22 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Samsung HW-K950 Dolby Atmos 5.1.4 Cinematic Soundbar

Samsung Dolby Atmos 5.1.4 Soundbar

Of je nu een filmliefhebber, fanatieke gamer of muziekfanaticus bent, met deze Samsung Dolby Atmos 5.1.4 soundbar klinkt al je favoriete content sensationeel.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: HW-K950 Dolby Atmos 5.1.4 Cinematic Soundbar
Garantie: 2 jaar

• Dolby Atmos voor de echte bioscoopervaring
  • Draadloze subwoofer & satellieten
  • Met 4K Pass-through & Bluetooth

Algemene Kenmerken

• Compleet vermogen: 500 Watt
  • Aantal kanalen: 5.1.4 Ch

Luidspreker

• Subwoofertype: Draadloos
  • Subwooferdriver: 8"

Audio Functionaliteit

• Dolby Digital: Dolby Atmos / Dolby True HD / Dolby Digital Plus
  • DTS Digital Surround: DTS 5.1 Ch
  • Surround Mode: Surround Sound Expansion Plus
  • Sound Modes (DSP): Standard, Music, Movie, Clear Voice, Sports, Night Mode
  • Hi-Res: Ja

Video Functionaliteit

• 3D Video Pass: Ja
  • 4K Video Pass: Ja
  • HDR: Ja

Ondersteunde codecs

• AAC
  • MP3
  • WAV
  • WMA
  • OGG
  • FLAC
  • ALAC

Connectiviteit

• Anynet+ (HDMI-CEC)
  • USB Host (voor updates)
  • Bluetooth (met Bluetooth Power On)
  • ARC (Audio Return Channel)
  • 2 HDMI input
  • 1 HDMI output
  • 1 Audio input
  • 1 Optical input
  • Auto Power Link

Overig

• Multiroom Link
  • Multiroom App

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen soundbar: 1210.2 x 81.7 x 131.4 mm
  • Afmetingen satellieten: 120.2 x 210.9 x 141.0 mm
  • Afmetingen subwoofer: 203.9 x 399.0 x 414.3 mm
  • Gewicht soundbar: 6.7 kg
  • Gewicht satellieten: 2 kg
  • Gewicht subwoofer: 9.6 kg

Voeding

• Standby soundbar: 2.8 W
  • Standby subwoofer: 0.45 W
  • Verbruik soundbar: 43 W
  • Verbruik subwoofer:  28 W

Inbegrepen accessoires

• Afstandsbediening
  • HDMI-kabel
  • Wandbevestiging
  • Batterij
22 juni 2018 om 00:03
cardwizard Gebruiker

Misschien kan iBood even (na 2 dagen) reageren op mijn e-mails?? Pakket verloren bij DHL en die starten alleen een onderzoek als iBood dit aangeeft, verkopen doen ze graag maar helpen ho maar

Beantwoorden

22 juni 2018 om 00:09
chinless Gebruiker

Gek he als je zo doet. Bel ze gewoon

Beantwoorden

22 juni 2018 om 00:34
Moderator Paul Moderator

Door drukte kan het iets langer duren dan de verwachte 24-48 uren voordat gereageerd kan worden, maar je zult uiteraard geholpen worden. Ik zal de klantenservice attenderen op jouw berichten.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 08:03
mdrongelen Gebruiker

Herkenbaar…

Beantwoorden

22 juni 2018 om 00:13
Marko3333 Gebruiker

Geweldige aanbieding dit, jammer dat mijn oude set nog zo goed werkt…

Beantwoorden

22 juni 2018 om 00:16
Santee Gebruiker

Net een mid range soundbar gekocht (kwam vandaag binnen). Dit is toch écht wel een heeeel scherpe aanbieding van iBood! Reguliere prijs is zo’n €999 en zelfs met aanbiedingen en korting kom je nooit <€800. Mooie deal voor ieder die geen grotere speakers wil!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 16:42
wthus Gebruiker

Had paar weken eerder de HW-K850 gekocht bij Ibood en dan komt nu deze HW-950 voorbij, nog mooier aanbod :O.
Wel beetje jammer dat deze niet voor de 850 langs kwam…

PS cardwizard: Hier ook problemen gehad met leverantie, pakket stond aangemeld bij DHL, maar daar nooit aangekomen volgens DHL. Via facebook messenger werd door Ibood echter wel snel op berichten gereageerd en gelukkig het probleem ook vrij snel opgelost (binnen 1 week).

