11 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Jaarabonnement National Geographic Magazine | Stopt automatisch

Product expert aanwezig

Jaarabonnement National Geographic Magazine

Trakteer jezelf (of een ander) op een jaar lang inspirerende verhalen en prachtige foto's over de natuur, geschiedenis, het heelal en veel meer!

Specificaties

Titel: National Geographic
Type: Jaarabonnement, 12 nummers

• Abonnement loopt automatisch af
  • Steengoed cadeau voor nieuwsgierige vrienden
  • Verleg je horizon, laat je inspireren

• Verschijnt maandelijks
  • Het eerste nummer van het abonnement ontvang je automatisch rond 24 juli 2018
  • Aanbieding is alleen geldig in Nederland en België en het magazine wordt alleen toegestuurd naar een adres in die landen
  • Abonnement loopt na 12 nummers automatisch af

Voordelen

• Je hebt voordelig toegang tot NatGeo-evenementen
  • Je krijgt korting tot maximaal 20% in webshop van NatGeo
  • Je ontvangt het tijdschrift thuis, nog voordat het in de winkel ligt
  • Je leest gratis digitaal via de NatGeo-app of Google Play
  • Je steunt de National Geographic Society

LET OP

Je kunt deze order niet annuleren!
Het afleveradres dat je hebt opgegeven in je iBOOD-account wordt ook het bezorgadres voor National Geographic!

Wil je een abonnement cadeau doen? Dat kan! Verander dan het afleveradres bij het afronden van je bestelling.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @National Geographic Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

11 juni 2018 om 00:59
drynders Gebruiker

Ik ben al meer dan 20 jaar geabonneerd op de engelstalige versie. Is deze Nederlandstalige versie gewoon een vertaling daarvan of zijn er ook andere artikelen? Is de vertaling van een goede kwaliteit?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 09:26
Official Product Expert National Geographic Expert Official Product Expert

De Nederlandse versie is voor een deel een vertaling van de Amerikaanse editie, aangevuld met lokale content. Onze vertalers werken al jaren voor het merk en leveren hoogwaardige kwaliteit. Daarnaast maakt onze Nederlandse redacties eigen reportages die aansluiten of een aanvulling zijn op de thema’s van de betreffende editie.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 06:42
Grrrrrene Gebruiker

Een tijdje terug aan mijn vader cadeau gedaan als Vaderdag cadeau, was een groot succes. Misschien een keer herhalen… Hij wil waarschijnlijk toch weer niks hebben ;-)

Beantwoorden

11 juni 2018 om 06:44
Grrrrrene Gebruiker

Hmm, ik moet het afleveradres aanpassen in mijn account? Alleen tijdens deze bestemming of tot de eerste levering? Dat niem toch handiger kunnen?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 09:10
Moderator Paul Moderator

Als je het abonnement op een ander adres wilt laten bezorgen dan je thuisadres/factuuradres, kun je bij het plaatsen van de bestelling een ander afleveradres invullen. Hiermee verandert het standaard afleveradres niet dat onder Mijn iBOOD staat ingevuld, het geldt dan alleen voor deze bestelling.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 07:50
tripti Gebruiker

I want to know before placing the order ,if its Dutch version or English. We need English version

Beantwoorden

11 juni 2018 om 08:31
Tijntjuh Gebruiker

If you look at the picture, you see that this is the Dutch version. So I presume that you will receive the Dutch version when you order.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 09:13

This subscription is only for the Dutch edition of National Geographic Magazine.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 08:10
rensbouman Gebruiker

Inderdaad de vraag of het afleveradres ook een ander adres kan zijn zodat het abonnement kado gedaan kan worden?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 09:11
Moderator Paul Moderator

Als je het abonnement op een ander adres wilt laten bezorgen dan je thuisadres/factuuradres, kun je bij het plaatsen van de bestelling een ander afleveradres opgeven.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 08:54
chidu_ Gebruiker

Which language is the version in ?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 09:11

The subscription is only for the Dutch edition of National Geographic Magazine

Beantwoorden

11 juni 2018 om 11:03
Maumiauw Gebruiker

Kan je ook gebruik maken van deze aanbieding als je vorig jaar ook gebruik hebt gemaakt van zo’n aanbieding via Groupon? Dit abonnement loopt nu juni af

Beantwoorden

11 juni 2018 om 13:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is zeker mogelijk, Maumiauw!

