10 juli 2018 om 00:00
iBOOD

2x Philips Sonicare FlexCare Tandenborstel HX6912/51

Product expert aanwezig

2x Philips Sonicare FlexCare Tandenborstel

Als je deze zomer beach body ready bent, moet je natuurlijk óók die parelwitte tanden kunnen showen. En dat kan dankzij de Philips Sonicare FlexCare HX6912/51!

Specificaties

Merk: Philips
Type: Sonicare FlexCare HX6912/51
Garantie: 2 jaar

• Drie verschillende standen
  • Inclusief borstels & reisetui
  • Met 2-minuten-timer

Technisch

• Reinigingstechniek: Sonisch
  • Snelheidsstanden: 6 (3 standen in zowel Go- als Max-routine)
  • Snelheidsklasse: 31.000 p/m (zowel links-rechts als achter-voren)

Uitvoering

• Aantal opzetborstels: 2 inbegrepen
  • Interdentale opzetborstel: nee
  • Tongreiniger: nee
  • Borstel vervangindicatie: nee
  • Tandvleesmassage: ja
  • Druksensor: nee
  • Oplader: ja
  • Overige kenmerken: Verwijdert tot 7x meer plak; tandartsen raden aan om de opzetborstel iedere 3 maanden te vervangen

Bediening

• Display: ledlampjes
  • Display laadstatus: ja
  • Indicatielampje: ja
  • Datum / tijd weergave: nee
  • Timer: Kwadrantstimer

Voeding

• Gebruiksmodus: Accu
  • Ingangsspanning: 110-220 V
  • Variabel voltage: ja
  • Soort batterij: Lithium-ion
  • Gebruiksduur: 2 weken
  • Snellaadfunctie: nee

Inhoud

• 2x Sonicare Flexcare handle
  • 2x DiamondClean opzetborstel
  • 1x Oplader
  • 1x Reisetui

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Philips Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

10 juli 2018 om 00:09
Youri_v_Enk Gebruiker

Zelf eentijd terug overgestapt van OralB naar Sonicare. En moet zeggen dat ik dit veel fijner poetsen vindt. Stuk stiller en heb het idee dat mijn tanden veel schoner worden. 

Beantwoorden

10 juli 2018 om 07:23
pcraenme Gebruiker

Ik heb de weg andersom bewandeld. De Philips Sonicares gingen steeds snel stuk bij mij (is trouwens niet het enige Philips apparaat wat snel stuk ging in al die jaren…). Nu al jaren een Braun/OralB sonische tandenborstel en die werkt nog steeds prima.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:00
Official Product Expert Philips Expert Official Product Expert

Goedemorgen, pcraenme. Wat balen dat je meerdere keren pech hebt gehad met apparaten van ons. Ik weet niet of het al enige tijd terug is, maar ik wilde toch eventjes laten weten dat mijn collega’s en ik op Facebook en Twitter (@PhilipsCare_NL) aanwezig zijn om te helpen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, kun je daar altijd een bericht sturen. Groetjes, Simone.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 00:22
Candyman1985 Gebruiker

Hoelang zit er garantie op de accu? Er wordt een behoorlijke accu duur geclaimd. Mijn ervaring is dat na een jaar of 2 de borstel standaard op de lader staat. Is dat bij dit product ook het geval en als niet, is er garantie als het wel zo blijkt te zijn?

Beantwoorden

10 juli 2018 om 02:46
partypooper81 Gebruiker

Ik heb dit ding al 3-4 jaar. Batterij gaat nog steeds ongeveer 2 weken mee met 2 maal per dag poetsen op standaard programma van 2 minuten…

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:07

Goedemorgen! Er zit een garantie van 2 jaar op de tandenborstels. Mocht er onverhoopt iets mee gebeuren dan kun je altijd bij ons terecht en kijken we naar een passende oplossing. Het duurt 24 uur om de batterij volledig op te laden, waarna de accu tot 2 weken mee gaat. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik graag van je. Groetjes, Simone.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 00:35
rmvaneerden Gebruiker

kan ik hiermee onder de douche mijn tanden poetsen of zijn ze niet waterdicht genoeg?

