5 mei 2018 om 00:00
iBOOD

LG 55" 4K OLED TV | Soundbar | HDR | OLED55E7N

LG 55" 4K OLED TV (E7)

Wil je voor het allermooiste, het allerbeste, het allernieuwste gaan, dan kun je niet om deze LG E7 OLED TV (2017) heen.

Specificaties

Merk: LG
Type: OLED55E7N
Garantie: 2 jaar

• Met webOS 3.5 smart TV-functies
  • Geïntegreerde Dolby Atmos soundbar
  • Active HDR, Dolby Vision, HLG & HDR10

Algemeen

• Display Type: OLED TV
  • Schermdiagonaal: 55"
  • Design: Picture on Glass
  • Ultra HD Premium gecertificeerd: Ja
  • LG Smart TV: webOS 3.5
  • Resolutie: 4K Ultra HD (3840 x 2160)
  • Geluid: Soundbar stand met Dolby Atmos

Beeld

• Contrast: Oneindig, met perfect zwarte weergave
  • Kleurweergave: Perfecte kleuren
  • Kleur nauwkeurigheid: 3D Colour Mapping
  • Kleurdiepte: Billion Rich Colours
  • Kijkhoek: Perfecte kijkhoek
  • Dimming: Pixel Dimming
  • Refresh rate: 100 Hertz
  • HDR type (High Dynamic Range): OLED HDR
  • HDR format ondersteuning: Active HDR, Dolby Vision, HLG en HDR 10
  • ULTRA Luminance: Ja
  • Picture Engine: Perfect Mastering Engine
  • Beeldmodus: Levendig, Standaard, Eco, Bioscoop, Sport, Games, Foto, HDR Effect, Expert 1 (lichte kamer) en Expert 2 (donkere kamer)
  • Aspect ratio: 16:9, Orgineel, 4:3, Vertical zoom, All directions zoom, Just scan)
  • 4K Upscaler: Ja

Audio

• Audio output: 40W / 4.2ch (WF:20W)
  • Design: Soundbar stand
  • Speaker type: Frontal speaker
  • Magic Sound tuning: Ja
  • Smart Sound modus: Ja
  • Surround Sound modus: Dolby Surround
  • Clear Voice: Clear Voice III
  • Geluidsmodus: Standaard, Clear Voice III, Muziek, Bioscoop, Sport, Games)
  • DTS Decoder: Ja (DTS-HD)
  • Optical sound sync: Ja
  • Wireless sound sync: Ja

webOS Smart TV

• OS versie: webOS 3.5
  • Magic Zoom: Ja
  • Magic Mobile Connection: Ja
  • STB Controle: Ja
  • 360 VR: Ja
  • Multi-view: Ja
  • Web Browser: Ja

Smart Share

• Miracast: Ja
  • WiDi: Ja
  • DLNA gecertificeerd: Ja

Tuner

• DVB-C: Ja
  • DVB-T2: Ja
  • DVB-S2: Ja
  • DVB CI+: Ja

DVR

• DVR Type: Digitaal
  • DVR Ready: Ready
  • Time Shift: Ready
  • 2 Tuner Watch & Record: Ja

Aansluitingen

• Wifi: Ja
  • Bluetooth: Ja
  • CI+ Slot: Ja
  • HDMI: 4
  • USB: 3
  • RF In: 3
  • Digital Audio Out (Optical): 1
  • RS-232C (Control / SVC): 1
  • Netwerk aansluiting (LAN): 1
  • External speaker out / Headphone out: 1

Afstandsbediening

• Magic Remote: Ja (Premium)
  • Batterijen voor de afstandsbediening: Ja

Teletext

• Pagina's: 2000

Eco

• Voeding: 100-240Vac, 50-60Hz
  • Stand-by energieverbruik: 0.30 W
  • Energieklasse (A+++ tot E schaal): A

Fysieke eigenschappen

• Set zonder voet: 1237 x 767 x 56.7 mm
  • Set met voet: 1237 x 767 x 175 mm
  • Gewicht met voet: 18.5 kilo
  • VESA: 400x200
14 mei 2018 om 12:52
D3nn15 Gebruiker

Rare situatie… Onduidelijkheid over wanneer er nu daadwerkelijk overgedragen is/gaat worden aan Dynalogic. Verzending in Mijn Ibood staat nog steeds op verwerking, je zou verwachten na pakket overdracht dat er wel degelijk al een track/trace informatie is.

