8 juli 2018 om 00:00
iBOOD

KitchenAid 8-delige Pannenset | KC2H1S08KD

KitchenAid Pannenset (KC2H1S08KD)

Dit is een absolute must voor iedereen die op zoek is naar een kwalitatief sterke pannenset.

Specificaties

Merk: KitchenAid
Type: 8-delige Pannenset | KC2H1S08KD
Garantie: 2 jaar w

• Vaatwasserbestendig
  • Alle warmtebronnen en inductie
  • Hard geanodiseerde aluminium constructie

Zware 4,5 mm hard geanodiseerde aluminium constructie, snelle en gelijkmatige verwarming
Magnetische roestvrijstalen basis van rand tot rand voor het gebruik op inductieplaten
Even Induct Stainless Steel Base Technologie
Teflon Select anti-aanbaklaag
Gegoten roestvrijstalen handgrepen met siliconen inserts
Geschikt voor gebruik op alle warmtebronnen en inductieplaten
Vaatwasserbestendig

In de doos

• Koekenpan 24 cm
  • Koekenpan 30 cm
  • Kookpan met deksel 24 cm
  • Steelpan met deksel 16 cm
  • Steelpan met deksel 18 cm
8 juli 2018 om 00:12
syntesia Gebruiker

Waar zijn de andere 3 pannen ?

Ik tel maar een 5 delig setje

Beantwoorden

8 juli 2018 om 00:15
Moderator Paul Moderator

De berekening van KitchenAid: 5 pannen + 3 deksels = 8 delen.

Beantwoorden

8 juli 2018 om 11:14
Susantigoon Gebruiker

Zo rekenen de meesten,

zo komen ze dan ook aan een 1500-delige gereedschapset waarvan dan 1470 st. schroefjes, pluggen en kabelschoentjes…

Beantwoorden

8 juli 2018 om 14:24
Zplus Gebruiker

Niet de meesten want bv Coolblue is 5 delig altijd 5 pannen. Je boedoelt Ibood ????

Beantwoorden

8 juli 2018 om 15:50
eva864 Gebruiker

Het is niet omdat 1 verkoper deksels niet meetelt dat “de meesten” dat niet doen. Coolblue is hier idd een uitzondering.

Beantwoorden

8 juli 2018 om 01:27
HarcOOD Gebruiker

Hallo Expert. Even een saaie technische vraag… In PTFE (Teflon) zat vroeger ook de stof PFOA. Dat mag niet meer in NL en EU… maar daarbuiten weet ik het niet precies. Zit er in deze pannenset PFOA verwerkt?

Beantwoorden

8 juli 2018 om 01:44
Moderator Paul Moderator

Er zit geen PFOA in deze pannenset verwerkt.

Beantwoorden

8 juli 2018 om 07:10
arccom Gebruiker

Hallo,

Worden de handgrepen warm of kan je de pan met de blote hand opnemen (met de handgreep) ??

Beantwoorden

8 juli 2018 om 10:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen arccom,

Normaal gesproken kun je de handgrepen gewoon met de blote hand beetpakken. Ze worden wel wat warm maar niet heel heet, wanneer de vlam niet om de pan heen gaat.

Beantwoorden

8 juli 2018 om 21:33
arccom Gebruiker

Bedankt, heb ze besteld.

Beantwoorden

8 juli 2018 om 09:38
koenweytens Gebruiker

Mogen de pannen/potten in de oven gezet worden? Bv als je een gebraad afbakt en daarna verder wil laten garen in de oven.

Beantwoorden

8 juli 2018 om 10:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen koenweytens,

Ze mogen in de oven tot 250 graden. De glazen deksels kunnen tot 180 graden in de oven.

Beantwoorden

8 juli 2018 om 09:51
bultethomas Gebruiker

Ik heb deze pannen aan volle prijs gekocht in een fysieke winkel en het is brol. Ze staan na 6 maanden al allemaal bol van de hitte en dus nog nauwelijks bruikbaar op mijn inductievuur…

Beantwoorden

8 juli 2018 om 10:22
eva864 Gebruiker

Op welke stand warm je je potten/pannen op?

Beantwoorden

8 juli 2018 om 11:22
Susantigoon Gebruiker

Als ze na 6 mnd gebruik conform opgave verkoper onbruikbaar zijn geworden, dan heb je een ondeugdelijk produkt en recht op volledige compensatie, dus niet hier klagen maar bij jouw (fysieke) verkoper.

Wat is trouwens “inductievuur”…?

Beantwoorden

8 juli 2018 om 15:51
eva864 Gebruiker

Vlamingen noemen een kookplaat vaak een “vuur”. Verschillen in taalgebruik, mag het?

Beantwoorden

8 juli 2018 om 10:39
drgs Gebruiker

Beste mensen, ik heb helemaal niets tegen dit merk, maar dit is een inductie killer. Als technieker heb ik heel veel kookplaten moeten herstellen door deze kookplaten.

Deze set heeft ook een wokpan maar dat is al helemaal en probleem. De metaallaag op de pot is veel te klein met alle gevolgen van dien.

Mvg

Geert

Beantwoorden

8 juli 2018 om 11:03
magikmuzk Gebruiker

Ok dus door de kookplaten heb je de kookplaten moeten herstellen.

Beantwoorden

8 juli 2018 om 11:42
Susantigoon Gebruiker

Heel apart verhaal,

omdat vrijwel alle *behoorlijke* merken (en dus geen ‘wild-west troep’) inductieplaten geen problemen hebben met bijv. een ruimte tot 25 à 30 mm tussen pan en plaat. Inductie heb ik het dan over, niet keramisch…

Het bekende verkooppraatje dat de oude “gasgestookte” pannen dus niet meer geschikt zouden zijn (want ja kromgetrokken hè mevrouwtje mevrouwtje…), is danook niet meer dan een flauw verkooppraatje. Je krijgt korting op de plaat, maar moet wel de volle mep lappen voor een nieuwe pannenset, het liefst wel bij diezelfde oh zo joviale en aardige verkoper natuurlijk, dat dan weer wel….

Beantwoorden

8 juli 2018 om 14:57
drgs Gebruiker

Het waren nochtans de A merken die problemen hadden met deze kookpotten, vooral de wokpan, er is een spaaractie geweest

bij een grootwarenhuis, de wokpannen werden massaal teruggebracht.

Ik ga regelmatig op bijscholing bij de grote merken en dan worden deze dingen besproken. Als het toestel nog onder garantie is wordt dit 1 maal gratis hersteld, als je de pan blijft gebruiken en uw toestel gaat terug stuk dan zal het tegen betaling zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.