19 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Teva Terra Float Universal Sandalen | Heren

Teva Terra Float Universal Sandalen

De beproefde Universal is voorzien van FloatLite waardoor deze vederlicht en comfortabeler dan ooit is. Perfect voor elke zomeractiviteit: van rondreizen tot een dagje strand!

Specificaties

Merk: Teva
Type: Terra Float Universal

• Vederlicht
  • Comfortabel EVA-voetbed
  • Goede ondersteuning en grip

• Materiaal bovenkant: Webbing
  • Materiaal zool: FloatLite rubber
  • Voetbed: EVA
19 juni 2018 om 00:08
beefcakes Gebruiker

TEVA = topkwaliteit. Je betaalt wat meer dan voor de meeste sandalen, maar ze gaan veel langer mee.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 00:16
dr_max Gebruiker

Is het voetbed lekker verend?

Beantwoorden

19 juni 2018 om 00:34
Moderator Berlinda Moderator

Hoi dr_max,

Het is een beetje lastig “lekker” verend te omschrijven. Wat lekker is, is toch deels persoonsgebonden. Wat ik wel weet, is dat het EVA-schuim geïnjecteerd wordt in de middenzool. Dit zorgt voor een licht en dempend comfort. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag. Misschien dat iemand zijn persoonlijke ervaring van de sandalen hier nog verder over kan geven/toelichten?
Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

19 juni 2018 om 06:13
skatekees Gebruiker

welk model wordt nu verkocht? zie nl. 2 uitvoeringen met en zonder de strap tussen voor en achter gedeelte van de sandaal ? (verbinding van voor en achter gedeelte van voet) bij de afgebeelde zwarte is er dat niet maar bij de afgebeelde blauwe wel. Ibood geef even duidelijk aan dat het om de afgebeelde modellen gaat ja of nee

Beantwoorden

19 juni 2018 om 07:26
razor911 Gebruiker

De zwarte heeft het niet, de blauwe wel. Weinig verder van te maken toch?

Beantwoorden

19 juni 2018 om 09:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klopt helemaal, Razor. De blauwe is net een ander model dan de zwarte.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 07:50
Johnny1948 Gebruiker

Ik zou graag een paar bestellen maar ben regelmatig in het hospitaal voor nier dialyse.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 09:23

Hoi Johnny,

Als je niet precies weet wanneer je wel/niet thuis bent om het pakketje in ontvangst te nemen kun je ze misschien bij familie, vrienden of buren laten leveren? Tijdens het bestellen kun je kiezen voor een alternatief afleveradres.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

19 juni 2018 om 07:50
fleur153 Gebruiker

Vergeet niet je sokken aan te trekken op een wat mindere zomerdag! Heb er zelf ook drie paar dus deze laat ik ff schieten :-)

Beantwoorden

19 juni 2018 om 10:19
biercafe Gebruiker

witte dan wel

Beantwoorden

19 juni 2018 om 07:57
hongsifu Gebruiker

Heeft iemand een idee of deze groot of klein vallen?

Beantwoorden

19 juni 2018 om 08:01
skatekees Gebruiker

de maat is gewoon je schoenmaat tenminste bij mij vallen ze altijd goed heb enkele paren in bezit en gehad

Beantwoorden

19 juni 2018 om 08:13
sam.van.eijk Gebruiker

Mocht ik een maat te groot of te klein gekocht hebben, kan ik deze dan nog ruilen? of retour zenden?

Beantwoorden

19 juni 2018 om 08:24
Moderator Jim Moderator

Hi Sam!

Je mag ze altijd retour sturen, echter zijn retourkosten voor eigen rekening. Je krijgt dan wel ook de verzendkosten van de aankoop terug. Ruilen is helaas niet mogelijk! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 juni 2018 om 09:44
Koopjesknalr Gebruiker

Zou u mij kunnen vertellen op basis waarvan ibood de retourkosten niet dient te betalen ?