Het is dat de aanbieding scherp is, maar dit is niet echt netjes zo. Vertraging of onverwachte zaken is geen ramp maar duidelijke informatie voorziening maakt een hoop goed in zoiets.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 13:36
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Dennis,

Ik denk dat dit komt doordat er te weinig stuks geleverd zijn in het distributiecentrum. De nalevering is inmiddels bijna in het distributiecentrum, waarna ook de laatste televisies kunnen worden overgedragen aan Dynalogic.

Hierover had je uiteraard geïnformeerd moeten worden. Mijn excuses dat dit niet gebeurd is. Ik ga even navragen of dit alsnog per mail kan gebeuren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 mei 2018 om 15:17
DiViN3 Gebruiker

Het zou inderdaad prettig zijn beter geïnformeerd te worden. Helemaal bij een dergelijke relatief grote uitgave.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 16:11
D3nn15 Gebruiker

Vooral dat (met betaling vooraf)… Daar past iets betere communicatie en duidelijkheid bij.

Er word ook geïmpliceerd dat er te kort geleverd is maar dan had ik wel andere mensen verwacht in de reacties die inmiddels met veel plezier naar de TV kijken :-). Ik heb bij 3 punten contact gehad inmiddels (forum, mail & telefoon) en bij alle 3 eigenlijk een andere feedback gehad. Je wordt er toch een beetje skeptisch van, ik hoop dat ik in de loop van deze week wacht op de bezorging.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 17:07
kspronk Gebruiker

Geen communicatie geeft onduidelijkheid en geen vertrouwen dat is volgens mij het laatste wat je wilt als Webwinkel. Krijg nu zojuist een email binnen dat de bestelling verzonden is. Dus hopelijk snel goede berichten dat allemaal goed is gekomen.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 17:20
D3nn15 Gebruiker

Inmiddels emailse van verzending! Prettige verrassing.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 06:26
kspronk Gebruiker

Die had ik ook ontvangen. Maar helaas vanochtend bericht van Dynalogic dat er geen bezorging kan plaats vinden vandaag omdat het pakket niet aanwezig was in het sorteercentrum van Dynalogic. Moet volgens Dynalogic contact opnemen met de leverancier waar de bestelling geplaatst is.

Dit is dus een heel ONPRETTIGE verrassing, iBoot wat is hier aaan hand?

Beantwoorden

15 mei 2018 om 06:41
Mcpoowl Gebruiker

Hier ook hetzelfde. Moeten we nog iets doen ibood, of maar weer gewoon wachten. Leuke aanbieding, maar de service laat wel echt te wensen over…

Beantwoorden

15 mei 2018 om 08:19
martijnroodt Gebruiker

Hier inderdaad zelfde melding. Vreemde is wel dat je een nieuwe leverafspraak kunt maken met dynalogic.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 09:16
Mcpoowl Gebruiker

Dat had ik ook gezien inderdaad. Maar niet gedaan. Jij wel? Ik wacht nogsteeds op reactie van ibood

Beantwoorden

15 mei 2018 om 07:10
wvanuden Gebruiker

Informatie omtrent levering

Beste heer, mevrouw w van uden,

Via dit bericht willen wij u informeren dat order OUT/2236083 in opdracht van iBood vandaag niet geleverd/afgehaald zal worden.

