10 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Philips S9171/69 Wet & Dry Scheerapparaat

Philips Wet & Dry Scheerapparaat

Droog scheren, nat scheren, met gel of schuim, of zelfs onder de douche: het gaat allemaal net zo goed en gemakkelijk.

Een 9.1 op Kieskeurig!
Lees hier de reviews

Specificaties

Merk: Philips
Type: S9171/69 | Shaver Wet & Dry
Garantie: 2 jaar

• Perfect glad scheerresultaat
  • Baardstyler met 5 lengtestanden
  • Zowel nat als droog te gebruiken

• Scheersysteem: V-Track Precision-systeem en Super Lift & Cut-systeem
  • Volgt de contouren: ContourDetect-hoofden met 8 richtingen
  • Huidcomfort: AquaTec Wet & Dry
  • SmartClick: Baardstyler
  • Gebruikstijd: 50 min. / 17 scheerbeurten
  • Schoonmaken: Volledig afspoelbaar

Ontwerp

• Kleur: Altum
  • Handvat: Ergonomische grip

Vermogen

• Batterijtype: Lithium-ion
  • Gebruikstijd: 50 min. / 17 scheerbeurten
  • Opladen: Volledig opladen in 1 uur / Snel opladen voor 1 keer scheren
  • Automatisch voltage: 100 - 240 V
  • Energieverbruik in stand-by: 0,1  W
  • Maximaal energieverbruik: 9  W

Accessoires

• SmartClick: Baardstyler
  • Etui

Display

• Batterij-indicator met 3 niveaus
  • Batterij bijna leeg-indicator
  • Reinigingsindicator
  • Indicatie voor scheerhoofden vervangen
  • Reisvergrendelingsindicator

Schoonmaken

• Volledig afspoelbaar

Service

• Vervangend scheerhoofd: Elke 2 jaar vervangen met SH90
10 juni 2018 om 01:03
dennisn Gebruiker

Hoe zit het met het onderhoud van deze zonder de schoonmaak station??

Beantwoorden

10 juni 2018 om 09:00
Moderator Jelle Moderator

Beste dennisn,

De onderstaande volgorde staat op de website van Philips:

Hoe moet ik het scheerapparaat reinigen?

Regelmatige reiniging is belangrijk voor een optimaal scheerresultaat. 
Na iedere scheerbeurt:

Schakel het scheerapparaat uit.
Spoel de scheerunit enige tijd schoon onder een warme kraan.
Trek de scheerhoofdhouder van het onderste deel van de scheerunit.
Spoel de scheerhoofdhouder schoon onder een warme kraan. Schud het water er voorzichtig vanaf en laat de scheerhoofdhouder opdrogen.
Plaats de scheerhoofdhouder weer op het onderste deel van de scheerunit (‘klik’).

Elke twee maanden:

Maak de scheerhoofden schoon

Groet,
Jelle

Beantwoorden

10 juni 2018 om 17:48
bubu Gebruiker

Hoi Dennisn, een spuitbusje reinigingsspray is een must. De spray reinigt en smeert de messen en houders. Zonder gebruik van de spray gaan de messen op den duur steeds moeizamer en stroever scheren. Een scheerbeurt duurt daardoor steeds langer. Door de spray glijd de scheerkop makkelijker over de huid en de messen draaien soepeler rond. Mijn ervaring is dat het apparaat veel en veel beter scheert met gebruik van de spray.

Beantwoorden

10 juni 2018 om 05:19
world.wide.wil Gebruiker

Beste,

Ik zit nu al een week te wachten op instructies *knip*

Edited by: Dees
Ik ga de Klantenservice verzoeken contact met je op te nemen.
Groetjes,
Dees

Beantwoorden

10 juni 2018 om 09:38
peletonduwer Gebruiker

Op zich zijn de toestellen goed, maar na 1 jaar zijn de messen bot en zijn ze aan vervanging toe. Dan betaal je rond de 70 euro voor messen en dan koop je beter een nieuw apparaat. Vroeger gingen de messen jaren mee. Ik heb nog een philips van 30 jaar oud met de eerste messen, en die scheert beter dan mijn toestel van 1 jaar oud met versleten messen. Ik heb de indruk dat de messenverkoop big business is.

