8 mei 2018 om 00:00
iBOOD

2x Vitality Pur Traagschuim Kussen | 50 x 60 cm of 40 x 80 cm

Product expert aanwezig

2x Vitality Pur Traagschuim Kussen

Omdat niemand ‘s ochtends wakker wil worden met een stijve nek en gekraak.

Specificaties

Merk: Vitality Pure
Type: 2x Sleep Fit Traagschuim Kussen
Garantie: 2 jaar

• Wasbare hoes
  • Perfecte ondersteuning
  • Vormt zich naar jouw nek en hoofd

Tijk: 100% micro polyester
Vulling: Visco traagschuim

De hoes is wasbaar op 40°C

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Vitality Pur-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

8 mei 2018 om 00:03
svloo Gebruiker

Gaat het hier om een stuk traagschuim of om vlokken traagschuim?!

Beantwoorden

8 mei 2018 om 08:11
Official Product Expert Vitality Pur-Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Het zijn traagschuim vlokken die samen verpakt zijn in een inner-tijk. De vlokken kunnen er niet uitgehaald worden.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 02:24
Hectisch Gebruiker

Heb op 30 april 4 van deze kussens bij jullie voor 32,95 gekocht voel mij een beetje genaait nu ze 5 euro per stuk goedkoper zijn.

Mag ik het verschil terug krijgen. In de vorm van een waardebon ofzo. Of kan ik mijn vorige order annuleren en deze bestellen?

Beantwoorden

8 mei 2018 om 06:42
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Hectisch,

Jammer om te horen dat hij nu nóg goedkoper is. Helaas kan het zo voorkomen dat onze inkopers een nóg scherpere deal weten te vinden; in dat geval kunnen we helaas geen tegemoetkomingen doen op basis van vorige deals. Als hij echter nog niet verzonden is, zou je in theorie de vorige deal kunnen annuleren. Als hij al verzonden is, zijn retourkosten voor eigen rekening en vervalt het voordeel volgens mij (bijna) helemaal!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

8 mei 2018 om 07:10
ronald61 Gebruiker

Hectisch je bent niet alleen die er zo over denkt.  De kussens die ik besteld heb worden vmiddag bezorgd. Kan dus niet meer terug. Had ze anders ook afgemeld.  Voel me ook genaaid.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 07:27
Zambon Gebruiker

Het gaat niet om een groot prijsverschil maar het voelt inderdaad niet leuk dat, op de dag van bezorging, hetzelfde product goedkoper wordt aangeboden op dezelfde site!

Beantwoorden

8 mei 2018 om 08:16

Goedemorgen,

In deze deal wordt het Sleep Fit traagschuimkussen aangeboden. Dit een ander kussen dan die in de vorige actie werd aangeboden. Het traagschuim in dit kussen voelt zachter aan.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 08:25
Nietjesmachine Gebruiker

Gasten, prijzen zijn nu eenmaal geen vaststaand gegeven. Kijk maar naar de benzinepomp.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 08:59
Twinkle81 Gebruiker

Je hebt 14 dagen bedenktijd. Heeft te maken met de colportagewet, dus je kunt sowieo nog annuleren.

Verzendkosten zijn voor Ibood als je het terugstuurt omdat de bestelling al is verzonden (alleen bij totale bestellingen, niet bij deelbestellingen) en retourkosten voor eigen rekening.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 09:25
Moderator Jim Moderator

Hi all!

Zoals de Vitality Pur-Expert aangeeft gaat het hier niet om hetzelfde kussen als tijdens de vorige aanbieding. De vlieger dat hij dus hetzelfde is gaat niet op gelukkig! :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

8 mei 2018 om 09:33
Nietjesmachine Gebruiker

En dan nog…

Beantwoorden

8 mei 2018 om 22:20
Pvdvenis Gebruiker

En… Via Paypal besteld is gewoon gratis retourneren. (Je kunt het via Paypal terugkrijgen) ff googlen

Beantwoorden

8 mei 2018 om 05:14
Savaris Gebruiker

Prijzen veranderen gappie. Moest je maar niet kopen destijds. Met je waardebon -_-

Beantwoorden

8 mei 2018 om 06:23
Perburg Gebruiker

Wat zijn je ervaringen met de 4 kussens, buiten het prijsverschil?

Beantwoorden

8 mei 2018 om 08:21

Goedemorgen,

Het sleep fit kussen is een ander kussen dan in de vorige actie werd aangeboden. Dit is een traagschuim die zachter aanvoelt. Het heeft een medium hardheid. Het traagschuim is kneedbaar en veert snel weer terug in de originele vorm.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 06:51
GlitterThousand Gebruiker

Is er een kans dat de optie toegevoegd wordt om van beide formaten één variant samen te bestellen?

