6 november 2018 om 00:00
iBOOD

Samsung Basic 860 EVO SSD | 500 GB | 2.5"

Samsung Basic 860 EVO SSD | 500 GB | 2.5"

Ook jouw pc of laptop wordt sneller van een 500 GB Samsung Basic 860 EVO SSD!

Specificaties

Merk: Samsung
Type: Basic 860 EVO SSD | 500 GB
Garantie: 5 jaar (beperkt) via Samsung; 2 jaar via iBOOD

• 550 MB/s lezen, 520 MB/s schrijven
  • Magician software, eenvoudig beheer
  • Buffer voor snelle bestandsoverdracht

• Toepassing: Client-pc's
  • Vormfactor: 2,5”
  • Interface: SATA 6 GB/s (compatibel met SATA 3 GB/s & SATA 1,5 GB/s)
  • Opslaggeheugen: Samsung V-NAND 3bit MLC, 500 GB
  • Controller: Samsung MJX Controller

• Sequential read: tot 550 MB / s
  • Sequential write: tot 520 MB / s
  • Random read (4KB, QD32): tot 98.000 IOPS
  • Random write (4KB, QD32): tot 90.000 IOPS
  • Random read (4KB, QD1): tot 10.000 IOPS
  • Random write (4KB, QD1): tot 42.000 IOPS

• Cache-geheugen: 512 MB Low Power DDR4 SDRAM
  • TRIM support
  • S.M.A.R.T. support
  • GC (GARBAGE COLLECTION): Auto Garbage Collection-algoritme
  • Encryptie support: AES 256-bits codering (Klasse 0) TCG / Opaal IEEE1667 (gecodeerde schijf)
  • WWN support
  • Device sleep mode support

• Gemiddeld vermogensverbruik (systeemniveau): gemiddeld 2,5 W maximaal 4,0 W
  • Stroomverbruik (idle): Max. 50mW
  • Stroomverbruik (apparaatslaap): Max. 2mW
  • Toegestane spanning: 5V ± 5% Toegestane spanning
  • Betrouwbaarheid (MTBF): 1,5 miljoen uur Betrouwbaarheid
  • Bedrijfstemperatuur: 0 - 70 ℃
  • Schok: 1500 G & 0,5 ms (half sinus)

• Afmetingen: 100 (B) X 69,85 (H) X 6,8 (D) mm
  • Gewicht: maximaal 50,0 gram
6 november 2018 om 00:03
impy101 Gebruiker

Jammer. Helaas niet zo’n goede aanbieding aangezien hij met de verzendkosten misschien een paar euro goedkoper is dan wat je normaliter betaald voor deze SSD.

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:05
VdbN Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:07
Vemusa Gebruiker

Thanks!

Beantwoorden

6 november 2018 om 07:36
Greetzkenny Gebruiker

En gezien meerdere onwijs slechte ervaringen, enorme wachttijden en een heel gedoe wanneer het op klantenservice bij garantie-aanvragen aan komt, zou ik absoluut een paar euro meer betalen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:48
JPeetje Gebruiker

Waar zie je die ervaring Greetzkenny? Op tweakers krijgt hij prima recensies: https://tweakers.net/pricewatch/1131813/samsung-860-evo-500gb/specificaties/

Beantwoorden

6 november 2018 om 11:00
tombas Gebruiker

Hij heeft het 99,9999999% over aankopen op iBOOD.

Beantwoorden

6 november 2018 om 11:13
sambody Gebruiker

Sluit ik mij bij aan: Nu al vier dramatische iBood orders achter elkaar: Vertragingen, Helemaal niet leveren; Defecte producten die niet gerepareerd kunnen worden (al twee maanden bezig); zoekgeraakte zendingen. Het gaat de laatste tijd weer helemaal niet goed bij iBood.

Beantwoorden

6 november 2018 om 15:45
Libre0 Gebruiker
6 november 2018 om 16:21
Koidream Gebruiker

Maar toch houden we vol en blijven hier elke dag opnieuw hopen op een buitenkansje.

Beantwoorden

6 november 2018 om 16:50
Susantigoon Gebruiker

Ik was altijd dol op zeuren klanten, dat zijn er immers die weten dat ze beter van jou hadden mogen verwachten. Een onbedoeld compliment dus.

Voorts zijn zeurende klanten doorgaans niet de types die voor een dubbeltje verschil naar de concullega rennen, maar bij jou blijven en hopen op beter…

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:10
Sterillium Gebruiker

Wie hier weet nog die goede oude tijd dat iBood per definitie stukken goedkoper was dan andere aanbieders?

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:13
Moderator Paul Moderator

Bij deze deal is het prijsverschil misschien wat minder groot, maar check ook de andere scherpe deals die aangeboden worden. Het is nog steeds die goede tijd. :)

Beantwoorden

6 november 2018 om 16:00
martijnb23 Gebruiker

Dat weet ik nog en betere aanbieding

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:12
KamiKaze61 Gebruiker

Bijna besteld, maar gekeken op Coolblue, daar kost het €15 meer, €10 minus verzendkosten van iBOOD.

