8 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Acer Aspire 7 15,6" Laptop | i5 | 256 GB SSD | GTX 1050

Product expert aanwezig

Acer Aspire 7 15,6" (i5, GTX 1050)

Met deze Acer Aspire 7 draai je werkelijk alle werkzaamheden zonder enige problemen.

Specificaties

Merk: Acer
Type: Aspire 7 A715-71G-52FG
Garantie: 2 jaar

• 15,6" Full HD IPS-display
  • 8 GB RAM, 256 GB SSD
  • i5-processor & GeForce GTX 1050

Display:

• Beeldschermdiagonaal (cm/inch): 39.6 cm / 15.6 inch
  • Resolutie: 1920 x 1080
  • Led-backlight: ja
  • Beeldresolutie: Full HD
  • Beeldverhouding: 16:9

Werkgeheugen:

• RAM-type: DDR4
  • Werkgeheugen: 8 GB
  • Aantal slots: 2 (beide gevuld)

Processor:

• Processor: Intel Core i5-7300HQ
  • Processorsnelheid: 2.5 GHz
  • Aantal processorkernen: 4
  • Processorsnelheid met turbo: 3.5 GHz
  • Cache grootte: 6 MB
  • Chipset: Intel HM175 Mobile PCH

Grafische kaart:

• Grafische kaart: GeForce GTX 1050
  • Fabrikant grafische kaart: NVIDIA
  • Grafisch geheugen: 2 GB

Harde schijf:

• Solid State Drive (SSD): ja
  • Aantal geïnstalleerde harde schijven: 1
  • Totale opslagruimte: 256 GB SSD
  • Opslag: SSD , 256 GB , SATA 6 Gbps
  • Interface opslag: SATA 6 Gbps

Optisch loopwerk:

• Optische drive: nee
  • Blu-rayspeler: nee

Connectiviteit:

• Aansluitingen: HDMI, LAN (RJ-45), USB 3.0, 2x USB 2.0, hoofdtelefoon/microfoon combo
  • Wifi: ja
  • Wifi-standaarden: 802.11ac
  • Bluetooth: ja
  • Bluetooth-versie: 4.0

Uitvoering:

• Besturingssysteem: Windows 10 Home
  • Touchpad: ja
  • Luidspreker: Stereo
  • Kaartlezer: ja
  • Geïntegreerde microfoon: ja
  • Aantal luidsprekers: 2
  • Geheugenkaartformaat: SD
  • Type toetsenbord: Qwerty
  • Kensington-beveiligingsslot: ja
  • Verlichte toetsen: ja
  • Geïntegreerd numeriek toetsenbord: ja
  • Vormfactor: Vast scherm

Camera:

• Geïntegreerde webcam: ja
  • Camera resolutie: 1280 x 720
  • Videoresolutie: 720p

Energievoorziening:

• Opladen via USB-poort: ja
  • Soort batterij: Li-ion
  • Aantal batterijen: 1
  • Aantal accucellen: 4
  • Vermogen netadapter: 135 W

Algemene eigenschappen:

• Afmetingen (B/H/D): 38.16 cm x 2.39 cm x 26.28 cm / 2.35 kg
  • Kleur: Zwart
  • Gewicht: 2.35 kg
  • Verpakkingsinhoud: AC adapter, handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Acer Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

8 juni 2018 om 05:39
vlifreak Gebruiker

Gaat het om een Acer voor de NL markt, met een Querty toetsenbord en NL Window versie?

Beantwoorden

8 juni 2018 om 07:28
edkv Gebruiker

Zou ik ook graag willen weten, kan deze vraag beantwoord worden?

Beantwoorden

8 juni 2018 om 07:29
edkv Gebruiker

Excuses… Staat gewoon in de tekst…

Type toetsenbord: Qwerty

Beantwoorden

8 juni 2018 om 08:47
Official Product Expert Acer Expert Official Product Expert

Beste vlifreak,

Het betreft hier een model met een QWERTY toetsenbord, taalkeuze in Windows kan tegenwoordig naar alle talen

Beantwoorden

8 juni 2018 om 11:26
jutezak Gebruiker

Maar, is het NL/US QWERTY?

Ik had net een Portugese laptop in handen, dat is wel QWERTY, maar toch anders (met een Ç-toets bijvoorbeeld en de @ weggeschoven ergens).

