22 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Samsung HW-K950 Dolby Atmos 5.1.4 Cinematic Soundbar

Samsung Dolby Atmos 5.1.4 Soundbar

Of je nu een filmliefhebber, fanatieke gamer of muziekfanaticus bent, met deze Samsung Dolby Atmos 5.1.4 soundbar klinkt al je favoriete content sensationeel.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: HW-K950 Dolby Atmos 5.1.4 Cinematic Soundbar
Garantie: 2 jaar

• Dolby Atmos voor de echte bioscoopervaring
  • Draadloze subwoofer & satellieten
  • Met 4K Pass-through & Bluetooth

Algemene Kenmerken

• Compleet vermogen: 500 Watt
  • Aantal kanalen: 5.1.4 Ch

Luidspreker

• Subwoofertype: Draadloos
  • Subwooferdriver: 8"

Audio Functionaliteit

• Dolby Digital: Dolby Atmos / Dolby True HD / Dolby Digital Plus
  • DTS Digital Surround: DTS 5.1 Ch
  • Surround Mode: Surround Sound Expansion Plus
  • Sound Modes (DSP): Standard, Music, Movie, Clear Voice, Sports, Night Mode
  • Hi-Res: Ja

Video Functionaliteit

• 3D Video Pass: Ja
  • 4K Video Pass: Ja
  • HDR: Ja

Ondersteunde codecs

• AAC
  • MP3
  • WAV
  • WMA
  • OGG
  • FLAC
  • ALAC

Connectiviteit

• Anynet+ (HDMI-CEC)
  • USB Host (voor updates)
  • Bluetooth (met Bluetooth Power On)
  • ARC (Audio Return Channel)
  • 2 HDMI input
  • 1 HDMI output
  • 1 Audio input
  • 1 Optical input
  • Auto Power Link

Overig

• Multiroom Link
  • Multiroom App

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen soundbar: 1210.2 x 81.7 x 131.4 mm
  • Afmetingen satellieten: 120.2 x 210.9 x 141.0 mm
  • Afmetingen subwoofer: 203.9 x 399.0 x 414.3 mm
  • Gewicht soundbar: 6.7 kg
  • Gewicht satellieten: 2 kg
  • Gewicht subwoofer: 9.6 kg

Voeding

• Standby soundbar: 2.8 W
  • Standby subwoofer: 0.45 W
  • Verbruik soundbar: 43 W
  • Verbruik subwoofer:  28 W

Inbegrepen accessoires

• Afstandsbediening
  • HDMI-kabel
  • Wandbevestiging
  • Batterij
22 juni 2018 om 16:30
henktsang Gebruiker

Wat er nog bijvermeld moet worden is dat deze Samsung Atmos soundbar geen ondersteuning bied Atmos via ARC.

Dus u krijgt geen ATMOS geluid via ARC. Veel tv’s ondersteunen nog geen atmos geluid via ARC.

Daarnaast heeft deze soundbar geen DTS X

Beantwoorden

22 juni 2018 om 17:17
maarten92 Gebruiker

Was dit niet verholpen na een update?

Beantwoorden

22 juni 2018 om 18:14
henktsang Gebruiker

Nee er is geen update en denk niet dat Samsung dit gaat oplossen.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 16:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Helaas is het niet gelukt om vandaag nog een nieuwe voorraad te regelen. Uiteraard gaan we proberen deze of een soortgelijke deal in de nabije toekomst nog eens aan te bieden!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 17:01
robinkorbmacher Gebruiker

Denon by HEOS bitte :-)

HEOS 3, 5 en of 7.

Beantwoorden

22 juni 2018 om 17:56
fmking85 Gebruiker

Daar sluit ik me ook bij aan!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 19:52
StephanO_NL Gebruiker
23 juni 2018 om 08:52
jraatjes Gebruiker

Hoor graag wanneer jullie deze weer op voorraad hebben. Interessante aanbieding. Was gisteren net als meerderen net te laat…

Beantwoorden

27 juni 2018 om 09:14
juwlez Gebruiker

Bezorging heeft een dag vertraging.. Kunnen jullie dat niet eerder laten weten dan vandaag om 9 uur..?

Beantwoorden

27 juni 2018 om 10:56
bigjon Gebruiker

In ieder geval “fijn” om te horen dat ik niet de enige ben met deze melding.

Morgen is er helaas niemand thuis. Erg jammer dit. Nu maar hopen dat het morgen wel komt…

Beantwoorden

27 juni 2018 om 11:56
juwlez Gebruiker

Idem hier. Hoop dat de buren het in ontvangst mogen nemen.. al zullen ze niet blij zijn met die joekel van een doos..

