31 mei 2018 om 00:01
iBOOD

GROHE Vitalio Douchesysteem + Aqua BT Speaker

Product expert aanwezig

GROHE Douchesysteem + Speaker

Met deze alles-in-één GROHE Vitalio Start regendouche kom je je badkamer nóóit meer uit!

Specificaties

Merk: GROHE
Type: Vitalio Startsysteem 160 (26274000) + Aqua waterproof bluetooth speaker (26.268 LV0) 
Garantie: 2 jaar

• Regen- en handdouche
  • Luxe thermostaatkraan
  • Waterdichte Bluetooth speaker

Technische informatie

• EcoJoy technologie voor minder water en een perfecte straal
  • DreamSpray voor een optimaal straalbeeld
  • TurboStat thermostaat cartouche
  • SafeStop bij 38°C
  • SafeStop Plus optionele temperatuurbegrenzer bij 43°C inbegrepen
  • SpeedClean anti-kalk systeem
  • Inner WaterGuide voor een langere levensduur geschikt voor warmwatertoestellen met minimale capaciteit (18kW/h)
  • Horizontaal draaibare 390 mm douchearm
  • Thermostaatkraan met Aquadimmerfunctie
  • Functie voor wisseling tussen hoofd- en handdouche
  • Hoofddouche 160 mm Ø, 9,5 l/min
  • Straalsoort: Rain
  • Met kogelgewricht
  • Draaihoek:  ±15°
  • Handdouche Vitalio Start 100 2 stralen, 5.7 l/min
  • In hoogte verstelbaar middels glij-element
  • Doucheslang Vitalioflex Trend 1750 mm (28 742)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Grohe Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

31 mei 2018 om 00:13
Moderator Niek Moderator

Goedenavond allen,

Mocht je nog opmerkingen of vragen hebben over de Hunt, dan mag je die plaatsen in het hunt topic. In dit forum kan er dan gepraat worden over de Grohe deal :-)
Voor het Hunt forum klik hier.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 06:35
Citroenkruid Gebruiker

Interessant voor mij, mits de hartafstand van de kraan 12cm is.

Zal wel niet omdat 15 cm gebruikelijker is, maar zou fijn zijn als iBood dat  kan uitzoeken.

Twee opties (15 en 12cm) zou helemaal mooi zijn.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 07:42
Martijn1-gmail Gebruiker

Staat toch gewoon in de tekening, 150 mm dus 15 cm.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 10:13
WiCo Gebruiker

99 van de 100 keer zul je met S-koppelingen de juiste hartafstand bereiken.  Standaard zijn er 120 mm en 150 mm kranen HARTAFSTAND verkrijgbaar. Normaal zal de loodgieter zijn buizen op 135 mm hartafstand plaatsen zodat u met 2 S-koppelingen beide maten kunt monteren.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 16:42
motormuis001 Gebruiker

Leuk, die S-koppelingen. Maar in dit geval betekent het gebruik daarvan dat je de bevestigingen van de standpijp óók op afstandsbussen zult moeten zetten. Want die pijp zit vast op de kraan. En voor degenen die geen S-koppelingen nodig hebben: als je huidige geleidestang niet precies midden tussen de koud- en de warmwateraansluiting zit, zul je om dezelfde reden nieuwe gaten moeten boren.

Mijn 5 cent: het is gewoon een flutconstructie, die niet geschikt is voor renovatiedoeleinden.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 19:41
Robsbood Gebruiker

Helaas heeft mijn loodgieter het hartafstand wel op 12cm gezet. :(

Beantwoorden

31 mei 2018 om 21:17
limp1983 Gebruiker

Je kan dan naar 15cm. Met speciale s koppelingen.  Niet zeuren maar kopen

Beantwoorden

31 mei 2018 om 21:56
Robsbood Gebruiker

Ja, dat was ook mijn idee, maar als ik “motormuis001″ mag geloven, dan leveren die S-koppelingen problemen op met de montage van de standpijp. Of heb jij (limp1983) ervaring met het op deze manier monteren van dit douchesysteem?

Beantwoorden

31 mei 2018 om 07:17
J_Wissink Gebruiker

Zelfde vraag hier, zou fijn zijn wanneer iBood dit voortaan gewoon in de omschrijving zet, hoeven wij geen tekeningetjes oid te bestuderen. Vergeleken met heel veel andere Specs in de omschrijving is hartafstand wel erg relevant. Dank!

Beantwoorden

31 mei 2018 om 08:25
arjan_1980 Gebruiker

Wat een schijt website, werkelijk waar, geven jullie aan verzending van de deals op 6 juni, word het ineens vandaag verzonden.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 08:44
Kartelschaar Gebruiker

Echt kak inderdaad dat je je spullen eerder in huis hebt!!!!11!