Niet echt de moeite dunkt me

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:16
Moderator Niek Moderator

Goedenacht KamiKaze61,

De verzendkosten bij deze deal zijn 2,95, dus dan scheelt het iets meer. Voor dat verschil kun je bijvoorbeeld een leuke set glazen mee bestellen ;-)

Beantwoorden

6 november 2018 om 06:34
Erikkie7 Gebruiker

15% meer dus. Dat vind ik op zich een interessante korting.

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:00
arjoderoon Gebruiker

kijk hier even voor de beste deal incl. verzendkosten:

https://tweakers.net/pricewatch/1131813/samsung-860-evo-500gb.html

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:14
Slowpoke Gebruiker

Niet aan te raden om hier aan te schaffen.

179 en dan nu 74 klinkt goedkoop, maar als je met verzend kosten en alles uitkomt kan je beter iets meer betalen en binnen 1 dag al krijgt ipv weken wachten, want dan betaal je alsnog maar ongeveer 5/6 euro extra.

Beantwoorden

6 november 2018 om 07:12
Erikkie7 Gebruiker

Wordt 8nov verzonden. De laatste tijd worden regelmatig zaken eerder verrtuurd dan later.

Beantwoorden

6 november 2018 om 11:14
sambody Gebruiker

Ik weet neit wat je hebt besteld, maar mijn laatste orders komen steevast veel later.. of helemaal niet.

Beantwoorden

6 november 2018 om 15:50
Erikkie7 Gebruiker

Als het goed is komt vandaag m’n horloge binnen ipv morgen. Enige tijd geleden als “vette deal” tijdens een hunt een GoPro gekocht die dezelfde dag is verzonden en al binnen was terwijl de “vette deal” nog steeds liep.

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:16
floris heinen Gebruiker

@Ibood: wat houdt de toevoeging basic in tov de “normale” 860 EVO zoals die verkocht wordt elders op het internet?

Toch geen beperkingen hoop ik?

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:21
Moderator Niek Moderator

Goedenacht floris heinen,

Ik vermoed dat dat met de verpakkingsinhoud te maken heeft. Je hebt ook een versie inclusief sata kabel en montage plaat. Die zitten hier niet bij.

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:33
floris heinen Gebruiker

Als jullie zeker weten wat het is, hoor ik het alsnog graag even, alvast bedankt.

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:37
Moderator Niek Moderator

Ik vraag het voor de zekerheid even voor je na.

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:50
Moderator Niek Moderator

Basic is uit de titel gehaald. Er zijn verder geen beperkingen op deze SSD.

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:21
opel49055 Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Deze heeft 500GB en die waar je naar verwees 250 GB

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:22
Natrox Gebruiker

Dat is de 250GB versie. Deze deal betreft de 500GB versie.

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:24
Softmore Gebruiker

Is de 250Gb waar je naar linkt en de prijs daar is zelfs nog duurder dan op andere, meer gekende pc hardware webshops…

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:01
arjoderoon Gebruiker
6 november 2018 om 13:54
henkvdnol Gebruiker

Of nog goedkoper bij Amazon.de: € 79,05, met gratis verzending.

https://www.amazon.de/dp/B078WQT6S6/ref=asc_df_B078WQT6S61541419200000/?tag=hardwainfo00-21&creative=22398&creativeASIN=B078WQT6S6&linkCode=df0&language=nl_NL

Ik heb overigens zelf geen ervaring met Amazon

Beantwoorden

6 november 2018 om 14:02
henkvdnol Gebruiker

Overigens, ondanks al het gezever over deze prijs, adviesprijs, normale prijs, enz. is dit een prima aanbieding voor een goed produkt! Nergens goedkoper te krijgen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 17:53
Qwarkos Gebruiker

Mee eens ik heb hem besteld en wat een gezeur hier zeg.

Altijd netjes verzonden en soms wat langer maar dat weet je bij ibood.

Ook meteen de onderbroeken meegenomen voor een mooie pijs.

Mensen zeur niet zo en ga anders lekker de winkels af lopen pfffffffff……

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:26
wes_d Gebruiker

*knip*

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:27
wes_d Gebruiker

waarom altijd overdrijve met jullie “normale prijs”

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:30
Moderator Niek Moderator

Goedenacht wes_d,

De adviesprijs die iBOOD moet hanteren is de oorspronkelijke prijs die het product kreeg toen het voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:30
OhMyDoT Gebruiker

Jij linkt naar de 250GB variant. De aanbieding betreft 500GB

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:37
jiriw Gebruiker

Dat is iet de 500GB versie, wes_d

Als je in de Tweakers Pricewatch kijkt zie je dat de goedkoopste aanbieder 80,28 vraagt. Maar daar komen wel een berg (5,60, niet 8 euro) verzendkosten bij. IBood heeft daarmee dus de goedkoopste aanbieding, tenzij er meer fouten bij Tweakers zijn…

Directe link voor de prijsvergelijling: https://www.reichelt.nl/samsung-ssd-860-evo-series-500gb-mz-76e500b-p218837.html?PROVID=2801&utm_source=psuma&utm_medium=tweakers.nl&&r=1

IBood is dus bijna 8 euro goedkoper. Niet heel veel, maar wel goedkoper.

