7 mei 2018 om 00:02
iBOOD

HP 15” Laptop | i5 | 4 GB | 128 GB SSD | 15-bs182nd

Product expert aanwezig

HP 15” Laptop (i5, 4 GB)

Deze 15" HP laptop is perfect voor de gebruiker die wil werken, browsen en van tijd tot tijd een filmpje kijken.

Specificaties

Merk: HP
Type: 15-bs182nd
Garantie: 2 jaar

• Ontspiegeld 15" Full HD-display
  • Achtste generatie i5-processor
  • Met HP Fast Charge-functie

Hardware en besturingssysteem

• Besturingssysteem: Windows 10 Home 64
  • Processor: Intel Quad-Core i5-8250U (1,6 GHz, tot 3,4 GHz in turbo, 6 MB cache
  • RAM: 4 GB DDR4-2400 SDRAM (1 x 4 GB)
  • Opslag: 128-GB M.2 SSD
  • Video: Geïntegreerd Intel® UHD Graphics 620
  • Audio: Twee luidsprekers
  • Scherm: 39,6-cm (15,6-inch) diagonaal FHD SVA ontspiegeld WLED-backlit (1920 x 1080)

Accu

• Voeding: 45-Watt netvoedingsadapter
  • Type batterij: 4-cels, 41-WHr lithium-ion
  • Door de gebruiker te vervangen batterij
  • Ondersteunt snel opladen van de batterij: circa 90% in 90 minuten
  • Geschatte batterijlevensduur tot 11 uur en 45 minuten3
  • Maximum batterijlevensduur bij afspelen van video
  • Tot 9 uur en 30 minuten

Aansluitingen

• Netwerkinterface, geïntegreerd: 10/100/1000 GbE LAN
  • Draadloze connectiviteit: 802.11b/g/n (1x1) Wi-Fi en Bluetooth 4.2 combo (Miracast-ondersteuning)
  • Poorten: 2 USB 3.1 Gen 1 (alleen dataoverdracht); 1 USB 2.0; 1 HDMI; 1 RJ-45; 1 hoofdtelefoon/microfoon combo; 1 multi-formaat SD-mediakaartlezer

Randapparatuur

• HP webcam met geïntegreerde digitale microfoon
  • Toetsenbord: Full-size eilandstijl QWERTY toetsenbord met numerieke toetsen
  • TouchPad met multi-touch bewegingsondersteuning
  • Beveiligingsbeheer: Oog voor Kensington MicroSaver-slot

Fysieke eigenschappen 

• Afmetingen: 38 x 25,38 x 2,38 cm
  • Gewicht: 1,91 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @HP-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

7 mei 2018 om 00:04
midde036 Gebruiker

Wel 8e generatie, maar geen Wifi-AC?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 00:26
romius Gebruiker

Nee, er moet nog een reden zijn om voor een duurder model te kiezen. Ik heb deze ook, prima ding. Als je handig bent, stop je er zelf een AC wifi kaart in.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:30
Rujar Gebruiker

Tja op zich is een wifi AC nou niet echt een noodzaak?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 14:05
Official Product Expert HP-Expert Official Product Expert

Beste midde036, deze laptop is van Wifi bgn voorzien.

Grz

Beantwoorden

7 mei 2018 om 15:34
Zyberbood Gebruiker

Een andere Wifikaart erin zetten kan maar let dan wel op want lang niet elk kaartje wordt door de HP bios geaccepteerd. Even opzoeken welke kaartjes wel op de lijst staan voor deze laptop want HP limiteerd dmv een withelist welke hardware in deze laptop kan..

Beantwoorden

7 mei 2018 om 00:22
Deadly_tyreal Gebruiker

is er der iemand van ibood zelf aanwezig heb een vraag

Beantwoorden

7 mei 2018 om 00:43
Moderator Niek Moderator

Hallo Deadly_tyreal,

iBOOD is in het weekend gesloten, maar misschien kunnen wij je vraag beantwoorden?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 00:39
eriqmr Gebruiker

Heeft deze wel een standaard WiFi verbinding?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 00:44
Moderator Niek Moderator

Hallo ericmr,

Deze laptop heeft wel een WiFi verbinding.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 06:29
dennis-8 Gebruiker

Werkt deze met adobe premiere  pro cc.?

