6 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Dyson Ball Parquet+ Cycloonstofzuiger

Product expert aanwezig

Dyson Ball Parquet+ Stofzuiger

Een stofzuiger die geen zuigkracht verliest? Die uiterst efficiënt is en voorkomt dat stofdeeltjes terug de kamer in dwarrelen? Maak kennis met de Dyson Ball Parquet+!

Specificaties

Merk: Dyson
Type: Ball Parquet+
Garantie: 2 jaar via iBOOD / 5 jaar via Dyson na registratie

• Klaar met stofzuigzakken!
  • Volkomen luchtdicht ontwerp
  • Inclusief diverse accessoires

Algemeen

• Vloerzuigmond: ERP Pneumatische vloerzuigmond
  • Inhoud stofreservoir: 1.8 liter (clause 2.7)
  • Zuigkracht: 158 AW (Air Watts)
  • Vermogen: 600 W
  • Filtertype: filtratie in de gehele machine

Klasse

• Energieklasse: A
  • Stofuitstootklasse: A
  • Reinigingsklasse voor tapijt: C
  • Reinigingsklasse voor harde vloeren: B
  • Geluidsniveau: 80 dB

Fysieke eigenschappen

• Snoerlengte: 6.71m
  • Actieradius: 10,5 m
  • Gewicht machine: 7.18kg

Accessoires

• Trapzuigmond
  • Combinatie-accessoire
  • Tangle-free turbo borstel
  • Flexibele parketborstel

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Dyson Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

6 juni 2018 om 05:55
dolphs Gebruiker

@Dyson Expert -

1/Welk type sledestofzuiger is dit nu precies, want ik kan het product niet terugvinden op jullie NL website : model lijkt wel op Oost-Europese markt verkrijgbaar?

2/Kan ik met deze stofzuiger, de naam Parquet+ doet anders vermoeden, ook vloerbedekking stofzuigen?

3/ W.b.t. 5 jaar garantie, voor de zekerheid dan nog maar even, dat geldt binnen de EU?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 05:58
dolphs Gebruiker

wbt 2/ zie ik nu pas in de omschrijving : ” Reinigingsklasse voor tapijt: C ” dus dat is helder

Beantwoorden

6 juni 2018 om 09:03
Official Product Expert Dyson-Expert Official Product Expert

Goedemorgen dolphs, dit type is inderdaad niet overal meer te verkrijgen bij de Nederlandse detailhandel. Hij voldoet wel aan de huidige norm uiteraard. Natuurlijk is deze op vloerbedekking te gebruiken maar de naam Parquet geeft aan dat er een aparte borstel bij geleverd wordt voor specifiek harde vloeren. En, om antwoord te geven op je laatste vraag, de garantie is en blijft nog steeds 5 jaar met service aan huis!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 09:17
dolphs Gebruiker

Goede morgen, dank voor dit snelle antwoord.

Kunt u tot slot de afmetingen van de doos opgeven en de kilo’s? Dit i.v.m. de EU garantie, ik wil ‘m namelijk meenemen naar Italië – want voor zover ik weet verstuurt ibood.nl niet naar landen buiten NL en BE. Dus ik koop bijvoorbeeld in NL, neem bewijs van aankoop mee en neem het apparaat leifst in mijn handbagage mee naar bijvoorbeeld Italia, maar dan moet dat natuurlijk wel kunnen qua afmetingen ;-). Onverhoopt gaat het apparaat na 3 jaar kapot en dan zou ik in Italia terecht kunnen bij een Dyson dealer/reparateur? Dank nogmaals. vrgr

Beantwoorden

6 juni 2018 om 09:44

Goedemorgen dolphs, de garantie is inderdaad voor heel Europa geldig. Voor wat betreft de afmetingen en het gewicht, zoek ik even uit en kom er snel op terug.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 10:35

Beste dolphs, voor bestellingen en verzoek om eventuele reparatie kun je terecht op Dyson.it
De afmetingen van de doos zijn 400mm x 520mm x 345mm en het gewicht is 9.36kg. Hopelijk heb je er wat aan.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 14:17
dolphs Gebruiker

dank voor de terugkoppeling, gaat goed komen – product reeds onderweg

Beantwoorden

6 juni 2018 om 07:51
mmbdvisser Gebruiker

@ dyson expert:

Wij hebben momenteel de dc23 dyson. Grote voordeel is dat je de stofzuigerslang eromheen kunt opruimen i.p.v. dat dr slang staat in je trapkast. Kan dat ook bij dit model?