(UK QWERTY is ook anders dan US, maar dat scheelt maar weinig.)

Beantwoorden

8 juni 2018 om 11:35

Het betreft hier US International QWERTY

Beantwoorden

8 juni 2018 om 12:07
henkieroe Gebruiker

En dan om het nog duidelijker te zeggen gewoon het toetsenbord wat je mag verwachten in Nederland met een Euro teken op de 5 :). Gewoon een product voor Nederland.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 06:07
vlifreak Gebruiker

En hoe lang garantie geeft iBood en/of de leverancier?

Beantwoorden

8 juni 2018 om 08:07
edwinhendriks Gebruiker

Staat gewoon in de tekst.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je ontvangt twee jaar garantie op deze Acer Aspire 7, zie ook de pagina “Specificaties”.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 06:10
Monkey62 Gebruiker
8 juni 2018 om 06:28
Monkey62 Gebruiker

Product expert,

Klopt het dat het bijplaatsen van een extra hdd betrekkelijk eenvoudig is bij deze laptop.

En zijn er hiervoor nog extra accessoires nodig. Of worden deze bijgeleverd.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:01

Beste Monkey62,

Bij deze specifieke uitvoering zouden de benodigdheden om een extra harde schijf in te bouwen aanwezig moeten zijn.
Mochten deze er onverhoopt toch niet bij zitten kunt u contact opnemen met Acer Presales om onder vermelding van deze ibood actie deze alsnog te bemachtigen

Het bijplaatsen van een extra harde schijf is relatief eenvoudig, hiervoor hoeft u alleen een klepje in het midden van de bodemplaat open te maken.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:35
Monkey62 Gebruiker

Bedankt, mede naar aanleiding van uw antwoord 1 besteld.

Is er ook nog ergens een handleiding beschikbaar voor het inbouwen van een extra hdd.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:28
gilbertmyrtha Gebruiker

Nee, helaas geen kabel aanwezig en geen hardeschijf bracket. Geeft weer aan hoeveel je van je eigen product weet.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:31

Beste,

Heeft u exact dezelfde uitvoering als het model wat hier beschreven wordt? Want deze zou standaard voorzien moeten zijn van de benodigde accesoires. U kunt hierover eventueel contact opnemen de serviceafdeling van Acer

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:34
gilbertmyrtha Gebruiker

Als er een kabel aanwezig was en je de HDD inclusief bracket als upgrade bij Acer kan kopen wat niet het geval is dan was het inderdaad zo simpel als op deze handleiding:

https://uk.answers.acer.com/app/answers/detail/a_id/50937/~/hard-drive-installation-instructions-for-aspire-7-%28a715-71g%29

Maar helaas lees ik op forums dat Acer je gewoon lekker los laat op de wereld van “Het Internet” om de HDD bracket en het sata kabeltje ergens anders vandaan te halen.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:36

Beste,

Het klopt dat er configuraties zijn verkocht in het verleden waar deze kabels en bracket niet bij zaten. Zoals eerder vermeld zijn deze kabels en bracket bij deze configuratie wel aanwezig.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:44
gilbertmyrtha Gebruiker

Op mijn sticker staat:

Aspire 7 A715-71G-52FG

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:49

Beste,

Dat zou niet correct moeten zijn, in dat geval raden wij u aan contact op te nemen met Acer Presales op info.benelux@acer.com

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:50
gilbertmyrtha Gebruiker

I daag je uit om er 1 open te maken en dit te laten zien met behulp van een foto. Heb je gelijk, dan oke en zo niet dan mag je voor mij voor 29 dollar op een niet Acer website de kabel inclusief bracket bestellen. Dat laatste is namelijk het geval. Toon je ook meteen aan, dat support medewerkers van Acer (de zogenaamde product expert) niet alles kan beantwoorden of verhelpen.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:53

Beste,

Om niet in een welles/nietes discussie te verzanden verzoeken wij u om een email te sturen naar info.benelux@acer.com dan kunnen we dit verder oplossen

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:59
gilbertmyrtha Gebruiker

Bedankt voor de tip! Het is een feit in ieder geval. Ik zou niet zeuren als de kabel er gewoon in had gezeten en de bracket aanwezig was. Had vreemd geweest als ik het wel deed!

Jammer dat ik het weer zelf moet oplossen.