Is het geheuge zelf uit te brijden naar 8gb?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:50

Beste Dennis,

De laptop is voorzien van een geheugenslot waarin 4gb werkgeheugen is geplaatst, upgraden ondersteunen we op dit model om het kans op schade te bepreken niet (geen service deur aanwezig)(de laptops maken we steeds dunnen en compacter waardoor er kans op interne schade groter helaas groter is geworden). Maar wellicht dat je zelf/iemand kent/bent die handig met pc’s is?

Voor Adobe premiere is 8gb werkgeheugen inderdaad een voorwaarde:

Multicore processor with 64-bit support
Microsoft Windows 7 with Service Pack 1 (64 bit) or Windows 8.1 (64 bit), or Windows 10 (64 bit). However Windows 10 is recommended
Supporting Windows 10 Creator Edition & Dial
8 GB of RAM (16 GB or more recommended)
8 GB of available hard-disk space for installation; additional free space required during installation (cannot install on removable flash storage devices)
1280×800 display (1920×1080 or larger recommended)
Sound card compatible with ASIO protocol or Microsoft Windows Driver Model
Optional: Adobe-recommended GPU card for GPU-accelerated performance
Internet connection and registration are necessary for required software activation, validation of subscriptions, and access to online services.*

Grz

Beantwoorden

7 mei 2018 om 06:36
rveerd Gebruiker

Kan er een sata ssd in geplaatst worden?

Kan de huidige ssd m2 kaart makkelijk vervangen worden voor een groter exemplaar?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:49

Beste,

De laptop is voorzien van een 128GB ssd, upgraden ondersteunen we op dit model niet om het kans op schade te beperken (geen service deur aanwezig) (de laptops maken we steeds dunner en compacter waardoor er kans op interne schade helaas groter is geworden).

Grz

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:28
Richard van Riet Gebruiker

Is er een extra RAM slot zodat er 8GB werkgeheugen kan draaien?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:47

Beste,

De laptop is voorzien van een geheugenslot waarin 4gb werkgeheugen is geplaatst, upgraden ondersteunen we op dit model niet om de kans op schade te beperken (geen service deur aanwezig) (de laptops maken we steeds dunner en compacter waardoor kans op interne schade helaas groter is geworden). Maar wellicht dat je zelf/iemand kent/bent die handig met pc’s is?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:30
pixelpeter Gebruiker

Ook voor mij is uitbreiding van de RAM naar 8 Gb belangrijk. Kan dat?

En inderdaad, daarbij ook de vraag of iemand die gewend is aan computers te sleutelen zo’n uitbreiding dan zelf kan doen.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:47

Beste,

De laptop is voorzien van een geheugenslot waarin 4gb werkgeheugen is geplaatst, upgraden ondersteunen we op dit model niet om de kans op schade te beperken (geen service deur aanwezig) (de laptops maken we steeds dunner en compacter waardoor kans op interne schade helaas groter is geworden). Maar wellicht dat je zelf/iemand kent/bent die handig met pc’s is?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 14:08
romius Gebruiker

Is makkelijk zelf te doen, er is een slot vrij. De SSD is ook te vervangen, ook kan er een extra sata disk bij worden geplaatst middels een kabel en een bracket (kost een paar tientjes). Ik heb er zelf ook 8 GB in.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:56
Kaaaa Gebruiker

Ik zie wel een Cd speler op het plaatje, maar er staat niks over bij de specificaties. Zie ie er nu wel of niet op?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 15:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze laptop beschikt helaas niet over een cd/dvd-speler.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 15:30
rutger321 Gebruiker

Das juist wel ruig, naar mijn idee. Zo heb je een apparaat dat geheel en al solid state is, zonder enige bewegende delen.

Geen harddrive en geen optische drive; het enige wat nog beweegt is de fan, maar deze is niet functioneel; slechts tbv koeling :)

Strakke configuratie voor een zeer lage prijs. Aanrader.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:57
Richard van Riet Gebruiker

Beste HP expert,

Ik snap je antwoord niet helemaal (lijkt wel “google translate”) is er een extra slot om RAM geheugen bij te prikken? en of kun je in het huidige slot (met wat handigheid en voorzichtigheid) een nieuwe module plaatsen?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:58
motormuis001 Gebruiker

Puur genieten! :-))

Beantwoorden

7 mei 2018 om 14:04

Niet alleen van het weer vandaag dan :)! Dank je.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 09:09
okijoki Gebruiker

Is de SSD de enige opslag? Verder geen harde schijf aanwezig?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 13:58

Beste Okijoki,

Deze laptop is inderdaad alleen met een 128GB ssd uitgevoerd.