Beantwoorden

6 juni 2018 om 09:22

Goedemorgen mmbdvisser, nee dat is bij deze niet het geval. De slang/buis kan aan de achterkant van het toestel worden geplaatst. Hoeft dus niet apart gezet te worden.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 08:16
nicoleth Gebruiker

Als er iets kapot is kan je dan makkelijk onderdelen halen in elk onderdelen winkel of online?

Zuigt het ook makkelijk haren van dieren op?

Zijn de mondstukken makkelijk te vervangen als je van bijv gang daarna de trap gaat zuigen?

Groetjes

Beantwoorden

6 juni 2018 om 08:27
DKN86 Gebruiker

Ik heb zelf de voorloper. Dit ding zuigt alles op, inclusief je kat :D Over onderdelen kan ik je niks vertellen, alleen was er een accessoire bij mij stuk gegaan door mijn eigen tedoen, en ik kreeg binnen 2 werkdagen gratis een nieuwe opgestuurd onder garantie.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 09:11

Goedemorgen Nicoleth, onderdelen zijn te bestellen via onze Helpdesk op een gratis nummer. Huisdierharen is geen probleem voor dit toestel. Voor lange haren wordt er zelfs een accessoire bijgeleverd, namelijk de Tangle Free borstel. En de opzetstukken zijn met 1 klik te vervangen en aan de buis kan zelfs een houder worden geplaatst zodat je “onderweg” ook een aantal accessoire mee kan nemen.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 15:22
nicoleth Gebruiker

Super!

Bedankt voor de snelle info!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 15:23
nicoleth Gebruiker

Dat is handig.

Bedankt voor de info!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 08:31
konijn99 Gebruiker

Ik krijg steeds de melding dat ik hetaantal overschrijdt en het product bijna uitverkocht is. Ik wil er toch maar 1 bestellen.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 08:37
Fluit_is Gebruiker

Misschien zit die al in je winkelwagentje? Winkelwagen leegmaken en opnieuw proberen?

Beantwoorden

6 juni 2018 om 09:12
Moderator Kris Moderator

Beste Konijn99,

bedankt voor jullie berichtjes! Inderdaad, winkelkar leeggooien, en als dat niet helpt: cookies opzuigen met deze stofzuiger en browser heropstarten zal helpen!

Succes!

Mod Kris

Beantwoorden

6 juni 2018 om 09:23
konijn99 Gebruiker

Heb ik al gedaan maar nu staat er al ruim een half uur dat de bestelling verwerkt wordt. Dat lijkt mij toch erg lang.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 10:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik zie dat je bestelling inmiddels goed is doorgekomen, veel plezier met je nieuwe Dyson stofzuiger :-)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 08:54
VinnieTee Gebruiker

@Dyson Expert – Heeft deze stofzuiger een gewone stekker? of een buitenlands exemplaar?

Beantwoorden

6 juni 2018 om 09:07

Goedemorgen VinnieTee, deze wordt geleverd met een gewone stekker.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 10:31
PieterVO Gebruiker

Hoe goed is deze Dyson tegen fijn stof?

Beantwoorden

6 juni 2018 om 10:40

Goedemorgen PieterVO, fijnstof is geen probleem voor de Dyson Parquet Plus. Het toestel heeft een namelijk een fijnstof filter die gemiddeld 1x per maand gereinigd moet worden onder de waterkraan. Daarnaast is het reservoir hermetisch afgesloten en daardoor ontsnapt er geen lucht en zeker ook geen fijnstof. Let wel, filter moet goed droog zijn voordat deze weer gebruikt kan worden.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 10:55
PieterVO Gebruiker

Dank u wel!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 10:53
DesertStorm Gebruiker

Wat wordt er bedoeld met

Klaar met stofzuigzakken!

Heeft deze geen stofzuigzaak nodig ?
En hoe moet je hem schoon maken ?

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:02

Goedemorgen DesertStorm, Klopt Dyson stofzuigers hebben geen stofzakken. James Dyson is de uitvinder van dit concept en dit is in de afgelopen decennia alleen maar verbeterd!

Het schoonmaken is redelijk eenvoudig. Door middel van een knop aan de bovenzijde van de opvangbak kan de onderzijde worden opengemaakt waardoor het stof en vuil er uit valt. Aan de zijkant van dezelfde opvangbak zit een knopje waarmee het gehele transparante deel er af gehaald kan worden om e.e.a te reinigen.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:27
jecoppi Gebruiker

beste,

bestaat er mogelijkheid om de bezorgdatum te wijzigen

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:51

Het is niet mogelijk de bezorgdatum aan te passen. Indien je verwacht het pakketje niet ontvangst te kunnen nemen (bijv. door vakantie), dan raad ik je aan om een alternatief afleveradres te kiezen (bijv. bij buren, familie of vrienden).

