1 juni 2018 om 00:01
iBOOD

Philips GC8715/20 PerfectCare Performer Stoomgenerator

Philips GC8715/20 Stoomgenerator

De zin “Ik kan niet strijken” wordt in jouw huishouden niet meer uitgesproken. Met deze Philips GC8715/20 kan iedereen namelijk strijken.

Specificaties

Merk: Philips
Type: GC8715/20
Garantie: 2 jaar

• Gratis strijkplank t.w.v. € 99,99
  • 6 bar druk, 360 g stoomstoot
  • OptimalTEMP = Automatisch temperatuur

Technologie
Voor alle strijkbare stoffen
Geen schroeiplekken
OptimalTEMP-technologie
ProVelocity-stoomgenerator
Smart Control-processor

Snelle kreukverwijdering
Continue stoom: Maximaal 120 g/min
Vermogen: 2600 W
Druk: Pompdruk max. 6 bar
Gebruiksklaar: 2 min
Stoomstoot: Maximaal 360 g
On-demand stoom
Variabele stoomniveaus
Verticale stoom

Gebruiksvriendelijk
Veilig voor alle stoffen: Zelfs kwetsbare stoffen zoals zijde
Glijprestaties zoolplaat: 5 sterren
Naam zoolplaat: SteamGlide Plus
Afneembaar waterreservoir
Lengte van de slang: 1,6 m
Netsnoerlengte: 1,8 m
Nauwkeurige stoomtip
Gebruiksklaar: Lichtindicator, Geluidssignaal
Elk moment bij te vullen tijdens gebruik
Krasbestendige zoolplaat: 4 sterren

Kalkbeheer
Schoonmaken en ontkalken: Smart Calc-Clean
Ontkalkingsherinnering: Lamp, Geluid, Ja

Opbergen
Draagvergrendeling: Voor vervoer en veiligheid
Opbergvak voor snoer: Bevestiging met klittenband, Ja
Opbergen slang: Opbergruimte voor slang

Afmetingen en gewicht
Productafmetingen (b x h x d): 22 x 24 x 37 cm
Gewicht van strijkijzer: 1,22 kg
Gewicht van strijkijzer + voet: 3,2 kg

Milieuvriendelijke efficiëntie
Energiebesparingsmodus

1 juni 2018 om 06:16
krdesc Gebruiker

Geweldig toestel – ik heb er al mee gewerkt en wie het niet kent gelooft het niet, maar je kan effectief van katoen naar zijde en terug naar katoen ZONDER de temperatuur te regelen. Bovendien glijdt de zool over alle oppervlakken. Het toestel weegt nauwelijks en zit goed in de hand. De stoomgenerator doet prachtig werk. Ik wil er nu zelf ook een kopen, maar wat lees ik: de promotie van de gratis strijkplank is UITSLUITEND voor NEDERLAND !!!!!!!!! Wat interesseert mij die stomme voetbal – ik wil dat toestel mét die gratis strijkplank. Hier zou iBOOD een oplossing voor moeten bieden !!!!

Beantwoorden

1 juni 2018 om 08:19
Mirabis Gebruiker

De gratis strijkplank wordt door Philips geleverd tegen inlevering van je aankoopbon/factuur. Aangezien de stoomgenerator op de Nederlandse iBood site word verkocht lijkt het me dat je gewoon mee kan doen met de actie….

Maargoed, confirmatie vanuit iBood zou wel fijn zijn.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 07:03
Josiane uyttebroek Gebruiker

Halo ben ook intéresse indien strijkplank ook verkrijgbaar is Eolas vermeld. Ik woon in Belgiqu en zou niet weten waarom wij niet van deze actie mogen genieten.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:38
Susantigoon Gebruiker

Gewoon daalom, omtad dat nuo eenmaal zo gesteltd is, hele simpels toch?

Beantwoorden

1 juni 2018 om 10:04
eva864 Gebruiker

Ik neem aan dat jij wel foutloos Frans schrijft? Josiane uyttebro… is wellicht Franstalig (of spellingchecker staat alleszins ingesteld op Frans), maar doet dan op zijn minst een heel verdienstelijke poging om in het Nederlands te schrijven. Foutloos? Nee. Is dat een reden om haar in het belachelijke te trekken? Absoluut niet.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 07:58
suskewiet01 Gebruiker

Ik zou deze ook vanuit België willen bestellen met strijkplank. Kan hier nog aan aangepast worden?