Beantwoorden

8 mei 2018 om 07:03
rjvanhofwegen Gebruiker

Hoe dik is het kussen?

Beantwoorden

8 mei 2018 om 08:23

Goedemorgen,

Het kussen heeft ongeveer een dikte van 10cm a 12cm.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 07:07
mikeyd Gebruiker

Vorige keer gekocht

Kussens zijn te dik en hard onaangenaam

Ook is de buitenkant niet met een zacht materiaal afgewerkt

Heb er 2 dagen op geslapen en terug naar het oude zachte traagschuim kussen.

Slechte koop als je zacht wilt slapen

Beantwoorden

8 mei 2018 om 09:39
Moderator Paul Moderator

Dit model (Sleep Fit) is niet eerder aangeboden via iBOOD.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 09:09
Hectisch Gebruiker

Kan het ook niet meer annuleren. Zou vandaag geleverd gaan worden. In de specificaties staat geen verschillen.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 09:40
Moderator Paul Moderator

Als je van de vorige aankoop af wilt zonder retourkosten kwijt te zijn, kun je het pakket nog aan de deur weigeren (als je die mogelijkheid hebt).

Beantwoorden

8 mei 2018 om 11:15
slkvrmrsch Gebruiker

In mijn email staat ‘gratis verzending’, maar op de website moet ik toch verzendingskosten betalen. Hoe kan dit?

Beantwoorden

8 mei 2018 om 11:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik zie dat je vandaag één van de gelukkigen bent die per mail een couponcode hebt ontvangen. Deze deal wordt gratis verzonden als je deze code invoert tijdens het bestelproces van deze set.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 12:59
johnvanhoorn Gebruiker

Jongens, jongens, wat een geouwehoer allemaal over vorige aankopen en een paar euro prijsverschil. Wat ik wil weten is een review van diegenen die zo’n kussen gekocht hebben. Ik wil weten hoe dit ligt en advies of ik er eventueel ook één zou moeten kopen. Ik ben totaal niet benieuwd naar jullie vorige aankopen en dat je je besodemieterd voelt. Ga tegen de buurvrouw hierover ouwehoeren.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 13:13
basvlug Gebruiker

Inderdaad, wat je zegt. En die andere aanbieding (los van het feit dat het nu een ander model betreft) was vorige week en niet bijvoorbeeld vanochtend. Wat een gezeur. Mijn kaasboer ziet me al terugkomen “he, gisteren was de kaas een euro duurder!” pfff….

Reviews zouden fijn zijn!

Beantwoorden

8 mei 2018 om 13:52
superheid Gebruiker

Zojuist de traagschuim kussens van de deal van vorigeweek binnen gekregen. Ze lijken hard. Hoe mag ik ze testen? Moet het gesealde plastic erom blijven, als ik deze kussens eventueel retour zou willen doen? Neig namelijk meer naar de kussens die vandaag worden aangeboden ivm zachter liggen

Beantwoorden

8 mei 2018 om 17:57
superheid Gebruiker

Hallooo, is er een moderator in de zaal?

Beantwoorden

8 mei 2018 om 14:11
PetZ1 Gebruiker

Wat is het verschil met het CombiFit kussen? Is dit kussen harder, zachter of gelijk aan het CombiFit kussen? Is er verschil in dikte?

Beantwoorden

8 mei 2018 om 15:34

Goedemiddag,

Het Combi-Fit kussen is een combinatie van traagschuim vlokken en polyester vulling. Het Sleepfit kussen (actie van vandaag) is alleen gevuld met traagschuim vlokken. Dit kussen zal iets zachter aanvoelen doordat het traagschuim die gebruikt wordt iets kneedbaarder is, waardoor je iets meer inzakt met je hoofd op het kussen. Het traagschuim veert wel weer terug in originele vorm. Het Combi-Fit kussen is inderdaad iets dikker vergeleken met dit kussen.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 14:43
Voodoo077 Gebruiker

Volgens mij is de expert in slaap gevallen op één van zijn kussens?

Beantwoorden

8 mei 2018 om 22:59
sanderica Gebruiker

Gatverdamme! Wie wil er nu traagschuim kussen? Ik heb liever een traagschuimkussen en ga mijn vrouw wel kussen.

De spatie maakt het verschil:-)

Beantwoorden

8 mei 2018 om 23:13
DornoD Gebruiker

Je zegt toch ook ‘een lederen tas’ en niet een ‘ledertas’ ? Zo vreemd is dat niet. 
Maare, veel plezier tijdens het zoenen van je vrouw. Dat dan weer wel. :D

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.