30 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Nike Park VI SS Jersey | Heren

Nike Park VI SS Jersey

Dit jersey shirt van Nike garandeert een optimaal draagcomfort en de nodige ventilatie tijdens het sporten.

Specificaties

Merk: Nike
Type: Park VI SS Jersey

• Blijf droog en koel
  • Optimale ventilatie
  • Uiterst geschikt om te dragen tijdens trainingen en wedstrijden

• Materiaal: 100% polyester
  • Technologie: Dri-Fit
  • Ronde hals
  • Mesh inzetstukken
30 juni 2018 om 00:07
thethe2014 Gebruiker

Mocht je de kleur midnavy willen en maat XXL hebben kun je in de Sale categorie nog een eurie besparen.

Zelfde winkel andere prijs :-) http://nl-nl.forum.ibood.com/products/130068-180630/nike-park-vi-ss-jersey/

Beantwoorden

30 juni 2018 om 00:19
josabbe Gebruiker

Dergelijke aanbiedingen lijken mooi, maar worden helaas de nek omgewrongen door de veel te hoge verzendingskosten. Tijd om daar iets aan te doen, iBood, willen jullie blijven overleven. En dat zegt een heel trouwe klant!

Beantwoorden

30 juni 2018 om 00:28
spelg01 Gebruiker

Het is alleen raar dat als je er 1 besteld €2,95 aan verzendkosten kwijt bent, en bij 3  €5,95 verzendkosten

Beantwoorden

30 juni 2018 om 00:35
thethe2014 Gebruiker

Een stuks past door de brievenbus, drie niet meer.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 00:38
sextant Gebruiker

Inderdaad heel vreemd, de aanbieding geldt immers voor het totaal aantal bestelde eenheden! Hoeveel je ook bestelt. Ibood moet leveren voor 2,95 aan verzendkosten voor het pakket, ongeacht het gewicht of grootte!

Beantwoorden

30 juni 2018 om 01:06
Moderator Paul Moderator

Helaas is die aanname van jou niet juist, sextant. De verzendkosten worden berekend over het gewicht en omvang van de totale bestelling. Bij meerdere shirts kan de bestelling niet meer als enveloppost verzonden worden en wordt de bestelling als pakket met Track & Trace verstuurd, met bijbehorend verzendtarief.

Deze informatie vind je ook bij de FAQ terug.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 04:54
peetpp Gebruiker

en volgens iBood hebben ze in België allemaal piepkleine brievenbussen want hier betaal je voor 1 al direct 5.95 euro :(, ben benieuwd wat Europa daar van denkt

Edited by: Paul
voor verzending vanuit NL naar BE is het extra lage tarief helaas niet mogelijk
en is het laagste tarief €5,95 (met Track & Trace)

Beantwoorden

30 juni 2018 om 06:13
josabbe Gebruiker

@peetpp Daar slaat mijn kritiek van hierboven net op. Ik ben Belg…

Beantwoorden

30 juni 2018 om 07:26
brancop Gebruiker

1dayfly kan het toch? een vaste verzendkost voor gelijk welke hoeveelheid of groot en of zwaar artikel.. Maar ook zelfs dat is geen goede oplossing. Het blijft de mensen een rad voor de ogen draaien..

Beantwoorden

30 juni 2018 om 07:29
brancop Gebruiker

Idd peetpp.. 5.98 euro verzending op een artikel wat 11.95 euro kost, om het op zijn “hollands” te zeggen “compleet van de pot gerukt”

Beantwoorden

30 juni 2018 om 11:10
sextant Gebruiker

Hallo,

Dit is geen aanname, maar een feit!

Alleen datgene, wat bij de aanbieding staat geldt en daar staat nu eenmaal 2,95!

Nu worden de spelregels tijdens het spel veranderd en beroept u zich op de z.g. FAQ.

Het is uw ‘probleem’, dat bij het verzenden van meerdere exemplaren de verzendkosten stijgen, u vergeet echter, dat bij een bestelling van meerdere exemplaren ook uw omzet/winst toeneemt!

Beantwoorden

30 juni 2018 om 07:34
Sjeltur Gebruiker

Beste mensen, hoe je het ook went of keert – die verzendkosten zul je moeten betalen. Is het niet ‘on top’, dan zit het erbij in.

Dat werkt zo bij iBood en elke andere aanbieder via het internet.

