6 mei 2018 om 00:00
iBOOD

KitchenAid Mini Keukenmachine

KitchenAid Mini Keukenmachine

Van cupcakes tot brownies, bagels en hamburgers; deze krachtige Mini doet het allemaal. Een leven lang.

Specificaties

Merk: KitchenAid
Type: Mini (5KSM3311XEHT)
Garantie: 2 jaar via iBOOD, 5 jaar via KitchenAid

• Professionele keukenmachine
  • Net zo veelzijdig als zijn grote broer
  • Betrouwbaar en duurzaam 

Max. hoeveelheden (indicatie)
Bloem: 680 g (4 – 6 pers.)
Eiwit: 8 eiwitten
Cake: 1.8 kg
Koekjes: 60 eenheden
Aardappelpuree: 2 kg

Technisch
Motortype: DC
Vermogen: 250 W
Spanning: 200 – 240 V
Frequentie: 50 – 60 Hz
Min. rotatiesnelheid: 40 p/m
Max. rotatiesnelheid: 200 p/m

Algemeen
Materiaal: Volledig metalen constructie
Afmetingen: 198 x 312 x 312 mm
Nettogewicht: 6.5 kg
Brutogewicht: 8.3 kg

In de doos
Mini (5KSM3311XEHT)
RVS Mengkom (3.3 liter)
Draadgarde
Platte menghaak
Kneedhaak

6 mei 2018 om 00:23
fleur153 Gebruiker

Laatst de AEG gekocht. Kopie van deze machine maar de helft goedkoper en een extra kom.

Beantwoorden

6 mei 2018 om 04:59
occovreezen Gebruiker

Twee en een half jaar terug de Sligro beslagmachine gekocht met name voor oliebollenbeslag. Inderdaad de helft goedkoper.  Wat een miskoop. Veel herrie en nu werkt de 10 standen snelheidsmeter niet meer. Ik ga nu de Kitchenaid proberen.

Beantwoorden

6 mei 2018 om 12:17
Loki74 Gebruiker

Ik zit al heel lang met smart op een accesoireset te wachten voor onze kitchenaid…

Beantwoorden

6 mei 2018 om 13:33
RJNAUTA Gebruiker

Liever gewoon de artisian. De elektronica in dit model is verdeeld over de staander en de kop. Daarnaast is het vermogen flink lager, wat je merkt bij het gebruik van accessoires en ook in het daaglijks gebruik. De prijs is nagenoeg gelijk aan de artisian (soms zelfs duurder) en je mist opeens een handvat aan de mengkom. Leuk idee deze mini, maar zoveel kleiner is hij niet en je levert er iets teveel voor in (in mijn optiek). De artisian komt geregeld hier bij iBood langs als aanbieding, ik zou daar even op wachten. :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.