17 mei 2018 om 00:00
iBOOD

RAVPower Xtreme 20.000 mAh Powerbank

Product expert aanwezig

RAVPower 20.000 mAh Powerbank

Met de RAVPower Xtreme 20000 powerbank heb jij altijd je eigen kerncentrale op zak. Nou ja, zonder de kans op een afgrijselijke en fatale meltdown dan.

Specificaties

Merk: RAVPower
Type: Xtreme 20000 Powerbank (RP-PB006)
Garantie: 2 jaar

Download de handleiding hier

• Gigantische capaciteit
  • Twee USB-poorten
  • Uitermate veilig in gebruik

Technisch

• Capaciteit: 20.000 mAh
  • Output: 3.4 A (max.)
  • Input: 2 A

Verpakkingsinhoud

• 1 x RAVPower 20000mAh (RP-PB006)
  • 2 x USB-naar-microUSB-kabel (Lightning-kabel en Type-C-kabel zijn niet inbegrepen)
  • 1 x Handleiding

Belangrijk:

• Een netadapter is niet inbegrepen

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag - Stel je vragen in het Engels op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @RAVPower-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

17 mei 2018 om 00:05
Janpeterweethetbeter Gebruiker

Vorige keer gekocht bij iBood.  Prima apparat, mooi afgewerkt, hoge capaciteit. Ik kan mijn telefoon er zeker 5 keer mee opladen. Lampjes geven de resterende spanning aan. Laad je telefoon snel op, owrdt niet warm en je kunt meerdere apparaten tegelijk opladen. NB:  het duurt inderdaad 9-10 uur voordat je de batterij zelf weer hebt opgeladen. Aanrader, zeker voor deze prijs!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 02:28
Mano77 Gebruiker

was het niet de powercore? Die heb ik wel laatst gekocht op ibood

Beantwoorden

17 mei 2018 om 03:09
peetpp Gebruiker

de anker powercore is idd hier in februari gepasseerd, maar ook de ravpower 20.100 maar dat was vorig jaar, die had ook een USB C aansluiting en kon bovendien veel sneller geladen worden max input 12V/2A (QC 3.0), wel 8 euro duurder dan huidge aanbieding maar die heeft dan ook minder mogelijkheiden

Beantwoorden

17 mei 2018 om 06:27
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen dat de vorige RAV goed beviel Janpeter! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

17 mei 2018 om 08:36
Official Product Expert RAVPower-Expert Official Product Expert

Dear Jan Peter!

Thank you so much for your supporting words! We are thrilled you are happy with our product!

Cheers!

Your RAVPower Team

Beantwoorden

17 mei 2018 om 00:13
ThomasJns Gebruiker

kunnen we benchmarks van dit product ergens vinden? iem link aub

want in mijn ogen kun je beter 7eu bijleggen en de anker powercore kopen? dies getest wereldwijd, google it yourself..

Beantwoorden

17 mei 2018 om 03:20
peetpp Gebruiker

dan zou ik gaan voor de ravpower 20.100 met USB C aansluiting en QC 3.00 (24 W), die ik enkele maanden geleden voor ongeveer dezelfde prijs (incl verzending) kon aankopen bij Amazon (blitzangebote), kost normaal wel 15 euro meer.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:07

Dear Thomas,

you are right, the two external batteries are indeed quite similar and at the end of the day it comes down to personal taste. However, we from RAVPower are convinced of the durability, robustness, and reliability of our procuts and promise 2 full years guarantee for every single RAVPower power banks.

Let us know if you have any more inputs or questions! We will gladly answer them.

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 00:13
BlackSabbath Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product. Ook als wij goedkoper zijn :-)
“Dit item kan niet worden bezorgd in Nederland.”

Beantwoorden

17 mei 2018 om 03:15
peetpp Gebruiker

klopt, de verzendingskosten maken deze aanbieding niet echt een aanbieding

Beantwoorden

17 mei 2018 om 06:29
Moderator Jim Moderator

Hi BlackSabbath,

Volgens mij is hij zelfs met onze verzendkosten nog steeds meerdere euro’s goedkoper op iBOOD? Of zie ik iets over het hoofd?

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

17 mei 2018 om 07:57
bariman Gebruiker

Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden.???