Beantwoorden

22 juni 2018 om 00:30
Olliemase Gebruiker

Was op zoek naar een goede soundbar om aan mijn Samsung tv te koppelen. Dusssssss……. check

Beantwoorden

22 juni 2018 om 00:38
SaMartens Gebruiker

Schitterende aanbieding, lees alleen overal dat je hem niet onder je tv kan plaatsen i.v.m. de speakers bovenop. Iemand hier ervaring mee? Ik heb mijn tv wat hoog aan de muur hangen met een xxl beugel waardoor hij ver naar voren kan komen. Omdat de tv wat hoger hangt kantelt hij iets naar voren en belemmerd hij dus waarschijnlijk de weerkaatsing naar het plafond van de speakers bovenop de soundbar.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 08:18
JeffreyMeijer123 Gebruiker

Hij kan wel gewoon op een standaard Vogel muurbeugel onder de tv? Hebben zelf een 55” Sony tv en ik denk dat deze er perfect bij kan passen!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 08:47
juwlez Gebruiker

Zit al een beugel bij voor de soundbar..

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er wordt een muurbeugel meegeleverd voor de soundbar. Het is dus niet nodig hier een aparte beugel voor aan te schaffen.

Als je de televisie boven de omhoog gerichte speakers van de soundbar hangt, dan kan uinderdaad een deel van de Dolby ervaring verloren gaan.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 16:43
wthus Gebruiker

Naar boven gerichte speakers werken alleen als je Atmos geluid hebt.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 01:51
maarten92 Gebruiker

Geldt hierop ook de promotie actie van samsung met de uhd blu ray speler?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 02:51
BvZwolle Gebruiker

Ik heb de site van Samsung bekeken en ik denk niet dat iBood eraan meedoet. Zou wel top zijn als iBood dit soort acties probeert te regelen voor de klanten. Ik ga uiteraard wel proberen het formulier in te vullen.

Lenovo heeft het in mijn geval bij de aanschaf van een telefoon wel toegekend toen ik besteld had bij een niet aangesloten partij.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 03:10
maarten92 Gebruiker

Ja dat zou inderdaad wel fantastisch zijn als deze meedoet met de actie.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 03:25
Olliemase Gebruiker

Heb je een link naar de actie?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 03:36
BvZwolle Gebruiker
22 juni 2018 om 08:47
juwlez Gebruiker

Maar kan iemand van iBood dit bevestigen of ontkrachten? Maakt de deal natuurlijk extra interessant..

Beantwoorden

22 juni 2018 om 08:56
Nietjesmachine Gebruiker

Actie enkel in NL… Ter info. Maar maak je niet teveel illusies, bij de soundbar die ik verleden keer bestelde bij iBood, lukte het niet. Op een zeker moment moet je je webshop ingeven en iBood staat niet in het lijstje. Dan maar Mediamarkt ingegeven, gezien dezelfde groep, maar no no…

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:35
Catanne Gebruiker

hier ben ik toch ook wel even heel benieuwd naar…

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:39

Wij zijn helaas geen deelnemende winkel in deze actie. Je kunt dus geen UHD Blu-ray Speler claimen via Samsung als je de soundbar bij ons koopt. Uiteraard kun je deze wel makkelijk zelf aanschaffen met het geld dat je bij ons bespaart :-)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:36
Nietjesmachine Gebruiker

