23 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Makita Borstelloze 18 V Combiboor & Slagschroevendraaier

Makita Boor en Slagschroevendraaier

Een prachtige set powertools van het professionele A-merk Makita. Deze set mag niet aan jouw klus-arsenaal ontbreken, vooral niet als je de kans krijgt om hem voor deze prijs op de kop te tikken!

Specificaties

Merk: Makita
Type: 18 V borstelloze combiboor (DHP483ZJ) en slagschroevendraaier (DTD155Z LXT) met twee 5.0 Ah accu's, een lader en een koffer 
Garantie: 2 jaar

• Alles netjes in een koffer
  • Twee 5,0 Ah accu’s en een lader
  • Koolborstelloze limited black edition powertools

Dit is een UK-product, een EU opzetstekker wordt meegeleverd. 

DHP483ZJ borstelloze 18 V combiboor

• Variabele, met twee snelheden omkeerbare Makita borstelloze motor
  • Borstelloze motor voor meer kracht en langere runtime - borstels vervangen is dus niet nodig en daardoor gemakkelijker te onderhouden
  • Snelspanboorhouder met enkele huls voor eenvoudige bit-installatie / verwijdering met één hand
  • Bevat Makita's nieuwe batterijbeschermingssysteem: biedt bescherming tegen ontlading, temperatuur en kortsluiting, voor langere prestaties en een lange levensduur van de batterij
  • Extreme beschermingstechnologie (XPT) biedt maximale bescherming tegen stof, vuil en vloeistoffen voor optimale prestaties onder extreme omstandigheden
  • 20 koppelingsinstellingen leveren een koppel van maximaal 40 Nm
  • AMetalen tandwielen voor efficiëntere krachtoverbrenging
  • Ultracompact ontwerp (slechts 176 mm lang)
  • Twin werklicht met de functies voorgloeien en nagloeien
  • Ergonomisch ontworpen handgreep met hoog comfort
  • Speciaal ontwikkeld voor licht boorwerk en schroefwerk

Specificaties

• Voltage: 18 V
  • Zachte applicatie Max. Koppel (Nm): 23
  • Harde toepassing Max. Koppel (Nm): 40
  • Koppelinstellingen: 20 + boor
  • Type rem: Elektrisch
  • Aantal versnellingen: 2
  • Led-werkverlichting: Ja / Twin / voor- en nagloeien
  • Indicator batterijcapaciteit: Nee
  • Batterijcompatibiliteit: 18V Lithium-Ion (LXT)
  • Rotatie: Vooruit / achteruit
  • Variabele snelheidsregeling Trigger: Ja
  • Onbelaste snelheid (RPM) Hoog: 0-1.700
  • Onbelaste snelheid (RPM) Laag: 0-500
  • Chuck Type: 3-Jaw / Single Sleeve Keyless
  • Chuck Capacity (mm): 1.5 - 13
  • Schroefcapaciteit: machineschroef (mm): 6
  • Schroefcapaciteit: Houtschroef (mm): 6 x 75
  • Boorcapaciteit: Beton (mm): 13
  • Boorcapaciteit: Metaal (mm): 13
  • Boorcapaciteit: Hout (mm): 36
  • Impact Rate (BPM) Hoog: 0-25500
  • Impact Rate (BPM) Med: N / A
  • Impact Rate (BPM) Low: 0-7500
  • Totale lengte (mm): 176
  • Netto gewicht met 1,5 / 2Ah Batt: ongeveer 1.3 kg
  • Netto gewicht met 3/4 / 5Ah Batt: ongeveer 1.6 kg
  • Borstelloze motor: Ja

DTD155Z LXT borstelloze 18 V slagschroevendraaier

• 3 bedieningsmodi maken een breed scala aan toepassingen mogelijk: 2 snelheidsniveaus + "A-modus"
  • "Assist-modus": geassisteerd schroeven met drukknop, zachte en langzame start -> automatische versnelling -> aanhalen met maximale snelheid
  • BL-motor zonder koolborstels: geen onderhoud en een laag energieverbruik
  • Verbeterde vocht- en stofbescherming met XPT-systeem (eXtreme Protection-technologie)
  • Ergonomisch ontwerp voor optimale handbediening
  • Ergonomisch handvat met zachte coating voor hoog werkcomfort
  • Bitinstallatie met één druk op de knop met een 1/4" hex chuck
  • Krachtige dubbele Ledverlichting
  • Elektrische rem
  • Variabele snelheidsregeling per trigger
  • Vooruit en achteruit draaien

