18 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Dyson V6 Slim Extra Steelstofzuiger

Dyson V6 Slim Extra

Altijd maar kiezen tussen je kruimelzuiger en stofzuiger? Met de Dyson V6 Slim Extra haal je het beste van beide werelden in huis.

Specificaties

Merk: Dyson
Type: V6 Slim Extra
Garantie: 2 jaar

• Geheel draadloos
  • Met krachtige turbo-functie
  • Voor tapijt, harde vloeren en meer

Technische eigenschappen:

• Type apparaat: Steelstofzuiger incl. kruimelzuiger
  • Maximaal vermogen: 350 W
  • Maximaal zuigvermogen: 100 W

Filter:

• Filter wasbaar: ja

Stofbak:

• Zakloze technologie: ja
  • Maximaal volume stofreservoir: 0.4 l

Borstels + mondstukken:

• Combiborstel voor tapijt en harde vloer: ja
  • Elektrische borstel: ja
  • Dierenharenborstel: ja
  • Breedte droogzuigmondstuk: 21.1 cm

Uitvoering:

• Stofreservoir display: ja
  • In hoogte verstelbare buis: nee
  • Besturing op handgreep: ja
  • Zuigkrachtregeling: ja
  • Soort vermogensinstelling: Drukknop
  • Oplader: ja
  • Slangtype: Stang
  • Overige kenmerken: Turbostand voor een nog krachtigere reiniging. Gebruiksduur in deze stand: 7 min.

Energievoorziening:

• Gebruiksmodus: Accu
  • Ingangsspanning: 220-240 V
  • Frequentie: 50/60 Hz
  • Maximale bedrijfsduur: 20 min
  • Oplaadtijd: 3.5 uur

Algemene eigenschappen:

• Toepassingsgebied: Bekleding, Harde vloeren, Huisdierenhaar, Kieren, Meubels, Tapijt
  • Breedte: 12.7 cm
  • Hoogte: 20.8 cm
  • Diepte: 20.8 cm
  • Kleur: Rood
  • Gewicht: 2.04 kg
18 mei 2018 om 00:05
jorisdriessen Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 00:10
woutertju Gebruiker

waarom kijk je dan nog. de orbi is wel voor een mooi prijsje

Beantwoorden

18 mei 2018 om 06:57
Korreldicaprio Gebruiker

Waarom is de dyson V6 geen goede aanbieding?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 07:41
bigchemist Gebruiker

daarna de opvolgers : V7, V8 en nu V10 met veel betere accu.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:29
Official Product Expert Dyson-Expert Official Product Expert

Goedemorgen Korreldicaprio, om te starten met een snoerloze stofzuiger, is deze V6 een prima begin!

Ook al zijn er opvolgers, zoals bigchemist zegt, wil dit niet zeggen dat deze steelstofzuiger niet voldoet. qua technologie en zuigkracht doet deze nog mee met de concurrentie.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:00
HetGezegde Gebruiker

Om te starten…

Ja laten we een jaar deze gebruiken/proberen en dan een andere aandchafaan. Koop dan gelijk een V10 of gelijkwaardige Philips.

Accu van deze gaat maar 20 minuten mee. Na een aantal jaar gaat dit alleen maar achteruit.

De andere Dyson (V10) en bihv. Philips 6823 gaan een uur mee op de accu.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:25

Beste HetGezegde, gelukkig weten we uit (gebruikers) ervaringen dat deze stofzuigers langer meegaan dan een jaar. Zoals eerder gezegd zijn er opvolgers, maar daar komt een andere prijs bij kijken. Het gaat vandaag om deze aanbieding en daar is niets mis mee.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:09
mdrongelen Gebruiker

De gebruikstijd op 1 accu word vaak ook vermeld in de laagste stand.

in hogere of hoogste stand mag je dit niet meer verlangen. Na 2jaar ongeveer 70-80%.

Misschien wel netjes om te vermelden hoelang hij nog moet kunnen stofzuigen na 2 jaar in bepaalde stand eer je garantie mag claimen?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:25

Goedemorgen mdrongelen, de zogenaamde degradatie van de accu is lastig in te schatten. Dit is echt afhankelijk van een thuissituatie. Het zal eerder voorkomen bij bijvoorbeeld een thuiskapper dan bij een eenpersoons huishouden met een een klein appartement. Daar zal degradatie waarschijnlijk veel later plaatsvinden.