Beantwoorden

1 juni 2018 om 08:31
Cedriccn Gebruiker

Stel, ik zet het factuuradres op een Nederlands adres, maar ik laat het strijkijzer leveren in België. Kom ik dan in aanmerking voor die gratis strijkplank?

Beantwoorden

1 juni 2018 om 08:57
Cedriccn Gebruiker

Zonet met Philips klantenservice gechat. De stoomgenerator moet wel degelijk in Nederland worden verzonden, zowel het factuuradres als het afleveradres moet zich in Nederland bevinden. Helaas dus.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 10:34
Maikkiev Gebruiker

Hartelijk dank voor de genomen actie, helaas voor onze buren.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 11:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Cedriccn,

Bedankt voor de aanvulling. De strijkplank is inderdaad een actie van Philips zelf, waar iBOOD helaas geen invloed op heeft.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 08:43
Kazier Gebruiker

Hier ook enkel interesse indien de gratis strijkplank actie kan geleverd worden in Belgie

Beantwoorden

1 juni 2018 om 08:48
Bru2 Gebruiker

denk net hetzelfde ;-) Hier ook enkel interesse indien de gratis strijkplank actie kan geleverd worden in België

Beantwoorden

1 juni 2018 om 08:52
MarijnPlovie Gebruiker

Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan in Nederland. Staat op de Philips site. Ibood kan hier niet helpen helaas

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:02
wittie6510 Gebruiker

Dat vind ik niet normaal, typisch Philips

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:41
Susantigoon Gebruiker

“...typisch Philips…” snap ik niet. Kun je dat misschien toelichten?

Beantwoorden

1 juni 2018 om 08:55
wittie6510 Gebruiker

Heb horen vertellen dat dit idd een geweldig toestel is. Niet dat ik direct 1 nodig heb, maar kom. Als ze in Nederland de strijkplank gratis krijgen is de kostprijs voor het strijkijzer amper  40€….. dat is idd een fantastische koop dan!!!!! Ik noem dit discriminatie. Spijtige zaak. Anders ook wel geintereseert

Beantwoorden

1 juni 2018 om 10:00
Susantigoon Gebruiker

Dat toestel is idd een droom, grandioos! Ik heb er drie…

Maar dan die strijkplank: onwerkelijk wat een plaatje. In één woord schitterend! Hier staat er ééntje in de woonkamer als tv-steun voor m’n 100Hz OLED. Je weet niet wat je ziet!

Beantwoorden

1 juni 2018 om 08:59
Josiane uyttebroek Gebruiker

Wat ik niet begrijp is dat wij via i bood nl bestellen en jullie leveren in belgie waarom kunnen wij dan niet van de strijkplank genieten.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:03
Kartelschaar Gebruiker

Omdat dit geen actie van iBood maar van Philips is. Kan iBood niks aan doen dan Philips België die actie niet heeft..

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:09
Maikkiev Gebruiker

Besteld!! Machtig mooie aanbieding.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:36
vintagehifi Gebruiker

Ik vraag mij af of je op tijd bent als je deze bestelt: Actie loopt tot 3 juni…..

Wordt ibood gezien als retailer..?

Hoe ontvang je een gratis strijkplank t.w.v. €99,99? twitter.com/PhilipsNL http://www.philips.nl facebook.com/PhilipsNederland Gratis strijkplank GC9650/80 GC9642/60 GC9640/60 GC9630/20 GC9625/20 GC9622/20 GC9620/20 GC9410/60 GC9325/30 GC9324/20 GC9315/30 GC8735/80 GC8733/20 GC8731/20 GC8723/20 GC8721/30 GC8715/20 GC8713/20 GC8712/20 GC8711/20 GC8703/20 GC8702/30 GC220/99 Let op: Tijdens het inschrijven dien je een foto/scan van het aankoopbewijs te uploaden.

Stap 1: Ga naar http://www.philips.nl/acties en klik op de betreffende actie.

Stap 2: Vul het inschrijfformulier in. Tijdens het inschrijven dien je een foto/scan van het aankoopbewijs te uploaden.