Specificaties

• Voltage: 18 V
  • Max. Koppel (Nm): 140
  • Type rem: elektrisch
  • Led-werkverlichting: Ja / Twin
  • Indicator batterijcapaciteit: Nee
  • Batterijcompatibiliteit: 18 V Lithium Ion (LXT)
  • Rotatie: Vooruit en achteruit
  • Variabele snelheidsregeling Trigger: Ja
  • Onbelaste snelheid (RPM): H: 0-3000 S: 0-1300
  • Schroefcapaciteit machine: M4-M8
  • Standaard boutcapaciteit: M5-M14
  • Hoge trekboutcapaciteit: M5-M12
  • Grof schroefdraad Lengte Capaciteit (mm): TBC
  • Maximale impact per minuut (apm): H: 0-3900 S: 0-1600
  • Aandrijfschacht: 1/4 "Hex
  • Totale lengte (mm): 135
  • Netto gewicht met 1,5 / 2Ah batterij: 1.2 kg
  • Netto gewicht met 3/4 / 5Ah batterij: 1.5 kg
  • Borstelloze motor: Ja

Leveringsomvang

• 1x DHP483ZJ Black combiboor
  • 1x DHP483 riemclip
  • 1x DTD155Z LXT Black Slagschroevendraaier
  • 1x DTD155 riemclip
  • 2x BL1850B 5.0 Ah batterijen
  • 1x DC18RC oplader
  • 1x B-57015 38-delige bitset
  • 1x Makpac Type 3 met inlay
23 juni 2018 om 08:17
maup0e Gebruiker

Engels, anniversary set, verloopstekker…

Maar zijn deze accupacks te gebruiken op alle 18v apparaten van Makita? Lijkt me wel toch?

Beantwoorden

23 juni 2018 om 08:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen maup0e,

Dat klopt inderdaad, die passen ook op de meeste andere 18V machines van Makita. Ze hebben ook een heel handig overzicht waar je kunt zien welke accu’s op welke machine passen. Voor het overzicht klik hier :-)

Beantwoorden

23 juni 2018 om 09:03
rogiervdaa Gebruiker

Deze informatie is niet juist, deze accu’s zijn uitwisselbaar binnen het LXT-platform. Makita heeft ook 18V G-range (o.a. model DF457), daar past de LXT niet op en andersom.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 09:17
honnes87 Gebruiker

De gehele D-range is uitwisselbaar, dus alles wat met een D begint.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 09:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rogiervdaa,

Daarom gaf ik ook aan dat ze op de meeste machines passen en niet allemaal, inclusief een overzicht van Makita zelf. :-)

Beantwoorden

23 juni 2018 om 10:23
maup0e Gebruiker

Waarvoor dank.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 08:45
rekel Gebruiker

Vorige maand hier gekocht voor aardig wat meer. (:

Maar behalve dat, goed tevreden over. Krachtige machines, werken prettig.

Halve houten schuurtje op 1 keer opladen gedaan.

Geschikt voor de serieuze klusser.

Ps IBOOD Kan ik dat prijsverschil ff retourontvangen :):)

Beantwoorden

23 juni 2018 om 09:06
honnes87 Gebruiker

Kan ik dit product ook op maakte site registreren na aankoop en zit er gewoon garantie op?

Beantwoorden

23 juni 2018 om 09:06
honnes87 Gebruiker

Makita site bedoelde ik

Beantwoorden

23 juni 2018 om 10:00
genkli Gebruiker

Ik ben best wel geïnteresseerd in deze set, maar had een vraag.
Hier geven ze aan dat voor geheel deze set de adviesprijs 519€ bedraagt.
Ik heb borstelloze Makita combiboor gezien van 18v die adviesprijs hadden van bijna 500€. Waarom is er een zulke prijsverschil tussen verschillende borstelloze 18v combiboors/schroevendraaiers?

Beantwoorden

23 juni 2018 om 10:44
Moderator Jim Moderator

Hi Genkli!

De adviesprijs wordt door een fabrikant opgegeven voor deze set. Het kan dus zijn dat hij afwijkt van verkoopprijzen van andere aanbieders :-)

Als je een linkje hebt van een andere aanbieder met een andere adviesprijs, dan hoor ik het graag, dan geef ik het door aan iBOOD!