Op het moment dat onze koerier wilde vertrekken is geconstateerd dat uw zending nog niet ontvangen is op het sorteercentrum van Dynalogic. Om een nieuwe afspraak te maken, verzoeken wij u om contact op te nemen met de leverancier waar uw bestelling geplaatst is.

Met vriendelijke groeten,
Dynalogic Benelux BV

Beantwoorden

15 mei 2018 om 07:17
D3nn15 Gebruiker

Zuchtttttt

Transport

Transportafspraak geannuleerd, reden: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic

Gaat lekker zo!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 07:18
D3nn15 Gebruiker

Nou iBood hoe zit dit?

Om een nieuwe afspraak te maken, verzoeken wij u om contact op te nemen met de leverancier waar uw bestelling geplaatst is.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 08:52
DiViN3 Gebruiker

Lekker is dat…. Voor niets vrij genomen.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 08:53
DiViN3 Gebruiker

Ik kom hem anders wel halen. Is dat mogelijk en zo ja, waar?

Beantwoorden

15 mei 2018 om 10:41
kspronk Gebruiker

Zojuist telefonisch contact gehad met iBood, er kon mij geen duidelijkheid gegeven worden over wat er fout gegaan is en wanneer er nu geleverd gaat worden. Er werd wel toegezegd dat ik per email op de hoogte zal worden gehouden. Aangegeven dat gezien het verloop tot nog toe ik hier niet veel vertrouwen in heb.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 10:50

Hoi allen,

N.a.v. jullie meldingen heb ik e.e.a. zojuist geëscaleerd naar onze Quality afdeling. Zij zijn de situatie rondom jullie bestellingen momenteel aan het uitzoeken in samenwerking met onze logistieke afdeling.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 mei 2018 om 10:57
Mcpoowl Gebruiker

Hi Bas,

Is er nog geen zicht op waar de TVs precies zijn? Zijn ze uberhaupt overgedragen naar Dynalogic? Of weet inmiddels niemand meer waar ze zijn?

Groet,

Paul

Beantwoorden

15 mei 2018 om 10:52
D3nn15 Gebruiker

Dramatisch hoor… Ik zou bijna liever normale prijs betalen bij een bedrijf dat klanten wel serieus neemt en in 1 dag levert. Overmacht is allemaal prima maar gewoon duidelijke informatie en updates dan naar je klanten die veel geld hebben betaald.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 10:55
kspronk Gebruiker

Daar sluit ik me bij aan D3nn15, dit is echt heel slecht.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 10:58
DiViN3 Gebruiker

Als dit niet heel snel en netjes opgelost wordt was dit mijn laatste bestelling bij iBood.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 11:50
D3nn15 Gebruiker

En nog steeds geen enkele duidelijke informatie. Ik overweeg steeds sterker de boel te annuleren!

En dan kan je weer 1-2 weken gaan zitten wachten op geld wat je in goed vertrouwen hebt vooraf betaald. Bijzonder teleurstellend dit, hoe moeilijk is een beetje heldere klanten communicatie nu?

Beantwoorden

15 mei 2018 om 12:22
D3nn15 Gebruiker

Nou ronde 2 :-D

Geachte heer/mevrouw D. Meijer,In opdracht van iBood zal uw bestelling op woensdag 16 mei 2018 tussen 8:00 en 18:00 uur met ordernummer OUT/******* worden afgeleverd op onderstaand adres:

Beantwoorden

15 mei 2018 om 12:30
Mcpoowl Gebruiker

Idem, ben benieuwd!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 12:32
kspronk Gebruiker

Krijg zojuist weer een email van Dynalogic dat de levering nu morgen tussen 8:00 en 18:00 zal worden afgeleverd. Hopelijk gaat het nu wel goed.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 12:39
kspronk Gebruiker

Volgens de site van Dynalogic zijn de “goederen” vandaag om 12:29 ontvangen op het depot.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 12:50
D3nn15 Gebruiker

Zag het ook, dat is positief want dat bevestigd in ieder geval dat er iets is binnen gekomen bij DynaLogic.