Voilà, exact wat ik ook dacht Bas. Je kan het niet allemaal hebben.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:46
Catanne Gebruiker

naja.. ps4 heeft blu ray… liever de korting:D

Beantwoorden

22 juni 2018 om 03:25
jelmerv88 Gebruiker

Mooie set en goede aanbieding! Ik heb zelf sinds een jaar een Dolby Atmos set van Onkyo, erg tevreden mee. Enige nadeel is dat de echte Dolby Atmos content nog niet zoveel gebruikt wordt. Films worden nog maar net opgenomen met Dolby Atmos geluid, reguliere tv zend dit niet uit. Super veel gebruik maak je dus niet van dit geluid, of ik moet iets missen. Hopelijk wel steeds meer in de toekomst! Omhoog gerichte speakers vragen trouwens wel om een goede setup en kamer indeling, verhaal met geluid weerkaatsen via plafond gaat anders niet op.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 16:46
wthus Gebruiker

Tot op heden ook nog geen platforms (bv Youtube, Netflix) tegengekomen dit Atmos gebruiken. Hopelijk komt dat in de toekomst wel en zijn we erop voorbereid ;).

Beantwoorden

22 juni 2018 om 07:19
johnnysapporo Gebruiker

Heb deze sounbar in 2017 gekocht voor €1400  dus dit is minder dan de helft!! Echt een mooie aanbieding!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 07:47
Nietjesmachine Gebruiker

Bluetooth, maar ik lees bij een concurrent dat je geen TV kan koppelen via BT? Wat is hier van aan.

Mooie aanbieding trouwens. Weer goed bezig iBood.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:13

Bluetooth koppeling is mogelijk, maar alleen met een Samsung tv is dit gegarandeerd. Zolang de Samsung tv SoundConnect ondersteunt is Bluetooth een mogelijke koppeling.

Smartdevices zoals telefoons zijn geen probleem om via Bluetooth te koppelen met deze set.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:37
Nietjesmachine Gebruiker

OK, merci. Ik heb toevallig een Samsung TV, dus joepie. Besteld…

Beantwoorden

22 juni 2018 om 08:32
sam.van.eijk Gebruiker

Ohhhhh wat baal ik nu!!! Ik heb gisteren (JA GISTEREN) dit ding 2e hands van iemand overgenomen voor 750 euro!!!! (4 maandjes oud!) Wat een timing iBood!! Top aanbieding…

Beantwoorden

22 juni 2018 om 08:57
Nietjesmachine Gebruiker

Shit happens.

Echt wel balen natuurlijk…

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:02
bigjon Gebruiker

Was al een tijdje bezig om de K850 aan te schaffen en te wachten op een goede aanbieding. Dit is helemaal te gek. Heb gelijk besteld. Straks thuis even melden dat ik het heb gekocht ;-). Jammer dat we niet mee kunnen doen met de actie, maar ach heb al een xbox one staan met 4k speler. Dus dat overleef ik ook wel weer.

Is een mooie aanbieding.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:05
The.traveller Gebruiker

Was waarschijnlijk een werknemer van iBood. ;)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:14
Nietjesmachine Gebruiker

Je lacht ermee, maar dit gebeurt hoor… Je hebt natuurlijk ook echte groupies, maar kritisch zijn voor wat je hier leest kan geen kwaad.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:43
bigjon Gebruiker

Ha ha ha, medewerker van ibood. Gewoon iemand die voor de verandering een keer erg blij is met de aanbieding van ibood.

En in mijn geval, heb al een 4k speler dus geen drama voor mij.

Enne, zoek maar op eerdere berichten van mij,  zeker geen fanboy.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 17:57
jvanweerdenburg Gebruiker

Denk dat de reactie bij het bericht erboven hoort ;-)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:04
The.traveller Gebruiker

Voor deze prijs ben ik geneigd de set up te kopen, Maar deze set uit 2016 kan alleen maar Atmos en geen DTS-X weergeven wat voor mij toch wel een minpunt is. De Yamaha YSP-5600 kan weer wel DTS-X weergeven. Een review van CNET is hier te vinden. https://www.cnet.com/products/samsung-hw-k950/review/ belangrijk gegeven dat de app die je kan gebruiken geen Apple Music weergeeft (onderaan review)

Een andere review van Digital Trends kan hier gevonden worden. https://www.digitaltrends.com/sound-bar-reviews/samsung-hw-k950-dolby-atmos-review/