Grz

Beantwoorden

7 mei 2018 om 09:56
yosti12 Gebruiker

Beste Expert,

Het antwoord van Kaaa m.b.t. de cd-speler is nog niet beantwoord. En daar ben ik ook wel benieuwd naar. Op de foto staat een cd speler, zit deze in de laptop of niet?

En gaat het hier om een compleet nieuwe laptop of is dit een teruggestuurde laptop die jullie hier nu nogmaals aanbieden voor een iets mooiere prijs dan nieuw.

MVG,

Joost

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:03

Hoi Joost,

De tweede vraag kan ik alvast beantwoorden: Dit betreffen geheel nieuwe laptops :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 mei 2018 om 14:00

Beste Yosti,

Deze laptop beschikt helaas niet over een cd/dvd-speler.

Grz

Beantwoorden

7 mei 2018 om 14:44
yosti12 Gebruiker

Bas,

Bedankt voor het antwoord op de tweede vraag. Al een antwoord met betrekking tot de CD-speler?

En een extra vraag:

Welke kleur is de laptop, gewoon zwart zoals op de foto? Want ik heb weleens een heel scala aan kleuren gehad bij spullen waar er geen kleur genoemd staat.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 14:57
Frankzilla Gebruiker

Is deze laptop ook te bestellen met dvd drive?

bv later in het bestelproces

Alvast dank!

Beantwoorden

7 mei 2018 om 15:18

Zoals de Expert hierboven aangeeft beschikt de laptop helaas niet over een cd/dvd-speler.

De kleur van de laptop is inderdaad zoals getoond op de website.

Het is helaas niet mogelijk deze laptop met dvd-drive te bestellen.

Beantwoorden

yosti12 Gebruiker

En in de retour voorwaarden staat het volgende over wanneer retour niet meer geldt:

Het product is in gebruik genomen (het testen van een artikel om een indruk te krijgen is uitgezonderd).

Mag ik de laptop opstarten en zien of deze mij bevalt en hem dan nog terugsturen of is dat niet toegestaan?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:32

Hoi Joost,

Je mag het product inderdaad wel testen, maar niet gebruiken. Dit betekent dat je hem wel aan mag zetten, om te kijken of hij überhaupt opstart. Je mag echter het installatieproces niet doorlopen, omdat je dan de software gaat registreren en activeren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 mei 2018 om 20:49
PassionPump Gebruiker

Je kan toch geen indruk krijgen van een laptop als je ‘m alleen opstart en niet eens in windows kan komen zonder het installatie traject te doorlopen. :D

Beetje vreemd, als alternatief kan je natuurlijk wel een bootable ubuntu usb stick gebruiken om de laptop aan de tand te voelen, niet dat ik zeker weet of deze nieuwe hardware al helemaal ondersteund is.

Beantwoorden

digimaxi Gebruiker

dit soort laptops upgraden heeft weinig zin, gewoon dubbel doorsparen en je kan een fatsoenlijke upgradable (lees: gaming) laptop kopen.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:27
Peet1980 Gebruiker

Wat verwacht jij nou voor dit geld?? Ik weet zeker dat jij nergens anders met deze specs de zelfde laptop vindt…

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:23
Peet1980 Gebruiker

Mooie prijs! Twee besteld mijn dank

Beantwoorden

7 mei 2018 om 11:29
Moeswa Gebruiker

Kan je nu wel of geen bankje van 8 ipv 4 erin zetten maw ondersteund hij wel 8 GB pf niet. En ja ik kan het zelf plaatsen.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 11:33
Moeswa Gebruiker

En heeft het toetsenbord nu wel of geen verlichting?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 12:07
Moeswa Gebruiker

Thnv man. Je bent een topper.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 14:01

Beste Moeswa,

Deze uitvoering heeft geen toetsenbord verlichting.

Grz

Beantwoorden

7 mei 2018 om 11:29
Ringetje Gebruiker

Op de site van HP staat dat er bij de garantie ook een haal- en brengservice bij is maar dat er maar 1 jaar garantie opzit wat natuurlijk niet juist is. Nu is mijn vraag of de garantie via IBood loopt of rechtstreeks via HP en voor hoeveel jaar de haal- en brengservice geldt? Ook staat er op de site dat dit product niet direct beschikbaar is en ik vraag me dus af waarom dat is. Is dit soms een product wat normaal niet op de Nederlandse markt wordt verkocht?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 13:52

Je kunt gedurende het eerste jaar inderdaad gebruik maken van de service van HP.

