27 juni 2018 om 09:43
iBOOD

10x Gillette Fusion Power Scheermesje

10x Gillette Fusion Power Scheermesje

Deze mesjes zijn het beste zwaard voor je baard.

Specificaties

Merk: Gillette
Type: Fusion Power scheermesjes (10-pack)

• 5 mesjes per blad
  • Met precisie-trimmer
  • Werkt op elk Fusion scheermes

Check hier met welke houders de mesjes compatible zijn.

27 juni 2018 om 11:41
lemke Gebruiker

Ik zie dat er toch een community chat is voor dit product …

Beste @iBOODbe 2 dagen geleden deze Gillette Fusion scheermesjes gekocht met verzendkosten om vandaag een mail van jullie te mogen ontvangen van hetzelfde product zonder verzendkosten. Is dat nu om mij te kloten?

Beantwoorden

27 juni 2018 om 11:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi lemke,

Dit is uiteraard niet om jou te kloten.

Je kunt deze mesjes opnieuw bestellen (met de code voor gratis verzending). Vervolgens kun je jouw eerdere bestelling (waarbij je voor verzending hebt betaald) kosteloos annuleren via “Mijn iBOOD”.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

27 juni 2018 om 11:59
lemke Gebruiker

OK, bedankt voor de snelle respons. Bij deze zo uitgevoerd en een nieuwe bestelling geplaatst.

Hoe lang voordat ik het geld terug krijg?

Beantwoorden

27 juni 2018 om 12:07

Graag gedaan, lemke!

Dit kan maximaal 5-10 werkdagen duren, maar de ervaring leert dat het ons vaak lukt dit sneller te regelen :-)

Beantwoorden

27 juni 2018 om 14:15
Kamlesh Gebruiker

Hi Bas, ik ben vanaf de 3de met vakantie voor een weekje. Kunnen jullie de mesjes ook later afsturen?

Beantwoorden

27 juni 2018 om 14:30

Helaas is het niet mogelijk de verzenddatum aan te passen.

Indien je 1 setje mesjes bestelt passen ze door de brievenbus en kunnen ze dus gewoon bezorgd worden. Je kunt er ook voor kiezen om een alternatief leveradres in te vullen, zodat je bestelling bezorgd kan worden bij bijvoorbeeld buren, familie, vrienden of op je werk.

Fijne vakantie alvast!

Beantwoorden

27 juni 2018 om 14:40
Kamlesh Gebruiker

Helder, dank!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.