polo van €39,95 was de dagdeal van 13 april en is inmiddels niet meer te bestellen. 
De kleding in de Lacoste flashsale zijn andere modellen met andere prijzen.

Beantwoorden

19 april 2018 om 18:28
oostorm Gebruiker

net 2 polo,s binnen,kan ik ook een maatje kleiner krijgen?vallen toch wel groot

Gr

Beantwoorden

19 april 2018 om 23:58
Moderator Paul Moderator

Omruilen voor een andere maat is helaas niet mogelijk. Als de bestelde maat te groot is, mag je deze binnen de zichttermijn van 14 dagen terugsturen. Je kunt hiervoor een serviceverzoek versturen. Kies daarbij voor Annulering.

Beantwoorden

29 april 2018 om 05:57
zottoli3126 Gebruiker

2 polo gekocht slechte kwaliteit naar het wassen helemaal uit model.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.