Beantwoorden

28 juni 2018 om 09:36
bigjon Gebruiker

En weer dezelfde melding… sommige dingen veranderen bij ibood dus helaas niet. Nu zal het vrijdag bezorgd worden… zien is geloven….

Heel erg teleurstellend

Beantwoorden

28 juni 2018 om 09:39
BBBlok Gebruiker

Een extra dag vertraging.. het pakket is te groot voor particuliere verzending en wordt vandaag overgezet naar zakelijke verzending. Verwachting (DHL) is dat het morgen of maandag wordt bezorgd.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 10:03
bigjon Gebruiker

Dank voor deze zeer bruikbare info

Beantwoorden

29 juni 2018 om 11:03
maarten92 Gebruiker

Bij mij exact hetzelfde

Beantwoorden

28 juni 2018 om 13:38
juwlez Gebruiker

Vandaag ontvangen, beschadigd en wel. Zaten meerdere deuken en een scheur in de doos en piemschuim, blijkbaar ook een forse deuk in de soundbar zelf. Top dit, een dag vertraging en beschadigd. Wordt weer een leuke procedure…

Beantwoorden

28 juni 2018 om 13:56
BBBlok Gebruiker

Dat is niet best, hopelijk zijn niet al deze producten zo erg beschadigt. Heb je een foto van de beschadigingen op de soundbar?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:07
juwlez Gebruiker

Nee, niet verder uitgepakt. Oplossing van KS = stuur maar retour, krijg je geld terug.. Ben atechnisch, lukt mij niet om een foto van de verpakking toe te voegen via een url.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 09:39
BBBlok Gebruiker

3e Dag op een rij uitgesteld, blijkt nu dat het pakketje verloren is gegaan en een onderzoek moet plaatsvinden…

Beantwoorden

29 juni 2018 om 11:09
maarten92 Gebruiker

Bij mij blijft ie constant een dag verzetten. Staat nu op maandag. Hoe kan het toch dat dit allemaal zo verloopt. Echt slecht. Geeft mij geen goed gevoel over ibood

Beantwoorden

29 juni 2018 om 11:28
BBBlok Gebruiker

Ik ben benieuwd of het pakketje nog wel (heel) aankomt… en of dit vaker het geval is bij grote pakketten.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 12:08
juwlez Gebruiker

Zucht…

Beantwoorden

29 juni 2018 om 13:33
remcovc Gebruiker

Je bent niet de enige, ik heb hetzelfde probleem, blijkbaar is het al bekend hier, en krijgen we vandaag een mail met verdere uitleg.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 14:43
bigjon Gebruiker

Vandaag contact gehad met dhl, die verwijzen naar ibood. Dus daar contact mee gezocht.

Volgende antwoord:

Vandaag is er telefonisch contact geweest over je bestelling.We hebben contact opgenomen met DHL en die gaven aan dat het pakket nog niet was aangekomen in het sorteer centrum waar de andere scans gedaan moeten worden.DHL gaat ervan uit dat het pakket pas dinsdag of woensdag geleverd gaat worden en raad aan om de tracking code goed in de gaten te blijven houden. Mocht het zo zijn dat er na woensdag geen verandering of aflever poging is gedaan moet er een onderzoek op worden gestart. We hopen dat dit net iets meer inzicht geeft en dat je de bestelling snel in ontvangst mag nemen.Mocht het zo zijn dat er na woensdag niets is gebeurd neem dan even contact op en starten wij ook een onderzoek op.We wensen je een fijne dag en alvast een fijn weekend.

Ik wacht nog even af,  maar nog niet echt een positief gevoel. Wat ik wel positief over ben is de snelheid van de reactie, dat is beter dan voorheen.

Vingers gekruisd

Beantwoorden

30 juni 2018 om 13:14
bigjon Gebruiker

Het goede nieuws is: Eindelijk is de status dat pakket op het depot is aangekomen. Heb dus echt goede hoop dat maandag het pakket bezorgd gaat worden. Zou wel erg fijn zijn.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 16:52
BBBlok Gebruiker

Helaas is dit bij mij niet het geval…  “Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.” Hoop dat dit bij mij ook nog gaat veranderen.

Beantwoorden

2 juli 2018 om 10:09
juwlez Gebruiker

Nog steeds aan het wachten voor een oplossing rondom de beschadigde levering.. Hoop dat jullie pakket wordt geleverd vandaag!

Beantwoorden

2 juli 2018 om 10:26
BBBlok Gebruiker

Mijn pakket is helaas weer een dag uitgesteld, verder heb ik ook niks meer gehoord van IBOOD over de levering en verdere acties..