Gedurende de eerste twee jaar na aankoop kun je (ook) gewoon bij ons terecht met een eventueel defect :-)

Beantwoorden

7 mei 2018 om 12:00
jwthebeat Gebruiker

Ik ben precies op zoek naar zo’n simpele laptop. Weet iemand hoe lang de accu in de praktijk meegaat (met wat browsen en office)? Mijn ervaring is dat de accuduur bij dit soort goedkope laptops vaak wat tegenvalt.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 13:14
ErwinHeukels Gebruiker

2 weken geleden heb ik exact dezelfd laptop besteld voor 439,-

Moet ik die annuleren en opnieuw bestellen of kunnen jullie het prijsverschil van 40,- ook met me verrekenen?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 13:26

Hoi Erwin,

Onze inkopers hebben de laptop dit keer nog scherper kunnen inkopen. We vergoeden geen prijsverschillen tussen verschillende deals. Een optie is uiteraard om je eerdere aankoop te annuleren en deze huidige deal aan te schaffen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 mei 2018 om 14:25
ErwinHeukels Gebruiker

Thx. Zojuist nogmaals besteld.

Wel verrassend dat deze nieuwe inkoopactie dezelfde verzenddatum heeft ;-)

Beantwoorden

7 mei 2018 om 20:27
Tichman Gebruiker

Hoe zwaar is het totale pakket waarin de laptop wordt aangeleverd? Dus laptop + alle assecoires + doos.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:12
stanleywijaya Gebruiker

@admin… Wordt vandaag geleverd?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:23

Hoi Stanley,

De verwachte verzenddatum staat op vandaag. We verwachtten je bestelling dus later vandaag te versturen, hij zal dan vandaag sowieso nog niet bij je aankomen.

Het lijkt er echter op dat er een kleine vertraging gaat ontstaan, omdat we de laptops nog niet ontvangen hebben. Onze logistieke afdeling is dit al aan het uitzoeken. Zodra hier meer informatie over bekend is, komen we per mail bij je terug.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

20 mei 2018 om 18:46
vhabv Gebruiker

Hallo Bas,

Is er al wat meer bekend m.b.t. verwachte verzenddatum?

Vriendelijke groet,

Jeroen

Beantwoorden

20 mei 2018 om 20:15
chris.bekkers Gebruiker

Wat is de verwachtte levertijd. We zitten er op te wachten!

Beantwoorden

20 mei 2018 om 21:23
Moderator Paul Moderator

Afgelopen donderdag heeft iBOOD een email verstuurd, waarin aangegeven staat dat de levering van de laptop een kleine vertraging heeft opgelopen. De verwachting is nu dat de laptops aanstaande woensdag 23 mei verzonden gaan worden.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 15:51
PardeshiR Gebruiker

Is er wellicht al een update over de verzending? Zijn ze intussen al binnengekomen bij jullie?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:15
AgW1 Gebruiker

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Beantwoorden

19 mei 2018 om 19:48
stanleywijaya Gebruiker

Hi Admin,

Is deze ram ‘Kingston HyperX Impact HX424S14IB2K2 – 16GB • DDR4 (SODIMM) • 2.400Mhz’ geschikt voor deze laptop?

https://tweakers.net/pricewatch/771519/kingston-hyperx-impact-hx424s14ib2k2-16/specificaties/

Alvast bedankt.

Beantwoorden

22 mei 2018 om 11:36
ploppp Gebruiker

Gaat het zeker zijn dat de laptop op 25 mei geleverd gaat worden

Beantwoorden

22 mei 2018 om 12:57
AgW1 Gebruiker

Hoe kom jij aan deze datum? Ik heb hier helemaal geen bericht over ontvangen…??

Beantwoorden

22 mei 2018 om 13:02
Moderator iBOOD Webcare Moderator

We verwachten de laptops morgen te kunnen verzenden. Afhankelijk van de planning van de bezorger zal de bestelling donderdag of vrijdag geleverd worden.

Zodra de bestelling verzendklaar gemaakt is, zal per email een verzendbevestiging verstuurd worden.

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

23 mei 2018 om 22:25
jwthebeat Gebruiker

Iemand al een verzendbevestiging gehad?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.