27 april 2018 om 00:00
iBOOD

Anker PowerCore Speed 20000 mAh | QuickCharge 3.0

Product expert aanwezig

Anker PowerCore 20.000 Powerbank

Deze powerbank heeft mogelijk de meeste kracht ooit in zo'n compacte behuizing en laadt apparaten tot 4x sneller op dan een standaard lader.

Specificaties

Merk: Anker
Type: PowerCore Quick Charge 3.0 20.000 mAh Zwart (A1272011)
EAN: 0848061037982
Garantie: 2 jaar

• Met Quick Charge 3.0
  • Laadt in 35 min. tot 80%
  • Ultra-hoge capaciteit: 20.000 mAh

Klik hier voor een lijst van de apparaten die compatibel zijn met deze powerbank (QC3.0).

Technische eigenschappen

• Technologie: Quick Charge 3.0; PowerIQ
  • Aantal keren iPhone 6s opladen met een volle powerbank: 7,3 keer
  • Aantal keren iPad mini 4 opladen met een volle powerbank: 2,5 keer
  • Aantal keren Samsung S6 opladen met een volle powerbank: 5,2 keer
  • Aantal poorten om op te laden: 2
  • Output: 5V 4.8 A (2.4 A max per port)
  • Maximale input: 2 A

Weerbaarheid

• Stootbestendig
  • Trillingbestendig
  • Bestand tegen temperaturen tussen: -40˚C en 77˚C

Fysieke eigenschappen

• Meegeleverd: 1x microUSB-kabel
  • Afmetingen: 16,51 x 5,84 x 2,29 cm
  • Gewicht: 367 gr

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 04:00 tot 12:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Anker-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

27 april 2018 om 12:42
aepduvet Gebruiker

Ondersteunt deze powerbank de QC van een Huawei P20 Pro?

Beantwoorden

27 april 2018 om 13:01
Official Product Expert Anker-Expert Official Product Expert

Ik heb toch nog iemand kunnen vinden die de vragen over Huawei kan beantwoorden :).

We kunnen de power bank wel aanraden de fast charging modellen van Huawei, omdat het sneller zal gaan dan met een gewone power bank, maar het kan zijn dat het niet zo snel is met de bijgeleverde Huawei oplader.

Beantwoorden

27 april 2018 om 13:13
aepduvet Gebruiker

Bedankt voor de snelle reactie! Ik geef dan liever wat meer uit voor de zekerheid van QC, ik zoek verder.

Beantwoorden

27 april 2018 om 15:12
tenne Gebruiker

Hallo daar,
kan er mij iemand vertellen of deze powerbank ook te gebruiken is voor de Iphone SE?
Vriendelijke groeten!!

Beantwoorden

27 april 2018 om 15:25
tenne Gebruiker

Had ik wat beter gekeken dan had ik gezien dat dit de aller eerste vraag was, oeps!!!

Beantwoorden

27 april 2018 om 15:32
HenkNL Gebruiker

Kan deze powerbank ook voor een continue stroomvoorziening gebruikt worden? Of schakelt de powerbank uit wanneer de getrokken stroom onder een bepaald punt komt ?

Beantwoorden

27 april 2018 om 23:29
iBroeder Gebruiker

Oh jammer dat het voorbij is :-( zal mijn aankoop moeten uitstellen tot de volgende goede deal

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.