Beantwoorden

17 mei 2018 om 06:56
Allard86 Gebruiker

Kan deze powerbank tegelijk opgeladen worden en telefoons opladen? Of is deze hiervoor beveiligd?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 08:52
Zenge Gebruiker

Als je dan toch een stopcontact in de buurt hebt snap ik niet waarom je hem via de Powerbank zou gaan opladen. Tenzij je maar 1 stopcontact hebt natuurlijk.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:02

Dear Allard86,

thank you so much for your question! Yes indeed the RAVPower external battery can be charged and simultaneously charge devices at the same time. Let us know if you have any more questions.

Cheers!

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:35
Allard86 Gebruiker

Voor in de auto bijvoorbeeld. Als je de Powerbank wil opladen maar ook je telefoon wil bijladen.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 22:51
Zenge Gebruiker

Top. Zover nog niet doorgedacht. Maar kan dus!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:17
Raikin Gebruiker

Dear Ravpower,

What is the best adapter to quickly charge the ravpower, does it make a difference with a high Watt adapter or fast charge adapter???

I understand it doesnt include a usb typ-C cable. Is it true that it will charge faster with a usb type-C cable and a fast charge adapter? Hear from you :)

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:46

Good Morning Raikin,

thank you so much for you interesting question!

Our RP-PB006 does not support USB Type-C charging, unfortunately. But you can charge de powerbank with a 1A adapter in 21-22 hours or with a 2A/2.4A adapter within only 9-10 hours. If you are in the market for a 2A/2.4A fast charge adapter, we recommend our RAVPower RP-PC001 ;).

I hope this was helpful and definitely let us know, if you have more questions for us!

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:18
Raikin Gebruiker

I also like to know how long it will take to fully charge the ravpower?

difference with usb micro and type C cable or with normal adapter and fast charge adapter/high watt adapter

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:33
Seltaeb Gebruiker

Ik heb net de RAVPower powerbank besteld. Hierbij wilde ik mijn “freeshippingcode” voor gebruiken. Maar als ik op “couponcode check” klikte, dan gebeurde er niks. Slim als ik ben dacht ik naar checkout pagina te gaan. Wat blijkt, ik betaal met CreditCard en is de Powerbank meteen besteld. Maar nu is het niet gelukt om de couponcode te gebruiken. Wat kan ik nu het beste doen?

Ben wel zeer benieuwd naar deze powerbank! Ik kijk vaak Netflix op mijn telefoon en hopelijk houd ie het hier wat langer mee uit ;)

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:52

Good morning Seltaeb!

We hope you will be able to use your code for free shipping. I personally use this external battery as well to power my Netflix binges hehe. It reloads my iPhone 8 approximately 7 times! I could probably watch the whole season of Stranger Things in one sitting!

Let us know if you have any questions!

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:28
Seltaeb Gebruiker

Goodmorning Beatrice,

Well, I ordered the powerbank by accident and the code for free shipping isn’t used, so I’ll hope someone at iBood can help me with this.

Wow, that’s pretty handy! I have a Moto G6 Plus with a 3200mAh battery. So I can recharge my phone about 5-6 times I think. Pretty convienent for long flights.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:14
eva864 Gebruiker

Het antwoord dat je van iBood zal krijgen, is : “Plaats een tweede bestelling mét kortingscode en annuleer dan je eerste bestelling. Het geld van je eerste bestelling wordt dan teruggestort.”

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Seltaeb,

Het berichtje van Eva is correct. We raden aan om je bestelling opnieuw te plaatsen met kortingscode en vervolgens je eerste bestelling weer kosteloos te annuleren via “Mijn iBOOD”.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:41
lijntje1987 Gebruiker

free shipping code?.. die wil ik ook wel graag hebben… :) waar vind ik die?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi lijntje,

Onze marketing afdeling stuurt deze soms naar een selectie van onze klanten. Wellicht ben jij een volgende keer aan de beurt :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:37
megafaz Gebruiker

Zou ik ook graag willen weten, want ik zoek nog een Powerbank voor een UPS toepassing.

Andere modellen van dit merk kunnen wel simultaan geladen worden en laden.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:55

Good morning Megafaz!

Yes you are right, our power banks are able to be charged and charge your devices simultatenously! It’s magic ;)Definitely let us know if you have any more input or questions. We are here for you!