Stap 3: Na ontvangst van alle bovenstaande documenten streven we ernaar de gratis strijkplank t.w.v. €99,99 binnen 4 weken naar je toe te zenden. Het insturen van een kopie van het aankoopbewijs kan eventueel ook per post. Je dient het aankoopbewijs dan samen met de bevestigingsmail die je ontvangt na de inschrijving op te sturen naar:

Actievoorwaarden: • Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan in Nederland in de periode van 23 april t/m 3 juni 2018. • Bij aankoop van de bovenstaande typenummers ontvang je na inschrijving conform deze voorwaarden de gratis strijkplank t.w.v. €99,99. • Philips aanvaardt maximaal drie inschrijvingen per deelnemer voor deze actie • Volledige inzendingen dienen uiterlijk 17 juni 2018 in ons bezit te zijn. • Bij het per post versturen van de benodigde documenten, wordt de officiële verzenddatum aangegeven door de poststempel. • Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen. • Wij adviseren je het originele aankoopbewijs te bewaren voor garantiedoeleinden • Philips behoudt zich het recht voor de actie te wijzigen. • Minimale leeftijd voor deelname aan deze actie is 18 jaar. Nog geen 18? Vraag dan je ouder of wettelijk vertegenwoordiger om de inschrijving te voltooien.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:37
JanGroningen Gebruiker

Geen strijkplank voor de Belgische klanten ”Onze excuses aan alle Belgische klanten daarvoor. Je moet maar denken, jullie gaan wel naar het WK”

Aldus de woorden van iBood .. LOL

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:52
Susantigoon Gebruiker

En terecht…

Wij hoeven dus goddank ook niet daar dat kneuzige gestuntel van die verwende overgewaardeerde beroepsjankerds op die grasmatten te kijken en hebben zodoende alle tijd om keurig te strijken. Je haalt ze er straks ook zo tussenuit dien ‘Ollanders in hun strakke gladde overhemden tussen die kreukelige vodhemdjes op de Grote Markt in de Sinjorenstad…

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:46
marcoddd Gebruiker

Ibood…ontvangen wij het aankoopbewijs voor 3 juni? Anders is de actie afgelopen om de gratis strijkplank te bemachtigen.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:47
Maikkiev Gebruiker

Dit is niet helemaal waar, zolang het aankoopbewijs maar voor 17Juni in bezit is van Philips. (De actie t/m 3Juni is m.b.t. het aanschaffen ervan)

Het enige wat moet gebeuren is dat het aankoopbewijs op 1Juni staat….

Beantwoorden

1 juni 2018 om 23:44
Moderator Paul Moderator

De aankoopdatum (1 juni) komt op de factuur te staan.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:46
carionpiet Gebruiker

Hoi,

op de site van Philips staat “Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan in Nederland in de periode van 23-04-2018 tot 03-06-2018. Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 17-06-2018 in ons bezit te zijn.”

Na je bestelling krijg je bevestigingsmail van iBood met onderaan de contactgegevens van Ibood,… in Nederland.

Als je dan vanuit België bestelt, in Nederland, dan geldt die actie wel, denk ik. Anders hadden ze maar “aankopen binnen Nederland of iets dergelijks” moeten zetten…

Beantwoorden

1 juni 2018 om 09:58
ddagobert Gebruiker

Kan iBood reageren of op de factuur 1 Juni komt te staan en is de bestelling voor 17 Juni binnen want je moet de streepjescode invoeren. Ik zou graag eentje bestellen maar moet het wel zeker weten ander bij koop ik hem bij Bol paar tientjes duurder maar weet wel dat ik de strijkplank krijg.  Graag reactie van iBood

Beantwoorden

1 juni 2018 om 10:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ddagobert,

Op de factuur staat de aankoopdatum vermeld en dat is 1 juni. De verwachte verzending is 6 juni, dus dan heb je hem nog ruim op tijd binnen voor deze actie.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 10:01
ddagobert Gebruiker

Sorry bij Bol was ander type

Beantwoorden

1 juni 2018 om 10:49
pphuisman Gebruiker

“Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen”

Is dit geen probleem? En hoe werkt het met garantie via Ibood?

Beantwoorden

1 juni 2018 om 11:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pphuisman,

De actie is gewoon geldig bij deze aanbieding. Je krijgt via iBOOD 2 jaar garantie. Wanneer je gebruik wilt maken van de garantie kan het wel zijn dat iBOOD je doorverwijst naar Philips. Dit doen ze om het proces te versnellen. Mocht je het toch liever via iBOOD doen dan is dat natuurlijk ook gewoon mogelijk.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 11:03
TheBartman Gebruiker

Ben ook wel geinteresseerd, maar het is mij ook niet helemaal duidelijk.

Krijg je factuur gelijk zodat je strijkplank gelijk kan aanvragen, of moet je hiervoor wachten totdat de strijkbout binnen is?

