25 juni 2018 om 00:00
iBOOD

iRobot Roomba 691 Stofzuiger met Wifi

Product expert aanwezig

Roomba 691 Stofzuiger

De iRobot Roomba 691 Stofzuiger heeft alle kinderziekten die robotstofzuigers in hun beginperiode konden hebben, overwonnen.

Specificaties

Merk: iRobot
Type: Roomba 691 Stofzuiger
Garantie: 2 jaar

• Excellent in hoeken en randen
  • Bedienbaar op afstand (Wifi)
  • Extreem simpele bediening

Product
Robotafmetingen: 33,5 x 9,3 cm
Robotgewicht: 3,56 kg
Oplaadduur: 3 uur
Accuduur: 60 minuten*
Type accu: Lithium-ion
Filtertype: AeroVac
Inhoud opvangbak: 0,6 L
Max. drempelhoogte: 2 cm

Inhoud verpakking
iRobot® Roomba® 691
Home Base® laadstation
Netvoeding
1 Dual Mode Virtual Wall® (2 AA-batterijen bijgesloten)
1 Extra filter
1 platte borstelreiniger
Gebruikershandleiding en documentatie

* Getest op harde vloeren in het Home-testlab van iRobot.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @iRobot Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

25 juni 2018 om 14:17
fh1234 Gebruiker

Bestelling geplaatst maar verloopt niet goed. Na derde scherm met akkoord, weer terug naar eerste. Toch alles ingevuld. Iets met ‘hold’ gelezen. Hoe nu verder?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 14:45
fh1234 Gebruiker

En al vier keer geprobeerd. Graag antwoord IBOOD! Bij voorbaat dank!

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:15
fh1234 Gebruiker

Uur later nog geen reactie…..

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi fh1234,

Excuus, ik heb per ongeluk over je melding heen gekeken.

Ik zie dat je bestelling inderdaad nog niet goed is doorgekomen.

Zou je de volgende zaken willen proberen? Meestal lossen die problemen met het afrekenen op!

- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Groeten,
Bas

Beantwoorden

25 juni 2018 om 14:40
lennartjanssens Gebruiker

Dag expert,

Maakt de robot krassen op houtevloeren en zal deze plinten en muren beschadigen?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 17:05
Official Product Expert iRobot Expert Official Product Expert

Nee in regel niet, is me niet bekend en had ik het geweten wanneer dat wel zo zou zijn.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 14:44
RutgerSmink Gebruiker

Hallo expert,

Ik mis een antwoord op de volgende vraag

De vraag is indien de oppervlakte NIET compleet is afgedekt, gaat de Roomba terug, laadt op en vervolgt het nog niet afgedekte parcour, of is het wachten tot de volgende geprogrammeerde start, en zo ja gaat deze dan verder waar het tijdens de vorige cycli gebleven was of begint de roomba weer van voor af aan?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 14:46
fh1234 Gebruiker

van voor af aan….

Beantwoorden

25 juni 2018 om 18:27
Shog Gebruiker

Dit model gaat geloof ik terug naar zijn laadstation en begint pas weer wanneer de volgende geplande schoonmaakbeurt ingesteld is. Deze houdt dus niet bij waar die wel of niet geweest is. Aangezien er geen “kaart” gemaakt wordt. Duurdere Roomba’s gebruiken een camera om een kaart te maken. Enzo systematisch door de kamer te gaan.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 14:45
TheCasa Gebruiker

Hallo Expert,

Het antwoord “De iRobot Roomba 691 gaat zodra hij registreert dat de ruimte waarin hij werkzaam is compleet is afgedekt en gereinigd terug naar zijn oplaadstation om op te laden zodat hij weer klaar is voor het gebruik. Vervolgens gaat hij de volgende keer dat hij is geprogrammeerd weer aan de gang. Mocht het zo zijn dat u wilt dat de Roomba 691 tussen twee geprogrammeerde tijden nog een keer aan het werk moet dan zou u dat handmatig, of via de app, kunnen activeren of het aantal geprogrammeerde schoonmaak cycli aanpassen.”

is geen antwoord op de vraag “- Als hij tijdens een sessie opgeladen moet worden, gaat hij dan na het laden verder waar hij was gebleven?”