Beantwoorden

31 mei 2018 om 10:14
arjan_1980 Gebruiker

Nee niet kak, maar je koopt spullen, en gaat uit van de levering, omdat sommige mensen ook nog een baan hebben waardoor je soms langere tijd van huis bent.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 10:17
arjan_1980 Gebruiker

Als ze het nou eens duidelijk aangeven, dan had ik mijn verzend adres kunnen wijzigen, maar omdat het verzonden word op de dag dat ik weer thuis kom, heb ik het naar mijn huis adres laten sturen.

Denk dat ik na jaren mijn acccount maar ophef, de fouten die hier gemaakt worden, producten die ze niet leveren zoals afgesproken, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 12:39
Moderator Kris Moderator

Dag Arjan_1980,

iBOOD werkt met een “verwachte verzendingsdatum”. Nergens maar dan ook nergens staat dat het die dat MOET en vooral ZAL zijn. Er kan, in de hele logistieke keten, van producent, naar leverancier, over het warehouse, naar de verzendersfirma HEEL veel gebeuren, zowel tegen- als meevallers. Ik zou, moest ik jou zijn, blij zijn met een eerdere aankomst dan een verlate.

Maar het staat jou vrij om een service request in te voeren.

Fijne dag,

Mod Kris

Beantwoorden

31 mei 2018 om 08:35
Voodoo077 Gebruiker

Hallo, leuke deal voor mij want net op zoek naar een regendouche.

Paar vraagjes:

* Iemand hier ervaring mee? Tevreden?

* Ik zie 2 jaar garantie (wettelijk in Europe) maar op site Grohe zie ik 5 jaar …?

* Hoe verhoudt deze zich naar de collega’s van Hans Grohe?

* Wat is minimale debiet voor de regendouche zelf? Ik heb mijn installateur die net morgen langskomt om debiet te testen …

* Tenslotte aansluitend bij vorige. Als ik vandaag bestel en morgen verneem dat deze regendouche toch niet de oplossing is voor mij dan kan kosteloos annuleren aangezien nog neit verzonden?

Beantwoorden

31 mei 2018 om 10:55
Official Product Expert Grohe Expert Official Product Expert

Hi Voodoo077,

Op een paar vragen kan ik je antwoord geven.

GROHE geeft 5 jaar fabrieksgarantie. Mocht er binnen 2 jaar wat met je douchesysteem zijn kan je dit bij IBOOD melden. Na die 2 jaar kan je dit altijd via een serviceformulier bij GROHE melden.

De doorstroming van de hoofddouche is 9,5Ltr. P/M. Bij de handdouche is dit 5,7 Ltr. P/M.

Groeten,

Beantwoorden

31 mei 2018 om 11:12
Voodoo077 Gebruiker

ok bedankt expert. Ik merk nu ook die 9,5 op bij de uitleg.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 09:03
kamika Gebruiker

Aan de expert: de afstand 1016mm tussen kraan en ophanging is dit een vaste afstand ? Ik wil mijn oude gaten van de ophanging zoveel mogelijk gebruiken maar deze afstand is net iets anders. Het lijkt erop dat deze afstand flexibel is.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 10:10

Hi Kamika,

Dit is inderdaad een vaste afstand. Eventueel is er wel een verkorte of verlengde douchestang te bestellen. Deze is dan 15CM langer of korter.

Groeten,

Beantwoorden

31 mei 2018 om 11:43
graduski Gebruiker

Goedenmiddag expert, wat is de eventuele meerprijs indien een 15 cm kortere stang gewenst is? En hoe geef ik dat aan in de bestelling??? Of is dit niet mogelijk via deze aanbieding?

Beantwoorden

31 mei 2018 om 13:39

Hi Graduski,

Dit is optioneel te bestellen bij een GROHE verkooppunt. Dit wordt niet in deze deal meegenomen.

Groeten,

Beantwoorden

31 mei 2018 om 13:42
graduski Gebruiker

Bedankt

Beantwoorden

31 mei 2018 om 13:50
ferrytale1975 Gebruiker

Bedankt voor dit antwoord.

Ik heb zojuist het artikel besteld omdat in echter ook niet geheel zeker ben of dit past op mijn bestaande be estigingspunten, zou ik graag willen weten waar je de verkorte of verkengde stanf kunt bestellen?

Is dit via Ibood of via Grohe zelf? En zo ja kunt u mij dan vertellen via welk telefoonnummer of website dit kan.

Hartelijk dank.

Ferry van der Horst

Beantwoorden

31 mei 2018 om 14:04
graduski Gebruiker

Is de euphoria kortere douchepijp met artikelnummer 48054000 een juiste vervanger voor mijn bovenstaande vraag icm deze aanbieding???

