9 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Cuisinart Keukenmessen | 11-delig

Cuisinart Keukenmessen

Met deze messenset, bestaande uit vijf verschillende keukenmessen en zes steakmessen, heb je altijd het juiste mes bij de hand voor vrijwel alle toepassingen waarmee een hobbykok te maken krijgt.

Specificaties

Merk: Cuisinart
Type: Classic Keukenmessen | 11-delig
Garantie: 2 jaar

• Incl. beschermhoezen
  • Voor elke toepassing een mes
  • Stevig: lemmet loopt door in handvat

• De keukenmessen zijn voorzien van een beschermhoes (zie tweede productfoto), de steakmessen niet
  • Materiaal: Hoogwaardig carbonstaal (roestvast)

Afmetingen van lemmet:

• Koksmes: 20 cm
  • Santokumes: 18 cm
  • Klein santokumes: 12,5 cm
  • Broodmes: 20 cm
  • Hakmes: 18 cm
  • Steakmessen: 11,5 cm
9 juni 2018 om 00:37
Henk_M Gebruiker

Zie deze messen zo snel niet in NL verkocht worden, maar elders worden ze een stuk duurder aangeboden. Lijkt me een zeer prima deal?!

Beantwoorden

9 juni 2018 om 00:51
technicks81 Gebruiker

Persoonlijk vind ik die adviesprijzen vaak erg overdreven.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 01:24
Moderator Berlinda Moderator

Beste technicks81,

Ik begrijp dat je dit je wat onduidelijk op je overkomt. De adviesprijs is gebaseerd op de lanceringsprijs van het product. Deze ontvangt iBOOD van de fabrikant. Omdat iBOOD geen voorraadhoudend bedrijf is, mag wettelijk alleen deze prijs gebruikt worden. Voor meer informatie over de adviesprijs:
http://blog.ibood.com/2017/06/27/wat-is-de-adviesprijs/

Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

9 juni 2018 om 16:07
jansen_r Gebruiker

Tuurlijk komt dit onduidelijk over. Er klopt immers niets van, ook niet van wat er in het gelinkt stukje staat.

Je mag inderdaad geen van/voor prijzen gebruiken als je het artikel niet onlangs zelf voor de van prijs hebt aangeboden.

Punt.

En dan mag je dus ook niet de van prijs vervangen door de adviesprijs (en ja, een doorgestreepte prijs met daaronder een “NU” prijs is hetzelfde als van/voor).

Je mag de adviesprijs natuurlijk best vermelden. Alleen moet er dan expliciet adviesprijs bij staan. Dat betekent er naast en niet in algemene voorwaarden of forumartikelen.

Maar goed, iBood weet dit natuurlijk best maar weet ook dat de kans op handhaving door de ACM minimaal is, en gaat dus vrolijk verder met deze misleiding.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 07:28
JXQ Gebruiker

Zijn de messen vaatwasbestendig?

Beantwoorden

9 juni 2018 om 07:33
Kanaxai Gebruiker

Als je lang plezier wilt hebben van de messen, dan sowieso niet in de vaatwasser doen. Direct na gebruik schoonspoelen is het beste.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 08:29
Ben Benieuwd Gebruiker

Jammer dat er geen blok bij zit,…

Beantwoorden

9 juni 2018 om 10:23
Ben Benieuwd Gebruiker

*knip*

Edited by: Dees
Hallo Ben Benieuwd,
Ik heb wat berichten van je weggehaald en wil je bij deze vragen om vriendelijk te blijven naar andere forummers toe.
Het is prima dat je ergens een mening over hebt, maar deze kan je ook genuanceerd overbrengen.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

9 juni 2018 om 09:14
Atlantis1703 Gebruiker

Nooit geen koksmessen in vaatwasser steken , de snede gaat ervan verdwijnen , gewoon afwassen met een sopje en afspoelen ????