Ik bedoel dus: Mocht de batterij opraken gedurende een schoonmaaksessie, dus voordat alles schoon is, gaat hij dan na het opladen verder waar hij was gebleven of begint hij weer helemaal opnieuw (en krijgt hij het weer niet helemaal af)? Ik heb het dus niet over geprogrammeerde tijden, maar over één sessie.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 14:47
TheCasa Gebruiker

Exact dezelfde vraag dus als RutgerSmink, die de vraag ook al eerder had gesteld ;)

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:23
nobu Gebruiker

Hoe lang is het afzuigduur na een volledige oplaadbeurt?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:29
PeterKrstn Gebruiker

Accuduur: 60 minuten*

* Getest op harde vloeren in het Home-testlab van iRobot.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:29
nobu Gebruiker

Is deze ook geschikt voor huisdieren? Ik heb een hond die verhaart behoorlijk.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 17:08

Jazeker, zoals ook al eerder aangegeven.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:42
nnprasanna Gebruiker

Dear Product Expert,

I have a couple of questions.

1. Can this robot be used on a mix of laminate, stone and carpeted floor?

2. Can I schedule the regions to clean or it goes around cleaning the whole house all the time?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 17:07

Yes it can be used on different surfaces. The Roomba 691 will clean the whole house, if you want to have a Roomba that is only certain regions I advice a Roomba 980.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:44
mazda929 Gebruiker

Ik heb er en besteld maar het adres dat ingesteld staat is onjuist. hoe kan ik het verzend adres wijzigen?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Mazda,

“Mijn iBOOD” –> “Bestellingen & Services” –> Klikken op de desbetreffende bestelling

Op deze pagina tref je onderaan een oranje button “Leveradres wijzigen”. Via die knop kun je het adres aanpassen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

25 juni 2018 om 16:05
mazda929 Gebruiker

top het is gelukt :)

Beantwoorden

25 juni 2018 om 16:15
Bart_1985 Gebruiker

Wordt hij gedetecteerd door bewegingsmelders van een alarmsysteem?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 17:11

Grote kans van wel dat de Roomba gedetecteerd wordt. Er zijn echter alarm systemen waarbij zich huisdieren in de ruimten bevinden en dan niet af gaan, en dergelijk systeem is dan gewenst, neem daarvoor contact op met de leverancier van uw alarmsysteem.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 16:36
clintraedts Gebruiker

Geschikt voor op vloerbedekking?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 17:12

Jazeker, de iRobot Roomba 691 is geschikt voor zowel gladde vloeren als vloerbedekking en past zich automatisch daarop aan.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 16:54
Pinocan Gebruiker

Ik heb donker antraciete vloer. Hoe gaat de Roomba hiermee om?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 17:15

Lastig om op afstand te bepalen maar ga ik er even van uit dat u een stenen ondergrond bedoeld en verwacht ik in dat geval geen probleem daar deze vaak wel licht terug kaatsen naar de afgrond detectoren.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 17:23
brianisnotdead Gebruiker

Kan ik de sensoren voor afgrond uitzetten. Huidige werkt na half jaar niet meer op donkere antraciet houten vloer.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 21:21
Official Product Expert iRobot-Expert Official Product Expert

Nee dat kan niet en zou ook gevaarlijke situaties opleveren wanneer u hem toch boven aan de trap zou zetten, op het moment dat deze sensoren uit zouden zijn valt hij van de trap met alle gevolgen van dien.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 18:42
Maikkiev Gebruiker

Ik heb er in ieder geval één gekocht! Hopelijk hoef ik dan niet meer elke dag de kattenharen op te zuigen met de “grote” stofzuiger.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 19:04
debruijnsteven Gebruiker

Beste Product Expert.

Graag wil ik deze roomba bestellen, maar wat ik me afvraag. Wat als deze niet bevalt? Wat bied iBOOD als retourmogelijkheden?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 19:08
debruijnsteven Gebruiker

Ter aanvulling;

In jullie FAQ staat: - Het product is in gebruik genomen (het testen van een artikel om een indruk te krijgen is uitgezonderd).

Hoe wordt dit bij jullie beoordeeld? Ik zou graag de roomba  bv twee rondjes laten stofzuigen, om te beoordelen of dit is wat we willen en of dit voldoet aan wat we willen.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 20:31
Shog Gebruiker

14 dagen bedenktijd bij aankoop

Bij online aankopen, aankopen op straat of aan de deur hebben consumenten 14 dagen bedenktijd. Ook bij een koop via de telefoon geldt deze bedenktijd. Is het product niet wat de consument had verwacht? Dan kan hij tijdens deze 14 dagen het product zonder opgaaf van reden terugsturen. Hij krijgt z’n geld daarna terug.

