23 april 2018 om 00:00
iBOOD

Philips AquaTouch Wet & Dry + Body Groomer

Philips AquaTouch Wet & Dry Bundel

Met dit krachtige scheerapparaat en de bijgeleverde trimmer en bodygroomer, ben jij in één klap helemaal klaar voor de zomer!

Specificaties

Merk: Philips
Type: AquaTouch S5050/64 + Body Groomer Pack
Garantie: 2 jaar

• Incl. bodygroomer & trimmer
  • Werkt zowel nat als droog
  • Met handig etui

Scheerresultaten

• Scheersysteem: ComfortCut-messysteem
  • Volgt de contouren: Flex-scheerhoofden, 5 draairichtingen
  • Huidcomfort: Huidbeschermend systeem, AquaTec Wet & Dry

Accessoires

• Inclusief bodygroomer
  • SmartClick: Precisietrimmer
  • Onderhoud: Beschermkap
  • Etui meegeleverd

Gebruiksgemak

• Display: Batterij-indicator met 1 niveau, Batterij bijna leeg-indicator, Reisvergrendelingsindicator
  • Schoonmaken: Volledig afspoelbaar
  • Bediening: Koppel los voor gebruik

Ontwerp

• Handvat: Ergonomische grip
  • Kleur: Aquablauw & Zwart

Vermogen

• Batterijtype: NiMh
  • Gebruikstijd: 30 min. / 9 scheerbeurten
  • Opladen: Volledig opladen in 8 uur
  • Automatisch voltage: 100 - 240 V
  • Maximaal energieverbruik: 9 W
  • Energieverbruik in stand-by: 0,1 W
23 april 2018 om 08:20
ward79 Gebruiker

Is dit scheerapparaat ook geschikt voor gebruik onder de douche?

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:04
FIGO-NL Gebruiker

Ook mijn vraag, mag het hele apparaat nat worden

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:27
Official Product Expert Philips-Expert Official Product Expert

Hallo Ward en Figo. Ik ben vandaag de aangewezen persoon vanuit Philips om jullie van de juiste informatie te voorzien. Wat goed om te horen dat jullie geintereseerd zijn in dit modelletje. Onze Aquatouch wet& dry kan zonder en met scheerschuim worden en daarnaast ook nog eens onder de douche. Keus genoeg dus, het is maar net wat je fijn vindt. Geniet van de lekker zonnige dag en mochten jullie nog vragen hebben dan meld ik me hier ook weer. Groetjes, Jurgen.

Beantwoorden

23 april 2018 om 10:52
Susantigoon Gebruiker

Zelfs aan te raden onder de douche of i/d badkuip:

dan is de hele omgeving etc. een stuk soepeler en heb je ook amper of geen last van roodheid nadien, ook zonder aftershave.

Beantwoorden

23 april 2018 om 08:21
Patois Gebruiker

Iemand ervaring met dit model? Mijn oude Philips is aan vervanging toe en dit lijkt een mooie upgrade…

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:57
cokamie Gebruiker

Is dit toestel te gebruiken voor een “harde” stoppelbaard. En kan die voldoende glad scheren?

Beantwoorden

23 april 2018 om 10:03
severensm Gebruiker

Bij mijn ervaring zijn deze 5000 series niet ideaal voor de meer stugge baardgroei, dan zou ge meer naar de 7000 en 9000 series moeten neigen.

Beantwoorden

23 april 2018 om 11:02

Hallo Cokamie, goede vraag. Ik wil absoluut niks afdoen aan de persoonlijke ervaring van Severen. Echter, Over het algemeen is de 5000 series juist bedoeld voor de iets stuggere baard, de 7000 voor de gevoelige huid en de 9000 is onze meest geavanceerde lijn scheerapparaten. Onze Aquatouch kan op een veilige manier haar tot 0,5 mm trimmen en de scheerhoofden draaien in 5 verschillende richtingen voor een snelle en gladde scheerbeurt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het wel. Groetjes, Jurgen.

Beantwoorden

23 april 2018 om 11:05
Susantigoon Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 april 2018 om 10:47
tiimm89 Gebruiker

Kan deze ook als tondeuse fungeren voor korte hoofdhaar (< 0,5cm)?

Beantwoorden

23 april 2018 om 11:08

Hallo Tim, dankjewel voor je vraag. Daar kan ik vrij kort in zijn: wij raden dat af. De Aquatouch kan je veilig gebruik voor je gezichtshaar en er komt ook een ‘bodygroomer’ bij die je kan gebruiken om je lichaam te scheren. Voor de hoofdhuid raad ik je aan om onze tondeuses te bekijken. Mocht je geinteresseerd zijn, je kan ze hier vinden: https://www.philips.nl/shop/persoonlijke-verzorging/tondeuses/c/SERIES_HAIR_CLIPPERS_SU

Fijne dag, Tim!

Groetjes, Jurgen.

Beantwoorden

23 april 2018 om 17:35
tiimm89 Gebruiker

Hallo Jurgen

Bedankt voor je antwoord.

Bieden jullie ook all-in-one tondeuse+scheerapparaat aan? Ik heb namelijk één scheerapparaat voor baard, en één tondeuse voor hoofdhaar. Zou mooi zijn om hiervan één enkel apparaat te hebben aangezien ik veel reis.

Mvg

Tim

Beantwoorden

23 april 2018 om 12:48
Ysp Gebruiker

Beste,

kan het scheerapparaat ook gebruikt worden via netsnoer (dus stel dat de batterij VOLLEDIG leeg is , kan ik me dan scheren als ik het scheerapparaat via het netsnoer van stroom voorzie) ?

Beantwoorden

23 april 2018 om 13:33

Goedemiddag Ysp, helaas is dit niet het geval. Het scheerapparaat kan slechts draadloos gebruikt worden. Als je hem volledig oplaadt (in 8 uur is hij volledig opgeladen) kan hij voor 30 minuten lang draadloos gebruikt worden. Fijne dag nog.

Beantwoorden

23 april 2018 om 18:22
citroenrijder Gebruiker

goedemiddag,

mijn vraag is of er ook een reserve-scheerkop SH50 meegeleverd wordt, alvast dank voor je reactie

Beantwoorden

23 april 2018 om 19:23
vanhulle12345 Gebruiker

Beste, kloppen deze prijzen? Op bol.com is dit te koop voor 90 euro

Beantwoorden

23 april 2018 om 21:11
Moderator Niek Moderator

Goedenavond vanhukke12345,

Wat zou er niet kloppen aan de prijs? Het is een mooie korting die je hier krijgt :-)

Beantwoorden

23 april 2018 om 20:23
vankroonenburg Gebruiker

Altijd heel tevreden geweest over mijn Philips scheerapparaat.  Maar twee jaar geleden één aangeschaft uit de 7000 serie, na een half jaar waren de mesjes bot. Philips is geen Philips meer las ik op dit forum m.b.t. een tv aanbieding. Kennelijk geldt dit ook voor de scheerapparaten.

Beantwoorden

23 april 2018 om 21:58
iprchris Gebruiker

Ik zag op een scheerkoppen site elke maand nieuwe scheerkoppen te kopen dus een half jaar is dan heel lang

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.