Hebben je koffers afgelopen zomer wat te voorduren gehad? Of juist je rug? Koop dan een keer een set echte kwaliteitskoffers: sterk, praktisch, mooi en soepel met je mee rollend.
Merk: Delsey
Type: Passage +2 Trolleyset
Garantie: 2 jaar via iBOOD / 3 jaar internationale garantie via Delsey
Materialen
Elk koffer heeft:
Afmetingen
![]() |
*Check altijd voor vertrek bij je vliegmaatschappij wat de toegestane afmetingen van de handbagage zijn. |
Goedenacht wikky63,
Sommige sales lopen meerdere dagen en die zijn al een dag online geweest. Daar kunnen deals uitverkocht raken. Ik vermoed dat je dat bedoelt? Deze trolleysets zijn allemaal nog beschikbaar.
Wat zijn de gewichten van de koffers?
Goedenacht mphilipp,
Dit ga ik proberen te achterhalen.
Beste mphillipp,
Ik heb op internet kunnen vinden dat de kleinste koffer 2,6 kilo is en daarnaast dat 82 liter koffer (die niet hier te koop is) 3 kilo is.
De andere 2 zullen daar dus ongeveer tussen zitten.
Groet,
Jelle
Iemand ervaring met deze serie? Het lijkt er op dat ze voornamelijk in India zijn verkocht.
Mooi toch? Heeft dus waarschijnlijk niemand en erg exclusief….
Goedemorgen Stiest,
Op Amazon staan wat reviews van de 88 liter koffer (die wij niet verkopen, daarom ook geen link)
Je kan de koffer vinden op amazon.in
Groet,
Jelle
Ben ook erg benieuwd naar het gewicht van elke koffer!
Goedermogen Suzan:
Ik heb op internet kunnen vinden dat de kleinste koffer 2,6 kilo is en daarnaast dat 82 liter koffer (die niet hier te koop is) 3 kilo is.
De andere 2 zullen daar dus ongeveer tussen zitten.
Groet,
Jelle
Log ik om 0.00 uur in, net de nieuwe dagleijkse aanbiedingen online, zijn er al diverse uitverkocht??????
Kan iemand mij uitleggen waarom die in godsnaam online komen????
Jammer dat ik geen pic kan inserten als bewijs maar het is echt zo.