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:33
Parasite1976 Gebruiker

Ik heb hem inmiddels al besteld, maar zou toch nog graag het exacte typenummer willen weten.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:34
demasklappe Gebruiker

Ik ben benieuwd wat voor afmeting de stang heeft, hij ziet er aardig klein uit namelijk. Het zou een miskoop voor mij zijn indien ik niet rechtop kan stofzuigen. Bvd.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:48

Goedemorgen demasklappe, de exacte afmeting van de zuigbuis heb ik helaas niet voorhanden. Wat ik wel hierover kan zeggen is dat ik, met 1.86m met gemak rechtop kan stofzuigen. Dit komt mede dankzij het handvat aan de zuigbuis waardoor je met 1 hand makkelijk kunt werken!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:35
Parasite1976 Gebruiker

Just in case mijn vraag was bedoeld voor de Dyson Expert. :)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:41

Goedemorgen Parasite1976, ik ga hier achteraan. Info volgt…

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:47
Parasite1976 Gebruiker

Alvast bedankt :)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 12:11

Beste Parasite1976, het typenummer is BallParquet+ Vroeger hanteerden we andere nummers (bijv DC37) maar tegenwoordig houden we het op benamingen. Dit om verwarring te voorkomen in verband met het terugbrengen van de wattage´s waar tegenwoordig alle stofzuigers aan moeten voldoen.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 12:23
Parasite1976 Gebruiker

ok het vervelende is dan wel dat je niet meer weet of je met een oude type te maken hebt of met een nieuwe type… daarom wordt het waarschijnlijk ook niet meer gebruikt. maar stel je wil iets bij bestellen of iets vervangen denk ik dat het wel handig is als je het exacte typenummer hebt om zo zeker te zijn dat het ook daadwerkelijk past.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 12:26

Beste Parasite1976, als je kijkt naar de produktspecificatie zie je dat dit type 600W gebruikt. De voorgaande types, zoals een DC37, was 1300W. En ook de helpdesk werkt met de benamingen dus dit levert geen problemen op!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 12:29
Parasite1976 Gebruiker

ok laatste vraag dan mag ik het EAN nummer?  :)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 14:47

Inmiddels al gnoemd op het forum Parasite1976. J

Beantwoorden

6 juni 2018 om 12:23
pappaduna Gebruiker

@Dyson Expert -

Je geeft aan dat het product niet over al te krijgen in Nederland. Waarom is dat zo? En met welke Nederlandse product kan ik het product wat nu aangeboden wordt vergelijken?

Beantwoorden

6 juni 2018 om 13:37

Beste pappaduna, de Dyson Ball Parquet Plus is niet meer overal te verkrijgen omdat dit een keuze is. De aandacht ligt nu meer op de snoerloze stfzuigers bij de winkeliers. Dit wil echter zeker niet zeggen dat dit toestel niet aan de huidige normering voldoet! Op diverse sites zijn de Ball en de BigBall stofzuigers nog steeds te verkrijgen volgens de wettelijke normen. Vergelijkbaar is de Ball Multifloor.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 12:45
Voodoo077 Gebruiker

Zijn de accessoires van andere Dyson stofzuiger (type DC33 denk ik) compatibel?

Wat is de EAN code van het product? Maakt het veel gemakkelijker om zaken op te zoeken.

iBood misschien een tip om de EAN voortaan steeds bij elk product te vermelden?

Beantwoorden

6 juni 2018 om 13:17
Parasite1976 Gebruiker

helemaal mee eens dan kan er ook niet, al dan niet bewust, verscholen worden achter vage beschrijvingen. en hoeven we geen beslissingen te nemen op aannames maar op feiten.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 13:40

Bedankt voor de tip, Voodoo077! Omdat EAN-codes soms leveringskanalen kunnen blootleggen voor concurrenten en fabrikanten, hebben we besloten deze niet op onze website of het forum te plaatsen. Het staat de Expert overigens vrij dit wel te doen.

Voor verdere vragen over dit onderwerp kun je ons uiteraard bereiken via community@ibood.com, zodat we hier on-topic kunnen blijven :-)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 13:44

Beste Voodoo077, zolang de koppeling met de rode sluiting is, zijn alle accessoires compatibel. De oudere types hebben een grijze koppeling.

EAN 5025155028025

Beantwoorden

6 juni 2018 om 14:07
Voodoo077 Gebruiker

Bedankt Dyson-Expert net ook besteld. Kan dan met zijn broertje (zusje?) spelen, waarvoor ik verschillende accessoires heb met rode verbinding. Maar uiteindelijk ga ik ze wel uit elkaar moeten halen. Eén beneden en ééntje boven :-)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 12:47
JurgenTDI Gebruiker

Op een niet nader te noemen website zie ik dat dit model zowel droog als nat kan zuigen, klopt dit?