Ik zal contact opnemen.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 14:31
Madness Gebruiker

Op mijn sticker/bon staat hetzelfde (Aspire 7 A715-71G-52FG).

Bij de specificaties staat hetzelfde nummer.

Moet dit dan een andere zijn? Is de tekst nu opeens aangepast?

Beantwoorden

24 juni 2018 om 15:28
tinuz97 Gebruiker

Heb de laptop net binnen, en de bracket zit gewoon IN de laptop hoor,en kabel al aanwezig.ook.

En een zakje apart in de doos met 4 hdd schroefjes.

Net een extra schijf ingebouwd,en werkt als een tiet.

Beantwoorden

24 juni 2018 om 21:24
HansKoolen Gebruiker

Ik heb er niks bij of inzitten

Beantwoorden

25 juni 2018 om 22:25
golem950 Gebruiker

Helaas, laptop zonder bracket en en kabeltje ontvangen. :(

Beantwoorden

29 juni 2018 om 00:08
tinuz97 Gebruiker

Zit al IN de laptop.

Zit er NIET los bij.

Deksel onder open maken, daar zit de bracket al in, en de sara kabel zit er ook al, bracket los maken, aan de schijf bevestigen, kabel erin pluggen (zit al aangesloten op het moederbord) en gaan met die banaan .

Beantwoorden

8 juni 2018 om 08:42
ManuBlue80 Gebruiker

Klopt het dat je er maar eentje kan bestellen of zijn ze alweer opski?

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:08
vlifreak Gebruiker

Geen een….! Er verschijnt al bij 1 kopen een melding na het aanklikken van de koop knop. …

” bijna uitverkocht en de hoeveelheid overschrijdt de …. blabla

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:27

Je hoort er maximaal 4 te kunnen kopen per bestelling.

Ik raad aan om je winkelwagen (rechtsbovenin beeld) helemaal leeg te maken, even uit te loggen, opnieuw in te loggen en dan een nieuwe poging te wagen. Meestal lost dit het probleem op!

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:05
henkieroe Gebruiker

Voor wie een beetje wil weten wat de prestaties zijn op de GTX 1050: https://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-1050-Notebook.178614.0.html

Mooie prijs voor een laptop met deze kaart en verdere specs!

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:18
Paul_K Gebruiker

Ziet er goed uit. Was nog niet van plan om mijn Nitro 5 te vervangen maar ga dat nu wel doen.

Wel nog een vraagje: kan ik de USB-C aansluiting gebruiken om te laden?

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:22
Paul_K Gebruiker

Oeps… staat ook in de tekst. Ja dus.

Voor een test van een vergelijkbaar model bij NotebookCheck: https://www.notebookcheck.net/Acer-Aspire-7-A715-7300HQ-GTX-1050-Laptop-Review.267346.0.html (Duits/Engelstalig)

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:26

Beste Paul,

De USB C aansluiting kan gebruikt worden om andere apparaten op te laden (zoals bijvoorbeed telefoons)
Het toestel zelf kan niet opgeladen worden via de USB aansluiting enkel via de adapter aansluiting

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:40
longchicken Gebruiker

is het RAM geheugen uit te breiden? Zo ja, tot hoeveel?

Beantwoorden

8 juni 2018 om 10:47

Beste longchicken,

Standaard is deze configuratie voorzien van 2x 4GB DDR4 2133Mhz SO-DIMM modules, deze zijn te vervangen.
Het toestel ondersteund DDR4 SO-DIMM Modules op 2133 of 2400 Mhz tot een maximale grote van 16GB per slot.
Hiermee komt het totale geheugen wat het toestel ondersteund op 32GB

Beantwoorden

8 juni 2018 om 11:07
juliocruz Gebruiker

Is het een mat scherm of een spiegelend scherm?

Beantwoorden

8 juni 2018 om 11:24

Beste Julio,

Het betreft hier een mat scherm

Beantwoorden

8 juni 2018 om 14:55
R_Platjouw Gebruiker

IS het mogelijk om een aantal keer 4 laptops te bestellen? Denk even mee voor de school waar ik werk…

Beantwoorden

8 juni 2018 om 15:08

Hoi R_Platjouw,

Het is mogelijk om 4 bestellingen per dag te plaatsen. Zo kun je dus maximaal 16 laptops bestellen.