Nu bidden dat alles goed gaat en we geen RMA proces moeten inzetten via dezelfde wegen ;-)

Beantwoorden

15 mei 2018 om 13:12
kspronk Gebruiker

Inderdaad laten we hopen dat het nu verder goed gaat en dat het toch nog eind goed al goed wordt :)

Beantwoorden

15 mei 2018 om 13:36
D3nn15 Gebruiker

Haha Dynalogic wacht nog op de routeplanning maar ->

Hi D.,

De bezorger van Dynalogic is op dit moment onderweg om je pakket te bezorgen!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 13:42
kspronk Gebruiker

Ja email heb ik ook zojuist van iBood ontvangen :)

Beantwoorden

15 mei 2018 om 15:28
DiViN3 Gebruiker

Hoe werkt die track and trace van Dynalogic? De link werkt niet, die door iBood wordt aangeleverd. Invoeren van de track and trace code in deze pagina ook niet: https://trackentrace.dynalogic.eu/login

Beantwoorden

15 mei 2018 om 15:31
D3nn15 Gebruiker

Ja de iBood mails kloppen niet helemaal. Je moet de mail van Dynalogic erbij nemen (waar je kunt wijzigen). Daarin staat het volledige track trace nummer, die in combinatie postcode werkt wel ;-)

Ziet eruit als dit: 55555OUT/7777777

Beantwoorden

15 mei 2018 om 15:50
DiViN3 Gebruiker

Super. Dankjewel

Beantwoorden

15 mei 2018 om 23:49
Moderator Paul Moderator

Dynalogic was iets te enthousiast en voorbarig aan het plannen geslagen, door in eerste instantie een bezorgafspraak voor vandaag in te plannen terwijl de toestellen vandaag pas aan hen overhandigd werden. Excuses voor de verwarring en alvast veel kijk- en luisterplezier gewenst!

Beantwoorden

16 mei 2018 om 08:01
martijnroodt Gebruiker

Ik krijg vandaag weer een email van dynalogic dat ik contact op moet nemen met ibood omdat tv niet in depot aanwezig is. Ibood verklaar please?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:29

Hoi Martijn,

Is de televisie inmiddels wel onderweg?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 mei 2018 om 08:58
D3nn15 Gebruiker

Na veel gemopper nu dan een vrolijk bericht! Er staat een prachtige LG doos in de gang :-)

Ik kan niet wachten om hem uit te pakken vanavond.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 10:42
kspronk Gebruiker

Ja ook hier staat een prachtige LG doos in de gang vanavond uitpakken :)

Beantwoorden

17 mei 2018 om 19:38
StAxBVBA Gebruiker

Ik begin me serieus zorgen te maken.

Ik ben dus dinsdag ook thuis gebleven voor die zogezegd levering van Dynalogic. Helaas kreeg ik ’s ochtends vroeg een bericht dat het pakje niet bij hen was aangekomen.
Toch kon ik een nieuwe afspraak maken ( nadat dat een tijd niet mogelijk was)

Vandaag exact hetzelfde scenario.

Waarop ik besloot telefonisch contact op te nemen met Dynalogic. Wat bleek: mijn pakket is nog altijd niet aangekomen, ondanks dinsdag verzonden…

Ik begin stilaan te vrezen voor mijn TV.

Na een zonder overleg geannulleerde bestelling door Ibood verleden jaar, zit ik nu met een spoorloze bestelling.

Wat nu?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:29

Hoi StAxBVBA,

Vervelend dat jouw televisie nog steeds niet verzonden is. Ik ga mijn collega vragen dit verder voor je uit te zoeken en hierover bij je terug te komen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:06
StAxBVBA Gebruiker

Episode 34:

Vandaag stond mijn transport weer gepland. De order is toegekomen bij de transporteur.

9u04: er is een fout gebeurd in het sorteercentrum. Weer een herplanning van aflevering.

We komen er wel op deze manier …

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.