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 14:39
Teknologic Gebruiker

Niet onbelangrijk: een UPS zal wanneer opgeladen de stroomtoevoer rechtstreeks doorgeven. Het systeem bij powerbanks zal altijd zijn dat de batterij continu bijgeladen en ontladen wordt dus als je dat 24/7 doet zal het de levensduur niet ten goede komen.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:13
guidoweb5 Gebruiker

Ik begrijp dat hier er geen adapter wordt bijgeleverd? Hoe laat ik de powerbank op dan?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:19

Good morning Guidoweg5,

included in the box are:

1 x RAVPower 20000mAh Power Bank (Model: RP-PB006)1 x 30 cm USB-A Cable1 x 60 cm USB-A Cable1 x User Guide1 x Travel Pouch

We hope this helps. Let us know if you have any more questions or input. We are here for you!

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:15
eva864 Gebruiker

Je laadt die op met eender welke stekker met USB-poort die je al hebt liggen (GSM, fototoestel, …).

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:03
zompie Gebruiker

Hoe kan ik het apparaat laden als er geen adapter bijzit?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:11

Hi Zompie!

Thank you so much for your question! You can charge the power bank with any USB source there is. For example with your laptop, another power bank (like inception, hehe), car charger, wall charger, a USB adapter, etc.

I hope this was helpful and definitely let us know if you have more questions or input!

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:27
eBeaver Gebruiker

Mijn Gsm laadt normaal op aan 2,1A, is een hogere stroom dan wel goed voor mijn batterij?

Of zijn de uitgangspoorten verschillend? Gelieve op te geven hoeveel per poort.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:39

Dear eBeaver (awesome name, hehe!)

Both USB ports of this power bank are equippped with the RAVPower exclusive iSmart technology. This means your device, whether tablet or smartphone, is always charged with its ideal current. Both iSmart USB ports support up to 2.4A, with a maximum output of 3.4A.

I hope this was helpful. Let us know if you have more questions!

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:42
eBeaver Gebruiker

Thanks, very useful!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:55
Vunzo Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:04

Hi Vunzo!

A spare power bank is also always useful! You can recharge the used up one and take the fully charged one with you on the road. Or expert travellers also have two power banks with them, for maximum reassurance when it comes to full smartphone batteries ;)

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:05
Vunzo Gebruiker

Dit was geen prijsvergelijking, maar een alternatief product waar duidelijk de nadelen (hence de lagere prijs) bij vermeld waren…

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:06
Vunzo Gebruiker

Bedankt voor de tip, maar voorlopig kom ik met één toe.

grt

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:33

Of course Vunzo, that’s what we are here for :)

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:25
iprchris Gebruiker

Ik heb hem of haar ook besteld

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:32

Dear IprChris!

Yay! We are convinced you will love your new powerful companion :)

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:40
lijntje1987 Gebruiker

@RAVPower-Expert

can you tell me what the measurements and weight of the powerbank is?

best regards, Annelijn

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:59

Dear lijntje 1987,

thank you so much for you question! The power bank measures 17.2 x 8 x 2 cm and weighs 581 g.

I hope this helps! Let us know if there are any other questions we can answer.

Beatrice from RAVPower

Beantwoorden

17 mei 2018 om 16:54
evijn Gebruiker

ik heb de RAV ook al een tijdje in bezit, prima ding maar laden kost 2 dagen ofzo. Daarom een rav quick charger gekocht en deze aan de quick charge poort gehangen. Ik merk absoluut geen verschik, duurt nog steeds heel errug lang. Ik gebruik de RP PB043 RAV POWER icm metRAV power turbo 4-port USB wall charger met een Quick charge 3.0 uitgang (40Watt !!)

Vreemd misschien doe ik iets fout maar dan hoor ik het wel

Beantwoorden

17 mei 2018 om 17:49
KevonG Gebruiker

Ik moet hem uiterlijk op 31 mei hebben. Kan dat?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 21:01
Moderator Paul Moderator

De powerbanks zijn op dit moment nog niet in het distributiecentrum van iBOOD en worden pas na afloop van de deal verzonden door de leverancier. Daardoor is de kans klein dat de levering aan klanten eerder zal plaatsvinden. Mocht het toch eerder aankomen, dan zal iBOOD het pakketje eerder versturen, maar ik zou er niet vanuit gaan dat dat gaat lukken.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 20:33
janheijnen Gebruiker

Welke batteries inside Samsung or LG – Panasonic!!.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 21:13
iprchris Gebruiker
17 mei 2018 om 22:24
Koos35 Gebruiker

Wich type of battery is inside?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.