Indien je meer stuks wilt bestellen kun je het beste contact opnemen met onze bussiness to bussiness afdeling via b2b@ibood.com

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 juni 2018 om 15:43
h0mm3l Gebruiker

Beste Ibood, ik probeer er een te bestellen met een creditcard van ING. Deze werkt gewoon, maar het is al de tweede keer dat ik niet kan betalen met creditcard op Ibood. Dan maar met Ideal betalen, maar zou liever met creditcard betalen ivm verzekering.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 14:47
hemaworst Gebruiker

Zou hij nog verzonden worden vandaag?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 14:59

Yes. Je laptop is zojuist verzonden. Heb je de track&trace inmiddels per mail ontvangen?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 juni 2018 om 16:20
hemaworst Gebruiker

Dankje Bas, ik heb idd bericht gekregen dat hij is verzonden! Spannend!!!

Beantwoorden

24 juni 2018 om 17:31
Breeze89 Gebruiker

Tja… in die van mij dus geen bracket…. Zou fijn zijn als die zo spoedig mogelijk door iBood of Acer wordt nagezonden. Mede op de belofte van Acer expert aangeschaft, en ja belofte maakt schuld.

Graag zo spoedig mogelijk reactie.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 19:58
Paulibood Gebruiker

Helaas bij mij hetzelfde euvel, wel een zwart kabeltje maar geen bracket en schroefjes. Frustrerend dus…… maar een mail gestuurd naar Acer support…. hopelijk het goede kanaal anders hoor ik dat graag zsm.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 16:34
Paulibood Gebruiker

Reactie van  ACER hieronder:  wordt hier niet vrolijk van. IBOOD hoe gaan we dit oplossen ??

Wat vervelend te vernemen dat u de benodigde onderdelen niet met het toestel heeft ontvangen om een extra harde schijf/SSD te monteren.

Wij leveren deze onderdelen vanuit het bedrijf niet mee met het toestel. Deze onderdelen kunnen als optionele onderdelen bij ons besteld worden. Indien de winkel heeft aangeven dat deze onderdelen wel meegeleverd zouden moeten worden, dan kunt u navraag doen bij de winkel. Wellicht verzorgt de winkel deze onderdelen zelf, deze worden dus niet vanaf het bedrijf meegeleverd. Deze kunt u dus wel bij ons bestellen. Mocht u hier niet uitkomen met de winkel kunt u hieronder teruglezen hoe u de onderdelen bij ons kunt bestellen.

Inhoud Upgrade Kit A715:

1 x 33.GP8N2.002  HDD Bracket

1 x 50.GP8N2.004  SATA kabel

4 x 86.GCHN2.009  schroefjes

4 x 86.MXRN2.008  schroefjes

Opties met prijzen:

Optie 1: U kunt de SATA kabel bij ons bestellen, let op, wij moeten ook een HDD bracket (montage) op de prijsopgaven zetten omdat de harde schijf anders niet vast gezet kan worden. Hierbij zitten ook de nodige schroeven, deze kunt u dan bestellen voor een bedrag van €25,- exclusief BTW.

Optie 2: Wij kunnen de SATA kabel + bracket voor u monteren. Deze kosten komen uit op €35,- exclusief BTW

Optie 3: Wij kunnen de SATA kabel + bracket en een HDD inbouwen. Deze kosten komt uit op €35,- exclusief BTW. De kosten van de HDD komen er dan nog bij.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 14:05
wj4ibood Gebruiker

Ook mijn exemplaar is niet voorzien van een bracket dan wel een Sata aansluiting. (Eenvoudige) inbouw van een tweede haarde schijf was medebepalend voor aanschaf van deze laptop. Blijft reactie afwezig dan gaat de laptop helaas retour.

Er zijn vermoedelijk meerdere  productie modellen aanwezig; mijn laptop heeft MFG date: 2017/10/18

Wie heeft overigens de code kunnen scannen, mijn telefoon heeft geen zin in deze vierkanten centimeter!

Beantwoorden

26 juni 2018 om 16:35
Paulibood Gebruiker

zie post hierboven…..

Beantwoorden

27 juni 2018 om 09:40
wj4ibood Gebruiker

Ontbreekt bij jou alleen de bracket of ook de SATA kabel?