Beantwoorden

31 mei 2018 om 09:08
jeroendaese Gebruiker

@ expert : Kan de bevestiging voor de handdouche ook op en neer worden geschoven? Of staat deze vast op de stang?

Beantwoorden

31 mei 2018 om 10:52

Hi Jeroendaese,

De handdouche is in hoogte te verstellen!

Groeten,

Beantwoorden

31 mei 2018 om 09:16
mamaivanka Gebruiker

@grohe expert.

We gaan verhuizen naar een woning waar de ketel zo’n 12 jaar oud is. Heeft deze genoeg capaciteit voor dit douchesysteen of zijn zulke oude ketels per definitie niet toereikend?

Omdat we de sleutel nog niet hebben, hebben we geen extra info????

Beantwoorden

31 mei 2018 om 10:52

Hi Mamaivanka,

De leeftijd van de ketel is niet voldoende om te bekijken of dit toereikend is. Ook oudere ketels kunnen genoeg warmwater leveren om een regeldouche van water te voorzien.

Groeten,

Beantwoorden

31 mei 2018 om 09:18
Macotje Gebruiker

Is de houder van handdouche verstelbaar? En niet alleen in hoogte en horizontaal?

Beantwoorden

31 mei 2018 om 10:51

Goedemorgen Macotje,

De handdouche is verstelbaar. in hoogte en hij is meer naar voren te draaien.

Groeten,

Beantwoorden

31 mei 2018 om 09:48
gyrotws Gebruiker

Toch €100 goedkoper dan Gamma. https://www.gamma.nl/assortiment/grohe-regendoucheset-vitalio-start-160-met-thermostatische-douchekraan-incl-aquatunes/p/B614078

Die speaker moet je af en toe even loskoppelen en op die afgebeeld eoplader zetten?

Beantwoorden

31 mei 2018 om 12:21
lennekestoffel Gebruiker

188 euro bij praxis! Zonder speaker, dat wel…

Beantwoorden

31 mei 2018 om 12:22
lennekestoffel Gebruiker

*knipje*

Edited by: Kris – bedankt voor je linkje, maar het is NIET dezelfde aanbieding als bij iBOOD vandaag

Beantwoorden

31 mei 2018 om 12:29
Robsbood Gebruiker

En zonder thermostaatkraan…

Beantwoorden

31 mei 2018 om 12:40
Moderator Kris Moderator

Handig is die link inderdaad niet ;-) Ik doe ‘m weg wegens niet dezelfde aanbieding!

Beantwoorden

31 mei 2018 om 12:31
sipswierstra Gebruiker

De aanbieding specificeert welke thermostaat kraan er bij zit. Enig idee?

Beantwoorden

31 mei 2018 om 12:35
sipswierstra Gebruiker

Ik bedoelde dat de aanbieding NIET specificeert welke kraan er bij zit. Enig idee?

Beantwoorden

31 mei 2018 om 14:17

Hi Sipswierstra,

Hier zit de Precision Joy op. dit is niet dezelfde als welke in de winkel verkrijgbaar is. Op deze kraan is de aansluiting voor de hoofddouche gemaakt.

Groeten,

Beantwoorden

31 mei 2018 om 13:12
Conjo28 Gebruiker

Vraagje; Kan ik hier ook een thermostaat badkraan op aansluiten en daarbij hoe schakelt hij tussen regendouche en handdouche?

Beantwoorden

31 mei 2018 om 14:20

Goedemiddag Conjo28,

Het is niet mogelijk hier een badkraan op aan te sluiten. De aansluiting van de douchestang is namelijk geïntrigeerd in de kraan.
Hij wisselt tussen hand en hoofddouche door een aquadimmer. Dit zit in de rechtergreep.

Groeten,

Beantwoorden

31 mei 2018 om 14:32
Conjo28 Gebruiker

Dank voor het antwoord!

Beantwoorden

31 mei 2018 om 16:21
HVANH Gebruiker

Is de thermostaat compatibel met een systeem met warmteterugwinning? (Maw afvalwater warmt de koude toevoer op)

Beantwoorden

31 mei 2018 om 18:59
dennisfr65rddr Gebruiker

Normaal gesproken, wordt zo’n warmteterugwinning systeem gebruikt om met de warmte van het water dat het putje in gaat, het koude water dat naar de CV ketel gaat voor te verwarmen, zodat de ketel energie verbruikt.

De thermostaat haat daar niets mee te maken.

Beantwoorden

31 mei 2018 om 19:15
HVANH Gebruiker

Bij mijn weten zijn er 2 mogelijkheden. Die door u beschreven en die waarbij het koude water naar de thermostaat wordt opgewarmd. Praktisch is voor mij de eerste moeilijk haalbaar.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.