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

23 juni 2018 om 12:41
genkli Gebruiker

Mijn excuses. Het gaat niet over exact dezelvde model.
Bijvoorbeeld DDF459RTJ. Dit is een andere model als wat hier wordt aangeboden. Het is ook een borstelloze 18v combiboor, maar het is duurder. Vroeg me gewoon af. En er zijn veel meer andere modellen die 18v borstelloos zijn van makita met telkens verschillende prijzen. Vroeg mij gewoon af of, nu deze meer/andere opties, gebruiksdoeleinden hebben.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:15
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag genkli,

Er zijn heel veel verschillende modellen bij Makita in verschillende prijssegmenten. Vaak zijn de duurdere machines voor het zwaardere en meer professionele werk. Dat is de reden van de verschillen in prijs.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 10:02
michiel2010 Gebruiker

Mooie set. Denk dat de set onder deze identificatie is terug te vinden: DLX2221BT2

Beantwoorden

23 juni 2018 om 10:53
Dckers Gebruiker

Is indd bijna de zelfde set maar dan alleen met 3.0 ah accu’s en deze set heeft 5.0 ah accu’s.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:40
mr wizzard Gebruiker

Deze set op iBood heeft een combiboor met een ring minder achter de boorkop… is dat wel helemaal hetzelfde? Heeft de combiboor in deze aanbieding wel een klopfunctie (uitschakelbaar?) en/of is de foto verkeerd?

Beantwoorden

23 juni 2018 om 10:50
AudioX Gebruiker

Goedemorgen, is het ook mogelijk om met de combiboor in steen te boren?

Beantwoorden

23 juni 2018 om 10:55
Dckers Gebruiker

Staat beton/steen tot 13mm voor. Dus ga uit van wel ja .

Beantwoorden

23 juni 2018 om 11:30
E.B.G. Gebruiker

Beste

wie weet BTW direct aftrekbaar of ?

welke verschil zwarte kleur en de blauwe in de werking met boormachine ?

alvast bedankt

Mvg

Beantwoorden

23 juni 2018 om 12:56
Moderator Paul Moderator

Om bedrijfsmatig de betaalde BTW terug te kunnen vorderen bij de belastingdienst moet de aankoop via een Zakelijk Account geplaatst worden. Dan kun je ook het BTW-nummer bij de gegevens invullen zodat dit op de factuur verschijnt.

Een particulier account kan niet omgezet worden naar een zakelijk account. Je zult dan een nieuw account moeten creëren.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 14:21
biercafe Gebruiker

wat een onzin, als ik iets bij Appie koopt voor de zaak boek ik dit gewoon, als ik het privé pin dan maakt ik het geld van zakelijk over naar privé en klaar, btw terug.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 16:35
Moderator Paul Moderator

Dit is iets anders dan een boodschapje bij Appie. Om een zakelijke factuur te ontvangen van je iBOOD aankoop moet je via een zakelijke account bestellen.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 12:30
Tigger1 Gebruiker

Zeer mooie set aan fantastische prijs.

Het enige wat me een beetje tegenhoudt is dat dit een set is voor lichte boorwerkzaamheden. Als je naar het koppel kijkt dan zie je waarom. Als ik een 18V Makita koop, dan wil ik wel kracht, voor licht werk zou ik eerder de 10,8V  set met hetzelfde koppel willen. Deze set komt wel goed van pas voor professionelen die licht werk doen en niet veel willen wisselen van accu denk ik. Of zie ik dit verkeerd?  Maar voor het lichte thuis knutselwerk gaat een lichter in gewicht machine aangenamer werken, natuurlijk is dit ook een mooie limited black edition, die ik persoonlijk mooier vind dan de witte limited edition. ????

Beantwoorden

23 juni 2018 om 12:53
Dckers Gebruiker

Volgens mtools.nl

Nieuwe motor. Nieuwe machine.

Voor dagelijks intensief boren en schroeven

Deze (klop)boor-/schroefmachine kan meer weerstand tijdens het werk opvangen en verdragen. Hierdoor neemt de levensduur van de machine toe en heb je langer plezier van jouw gereedschap

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:03
boeda Gebruiker

Mooie set maar kan blijkbaar niet op een afleveradres in België geleverd worden. Waarom?

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:09
Dckers Gebruiker

Al geprobeerd te bestellen via ibood.be ?