Beantwoorden

1 juni 2018 om 11:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen TheBartman,

De factuur is terug te vinden in je account nadat het strijkijzer verstuurd is. De verwachte verzenddatum is 6 juni, dus dat is nog ruim op tijd om aan deze actie mee te doen.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 12:23
vintagehifi Gebruiker

Maar….?

Dan ben je toch nog te laat? Je kan weliswaar insturen tot 17 juni maar de sluitingsdatum voor aankoop is 3 juni.

Staat er op je bonnetje 6 juni, ben je dus de sjaak!

En..nogmaals: Ik vraag me af of Philips Ibood als retailer ziet…

Ik heb vaker dit soort acties meegemaakt; bij het aanvragen kun je kiezen tussen een aantal retailers (bijv: Bol, Blokker of Expert iod) Staat Ibood er niet bij kun je dat wel aangeven maar de vraag blijft wel of ze ibood als retailer beschouwen.

Ik vind de reacties van Ibood erg oppervlakkig in deze, zoek het goed uit zou ik willen meegeven.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 12:27
TheBartman Gebruiker

dit werkt dus niet. De factuur datum is dan na 3 juni. 

Helaas dan houdt het op….

Beantwoorden

1 juni 2018 om 12:31
Fluit_is Gebruiker

Als je even de andere antwoorden bekijkt…… Komt de factuur datum te staan op vandaag: 1 juni.

En wordt die waarschijnlijk verzonden op 6 juni, dus na 3 juni. MAAAR je hebt tot 17 juni de tijd om je factuur in te dienen.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 12:59
Maikkiev Gebruiker

Begrijpend lezen blijft lastig voor sommige.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 13:43
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag allen,

De aankoopdatum op de factuur komt op 1 juni te staan, dus je komt in aanmerking voor de actie met de strijkplank. Ik had het misschien wat duidelijker moeten vermelden, excuus voor de verwarring!

Beantwoorden

1 juni 2018 om 14:02
jpgardeniers Gebruiker

Er staat VERWACHTE verzenddatum . Wat als deze datum veel later is en je de strijkplank misloopt? Kun je dan kostenloos cq  op kosten van ibood retourneren?

Beantwoorden

1 juni 2018 om 14:08
Fluit_is Gebruiker

@jpgardeniers

Helaas is het niet mogelijk je verzendkosten terug te krijgen als de gehele aardbol vergaat en verdwijnt.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 12:02
Lievelieveke Gebruiker

Ik heb eenzelfde type toestel twee en een half jaar geleden gekocht in de winkel.  Eerst leek het geweldig, alles kunnen strijken zonder je zorgen te moeten maken over de temperatuur.  Het resultaat was ook schitterend.  En dan … na twee jaar begon het toestel te lekken.  Lelijke vlekken op de kledij.  Philips gecontacteerd.  Had ik wel de gebruiksaanwijzing gelezen ?  Jazeker, ik deed elke keer het water uit het reservoir en trok de stekker uit na gebruik.  Ik moest dan proberen het toestel te ontkalken – zelfs al gaf dat “slimme” toestel dit niet aan (normaal knippert er een lampje) – door er gesteriliseerd water in te gieten via de ontkalkingsknop opening en dan het toestel laten stomen tot er geen lekkage meer was.  Zo gezegd, zo gedaan.  Het toestel werkte weer naar behoren.  Jammer genoeg is het na een drietal weken terug beginnen lekken en werkte de truc met het ontkalken niet meer.  Op dat moment was mijn toestel net uit garantie.  Ik heb dat destijds 279 euro betaald.  Ik zou het nooit meer kopen, mét of zonder strijkplank !

Beantwoorden

1 juni 2018 om 14:00
marcoddd Gebruiker

Volgens mij beginnen bijna alle stoomgenerators na 2 jaar water (en vlekken) te lekken.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 16:41
jpgardeniers Gebruiker

ahh net te laat..

Beantwoorden

1 juni 2018 om 16:55
jpgardeniers Gebruiker

Mocht er nog een strijkijzer vrijkomen vanwege bv annulering houd ik mij aanbevolen.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 18:43
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jpgardeniers,

Je kunt ook altijd de inkopers tippen en wie weet kom hij nog een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

1 juni 2018 om 19:18
jpgardeniers Gebruiker

dan zal helaas de strijkplankactie er niet meer zijn..

Beantwoorden

6 juli 2018 om 12:25
eenkoopje Gebruiker

Hoi, geeft iemand de strijkplank al ontvangen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.