Volgens die site moet je dan denken aan gemorste dranken of vloerbedekking die is behandeld met een sopje.

Denk dat ik em ondanks dit toch gewoon aanschaf… release-datum is april 2018 dus vrij nieuw.

EAN 5025155028025 Partnumber 228692-01

Beantwoorden

6 juni 2018 om 12:55
JurgenTDI Gebruiker

zojuist maar besteld. ben benieuwd naar deze tornado.. :)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 13:46

Beste JurgenTDI, de Dyson is niet geschikt om nat te zuigen! Sterker nog, en dit geldt voor nagenoeg alle zakloze stofzuigers, dit levert alleen maar verstoppingen op. Vocht en stof is geen goede combinatie! En zie net dat deze besteld is…. Veel plezier er mee!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 14:00
rRademaker Gebruiker

@Dyson Expert -

Beste,

De parketborstel is dat EAN 5025155009888?

Alvast bedankt!

Ruben

Beantwoorden

6 juni 2018 om 14:42

Dit klopt Ruben!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 15:15
rRademaker Gebruiker

Super! Met dank!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 14:09
Ruudpol Gebruiker

Beste, ik wil bestellen, doch krijg volgende melding : “”"Let op: je kunt deze bestelling alleen laten bezorgen op een adres in Nederland”"”. Geen levering (en bestelling dus) mogelijk voor België?  Mvg

Beantwoorden

6 juni 2018 om 14:11
Kilian Gebruiker

Dan moet je even naar ibood.be gaan, je zit nu op de Nederlandse versie ;-)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 14:12

Vermoedelijk ben je op onze Nederlandse website terecht gekomen. Je kunt hem in België laten leveren door hierrrrrrr of op het Belgische vlaggetje onderaan de pagina te klikken.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 14:20
guustave Gebruiker

Zijn de DC62 hulpstukken ook compatibel?

Beantwoorden

6 juni 2018 om 14:45

Beste guustave, helaas zijn de hulpstukken hiervan niet compatibel. Dit komt omdat alle borstels van de dc62 gevoed worden door de batterij!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 17:20
guustave Gebruiker

Heuh? Met hulpstukken bedoel ik datgene wat in “de body” van het apparaat wordt gestoken. Ik zie alleen maar plastic en geen “voeding” of vergis ik me deerlijk?

Beantwoorden

6 juni 2018 om 17:24
guustave Gebruiker

Nu begrijp ik plotseling wat je bedoelt! Die geforceerde rollerborstel, natuurlijk. Maar ik doelde op all andere hulpstukken die ik opsteek… passen die wel of is daar nog een andere bevestiging aan de orde..? Dank alvast

Beantwoorden

6 juni 2018 om 15:25
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Tieskut,

We hebben je zojuist een email gestuurd naar aanleiding van jouw melding. Aanvullende reacties kun je kenbaar maken als antwoord op dat emailbericht. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

6 juni 2018 om 16:41
Voorr02 Gebruiker

Goedemiddag,

Ik probeer een bestelling te plaatsen. Alles gaat goed tot op het moment dat ik mijn betaalmethode kies. Dan schiet het scherm weer naar het begin van de bestelperiode.

Aantal keren herhaald maar het probleem blijft zich voordoen.

Graag jullie hulp.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 16:51

Ik zie hieronder dat het toch nog gelukt is. Veel plezier met je nieuwe Dyson stofzuiger!

Beantwoorden

6 juni 2018 om 16:44
Voorr02 Gebruiker

Uiteindelijk na nog een aantal pogingen gelukt.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 19:17
Mz038 Gebruiker

Dit type gebruikt 600watt.. zijn voorganger 1300watt.. Wat(t) wil dit zeggen?:)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 19:24
Moderator Dees Moderator

Hallo MZ038,

Vanaf september 2017 hebben stofzuigers een motorvermogen van maximaal 900 watt. Dit was vanaf 2014 al afgeremd tot 1600 watt. Uit testen is gebleken dat de nieuwe stofzuigers met een lager vermogen niet slechter zuigen, integendeel.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

6 juni 2018 om 20:43
jvalks Gebruiker

*Knip..*

Edited by: Dees
Appels met peren vergelijken…smaken toch anders ;)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 15:26
Helmutje Gebruiker

Als je zoekt op EAN code (5025155028025), dan is die zeker niet goedkoper bij bol.com

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.