Ook in deze review wordt het gemis van DTS-X ondersteuning benadrukt. Word er verder gewezen dat het mid range geluid toch wel te wensen overlaat. En belangrijk dat voor dit bedrag je maar 1 jaar fabrieksgarantie krijgt. Misschien hier in Nl 2 jaar.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:36
Catanne Gebruiker

Zojuist gekocht!:D Al zo lang op zoek naar een leuk surround systeem.. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze het makkelijkste aan mijn PS4 kan koppelen? Gaat dat gewoon via het tv geluid? Sorry echt een NOOB hier wat betreft dit soort dingen XD

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:14

Indien de tv correct is aangesloten (zie meegeleverde handleiding) zal het geluid direct via de Soundbar lopen. Het is ook mogelijk de PS4 optisch te verbinden met de soundbar en via HDMI verbinden met de tv.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:47
Nietjesmachine Gebruiker

Ik had eigenlijk de Sony BVD-N7200W op het oog, maar dit is beter! Merci iBood. De vorige soundbar verhuist nu naar de jongens en de Denon naar de keuken. Merci he, nu mag ik weer beginnen sleuren en boren en vijzen…

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:50
Catanne Gebruiker

thanks voor je reply! cant wait:D!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:51
steven.berghmans Gebruiker

Goedemorgen, ik probeer al een tijdje deze soundbar te bestellen maar ik krijg volgende melding :

Het product is bijna uitverkocht en daardoor overschrijdt de gekozen hoeveelheid de beschikbare hoeveelheid.

Er staat wel nergens aangegeven dat deze is uitverkocht. Ik neem aan dat jullie voldoende aantallen voorzien hebben, of tenminste een mogelijkheid om extra aantallen te bestellen.

Dus graag verduidelijking.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:01

De voorraad is zeker niet oneindig, maar hij is nu inderdaad nog niet uitverkocht.

Ik raad je aan om jouw winkelwagen (zie rechtsbovenaan) leeg te maken, even uit te loggen, (evt. je cookies te verwijderen,) opnieuw in te loggen en het opnieuw te proberen.

Mocht dit niet werken, dan raad ik aan te bestellen via onze mobiele app voor Android of iOS.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:22
steven.berghmans Gebruiker

Geen van de 2 opties werkt. Bij de bestelling geeft het nu wel aan dat dit uitverkocht is.

Wat stellen jullie voor ?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:40

Hoi Steven,

De deal is inmiddels inderdaad uitverkocht. Dit betekent dat ik je helaas niet meer aan een soundbar kan helpen :-( Mijn excuses hiervoor.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:35
mdrongelen Gebruiker

Dat bestellen gaat dagelijks fout bij klanten merk ik.

Lekker geregeld iBOOD

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:45
Nietjesmachine Gebruiker

Ik weet niet of dit de plaats is, maar de app van iBood geeft in 1/2 meldingen “oeps, er lijkt iets fout gegaan te zijn”. Ik vertrouw liever op de website om te kopen.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:47

Dat zou niet mogen gebeuren, Nietjesmachine. Zou je de app willen verwijderen en hem opnieuw willen installeren?

Als dit niet mocht werken, dan ontvangen we graag per mail (via community@ibood.com) de volgende informatie:
- Jouw telefoon
- Android/iOS versie op je telefoon
- De versie van onze app

Beantwoorden

22 juni 2018 om 09:56
turist_ua Gebruiker

>> Verbruik soundbar: 43 W + Verbruik subwoofer:  28 W = Compleet vermogen: 500 Watt

WAT? Somebody, call Elon Musk!

Yes, I know about capacitors, but this is such a marketing BS. This system has total 80W max. This should be in the specifications. And then 500W can be displayed as a funny exaggeration, AKA Chinese watts.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:18
JoandeHaan Gebruiker

I think that you dont know what the diffrense is between this two… the first are telss how much energy it takes and the last means how much sound it makes…. maby make this it clear for you

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:04
turist_ua Gebruiker

So after a minute it will actually produce 6.25 times more energy than it consumed?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:06
turist_ua Gebruiker

If only there was a way to catch this energy and put it back into the electric grid :)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:37
mdrongelen Gebruiker

Elke keer hetzelfde gezeur.