Beantwoorden

2 juli 2018 om 10:45
marvinmax Gebruiker

Net weer  met ibood gebeld: ibood heeft inderdaad aan de voorkant de verkeerde afmetingen aangemeld bij DHL. De pakketten zijn dus te groot om via deze DHL vorm te versturen en liggen nu allemaal te wachten in een depot van DHL. ibood en DHL zijn aan het kijken hoe dit opgelost kan worden (hoe moeilijk kan het zijn……. Zal wel met geld te maken hebben, niet ibood?) De medewerker van de klantenservice van ibood gaf aan dat de verwachting is dat de pakketten uiterlijk woensdag doorgaan voor levering donderdag…….. Ik ben eens benieuwd.

Balen voor jou Juwlez! Ze zullen je pakket wel op maat hebben gemaakt en er toen achter zijn gekomen dat dat ook geen oplossing is ;-) (buurman en buurman methode….)

Verder weer een hele slechte buurt voor ibood. We moeten zelf weer overal achteraan bellen en mailen en vervolgens krijg je de beloofde informatie nog niet. Zal mij benieuwen of we een dezer dagen op de hoogte worden gebracht van het probleem en de oplossing. Kom op ibood dit is toch allemaal niet zo moeilijk!!??

Ik hoop dat ik voordat ik op vakantie vertrek mijn soundbar binnen heb, maar ik ben er op een of andere manier toch heel bang voor……..

Beantwoorden

2 juli 2018 om 10:55

Hoi allen,

Bedankt voor jullie updates m.b.t. de levering.

We zijn hier op de achtergrond druk mee bezig en hopen de soundbars z.s.m. bij jullie te krijgen!

Onze excuses voor de vertraging.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 juli 2018 om 11:05
marvinmax Gebruiker

Hoi Bas,

Fijn dat iemand van ibood zich meldt, maar waarom zo laat? Het is bijna een week geleden dat de sounbars verstuurd zijn…. Dit moet toch echt beter kunnen.

Kun je aangeven wanneer er duidelijkheid komt over de levering?

Beantwoorden

3 juli 2018 om 09:36
marvinmax Gebruiker

Iemand al iets meer gehoord van ibood kant? Bas, jij nog meer informatie over de verzending? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat jullie dit niet sneller opgelost krijgen met DHL? Ik neem aan dat dit met geld te maken heeft? Later vandaag maar weer eens bellen, ben er zo langzamerhand klaar mee, ik wil mijn soundbar!

Beantwoorden

3 juli 2018 om 09:40
juwlez Gebruiker

Nope, nog geen update hier..

Beantwoorden

3 juli 2018 om 10:42
BBBlok Gebruiker

Mijn status is vanochtend veranderd naar “Onderweg”, verwacht de bezorger tussen nu en 18u.

Beantwoorden

3 juli 2018 om 11:09
marvinmax Gebruiker

Goed om te horen BBBLOK. Meteen mijn status even gecheckt, geen verandering, weer een dag vertraagd. Ik neem aan dat jullie verder niets van ibood vernomen hebben?

Beantwoorden

3 juli 2018 om 13:08
maarten92 Gebruiker

Mijne is gisteren bezorgd. Doos is in redelijke conditie

Beantwoorden

3 juli 2018 om 13:46
marvinmax Gebruiker

Echt vreemd dat de soundbars ‘binnendruppelen’. @BAS ibood moderator: Als je dit leest, graag een update vanuit ibood? Wat is de status? Waarom worden sommige pakketten wel geleverd?

Beantwoorden

5 juli 2018 om 12:59

Hoi Marvinmax,

Excuus voor mijn late reactie.

Alle soundbars zouden inmiddels onderweg moeten zijn. Ik zie op jouw T&T dat hij inmiddels ook bij jou is aangeboden, maar je hem nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Hij zal normaliter morgen wederom worden aangeboden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

4 juli 2018 om 18:59
marvinmax Gebruiker

Beste ibood medewerker, Bas of iemand anders als hier ooit iemand van jullie meeleest.

Nu breekt mijn klomp. Ik was erg verheugd dat mijn soundbar eindelijk onderweg was voor levering. Mijn vrouw is er extra voor thuis gebleven ook omdat wij zaterdag op vakantie gaan en ik bang ben dat het pakket in onze vakantie wordt geleverd en dan retour gaat….. Gewacht en gewacht, geen DHL. Om 18:00 nog eens gekeken op de website van DHL…. Wat staat er tot mijn grote verbazing, bezorging verhinderd……..  Dit kan toch niet waar zijn? De hele dag gewacht en dan dit? Ik heb veel geduld, maar dat is nu echt op. Jullie hebben aangegeven dat de klanten die het betrof maandag uiterlijk dinsdagochtend geïnformeerd zouden worden over wat er gaat gebeuren. Vervolgens horen wij helemaal niets en kan ik via DHL zien dat het pakket onderweg is. Vervolgens dit!