De accuduur in de Max stand is inderdaad vele malen korter. Dit is echter niet gek aangezien de motor veel meer kracht moet leveren (110.00 toeren per minuut!)

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:05
felbali01 Gebruiker

Ik heb de DC35 steelstofzuiger. Maart 2012 aangeschaft. Direct melden bij Dyson. In garantie termijn nieuwe borstel ontvangen. Begin 2017 nieuw accu en motor aangeschaft via Dyson klantenservice, kosten €60. Daar kan ik zeker geen goede stofzuiger voor kopen en via Google absoluut niet goedkoper. 6 jaar verder en ben nog altijd zeer tevreden. Het geld is het zeker waard!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:55

Goedemorgen felbali01, blij te lezen dat u al zo lang plezier heeft van uw Dyson stofzuiger!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:27
bgibbon Gebruiker

Net zo duur als bij een concurrent:

https://www.bol.com/nl/p/dyson-v6-slim-extra-steelstofzuiger/9200000083736605/?Referrer=ADVNLPPceffbb0026aa4a4500e12f71fe000051123&utm_source=51123&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl

Bij eerdere aanbiedingen van deze stofzuigers kreeg je bij gelijke prijzen iig nog een extra set erbij.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:33

Goedemorgen bgibbon, als ik deze link gebruik kom ik op een prijs van 100,- meer.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:58
bgibbon Gebruiker

Blond!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:19
Hannesz Gebruiker

Misschien ben jij blond, maar ik zie ook als ik op de link klik een bedrag van €329 staan.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:26
manke_nl Gebruiker

Affiliate link

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:29
bgibbon Gebruiker

Ik bedoelde ook dat ik blond ben…

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:52
i-Rob Gebruiker

Welke accessoires worden precies meegeleverd? Zijn alle opzetstukken die op de foto’s zichtbaar zijn inclusief?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:59

Goedemorgen i-Rob, de volgende accessoires zijn meegeleverd; combinatie-accessoire, de gemotoriseerde vloerzuigmond en een harde borstel voor hardnekkig vuil en dierenharen.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:09
Shog Gebruiker

Ga er maar van uit dat de slang op foto 9 niet wordt meegeleverd.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:54

Goedemiddag Shog, dit klopt. Het gaat dan ook met name om de borstel die er aan zit.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:13
Drammer1972 Gebruiker

Waarom wordt er op zo’n ongezouten manier kritiek geuit hier? Niemand verplicht je om het ding te kopen en als het ergens anders goedkoper of beter kan moet je het zeker doen. Wat mij vooral tegenstaat is de toon waarop sommigen mensen hier hun kennis m.b.t. van alles op willen dringen.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:00
wieert Gebruiker

Ik heb in november vorig jaar de Dyson DC62 hier gekocht voor 2 tientjes meer dan deze aanbieding.

Nu dus ruim een half jaar in bezit en ben er zeer blij en tevreden mee. Je pakt hem snel ff en hij zuigt echt mega goed. Ik heb een witte herdershond en die willen nogal wat haren op de tegelvloer achterlaten. Nou, met de dyson zuig ik de benedenverdieping en de trap en nog nooit een lege accu gehad. Accu van de DC62 is vergelijkbaar met deze aanbieding.

Ik heb ook wel getwijfeld vanwege de aanschafprijs, vooral van de nieuwste modellen, vandaar dat ik deze aanbiedingen helemaal top vind. Tot de dag van vandaag geen spijt van de aankoop.

Succes met het maken van een beslissing en alvast een goed weekend allemaal.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:18

Goedemorgen wieert, wat leuk om te lezen dat u er tevreden mee bent en dat u de moeite neemt, dit te delen!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:03
dijks005 Gebruiker

@Dyson-Expert

Goede dag,

Ik heb deze stofzuiger en bevalt prima. De accuduur ook, wie gaat er tenslotte een uur lang stofzuigen? ;-)

De reden dat ik reageer is omdat ik een vraag heb.