Als een luidspreker een uur lang al zn frequenties keihard uitspreekt (wat in theorie niet kan) zal het richting die 500 watt gaan ja.

Google er anders eens op i.p.v. dit te gaan vergelijken

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:44
turist_ua Gebruiker

That’s why it’s a good practice to mention if the watts you advertise is RMS (root mean square) or PMPO (peak power).

From wikipedia:

>> PMPO, which stands for Peak Music Power Output or Peak momentary performance output, is a much more dubious figure of merit, of interest more to advertising copy-writers than to consumers.

>> Most amplifiers can sustain their PMPO for only a very short time, if at all; loudspeakers are not designed to withstand their stated PMPO for anything but a momentary peak without serious damage.

Also, wikipedia about Total System Power:

>> This can be viewed as a somewhat deceptive marketing ploy, as the total power consumption of the unit will of course be greater than any of its other power ratings, except for, perhaps, the peak power of the amplifier, which is essentially an exaggerated value anyway.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:13
Defferen Gebruiker

Werkt deze soundbar ook samen met multi room spreakers van samsung zoals de WAM7500?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:33

De Soundbar is multiroom compatibel dus het is mogelijk. Er zitten wel al 2 speakers bij, dus het is al een surround setup.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:15
king_helm Gebruiker

NEEEEE… nondeju.. al heel lang deze set op het oog, maar wilde niet bijna EUR 1000 uitgeven. Toen toch maar MS-650 gekocht van Samsung met de aanbieding van gratis draadloze achterspeakers. Nu net 6 weken in bezit en nu deze aanbieding… :( Top prijs wel!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:16
arezzz Gebruiker

Vraag aan de Expert is het probleem met de krakende / hissing sound rear luidsprekers inmiddels opgelost? Ik heb begin dit jaar 2 x dit set gekocht helaas beide retour gedaan door dit probleem. Voor deze prijs echter de moeite waard om het nog eens te proberen aangezien het geluid in orde was.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:34

Ik heb dit even nagevraagd bij Samsung.

Er is geen bekend probleem met krakende speakers bij dit model. Indien je dit ervaart adviseert Samsung goed te kijken naar het signaal en de afstand tussen de speakers en de soundbar. Mocht dit het probleem niet oplossen kun je uiteraard contact opnemen met Samsung, of met ons als je de soundbar bij ons gekocht hebt.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:28
aklasse Gebruiker

Ik had ook problemen met de slechtee verbinding van de achterspeakers vielen steeds uit of kraken. Ook voor muziek weergave minder,maar dat is persoonlijk. Intussen een sony die ook voor muziek top klinkt.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:31
DeltaBlast Gebruiker

Uitverkocht? ;(

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:39
janvanhoef Gebruiker

Noooo, waarom zit ik eerst uren verlekkerd naar reviews te kijken om dan de knoop door te hakken en uiteindelijk dit te moeten zien …

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:42
Nietjesmachine Gebruiker

Amaai, dat was rap… Blij dat ik niet tot deze middag gewacht heb.

Soms zie je van die acties bij iBood die dan de dag erop bij elektronics terugkomen omdat ze nog met een overschot zitten of in de meerdagendeals, maar echt goede acties zijn blijkbaar voor de middag al weg. Was bij mijn Samsung TV ook al zo…

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:55
DeltaBlast Gebruiker

iBood, regel eens even nieuwe stock ;)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:01

Onze inkopers zijn hier, as we speak, druk mee bezig. Ze doen hun stinkende best, maar beloven kan ik het helaas nog niet.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:16
Nietjesmachine Gebruiker

Dragen jullie een das? ;-)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:21

Jazeker.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:47
Nietjesmachine Gebruiker

Fancy…

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:32
qlootzak Gebruiker

Weer net te laat zie ik :) Mogelijk dat er vandaag nog nieuwe voorraad komt?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:55

We zijn aan het kijken of we dit kunnen regelen, maar kunnen helaas niks beloven!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:55
Walou Gebruiker

Hey iBood, Het is een awesome deal !

U zegt dat “Onze inkopers zijn druk mee bezig”. Hoe kan ik weten of er meer stukken aankomen? Zou het nog voor vandaag of een andere deal zijn?