Gratis?

Dat is die lekkere zon van vandaag!

Beantwoorden

30 juni 2018 om 09:41
AGVerheij Gebruiker

Hoe is de pasvorm van deze shirts? Loose, regular, ruim?

Beantwoorden

30 juni 2018 om 11:30
???????? Gebruiker

verzendkosten zijn toch altijd gratis vanaf 20 EUR?

Beantwoorden

30 juni 2018 om 12:35
No_spirit Gebruiker

nee, hier niet. En trouwens als een andere aanbieder dat wel biedt, dan zit dat snel wel ergens weer verstopt in de prijs.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 13:09
Corneloes Gebruiker

Beste Ibood als ik 2 shirt’s bestel van dezelfde kleur betaal ik 2,95 euro verzendkosten .

En als ik twee verschillende kleuren bestel betaal ik 5,95 verzendkosten .

Graag een reactie .

Beantwoorden

30 juni 2018 om 13:36
LOUD Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Constructieve feedback is welkom. Dit niet.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 16:22
Moderator Jim Moderator

Hi Corneloes,

Toevallig is je vraag eerder al beantwoord. Dit komt doordat één shirt nog door de brievenbus kan, daarna wordt het afgeleverd in een doos, waardoor het onder pakketpost valt!

Groet!

Jim

Beantwoorden

30 juni 2018 om 16:35
eva864 Gebruiker

Jim, niet om te zagen, maar die uitleg slaat toch nergens op: in beide gevallen gaat het om 2 t-shirts. Of is de ene kleur groter en/of zwaarder dan de andere…?

Beantwoorden

30 juni 2018 om 16:49
Moderator Jim Moderator

Hi Eva,
Zoals je weet werken wij als moderators niet bij iBOOD. Voor zover ik weet (en die uitleg kan ik in ieder geval goed begrijpen), gaat het om het feit dat je één shirt makkelijk in een plastic verpakking door de brievenbus krijgt. Twee shirts (uiteraard in één verpakking) wordt een groter plastic pakket. In het verleden is ook vaak geklaagd dat het dan door de brievenbus wordt geduwd, waarbij de shirts er niet best uitkwamen. iBOOD heeft daarom de call gemaakt om bij grotere aantallen (uiteraard per case / product bepaald) het per pakketpost te bezorgen.

Het blijft natuurlijk altijd een tweestrijd tussen minder verzendkosten en ‘veiligere’ verzending. Het belangrijkst is dat het product goed bij de eindgebruiker aankomt. Ik stel voor dat als je nog verdere vragen hierover hebt, je even contact opneemt met community@ibood.nl, aangezien we dit forum graag product gerelateerd willen houden en er nu inmiddels twee langere discussies plaatsvinden op dit onderwerp! :-)

Groet,

Jim

Beantwoorden

30 juni 2018 om 22:53
eva864 Gebruiker

Jim, ik begrijp het verzendkostenbeleid van iBood, maar ik denk dat jij de vraag van Corneloes niet begrepen hebt. Die gaat niet om het algemene beleid ivm verzendkosten, maar over dit specifieke geval.

Als je (als Nederlander, want voor Belgen zijn de basisverzendkosten sowieso hoger) laten we zeggen 2 zwarte shirts bestelt, worden 2,95 EUR verzendkosten aangerekend. Als je echter bv 1 zwart en 1 rood shirt bestelt, betaal je plots 5,95 EUR verzendkosten (probeer het eens, het is zo). In beide gevallen gaat het dus om 2 shirts, maar de ene keer betaal je dubbel zoveel verzendkosten als de andere. En ik zie niet in hoe 2 shirts van dezelfde kleur wel door de brievenbus zouden geraken (of de verzekering van pakketpost niet waard zouden zijn, eender hoe je het wil uitdrukken), maar 2 shirts van verschillende kleur niet.

De vraag van Corneloes is dus een relevante vraag en on topic, aangezien dit fenomeen zich enkel bij deze deal voordoet.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 12:05
brancop Gebruiker

We kunnen fluiten naar het antwoord eva, wellicht moedwillig de vraag niet begrepen om het antwoord te ontwijken, wegens “ik weet het ook niet”

Beantwoorden

30 juni 2018 om 13:47
bartholomea Gebruiker

Niet leuk bij meerdere aantal de verzendprijs omhoog

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.