Als je met een willekeurige stofzuiger ooit per abuis vochtige materie hebt opgezogen en de stofzuiger vervolgens wegzet dan gaat hij stinken (zurig, muf) als je hem de volgende keer gebruikt. Bij een conventionele vervang je de zak en het filter en is het probleem opgelost. Bij deze moet je de turbineruimte goed reinigen en natuurlijk het uitneembare filter. Probleem is echter dat hij nu nog steeds stinkt. Er zit in de motor ook nog een filter, mogelijk dat die nog die vieze lucht afgeeft. Daar kan ik echter niet bij, althans, ik weet niet hoe.

Kunt u mij adviseren? Is er ergens een documentatie waar in te vinden is hoe dit uitlaatfilter te bereiken is?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:17

Goedemorgen dijks005, wat goed om te lezen dat u tevreden bent met de V6! Dit filter is helaas niet te bereiken.

Wat u kunt doen is nogmaals met een wat agressiever reinigingsmiddel het filter reinigen en goed laten drogen. Eventueel kunt u via de helpdesk een nieuw filter bestellen op 0800 – 0206203.

Wat ook een trucje is om waspoeder aan te schaffen en dit op te zuigen, dan ruikt het weer een stuk frisser! Geen geprepareerde stofzuigerluchtjes gebruiken aub. Dit is vaak gemaakt van was en gaat verstoppingen in de cyclonen veroorzaken. Veel succes!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:29
dijks005 Gebruiker

Het wasbare filter stonk niet meer na reiniging. Dus uitlaatfilter niet te bereiken helaas, dan weet ik dat tenminste. Bedankt voor de waspoeder tip, ga ik doen! :-)

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:02
Sorb0 Gebruiker

Ik heb deze een paar weken geleden gekocht via ibood. Ik wil nooit meer terug, wat een topding. Heb twee verharende katten, wat nogal troep geeft. Elke dag de bank en paar andere plekken zuigen is een must. Vroeger kostte me dat zoveel tijd, nu elke dag een minuutje. 20 minuten lijkt kort, maar je pakt zo’n machine er veel sneller en dus vaker bij dan een normale stofzuiger. En je zuigt veel sneller. Heb nog geen 1 keer de volledige accu nodig gehad.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:10

Goedemorgen Sorb0, wat leuk om te lezen dat u er zo tevreden mee bent! Het is inderdaad zo dat de momenten van stofzuigen waarschijnlijk zullen toenemen maar de duur ervan vele malen korter! Wat heeft voor u toen de doorslag gegeven tot de aanschaf van de snoerloze Dyson?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 12:25
Sorb0 Gebruiker

Twee katten, een defecte oude stofzuiger, deze scherpe aanbieding (originele prijs vind ik echt te duur) en wat overtuigingskracht van een vriend die bij Dyson werkt ;)

Beantwoorden

18 mei 2018 om 12:45

Dat helpt altijd wel…. Dank voor het delen!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:12
pmwesterhout Gebruiker

Beste expert. Zit er ook het dockingstation bij? Kon ik niet vinden in de beschrijving.( wellicht niet goed gezocht)

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:21

Goedemorgen pmwesterhout, dit is inderdaad inclusief het dockingstation!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:13
aikiyenga Gebruiker

Beste, ik heb reeds 2 dyson V6 systemen aangekocht via IBood, prachtige stofzuigers, ik kan niet meer zonder. Geen gesleur meer met de gewone stofzuiger, die heb ik weggedaan. Ik heb nu voor boven en beneden eentje.

we hebben 2 border collies en een Birmaan die veel haar verliezen, geen probleem de Dyson neemt alles weg. Ik kan bijna de volledige beneden stofzuigen met 1 stofzuiger en we hebben een zeer groot huis.

dus weg met alle negatieve kritiek, wees eens positief.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:43

Goedemorgen aikiyenga, wat goed om te lezen dat u meerdere Dyson producten heeft en er zo tevreden mee bent!