Ik vind dit echt arrogantie ten top, jullie nemen mij als klant echt niet serieus. Het feit dat je goede aanbiedingen hebt met vaak zeer scherpe prijzen, betekent niet dat je je klanten als vuil kunt behandelen. Waarschijnlijk is dit bericht aan dovemansoren  gericht, of leest niemand van ibood het überhaupt, maar ga wel een officiële klacht indienen. En ik weet ook dat zal waarschijnlijk niet veel zoden aan de dijk zetten, maar dan weten jullie tenminste hoe ik me als klant te kijk gezet voel.

Ik hoop de soundbar alsnog te mogen ontvangen en dat is dan voorlopig mijn laatste ibood aankoop geweest. Ik hoop echt dat het ibood team dit leest en probeert de dienstverlening te verbeteren……

Een zeer teleurgestelde klant.

Beantwoorden

4 juli 2018 om 23:37
Moderator Paul Moderator

hallo Marvin, ik zal jouw bericht doorgeven aan de klantenservice.

Beantwoorden

5 juli 2018 om 12:07
juwlez Gebruiker
5 juli 2018 om 14:24
marvinmax Gebruiker

Omdat ibood het zelf niet doet, geef ik maar even een update voor diegene die ook bovenstaande problemen met de zending hebben. Ik heb uitgebreid met DHL gesproken en ik denk dat ik nu begrijp hoe de vork in de steel zit. De afmetingen van de pakketten waren te groot om met de particuliere verzenddienst van DHL verzonden te worden en zijn uiteindelijk omgeboekt naar de zakelijke bezorgdienst van DHL. Deze zakelijke bezorgdienst werkt verder niet met berichten in je brievenbus (schijnbaar) en ook de codes / woorden die ze bij de track en trace gebruiken zijn anders. Het pakket wordt 2 keer aangeboden op het aangegeven adres waarna ze naar het dichtsbijzijnde depot gaan, waar ze 4 dagen opgehaald kunnen worden. Als het pakket dan niet opgehaald is, gaat het retour. Bij mij is het pakket schijnbaar al 2 keer aangeboden en moet het dus nu zelf gaan ophalen Bij het depot, heen en terug 60km rijden. Normaal maakt me dat niet zo heel veel uit, maar in dit geval wel…… Ben met de hele kwestie al een paar uurtjes zoet geweest en uiteindelijk moet ik ook nog eens naar een zakelijk depot gaan rijden wat me zeker een uur tijd kost en benzine. (particuliere ophaalpunten zijn er overigens genoeg en altijd in de buurt).

Ik neem aan dat ik hiervoor wel gecompenseerd wordt ibood?

Hopelijk was bij jullie wel iemand thuis en hebben jullie de soundbar al binnen…….

Beantwoorden

7 juli 2018 om 20:33
timbesouw Gebruiker

Hier had het pakket ook dezelfde vertraging, maar nu inmiddels binnen.

Dan komt het volgende probleem. Het aansluiten… Op reviews al eersee terug gelezen, maar de set uiteindelijk toch besteld. Nu heb ik de grootste moeite om beiden surround speakers aangesloten te krijgen (en te houden). Er is elke dag wel een surround speaker links of rechts die geen verbinding kan maken. Erg frustrerend allemaal!

Bovendien is de Samsung Multiroom app om te janken. Op meerdere devices geprobeerd, maar blijft steeds op startscherm hangen.

Zijn er meer gebruiekrs met deze erbaringen?

Beantwoorden

28 juli 2018 om 12:09
maarten92 Gebruiker

Heb constant verbindingsproblemen met de subwoofer. Erg frustrerend

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:13
juwlez Gebruiker

Laatste update over compensatie ivm beschadigde levering. Krijg 10% van het aankoopbedrag ter compentatie. Teminste dat hebben ze aangegeven, nog niets ontvangen.. bijna 2 weken later :)

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:42

Hoi juwlez,

Goed om te horen dat je een oplossing aangeboden hebt gekregen. Ik ga mijn collega vragen om te checken of de refund van dit bedrag inmiddels goed is aangemaakt. Zodra mijn collega dit gecheckt heeft komt hij bij je terug.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.