13 juni 2018 om 00:00
iBOOD

4x Cavello Boxershort

4x Cavello Boxershort

De boxershorts zijn gemaakt van stevig katoen en hebben een dubbel gevoerd kruis.

Meer kleuren? Bekijk ze hier:

Nederland | België

Specificaties

Merk: Cavello
Type: Boxershorts
Aantal: 4

• Ze zitten heeeerlijk!
  • Gemaakt van stevig katoen
  • Vrolijke en klassieke kleuren

Materiaal: 95% Katoen, 5% Elastaan
Met dubbel gevoerd kruis

13 juni 2018 om 13:22
Dyzou Gebruiker

Als ik voor mijn klant een offerte maak met een te lage prijs, omdat ik me misrekende heb, gaat de klant ook eisen dat ik ga leveren voor de aangeboden prijs.

Volgens mij kreeg ik gewoon een aanbieding van IBOOD, die ik wilde aanvaarden.

Ik zal mijn advocaat er eens maar laten kijken ;)

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:10
Donkey_Shot Gebruiker

Bij deze:

Een overeenkomst komt tot stand door aanbod en aanvaarding daarvan (art. 6:217 BW). Dat roept de vraag op wat nu precies een aanbod is, en wat een aanvaarding. En hoe verhouden zich deze termen met termen als order, orderbevestiging en bestelling, die in de inkoop gebruikelijk zijn? Is bijvoorbeeld een order een aanbod of meteen een aanvaarding?

Een aanbod is een mondelinge of schriftelijke wilsverklaring of voorstel om tot een overeenkomst te komen. De wilsverklaring is een rechtshandeling: een handeling met een gewild rechtsgevolg. Om het aanbod geldig te laten zijn, moet het alle essentiële elementen van de overeenkomst inhouden (= de kernbedingen). Kernbedingen zijn essentieel omdat het aanbod bepaalbaar moet zijn (art. 6:227 BW).

Kernbedingen zijn bedingen (clausules) uit een overeenkomst die de kern van een overeenkomst uitmaken. Denk hierbij aan wat er wordt gekocht, hoeveel ervan wordt gekocht en voor welke prijs het wordt gekocht.

Een aanbod dat de geadresseerde heeft bereikt, is bindend voor de aanbieder. De inkoper die een offerte (= aanbieding) heeft ontvangen, kan de aanbieder daaraan houden. Of de aanbieder zijn aanbieding kan wijzigen, is afhankelijk van de soort aanbieding die hij heeft gedaan.

Van een onherroepelijk aanbod is sprake als het aanbod een termijn van geldigheid bevat of als op een andere manier blijkt dat het aanbod onherroepelijk is. Dit is bijvoorbeeld het geval bij een aanbod waarin is vermeld dat de prijs vast is (art. 6:219 BW). De consequentie van een onherroepelijk aanbod is dat de elementen van het aanbod niet kunnen worden gewijzigd gedurende de geldigheid daarvan.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:32
DornoD Gebruiker

De email is slechts een aankondiging met een virtuele druk- of zetfout. Daarmee is nog geen overeenkomst tot stand gekomen. Vervelend, maar zeker geen rechtszaak materiaal. Bespaar je de moeite en drukte en aanvaard gewoon dat er iets mis is gegaan.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:12
ckoopmanschap Gebruiker

Volgens mij gaat bovenstaande niet over de vraag of sprake is van een overeenkomst, maar de vraag of een (onherroepelijk) aanbod is gedaan. In dat geval mag de consument Ibood aan het gedane aanbod houden. (beetje kort door de bocht, maar dit is de essentie)

Verder doe ik hierbij geen uitspraak over wat mijn eigen mening is t.a.v. bovenstaande. Puur ter verduidelijking.

* lettertype verandert opeens geen idee waarom.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:54
WiCo Gebruiker

Is het redelijk te veronderstellen, dat zoiets voor die prijs geleverd kan worden.  Zo ja, dan zal er inderdaad geleverd moeten worden.

https://financieel.infonu.nl/geld/60002-moet-een-aanbieding-met-een-foute-prijs-toch-worden-geleverd.html

Beantwoorden

13 juni 2018 om 13:27
ssannen Gebruiker

Een goedmakertje zou wel gewaardeerd worden ..  dan 4 voor 17,50 met verzendkosten ?!? Eenmaal andermaal…

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:40
Ozzy Gebruiker

Als men iBood zo misleidend vond vraag ik me af wat je dan bij iBood te zoeken hebt. Ik heb prima ervaringen met deze site. En inderdaad kan men weleens een foutje maken. Ik kreeg ook het mailtje. Nou jammer van de te mooie aanbieding, maar dan kan gebeuren.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 20:24
Koopjesknalr Gebruiker

Nee nee.. dat zouden jullie wel willen. Ibood hanteert immers de adviesprijs van de fabriek van 2014.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 20:26
Koopjesknalr Gebruiker

Als ibood net zoals honderden andere sites wel gewoon de huidige lagere prijzen zou hanteren: zouden ze  wel tien euro zijn lol.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 21:50
DornoD Gebruiker

Hey koopjesknalr ben je er nog? Ik dacht dat je een paar dagen geleden al afscheid had genomen. Of vind je het te leuk om overal kritiek op te leveren?

Don’t get me wrong. Kritisch zijn vind ik prima, maar niet wanneer kritiek leveren het doel (of de hobby) is geworden.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 20:44
hvdv Gebruiker

Mailtje gehad met maar liefst € 5 (!!!) korting vanwege het verkeerde onherroepelijke persoonlijke aanbod. Dit dekt nog niet eens de verzendkosten van € 5,95. Ik vind dir echt stijlloos en hoop nooit meer dergelijke persoonlijk geselecteerde aanbiedingen te krijgen. Schande iBood!

Beantwoorden

13 juni 2018 om 21:53
DornoD Gebruiker

Ik heb de mail ook gehad. Bij de deal staat gewoon het bedrag dat ook op de site staat. Alleen in de titel van de mail stond dat ze een tientje zouden kosten, wat dus blijkbaar niet klopte.

Is al die heisa echt alleen maar om een onderwerp regel van een email? My goodness, schande klagers!   :)

Beantwoorden

13 juni 2018 om 21:12
Bies11 Gebruiker

Foutje moet kunnen, waarschijnlijk een stagiar(e) in dienst die ook nog eens denkt dat Cavello een Italiaans merk is.

On topic: hebben deze boxers een korte pijp (trunks) of lange pijp?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 22:39
Aj n Gebruiker

Mee eens…vreemde reacties. iBood heeft een fout gemaakt. Kan gebeuren. Misschien had het wat eerder gecommuniceerd moeten worden. Al deze verontwaardiging……kom op.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 22:59
Tahsin32 Gebruiker

Ik heb een couponcode ontvangen, alleen het werkt niet.

Kan een van de moderators mij helpen?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 23:35
Moderator Paul Moderator

Maak je gebruik van de juiste website? 
http://www.ibood.com/nl/nl/  voor Nederland
http://www.ibood.com/be/nl/  voor België

Als de bestellling werd afgebroken nadat de code was ingevuld, houdt het systeem de code eventjes vast maar kun je de code daarna weer gebruiken.

Lukt het nog steeds niet? Stuur dan de ontvangen mail met code door naar de klantenservice.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.