Beantwoorden

11 juni 2018 om 13:19
Maumiauw Gebruiker

Bedankt voor het antwoord! Heb besteld! :)

Beantwoorden

11 juni 2018 om 12:25
Rincewind Gebruiker

Aargh… Ik heb net besteld maar vergeten het bezorgadres nog aan te passen. Kan dit nog gecorrigeerd worden?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 13:10

Zeker! Dit kun je doen via: Mijn iBOOD – Bestellingen & Services – Deze bestelling aanklikken – Oranje knop ‘wijzig afleveradres’.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 13:44
bjornvanleur Gebruiker

Ik heb dezelfde deal van vorig jaar besteld (22 juni 2017). Sluit dit jaarabonnement dan aan of heb ik dubbele/ontbrekende uitgaven?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 14:19
Ronald___ Gebruiker

Er wordt aangegeven dat bestelling 15 juni wordt verzonden. Wat wordt er dan verzonden ivm cadeau? Eerste exemplaar is immers rond 24 juli.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 14:47
Moderator Jelle Moderator

Beste Ronald___

Op 15 juni dragen we de gegevens over naar de leverancier
24 juli ontvangt u eerste nummer

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 juni 2018 om 14:44
Luchtvervuiling Gebruiker

Beste,
Ik heb vrij recent gebruik gemaakt van de Kruidvat Abonnementen Actie.
Dit abonnement bestaat uit 5 edities, waarbij de laatste editie op 25-09-2018 geleverd wordt. Ik heb er al één ontvangen en zal die van juni ook ontvangen. Na deze edities stopt het abonnement automatisch.
Zou ik na die tijd dit abonnement nog kunnen activeren? Stapelt het dus of is er overlap en ontvang ik dus eigenlijk 9 nummers voor deze prijs?
Ik hoor het graag!

Beantwoorden

11 juni 2018 om 15:50

Hoi Luchtvervuiling,

Het eerst nummer van ons ontvang je op 24 juli. Het is helaas niet mogelijk deze datum te verplaatsen om overlap te voorkomen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 juni 2018 om 15:56
Luchtvervuiling Gebruiker

Hoi Bas, dank voor het antwoord. Houdt dit in dat ik wel al het abonnement aan kan vragen voor eenzelfde adres? Ontvang ik dan de 3 edities dubbel, of ontvang ik dan gewoon elke maand 1 editie en betaal ik dus eigenlijk voor 9 edities aangezien er overlap in de abonnementen zit? Sorry voor het moeilijke verhaal, hopelijk is het te begrijpen :) Groetjes

Beantwoorden

11 juni 2018 om 16:19

Hoi Luchtvervuiling,

Je ontvangt dan dus inderdaad 3 edities dubbel.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 juni 2018 om 19:21
lieve2000 Gebruiker

Ik zie nergens een bevestiging van mijn bestelling en ben bang dat ik meerdere keren hetzelfde aan het bestellen ben. Ook niet te zien in mijn bestellingshistoriek…. Wat doe ik?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 19:37
Moderator Niek Moderator

Goedenavond lieve2000,

Is de betaling wel gelukt en afgeschreven?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 20:47
lieve2000 Gebruiker

Ik koos voor betaling met mijn MasterCard wat absoluut niet verwerkt werd. Overgestapt op betalen via bancontact en nu ok.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 20:52
Moderator Berlinda Moderator

Hey lieve2000,

Goed om te horen dat het gelukt is. Veel plezier ermee.
Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

11 juni 2018 om 20:08
p.thewissen Gebruiker

Beste Moderator,

Ik vroeg me af hoe het werkt met het lezen op de iPad. Ik heb reeds een account van een oud abonnement wat nu verlopen is. Kan ik de nieuwe edities automatisch downloaden met mijn bestaand account?

Gr,

Pim

Beantwoorden

11 juni 2018 om 20:18
Moderator Niek Moderator

Goedenavond p.thewissen,

Dit abonnement kun je weer koppelen aan je eigen account en dan kun je het ook weer digitaal lezen op je Ipad.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 20:28
a.heukels Gebruiker

Ik heb zojuist het abonnement besteld maar helaas een foutje gemaakt met het adres. Ik probeerde het te wijzigen maar helaas lukt dit niet. Kunnen jullie nagaan wat het probleem is?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 20:29
a.heukels Gebruiker

gelukt ! :)

Beantwoorden

11 juni 2018 om 20:40
Moderator Niek Moderator

Goedenavond a.heukels,

Goed om te horen dat het gelukt is en veel plezier met je aankoop! :-)

Beantwoorden

11 juni 2018 om 20:56
Danny Meppelink Gebruiker

Goedenavond,

Wanneer je na 24 juli verhuisd, kan het afleveradres nog gewijzigd worden?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 21:02
Moderator Paul Moderator

Een adreswijziging tijdens de abonnementsperiode moet je doorgeven aan de uitgever van het blad. Deze informatie vind je ook in het blad zelf terug.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 22:48
koelele Gebruiker

Ik heb dit abo besteld samen met wat odlo shirts, maar wil het abo op een ander adres laten leveren. Maar lijk het dan ook voor de shirts te moeten aanpassen, hoe kan ik dat zelf enkel voor het NGM doen, toch een verzoek indienen?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 23:39
Moderator Paul Moderator

De beste oplossing lijkt om voor de Odlo shirts een nieuwe bestelling te plaatsen met het benodigde afleveradres en daarna bij de huidige bestelling de shirts annuleren (en het abonnement behouden). Indien het adres nog aangepast moet worden voor het abonnement, kun je dat nog wijzigen vóór 15 juni.

Twijfel je bij het doen van de deelannulering, neem dan morgen telefonisch contact op met de klantenservice of stuur een mailtje naar webcare@ibood.nl

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.