Volgens mij bent u dat wettelijk verplicht namelijk.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 09:48
Koopjesknalr Gebruiker

U bent dit niet verplicht zie ik..De ene bron online zegt van wel de andere niet,beetje verwarrend.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 09:50
Card Nox Gebruiker

Ze zijn verplicht de originele verzendkosten (Die je betaald bij aanschaf product) te vergoeden. De verzendkosten om iets terug te sturen zijn ze niet wettelijk toe verplicht.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 10:04

Het bericht van Card Nox is correct. Als je jouw gehele bestelling terugstuurt, dan krijg je jouw oorspronkelijk betaalde verzendkosten terug. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 09:46
bertdeweerdt Gebruiker

4 paar besteld! Nu hopen op een vlotte levering. Verwachte verzenddatum is 29 juni, wij vertrekken naar Kroatië op 9 juli en willen ze mee hebben! ;-)

Beantwoorden

19 juni 2018 om 16:47
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag bertdeweerdt,

We gaan er natuurlijk vanuit dat dat moet lukken! Fijne vakantie alvast :-)

Beantwoorden

19 juni 2018 om 10:06
MartinBo67 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Dit is inderdaad niet de plek voor dit bericht, daarom heb ik hem weggehaald.
Je melding heb ik intern wel doorgezet, zodat dit opgepakt kan worden.

Mijn collega heeft je bericht nog niet in behandeling genomen, daarom heb ik onderstaande bericht toegevoegd aan mijn eerdere melding en dit bericht vervolgens verwijderd.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 10:10
guidobove Gebruiker

Ik zou graag twee paar bestellen…kan ik een blauwe en een zwarte nemen of moet ik dat in twee bestellingen plaatsen en dus twee keer verzendkosten betalen?

Beantwoorden

19 juni 2018 om 10:43

Dat is zeker mogelijk, guidobove!

Je kunt 1 variant toevoegen aan je winkelwagen, klikken op “Verder winkelen” en vervolgens nog een variant toevoegen aan je winkelwagen. Zo worden de producten gebundeld en betaal je slechts eenmaal verzendkosten. Op deze wijze kun je alle deals die op dit moment online staan op onze website combineren in 1 bestelling.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 11:18
fgeer Gebruiker

Ik dacht dat de tijd voorbij was van geitenwollen sokken en deze sandalen!! Tjonge jonge, hiermee wil je toch niet gezien worden!

Beantwoorden

19 juni 2018 om 11:25
heinhuiz Gebruiker

Sandalen komen juist weer in vrind, je loopt achter.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 17:50
sextant Gebruiker

Misschien lopen ze gewoon wel heel erg lekker! Bovendien kun je ze ook zonder geitenwollen sokken dragen, of alleen ’s-avonds en/of ’s-nachts!

Beantwoorden

19 juni 2018 om 11:30
mjajmh Gebruiker

Zijn ze ook geschikt voor een bredere voet?

Beantwoorden

19 juni 2018 om 12:13

Dat ga ik even voor je navragen, mjajmh.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 12:55

Een iets bredere voet is geen probleem. Echter, voor een echt brede voet zal het model te smal zijn.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 11:59
romina507 Gebruiker

maat 41 staat er niet tussen

Beantwoorden

19 juni 2018 om 12:12
PedroPost Gebruiker

Deze sandalen bestaan niet in maat 41, zie ook maattabel. Komt doordat Teva veel werkt met halve maten enzo. Maat 46 hebben ze ook niet.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 16:39
dinci5 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Gelieve op het forum niet meerdere keren hetzelfde berichtje te posten, want dan verwijderen we ze inderdaad.

Je melding is intern doorgezet, zodat dit door de klantenservice kan worden opgepakt.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 19:25
ghermsen Gebruiker

Kan ik deze ook in de winter dragen als ik gewoon binnen blijf?

Beantwoorden

19 juni 2018 om 20:30
Moderator Niek Moderator

Goedenavond ghermsen,

In de winter kun je ze natuurlijk ook dragen, maar buiten kan het wat koud aan de voeten zijn :-)

Beantwoorden

19 juni 2018 om 19:50
J0ris Gebruiker

Beste, hoelang bedraagt jullie garantie voor dit product?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.