Ik geef overigens de instructies bij Acer een dikke onvoldoende vanwege twee punten:

1) hoe sluit je de SATA kabel aan? Kortom tussen foto 3 en 4 mist belangrijke informatie

2) als schroefjes verschillend zijn, en dat lijkt erop volgens de upgrade kit, is wellicht van belang welke waar te gebruiken. Met boerenverstand kom je er snel achter als de diameter verschilt, verschilt alleen de lengte kan je theoretisch je HD beschadigen.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 10:48
wj4ibood Gebruiker

Wat de Acer Expert in dit forum heeft beweerd op 8 juni 2018 om 10:36 is compleet niet waar:

“Het klopt dat er configuraties zijn verkocht in het verleden waar deze kabels en bracket niet bij zaten. Zoals eerder vermeld zijn deze kabels en bracket bij deze configuratie wel aanwezig.”

Voor diegene die straks ook de SATA kabel moeten plaatsen op het moederbord biedt deze link wellicht hulp en zeker gedetailleerde informatie! Er is overigens geen schroefjes probleem en alhoewel niet super duidelijk past de HDD/SDD maar op een manier in de case.

Ik had het prettiger gevonden als ik het correcte/vollediger product had ontvangen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beantwoorden

29 juni 2018 om 17:07
Gerezoom Gebruiker

Bedankt voor de handige link. We wachten IBood af. Zal vast goed komen. Jammer, dat het zo loopt. Een nieuwe laptop openschroeven vind ik niet fijn.

Beantwoorden

3 juli 2018 om 21:55
HansKoolen Gebruiker

Nou ik vindt het maar allemaal lastig en onhandig.

Je hele laptop open maken (net nieuw) niet fijn.

Ik ben best handig maar hier waag ik me niet aan.

Ik heb vandaag het setje (bracket + kabel) gratis ontvangen van acer.

Matige kwaliteit bracket.

Daarbij past een 2,5 inch sandisk ssd past helemaal niet als je de sata adapter erop duwt.

De ssd / sata adapter blijft hangen op de nok van het afsluitklepje.

Al met al teleurstellend ik hou de laptop omdat ik hem al compleet heb ingericht met diverse software maar de schoonheidsprijs krijgt Acer en Ibood niet hiervoor.

Mijn productiedatum van de laptop is 2017/10/18

Vermoed dat er wat chinezen dronken zijn geweest met in elkaar zetten.

https://drive.google.com/open?id=1nLoFCFZaWf33dUW02cQkKaIKrm95O5s7

Beantwoorden

26 juni 2018 om 16:50

Hoi allen,

Bedankt voor jullie meldingen m.b.t. de ontbrekende bracket en onze excuses voor het ontbreken hiervan.

Ik heb hiervan intern een melding gemaakt. Onze kwaliteitsafdeling is e.e.a. momenteel aan het uitzoeken. Zodra wij meer duidelijkheid hebben, komen we direct bij jullie terug.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 juni 2018 om 10:52
Paulibood Gebruiker

Hallo Bas, ik wil graag het recht behouden de notebook terug te sturen afhankelijk van de oplossing die Ibood gaat bieden. Kun je bevestigen dat deze mogelijkheid open blijft staan totdat de case helder is. Ik heb de notebook overigens nog niet aangezet ivm dit verhaal.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 11:49

Hoi Paul,

Je behoudt uiteraard jouw recht om de laptop retour te sturen tot de oplossing bekend is, zodat je eerst de duidelijkheid kunt afwachten. Indien je dit nog niet gedaan hebt wil ik je wel vragen om een serviceverzoek “Wrong Delivery” aan te maken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

3 juli 2018 om 21:31
HansKoolen Gebruiker

Bas

Nou ik vindt het maar allemaal lastig en onhandig.

Je hele laptop open maken (net nieuw) niet fijn.

Ik ben best handig maar hier waag ik me niet aan.

Ik heb vandaag het setje (bracket + kabel) gratis ontvangen van acer.

Matige kwaliteit bracket.

Daarbij past een 2,5 inch sandisk ssd past helemaal niet als je de sata adapter erop duwt.

De ssd / sata adapter blijft hangen op de nok van het afsluitklepje.

Al met al teleurstellend ik hou de laptop omdat ik hem al compleet heb ingericht met diverse software maar de schoonheidsprijs krijgt Acer en Ibood niet hiervoor.