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:16
boeda Gebruiker

Bedankt voor de tip, bestelling geplaatst.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:17
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag boeda,

Dan zit je waarschijnlijk op de Nederlandse site van iBOOD. Klik hier voor de Belgische pagina :-)

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:36
claeseneric Gebruiker

Beste mensen ik geloof bijna zeker dat deze machine geen klopboorfunctie heeft om in steen te boren,

daar voor is een tweede stelring nodig achter de moment instelling en deze is op foto niet te zien.

De beschrijving zegt van wel, iets is er mis.

Deze op Toolmax heeft wel klopboorfunctie de foto toont ook de verstelring

https://www.toolmax.nl/makita-dlx2221bt2-black-edition-18v-klop-boor-schroefmachine-dhp483-slagschroevendraaier-dtd155-met-5-0ah-accu-s.html#

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:41
mr wizzard Gebruiker

Ik heb net dezelfde melding gedaan als antwoord op de setnaam … daar zit een combiboor met klopfunctie bij, hier lijkt het deze functie niet te hebben op de foto maar wel in de beschrijving … er is dus inderdaad iets mis …

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:51
Bart0n Gebruiker

Volgens de website van Makita zelf heeft deze wel een klopboorfunctie.

https://www.makita.nl/boor-schroefmachine/klopboor-schroefmachine/dhp483zj-18-v-klopboor-schroefmachine/

Zolang je dit typenummer krijgt, welke ook in de beschrijving staat, is er niets aan de hand toch?
Krijg je een ander type, kan je hem kosteloos terugsturen, daar waar er niet geleverd is wat je besteld hebt.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:56
iBenG Gebruiker

Loopt niet zo lekker bij iBood, kreeg deze “aangeboden” omdat ik recent Makita had gekocht, exact dezelfde set, twee stuks is wat overdreven voor de thuisklusser ;) …

Beantwoorden

23 juni 2018 om 17:15
AudioX Gebruiker

Aangezien u hem al ter beschikking heeft, is mijn vraag of deze ook een klopboor functie heeft?

Beantwoorden

23 juni 2018 om 14:10
michiel2010 Gebruiker

@ibood hoe kan dat het type nummer niet overeenkomt met de foto vam de accuboormachine? Volgens de specificaties heeft dit model een klopboor functie. Op de foto is deze niet aanwezig. Is het dan toch een ander type?

Beantwoorden

23 juni 2018 om 15:56
maup0e Gebruiker

Lijkt me dat de afbeelding niet klopt. De omschrijving is van de makita site, dus zal het wel klopfunctie hebben. Anders krijgt ibood een hoop retour:)

Of dit zijn die geretourneerde van vorige maand ivm dezelfde fout?!  ;)

Beantwoorden

23 juni 2018 om 15:37
woetsie Gebruiker

Deze makita set is een uk product en wordt geleverd met een EU stekker, maar hoe zit het met de extra  1 jaar extra garantie bij makita  tijdens registratie?

Je komt ook niet in aanmerking voor de actie loterij die nu loopt bij makita om een machine pakket te winnen, tijdens het mee doen van de actie je automatisch een jaar garantie verlenging er bij krijgt.

Deze actie zal niet geldig zijn als je deze machine op ibood koopt aangezien ibood geen officiële dealer is van makita is voorwaarde aan de actie

En wat betreft alleen een registratie betreft zonder de actie loterij wanneer het product een uk is voor de extra garantie op ibood aangeschaft produkt zal ik wel willen weten hoe dat is geregeld.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 18:47
mr wizzard Gebruiker

Lap, nu zit ik te wachten op de uitleg van de klopboorfunctie of niet (verschil foto vs uitleg in de tekst) en nu is ‘ie uitverkocht! Pfff

Beantwoorden

23 juni 2018 om 22:48
Dckers Gebruiker

Ik heb een set met 3x 3.0 ah van de week. Maar weet nog welke ik ga houden. Dus miss kan ik je helpen aan 1 van de 2 sets. Die van van de week is alleen niet brushless. En is dhp482 en de dtd152.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 23:25
mr wizzard Gebruiker

Ik wilde echt wel voor deze set gaan … brushless + 5 A/h batterijen …

Beantwoorden

24 juni 2018 om 11:17
Dckers Gebruiker

Ik snap. Denk ook dat ik de niet brushless terug stuur omdat ik de a stand op de dtd155z erg handig ga vinden.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 20:17
franssie01 Gebruiker

Mooie aanbieding – uk heb het spul (helaas) al – met name de 5ah accu’s maken een onderscheid.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.