Hartelijk dank voor het delen!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:25
pmwesterhout Gebruiker

Dank Expert voor je reactie en dank ook voor alle positieve reacties van mensen die hem hebben en hun ervaringen willen delen. Ik heb er een gekocht en denk dat ik er ook heel veel plezier van ga hebben. Tnx!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:50

Beste pmwesterhout, wat goed! Blij dat de bijdrage en de ervaringsdeskundigen hebben kunnen helpen in het nemen van uw beslissing. Veel gebruiksplezier met de V6 Slim Extra en let op, als u de machine uit de verpakking haalt, staat deze standaard in de “Max”stand. Even de machine aandrukken, vasthouden en een keer op de “Max” knop drukken aan de achterzijde. Dan staat de V6 in de normale modus.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 12:11
Dwab Gebruiker

is dit dezelfde Dyson als de V6 Fluffy? En zo niet; wat is het verschil?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 12:17

Beste Dwab, dit is niet de V6 Fluffy. De Fluffy heeft een andere vloerzuigmond die vrijwel alleen geschikt is voor harde vloeren (zie afbeelding) Qua motor is deze wel vergelijkbaar.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 12:15
RBos68 Gebruiker

Heb deze stofzuiger ook een tijdje gehad. Hij zuigt redelijk maar het grootste probleem was dat er bij ons in het gezin 3 dames zijn met lange haren.De zuigkop bestaat uit een aangedreven borstel die het stof en dus ook haren naar binnen draait. De haren draaien hierdoor vast in de borstel waardoor deze borstel na een tijdje niet meer draaide. Om dit te voorkomen moesten we na iedere zuigbeurt de zuigkop demonteren om de haren te verwijderen. Verder waren we ontevreden over het legen van het stofreservoir, dit is niet hygenisch omdat er veel stof achterblijft dat je met je handen of een borsteltje moet verwijderen. Accutijd is veel te kort, zeker wanneer je je hele huis wilt stofzuigen.We vonden deze stofzuiger het geld niet waard en hebben nu weer een stofzuiger met zak en snoer. Accutijd en ledigen is bij de nieuwe modellen verbeterd maar de prijzen die hiervoor worden berekend vind ik niet normaal meer.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 12:25

RBos68, jammer te moeten lezen dat u niet tevreden was met de Dyson. Heeft u met ondervindingen onze Helpdesk ooit geraadpleegd? E.e.a was uit te leggen, namelijk het transparante stofreservoir is in z’n geheel te verwijderen waardoor het rooster binnenin veel makkelijker schoon te maken is. Tevens zijn er accessoires, zoals de Tangle Free borstel, die een uitkomst zijn voor lange haren! Ik denk dat u dan anders over de werking van de Dyson had gedacht.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 14:06
FransL01 Gebruiker

Goedemiddag,

zit hier ook een smal hulpstuk bij voor het zuigen in de kleine hoekjes?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 14:15

Goedemiddag FransL01, dit wordt hier niet bij meegeleverd maar is wel te bestellen bij Dyson Helpdesk 0800 – 0206203.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 14:24
FransL01 Gebruiker

Dank voor je antwoord. Niet genoemd in de specificaties maar ik ga er wel van uit: in de set zit toch een oplaadstation bij die je  aan de muur kan bevestigen voor het laden en opbergen?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 14:28
Fluit_is Gebruiker

18 mei 2018 om 11:12
#

pmwesterhoutGebruiker

Beste expert. Zit er ook het dockingstation bij? Kon ik niet vinden in de beschrijving.( wellicht niet goed gezocht)

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:21
#
Official Product ExpertDyson-ExpertOfficial Product Expert

Goedemorgen pmwesterhout, dit is inderdaad inclusief het dockingstation!

Beantwoorden

Beantwoorden

18 mei 2018 om 14:29

Beste FransL01, deze is inderdaad wel inbegrepen!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:36
Tanarus Gebruiker

Passen de mondstukken van een reguliere (met snoer) stofzuiger van Dyson op deze steelstofzuiger? Ik heb namelijk zo’n stofzuiger met smalle vloerzuigmond.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:45

Goedemiddag Tanarus, nee deze passen hier niet op. Dit komt omdat er een aansluiting vanuit de accu aan het einde van de steel zit. Dat is onderdeel van de connectie van de gemotoriseerde vloerzuigmond. Een sledestofzuiger met snoer heeft die connectie namelijk niet.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.