Groetjes van de Chef

Beantwoorden

9 juni 2018 om 09:20
Moderator Jelle Moderator

Kijk advies van een echte chef, daar hebben we wat aan.

Inderdaad, koksmessen kun je beter gewoon met heet water en eventueel een sopje afwassen. De messen blijven daardoor langer mooi en scherm en krijgen ook minder snel watervlekken.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 juni 2018 om 09:57
JXQ Gebruiker

Uiteraard is het beter om de messen niet in de vaatwasser te stoppen. Maar uiteindelijk is het aan de gebruiker om dit wel of niet te doen. Wellicht vind ik het niet zo probleem om sneller de messen te vervangen? Wat ik graag zou willen weten is of hij vaatwasbestendig is, in de zin dat de  handvaten van de messen niet direct kapot gaan.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 10:21
Susantigoon Gebruiker

Moet je je dat nog afvragen voor die paar luttele centen?

Als je toch altijd al snel je messen vervangt, koop dan gelijk meerdere sets en leef je uit zou ik zeggen, weet je meteen wat wel en wat niet kan.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 10:39
JXQ Gebruiker

*knip*

Edited by: Dees

Hallo JXQ,

Dit is een openbaar forum en dan kan het wel eens zijn dat je een antwoord op reactie krijgt die minder aansluit.
Het is beter dit te negeren, dan hoeven wij als moderators ook niet in te grijpen en je post te editten omdat deze de toelaatbaarheid voor ons gevoel overschreed.

Fijne dag nog,
Dees

Beantwoorden

9 juni 2018 om 11:17
Amstelovitch Gebruiker

Ik mis bij de messensets die aangeboden worden via iBood vaak de echte benaming van het staal, dit zou mij veel meer zeggen over de kwaliteit dan het “roestvast staal” wat er nu bij staat. Kunnen jullie deze informatie regelen?

Beantwoorden

9 juni 2018 om 11:30
Vipertje19 Gebruiker
9 juni 2018 om 11:58
swimon Gebruiker

Ik had ook liever een messenblok en wetstaal gezien ipv de steakmessen en cleaver. Jammer! Maar wel mooie deal lijkt mij?

Beantwoorden

9 juni 2018 om 12:55
xps Gebruiker

Jammer dat het vlees er niet bijgeleverd wordt voor deze prijs.Dat zou je toch wel verwachtten zonder het Blok erbij.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 17:26
delangebert Gebruiker

????????

Beantwoorden

9 juni 2018 om 13:25
Zplus Gebruiker

We hebben met de messen problemen gehad. De ijzeren afdekkapjes van de schrieven kwamen los en lagen in de vaatwasser waardoor de pomp ineens vast stond. Geen idee hoe dit kliene stukje ijzer tot aan de pomp kon komen maar was wel het geval. Achter deze kapjes zitten namelijk schroeven welke gaan roesten en uitzetten. Ik weet nooit in de vaatwasser maar voor dat geld ga ik niet met de hand afwassen.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 16:43
JXQ Gebruiker

Is gelijk antwoord op mijn vraag. Jammer dat er gewoon geen  direct antwoordwordt gegeven op de vraag of ze vaatwasbestendig zijn,maar gescholen wordt achter een antwoord dat ze langer meegaan als je ze niet in de vaatwasser stopt.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 16:54
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag JXQ,

We hebben dit helaas nog niet kunnen achterhalen of ze vaatwasserbestendig zijn, daarom hebben we op die specifieke vraag nog geen antwoord gegeven. Mochten we dit nog kunnen achterhalen dan plaatsen we het hier meteen.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 22:47
wimmm13 Gebruiker

hey iBood,

Waarom is deze niet leverbaar in België?

Mvg

Beantwoorden

9 juni 2018 om 22:50
Moderator Jasper Moderator

Dag wimmm13,

Dan zit je waarschijnlijk per ongeluk op de Nederlandse site. Probeer het eens via deze link.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.