De bedenktijd van 14 dagen geldt ook bij koop op straat of aan de deur. De prijs moet dan wel hoger zijn dan € 50.

Bron:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/consument-en-recht

Beantwoorden

25 juni 2018 om 19:44
brianisnotdead Gebruiker

Kan ik de sensoren voor afgrond uitzetten. Huidige werkt na half jaar niet meer op donkere antraciet houten vloer.

Nóg steeds niet beantwoord!

Beantwoorden

25 juni 2018 om 19:47
marcodeheer Gebruiker

Ook benieuwd naar. Zit met 2 donkere kleden.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 21:23

Zie bovenstaande commentaren over dit onderwerp alstublieft.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 21:25

Sorry, overheen gelezen. Nee kan niet worden uitgezet want zou betekenen dat wanneer u dan toch op de overloop laat reinigen de Roomba van de trap zou vallen met alle nare gevolgen van dien.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 19:47
tillyenben Gebruiker

Ik heb geen hoogpolige vloerbedekking, maar wel een lage pool.

Lukt dat ook?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 21:22

Lastig te beoordelen van afstand maar ben geneigd te zeggen van ja.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 19:50
J_H Gebruiker

Is deze zakloos? (Vermoedelijk wel, maar toch even verifieren)

Beantwoorden

25 juni 2018 om 21:22

Ja alle iRobot Roomba modellen zijn zakloos.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 21:41
markdark8181 Gebruiker

Wij hebben paar maanden geleden een iRobot 680 gekocht. Verschil met deze 691 is dat het een laser gebruikt voor mappen ruimte ipv zelflerend. Tevens geen afstandsensoren en geen antivastloop en geen app.

De prijs is hetzelfde als deze aanbieding. Over de 680 zijn wij al super tevreden dus ik zou iedereen die twijfelt deze aanbieding niet laten liggen! iRobot heeft gewoon de beste oplossing voor een robot stofzuiger tegenover andere merken.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 21:44
marcodeheer Gebruiker

Overtuigd. Thanx

Beantwoorden

25 juni 2018 om 21:43
Ann Cleenwerck Gebruiker

Ik wil dit artikel verwijderen uit mijn winkelwagen. Ik heb nog niet betaald. Als ik op het kruisje druk, gaat het artikel niet weg. Wat kan ik doen. Ik zou graag alleen de karcher bestellen en niet de irobot.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 23:14
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Ann Cleenwerck,

Is het inmiddels gelukt om hem uit je winkelwagen te verwijderen? Wat wel eens wil helpen is je cookies/geschiedenis verwijderen.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 22:30
KeesT2018 Gebruiker

Besteld ???? Kijk uit naar woensdag kijken hoe hij mij werk uit handen kan nemen

Beantwoorden

25 juni 2018 om 23:15
Moderator Niek Moderator

Goedenavond KeesT2018,

Veel plezier met je bestelling en laat ons nog maar even weten hoe hij bevalt :-)

Beantwoorden

26 juni 2018 om 02:16
KeesT2018 Gebruiker

Zal uiteraard even laten weten hoe hij bevalt of of de dyson vaste in de kast kan blijven en alleen de draadloze variant en de. Nieuwe tleg de roomba het samen kunnen gaan rooien

Beantwoorden

25 juni 2018 om 23:25
Dagobert1966 Gebruiker

Is deze beter dan de Xiaomi robot stofzuiger?

En zo ja, wat is er dan precies beter?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 23:35
Troepbox Gebruiker

Na lang twijfelen toch besteld…. Ik vraag me af hoe goed het gaat werken, maar ik wil het heel graag proberen! :)

Beantwoorden

25 juni 2018 om 23:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Troepbox,

Het gaat je vast bevallen! Ik was ook altijd wat sceptisch over robotstofzuigers, maar nu ik een heb wil ik niet meer zonder! Veel plezier van je aankoop :-)

Beantwoorden

25 juni 2018 om 23:45
nobu Gebruiker

De betaling blijft hangen. Wat nu?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.