Mijn productiedatum van de laptop is 2017/10/18

Vermoed dat er wat chinezen dronken zijn geweest met in elkaar zetten.

https://drive.google.com/open?id=1nLoFCFZaWf33dUW02cQkKaIKrm95O5s7

Beantwoorden

5 juli 2018 om 12:44
wj4ibood Gebruiker

Hans, draai de SSD om en verwijder het blauwe blokje

Beantwoorden

7 juli 2018 om 17:56
HansKoolen Gebruiker

Dank je voor de reactie maar ik ga hem niet open maken heb losse behuizing gekocht voor mijn extra ssd????

Beantwoorden

27 juni 2018 om 19:12
Gerezoom Gebruiker

Helaas, helaas. Ook bij mij geen kabel te bekennen. Ook geen bracket of schroefjes. Juist deze laptop gekocht vanwege de mogelijke uitbreiding met een harddisk. Ik zou ook niet weten hoe de kabel bevestigd zou moeten worden. Waarschijnlijk moet de kast geopend worden. Zucht. Ik maak een ticket aan.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 13:15
Benora Gebruiker

acer benelux heeft mij de kabel en bracket netjes opgestuurd nadat ik er melding van had gemaakt. adres staat bij vorige reacties

Beantwoorden

30 juni 2018 om 09:57
wj4ibood Gebruiker

Ook ik heb inmiddels kabel en bracket ontvangen, bij de Acer helpdesk de ontbrekende instructies geverifieerd en ingebouwd.

Maar voordat je begint met inbouwen …

HET ONTBREKEN VAN DE SATA KABEL IS EEN PROBLEEM VAN IBOOD EN ZIJ BEHOREN HIERVOOR MET EEN GOEDE OPLOSSING TE KOMEN; DE ENIGE GOEDE OPLOSSING IS DAT DE LAPTOP WORDT TERUGGESTUURD OP HUN KOSTEN, DE KABEL INGEBOUWD EN WEER TERUGGESTUURD!

Hieronder staan wat aanvullende instructies / tips voor inbouw:

1) Verwijder alle schroefjes, ook die twee van de klepjes en de twee in het midden :)

2) Verwijder voorzichtig achterzijde, begin bij beweegbaar klepje rechts boven (bij HDMI poort), forceer niets, tegenstand? alle schroefjes verwijderd?

3) Verwijder de USB kabel (bevestiging draait); onder deze kabel bevindt zich de HDD aansluiting.

4) Bevestig de HDD; zorg voor een goede trekontlasting en monteer de rest weer

zie link voor detail foto en schema hier https://photos.app.goo.gl/Sp7XSxQ9Rhmye1du9

Verkeerde interpretatie van deze tips is eigen verantwoordelijkheid.

Beantwoorden

3 juli 2018 om 19:15
Gerezoom Gebruiker

Hartelijk bedankt voor je tips. Het is me nogal een operatie zeg! Net ook een mail van Ibood gehad met het verzoek een mail naar Acer te sturen. Ik vind deze oplossing te gemakkelijk. Jammer en niet bevredigend, dat het zo loopt.

Beantwoorden

5 juli 2018 om 12:42
wj4ibood Gebruiker

Ik heb nog geen email van Ibood ontvangen dus ik vermoed het een reactie is op een email dat jij naar Ibood had gestuurd?

Beantwoorden

5 juli 2018 om 12:50

Hoi wj4ibood,

We hebben alle klanten die ons via een serviceverzoek hebben gemeld dat de bracket en kabel ontbraken een e-mail gestuurd.

Had je reeds een serviceverzoek aangemaakt? Zo ja, dan zal ik mijn collega’s vragen de mail nogmaals toe te sturen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

5 juli 2018 om 20:11
Gerezoom Gebruiker

Ja dat klopt. Het is zoals Bas hieronder laat weten; ik heb een serviceverzoek ingediend. Zoals ik hierboven ergens vermeld, heb ik een ticket aangemaakt. Het is heel jammer, dat dit zo gaat. De laptop is prima, maar het was anders voorgespiegeld. Communicatie met Acer verloopt tot nog toe goed.

Beantwoorden

8 juli 2018 om 20:20
HansKoolen Gebruiker

Inderdaad Ibood moet er voor zorgen dat het kabeltje op hun kosten wordt ingebouwd en weer retour naar de koper

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.