(Sorry voor de fouten, nederlands is niet mijn moeder taal).

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:56

We zijn aan het kijken of we vandaag extra voorraad kunnen regelen. Mocht dit niet lukken, dan gaan we vanwege het succes uiteraard kijken of we in de toekomst nog eens deal kunnen aanbieden.

Ik kan je enkel aanraden om onze website in de gaten te houden :-)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 11:57
Walou Gebruiker

Oh ik zie je aantwoord nu, Ik hoop dat je success hebt !

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:32
DSH Gebruiker

Kunnen jullie een mail sturen zodra er extra voorraad is gevonden?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:53
Ago Gebruiker

“Honey, I’m home!”

Beantwoorden

22 juni 2018 om 19:53
Nietjesmachine Gebruiker

Stel je voor dat ze ze niet kwijt raken anders :)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:59
divanci Gebruiker

Alé, dan is er eens een ECHT GOEIE DEAL.. blijkt die nu uitverkocht te zijn !

Komaan iBood, waren er maar 5 in voorraad misschien ? Kunnen jullie niet zorgen voor wat extra? Deze Soundbar was ik deze week aan het bekijken en ik stond op het punt om hem te kopen. Krijg ik vandaag de iBood nieuwsbrief binnen… wil nu meteen bestellen en.. uitverkocht… aarrrgggghhhhh

Beantwoorden

22 juni 2018 om 18:13
Bleats Gebruiker

Als je na ruim de helft van de dag langs komt, dan kun je niet meer klagen dat ze er maar vijf op voorraad hadden.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 13:32
borafa Gebruiker

Graag een 75” UHD tv voor morgen.Groter mag ook

Beantwoorden

22 juni 2018 om 13:54
PVM1606 Gebruiker

Zou fijn zijn als er nog wat extra voorraad van komt. Super aanbieding!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 14:02
harmm10 Gebruiker

Aah, dat is jammer. Ik zag de deal vanochtend en ik dacht ik bestel hem in de lunchpauze op werk.

Als er extra voorraad komt, hoop ik dat ik er nog 1 kan bemachtigen.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 14:03
Stegen.J Gebruiker

Zeg @iBood,

Als er zo’n goeie deal is, kunnen jullie er dan voor zorgen dat de nieuwsbrief/herinnering verstuurd wordt VOOR de deal uitverkocht is? Zou fijn zijn ;-)
(vandaag ontvangen om 12:27)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 14:52
mirrick Gebruiker

Dit dussss….. jammer had er graag gebruik van gemaakt :)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 15:02
PVM1606 Gebruiker

Kreeg ‘m ook pas een klein half uur gelden binnen helaas

Beantwoorden

22 juni 2018 om 16:18
Klauwplaat Gebruiker

Same here! Had hem ook graag willen hebben :(

Beantwoorden

22 juni 2018 om 19:57
Nietjesmachine Gebruiker

Ik ga meestal na middernacht slapen en dan kijk ik eens. Gisteren eens vroeg gaan slapen, maar toch deze deal kunnen scoren. Om 10:30 zijn de meesten onder ons toch al wakker.

Of denk je dat alle goede dingen in het leven op een presenteerblaadje aangeboden worden?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 15:08
Ronald71 Gebruiker

Zou hem ook erg graag nog willen. Had hem vannacht voorbij zien komen en wilde hem vanmorgen bestellen. Maar was al weer vroeg uitverkocht.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 16:23
Gerrie62 Gebruiker

Ik ben al enige tijd op zoek naar een soundbar en deze Samsung was gezien de specificaties en de prijs een zeer interessante aanbieding. Ik had deze graag willen bestellen voor die prijs maar helaas; uitverkocht dus te laat. Ik hoop dat deze aanbieding zich nogmaals gaat voordoen voordat ik een soundbar heb aangeschaft, ik hoop er dan tijdig bij te zijn.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 18:54
vraande Gebruiker

Mooie deal inderdaad, helaas ook te laat. Hopelijk kunnen jullie deze deal nogmaals aanbieden!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.