26 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Hugo Boss Orange Zonnebril

Boss Orange Zonnebril

Met veel zon in het vooruitzicht, is het beter om je daar maar goed op voor te bereiden.

Op zoek naar een ander model?
Check dan de Flash Sale: NL | BE

Specificaties

Merk: Hugo Boss | Boss Orange
Type: Zonnebril
Garantie: 2 jaar

• Lenscategorie 3
  • UV400-bescherming
  • Keuze uit twee modellen

0331/S

Voor: Unisex
Gepolariseerd: Nee

Materialen
Frame: Metaal
Lenzen: Nylon

Afmetingen
Glasbreedte: 55 mm
Neusbrug: 20 mm
Lengte vd pootjes: 145 mm

0330/S

Voor: Heren
Gepolariseerd: Nee

Materialen
Frame: Metaal
Lenzen: Policarbonaat

Afmetingen
Glasbreedte: 55 mm
Neusbrug: 19 mm
Lengte vd pootjes: 145 mm

26 mei 2018 om 00:04
JeroniPepperoni Gebruiker

Wat houdt lenscategorie 3 in?

Beantwoorden

26 mei 2018 om 00:08
Moderator Niek Moderator

Hallo JeroniPepperoni,

Dat houdt in dat ze geschikt zijn voor fel zonlicht.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 02:25
W84 Gebruiker

LOL, Boss Orange bestaat niet eens niet meer. Oude stock. :p

Beantwoorden

26 mei 2018 om 07:49
darkhelmet6 Gebruiker

Ja, nou en! Werken ze nu niet meer, of verpulveren ze als je in de zon komt? Lig niet zo te zeiken. Ding kost net 60 euro. Is toch geen geld.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 09:48
sigpro Gebruiker

1: Boss Orange bestaat nog wel, het is alleen geen aparte merk meer. Het is nu onderdeel van het merk Boss. Je hebt dus merken Boss Green, Boss Orange, Hugo en Boss. Boss Green en Boss Orange vallen nu onder Boss! Dus het heeft nog steeds een Boss Orange label maar dan onder Boss!

2: Dus oude stock is ruk en zal niet goed zijn? Typisch een comment waar je jezelf belachelijk mee maakt aangezien je niet weet waar over je praat!

Beantwoorden

26 mei 2018 om 10:39
Susantigoon Gebruiker

Hoezo LOL?

Je ziet toch dat ze nog bestaan? Of voldoen deze brillen dan opeens niet meer (ben je misschien bang dat je voor gek loopt met die ‘ouwe rommel’ op je neus…?).

Apart…

Beantwoorden

26 mei 2018 om 10:48
W84 Gebruiker

Nope. Boss Orange en Boss Green zijn er niet meer. Boss Green is nu “Boss Athleisure” en de rest valt onder “Boss Casual” en het label “Hugo” is er nog.

En wat is het probleem… ik mag het toch zeggen. Sommige mensen zijn er gevoelig voor als een merk of label niet meer bestaat. Dus als je de kennis/info hebt is het handig om te delen denk ik dan. ;)

Beantwoorden

26 mei 2018 om 11:28
sigpro Gebruiker

Je bent echt hardleers, Boss Orange bestaat nog maar dan onder het merk Boss! Kleding etc hebben gewoon een Boss Orange label. Alleen de entiteit Boss Orange bestaat niet meer! Zelfde voor Green (Athleisure). Deze heeft gewoon en groene label maar dan onder Boss. Dus het merk Boss heeft nu Boss Casual Green en Orange onder zich. En Hugo (Red) is apart.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 12:32
W84 Gebruiker

Misschien moet je eens het nieuws volgen:

Hugo Boss gaat de twee labels Boss Orange en Boss Green schrappen uit zijn portfolio en gaat minder winkels openen.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 13:13
sigpro Gebruiker

Denk dat jij beter moet lezen! Want kennelijk snap je het nog steeds niet. De entiteiten worden geschrapt. De labels worden onder gebracht onder de entiteit Boss! Dus de merken Orange en Green (Athleisure) zullen er gewoon zijn! Ik heb zelf al nieuwe collectie kleren van Boss en deze hebben een zwarte label met oranje lijntje!

Beantwoorden

26 mei 2018 om 13:22
W84 Gebruiker

Ja, duh. Jij snapt het niet. De naam “Boss Orange” is er niet meer. Ik zeg net dat het “Boss Casual” wordt.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 13:55
sigpro Gebruiker

Ja duh Boss Orange als entiteit verdwijnt, maar de kleding enzo hebben nog steeds een Oranje label onder Boss Casual. Snap je het nu wel? Ik heb hier nieuwe kleding liggen met de naam Boss met Oranje label!

Beantwoorden

26 mei 2018 om 14:40
W84 Gebruiker

Ja, ik snapte het sowieso al. Want ik had het over “Boss Orange” als naam en label. Dat er nog steeds groene en oranje kleurtjes worden gebruikt zie ik ook wel in m’n kleding. Ik heb zelf ook aardig wat Boss kleding namelijk…

Beantwoorden

26 mei 2018 om 21:36
DornoD Gebruiker

Niets aan de hand dus. Het Orange label van Boss bestaat nog steeds, hooguit in een iets andere (juridische) vorm. Ga dan niet doen alsof dit oude stock is en het belachelijk is dat het nog aangeboden wordt. That’s all.

On topic: fraaie zonnebril :)

Beantwoorden

27 mei 2018 om 00:28
W84 Gebruiker

Tuurlijk is het wel oude stock, de naam “Boss Orange” wordt niet meer gebruikt. ;)

Beantwoorden

27 mei 2018 om 01:25
Susantigoon Gebruiker

Jawel hoor, nu dus bijv. en wie zich stoort aan een ‘oud’ merk is dat spul gewoon niet waard.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.