Beantwoorden

10 juni 2018 om 10:57
Paul2642 Gebruiker

Ik heb dezelfde ervaring. De messen zijn net als inktpatronen een verdienmodel op zich geworden. De vroegere Phillips apparaten waren van toonaangevende kwaliteit. Desondanks blijf ik toch bij dit merk maar verkies dan toch wel de vaste kop constructie. Verder lijkt mij dit een mooie aanbieding.

Beantwoorden

10 juni 2018 om 12:20
foxathome Gebruiker

Onwijs lullig voor al die mensen die hem hier voor *knip* gekocht hebben, zelfs tijdens de Hunt!!! Terwijl ik hem toen al op de site van Philips zelf gekocht heb voor *knip*
PS. Mijn scheerapparaat van 15 jaar oud doet het beter dan deze! (dichte harde baard)

Edited by: Lex
Prijzen mogen alleen vergezeld worden van een directe link naar het identieke product

Beantwoorden

11 juni 2018 om 00:26
foxathome Gebruiker

De link is jullie eigen website!!! Alleen jullie gooien de prijzen weg… VEEL duuder, kort geleden!!! en bij Philips al lange tijd geleden voor veel minder te koop, dus ik vind het maar een trieste aanbieding voor al jullie trouwen klanten…

Beantwoorden

10 juni 2018 om 13:22
rogergouders Gebruiker

Onwijs goed apparaat! Scheert supper. Had hiervoor een Braun cooltech. Die was slechter in scheren, zwaarder en vrij snel stuk. Met deze philips ben ik half zo snel klaar met scheren.

Beantwoorden

10 juni 2018 om 13:30
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag rogergouders,

Bedankt voor het delen van je ervaring met dit scheerapparaat :-)

Beantwoorden

10 juni 2018 om 13:32
wimvc Gebruiker

dag Jelle, reeds eergisteren gemeld. Mijn winkelkarretje blijft op 2 items staan en kan ze niet verwijderen. Zit niet in cache, want zowel op pc als tablet.. Gelieve te melden en te kijken naar oplossing… Zo kan ik niets bestellen, want die 2 items in winkelkarretje wil ik niet meer..

Beantwoorden

10 juni 2018 om 18:31
Moderator Lex Moderator

Beste wimvc,

Helaas kan het toch aan je cache liggen.
Graag wil ik je vragen op beide apparaten uit te loggen, de cache te legen, dan de browser te sluiten en opnieuw te openen en in te loggen.

Daarnaast zal ik ook je vraag bij de klantenservice neerleggen.

Gr, Lex

Beantwoorden

10 juni 2018 om 13:53
LOUD Gebruiker

Zeer slecht apparaat als je gewoon goede baardgroei hebt. Het apparaat komt er gewoon niet goed doorheen. En ben dus ook lang mee bezig. En dan is het resultaat nog niet eens super glad. Zoals eerder aangegeven de mesjes erin zijn waardeloos. En niet meer de kwaliteit van de mesjes in de oude apparaten. Zond van mijn geld.

Sowieos een tip, neem er 1 met een vaste kop. Dit bewegen met de gezicht mee is onzin en gaat ten koste van de opvangeuimte voor de haren.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 00:19
foxathome Gebruiker

Precies mijn ervaring! Oude types zijn veel beter!

Beantwoorden

10 juni 2018 om 17:05
m_a_r_t_ij_n Gebruiker

Ik heb zeer goede ervaring met de 9000 serie van Philips. Scheert mijn lichte baard met vrij dikke haren snel en comfortabel. Makkelijk schoon te maken ook..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.