2 juni 2018 om 00:01
iBOOD

2x Barkruk | Luke of Star

2x Barkruk | Luke of Star

Fijn geweven stof of PU-kunstleer. Naar welk duopack barkrukken gaat jouw voorkeur uit?

Specificaties

Type: Barkruk, Luke of Star
Aantal: 2
Garantie: 2 jaar

• Keuze uit 2 modellen
  • In hoogte verstelbaar
  • Comfortabele voetsteun

2x barkruk Star:

• Materiaal bekleding: PU-kunstleer
  • Verchroomde trompetvoet
  • Hoogte kruk: 89 - 109 cm
  • Zithoogte kruk: 61 - 81 cm
  • Diepte kruk: 38 cm
  • Zitdiepte: 38 cm
  • Zitbreedte: 44 cm
  • Totale breedte: 44 cm

2x barkruk Luke:

• Materiaal bekleding: fijn geweven stof (*)
  • Verchroomde trompetvoet
  • Hoogte kruk: 84 - 104 cm
  • Zithoogte kruk: 62 - 82 cm
  • Diepte kruk: 37 cm
  • Zitdiepte: 37 cm
  • Zitbreedte: 37,5 cm
  • Totale breedte: 37,5 cm

(*) Enkel de zwarte variant is afgewerkt met kunstleer.

2 juni 2018 om 04:11
ajmiddendorp Gebruiker

1500,- ? kom op dat is belachelijk, zijn per stuk voor 69,95 te koop. Ja je krijgt er 2, maar 1500,-……..

https://www.venturadesign.nl/barkruk-star-zwart-vd-bs02zw.html    (even snel gezocht, dus zal nog wel goedkoper kunnen)

Beantwoorden

2 juni 2018 om 04:14
ajmiddendorp Gebruiker

oops is al laat is 150,- mijn excuus – jullie kunnen de berichten verwijderen hahaha – welterusten :-)

Beantwoorden

2 juni 2018 om 08:10
VerusAmos Gebruiker

Ik vind een adviesprijs van 150 voor 2 barkrukken juist wel erg laag. Nooit gedacht dat ik zoiets over de adviesprijs zou zeggen op iBood… maar gezien de reviewende reacties onder snap ik nu wel waarom.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 07:27
J-L Gebruiker

Ik heb deze uit een eerdere aanbieding gekocht, de Luke welteverstaan.

De kwaliteit is zeer bedenkelijk. De krukjes zijn wankel, tot bijna gevaarlijk zelfs. De kunststof “bescherm-ring” valt uit de gasveer en hangt dan gezellig op de voetplaat. Terugplaatsen heeft hetzelfde effect als het tegen een kleuter zeggen dat ie iets niet mag. (Gebeurt binnen enkele seconde toch weer).

Vervolgens bekrast het bovenste deel van de gasveer dan het onderste deel. Dat geeft een prachtig effect, als je van lelijk houdt.

Het is ook niet dat ik dan net dat ene maandagmorgen modelletje had hoor. Ik heb er 4 en ze hebben allemaal dezelfde problemen.

Terugsturen wel overwogen maar je betaalt je een breuk voor 4 van die dingen.

Mijn advies: alleen kopen als je ze voor de sier wil neerzetten (ga er vanuit dat ze dan wellicht wel goed blijven).

Anders je vingers er niet aan branden.

/rant mode off

Beantwoorden

2 juni 2018 om 09:49
Zspirit Gebruiker

Welke heb je dan? Ik heb nu een alf jaar de star en ben er eigenlijk prima tevreden over. Er wordt net super veel op gezeten misschien dat dit het verschil maakt.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 18:27
jos.elders Gebruiker

Ik ben het geheel met je eens over de kwaliteit. Gelukkig kosten ze weinig, maar kijk de volgende keer naar iets beters. Wij hebben de vierkante in het wit.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 19:51
J-L Gebruiker

Stond aan het begin van het bericht; de Luke.

Kwaliteit is echt om te janken.

Hier wordt er ook niet heel intensief op gezeten. In de ochtend tijdens het ontbijt.

Ik heb gegokt en verloren. Nu is dit voor 4 stuks niet echt een ramp maar zonde blijft het wel.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 07:28
beringer Gebruiker

De voet is veels te licht, daardoor ligt het zwaartepunt bovenin.

Oftewel, deze krukken vallen heel snel om, en je kunt er niet even gemakkelijk op “verzitten” want tolt de kruk al.

Vorige keer besteld hier, dus ik weet waar ik over praat. Wij hebben ze inmiddels al vervangen voor krukken met zware voeten danwel het zwaartepunt onderin zoals het hoort bij barkrukken.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 08:49
HughTrefner65 Gebruiker

Zonde dat iBood zich laat verleiden zulke troep te verkopen. Ga nou eens voor kwaliteit – zoals in den beginne – ipv deze bulkrommel uit China..

Beantwoorden

2 juni 2018 om 10:33
JAVACleaning Gebruiker

Woe er 4 bestellen … maar zal ze maar laten passeren als ik hier de commentaren bekijk.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 11:31
steven789 Gebruiker

Een tijd geleden dezelfde gekocht op bol, daar waren ze een stuk goedkoper

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.