Beantwoorden

10 juli 2018 om 07:06
Wimmel Gebruiker

ik gebruik mijn Sonicare altijd onder de douche! Geniaal ding. Na 6 jaar intensief gebruik is de mijn op. dus deze koop ik!

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:15

Goedemorgen. Je kunt ‘m inderdaad onder de douche gebruiken. Zorg er wel voor dat zowel het handvat als het opzetborsteltje goed kan drogen voordat je ‘m opnieuw gebruikt. Bij een volgende poetsbeurt is het belangrijk dat ze volledig droog zijn, om de prestatie van je tandenborstel optimaal te houden. Groetjes, Simone.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:33
Barise Gebruiker

Behalve dan dat het ontzettende waterverspilling is om onder de douche je tanden te poetsen

Beantwoorden

10 juli 2018 om 00:54
Anne81 Gebruiker

Ik bestel deze voor mij alleen, kan ik ook de tweede body bijvoorbeeld een jaar in de kast leggen of totdat de eerste kapot gaat? Of gaat hij dan juist stuk door het te lang niet gebruiken? Dan ga ik ze gewoon beide gebruiken. Bedankt voor uw reactie.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:24

Hoi Anne81. Wat goed om te horen dat je interesse hebt in deze actie. Het lijkt me geen probleem om eentje niet te gebruiken, de Sonicare zal niet stuk gaan als je hem niet gebruikt. Groetjes, Simone.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 14:10
Anne81 Gebruiker

Oh super! Heb hem besteld, vind hem persoonlijk ook beter dan de oral-b, dus moet helemaal goedkomen. Dank u wel voor de snelle reactie.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 08:15
hansspin Gebruiker

Ik zweer bij Sonicare’s. Poetsen beter en batterij gaat ongelooflijk lang mee.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 08:33
Innoh Gebruiker

@Philips Expert is het ook mogelijk om een extra oplader hiervoor te kopen? Mijn vriendin en ik wonen nogal een stuk bij elkaar vandaan en zou haar graag 1 van de 2 willen geven. Dan zou een extra oplader een erg goede uitkomst zijn.

Thanks!

Mathijs

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:32

Hi Mathijs. Goed plan! Het is zeker mogelijk om een extra oplader los aan te schaffen. Ik zie dat we op het moment de witte oplader op voorraad hebben in onze online shop: 
https://philips.to/2jTOw4F.
Als je liever een zwarte hebt, dan kun je deze bij onderdelenwinkels aanschaffen met modelnummer 423501032211. Mocht je er niet uitkomen, stuur dan vooral even een berichtje op Facebook of Twitter (@PhilipsCare_NL). Dan helpen mijn collega’s en ik je daar verder. :-) Groetjes, Simone.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 08:55
VjFury Gebruiker

Hoe lang is de garantie op deze tandenborstels? Mijn ervaring met Philips is helaas vrij slecht, ze zijn tot nu toe bijna allemaal vroegtijdig overleden :/

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:35

Goedemorgen! Ojee, dat klinkt niet goed. Er zit 2 jaar garantie op onze Sonicares. Stuur anders even een berichtje op Facebook of Twitter (@PhilipsCare_NL). Mijn collega’s en ik kijken graag even met je mee wat we voor je kunnen betekenen. Groetjes, Simone.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:10
tuna88 Gebruiker

Wat voor muis zit er bij de laptop tas?

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:22
Globetrotter1 Gebruiker

Een witte met rode ogen:)

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi tuna,

Dit hebben we helaas niet exact kunnen achterhalen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

10 juli 2018 om 15:09
Timtim_050 Gebruiker

Hallo,

Is het mogelijk hier andere borstels op te zetten?

Of alleen 1 specifieke borstel?

Greetz

Beantwoorden

10 juli 2018 om 15:22

Hoi Timtim_050. Goede vraag! We hebben een breed aanbod aan opzetborsteltjes, elk met hun eigen functie. Er zitten twee DiamondClean opzetborstels bij als je meedoet aan de iBOOD actie. Voor andere opzetborstels kun je hier eens kijken: 
https://philips.to/2L0pIUs.
Op de pagina zie je voornamelijk witte, maar het merendeel is ook verkrijgbaar in zwart. Dan past ‘ie mooi bij de zwarte tandenborstel. Groetjes, Simone.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.