Beantwoorden

6 november 2018 om 07:43
Greetzkenny Gebruiker

Ik krijg echt de pleuris van moderators die uitleggen hoe het de adviesprijs betreft. Jullie zouden in beginsel al niet met adviesprijzen/oorspronkelijke prijzen moeten adverteren. Als ik naar de mediamarkt ga, dan staat daar toch ook niet een korting op basis van wat een tv drie jaar eerder gekost heeft? Het is 2018. Adverteer fatsoenlijk of verlies klanten aan concurrenten. Steeds meer mensen storen zich hier aan en het gaat ten koste van jullie eigen betrouwbaarheid en klantenbestand.

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:03
Erikkie7 Gebruiker

Valt mee hoor

Ik stoor me vooral in toenemende mate aan mensen die hier over beginnen terwijl ze het antwoord gewoon weten

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Greetzkenny,

Zoals ik hierboven ook al aangaf moet iBOOD de oorspronkelijke adviesprijs hanteren. Daarnaast is het toch niet te doen om als adviesprijs de prijs over te nemen van een andere aanbieder, want voor welke moet je dan gaan? Er zijn veel verschillende aanbieders met allemaal verschillende prijzen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben over de adviesprijs, dan mag je altijd een mails sturen naar community@ibood.com.

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:27
csmcsm Gebruiker

Jullie moeten helemaal niets…. zet er dan ook adviesprijs bij.

58%korting is misleidend en dat zou verboden moeten worden. Het lijkt teveel op een nu of nooit aanbieding.

Dat de schijf nog steeds 10euro goedkoper dan de reguliere marktprijs klinkt alleen niet zo heel spannend om hem nu te kopen. Het is echter nog steeds een leuke prijs alleen klinkt 10euro tegenwoordig niet meer zo heel veel als je al 5euro moet betalen voor McChicken burger.

Ik vindt wel dat elke PC/Laptop tegenwoordig voorzien moet zijn van een SSD schijf. Als er nog geen hebt dan meteen bestellen omdat je er veel profijt van hebt en niet omdat ie 10euro goedkoper is. (Een SSD schijf werkt veel sneller dan bv extra werkgeheugen in je PC plaatsen) Zorg wel dat je besturingssysteem op de SSD komt te staan. Ik heb er ook al gezien die de SSD als 2e schijf in een PC zetten en dan heeft het vrijwel geen effect.

Werkt trouwens ook goed om een wat oudere macbook opnieuw leven in te blazen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:31
jorgen Gebruiker

zal ik een oplossing geven,sluit een deal met tweakers, en zet naast de adviesprijs (die je altijd zult hebben) ook de prijs uit de tweakers price watch. en tedaa je ziet direct een correctere prijs.

Wel nog een extra vraagje ik zie op de site 5,95 verzendkosten, ik lees hier van een moderator 2,95 verzendkosten en een andere die spreekt over 8€ die foutief gecorrigeerd wordt in een response naar 5,60) verzendkosten hier bij ibood.

Wat is het nu juist? de 6€ is al overdreven, de 3€ zou nog te doen zijn. dan laats ik die 5cent wel vallen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jorgen en csmcsm,

Doordat iBOOD geen vast assortiment heeft is iBOOD verplicht om als adviesprijs de oorspronkelijke prijs te gebruiken die het product kreeg toen het voor het eerst op de markt kwam. Als webshop ben je verplicht als adviesprijs de prijs te gebruiken die je in de 3 voorgaande maanden gebruikt hebt. Bij iBOOD is dit niet mogelijk en dan moet je van de acm de oorspronkelijke adviesprijs gebruiken. Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com

De verzendkosten voor NL zijn 2,95 euro en voor België 5,95 euro. Dit verschil komt doordat er in Nederland brievenbuspakketjes verstuurd kunnen worden tegen een lager tarief. Voor zendingen naar België is dit helaas niet mogelijk.

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:35
WiCo Gebruiker

Volgens mij is dat al tientallen keren uitgelegd!!! Toch zijn er nog steeds figuren, die dit niet kunnen/willen snappen!

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:36
Jennisvanhaeke Gebruiker

Dus de voorbije maanden hebben jullie geen enkele Samsung 860 evo ssd’s aangeboden op één van jullie hunts of dagelijkse deals waarop jullie je kunnen baseren?

Beantwoorden

6 november 2018 om 12:48
Greetzkenny Gebruiker

@Niek.

Mee eens dat er verschillende aanbieders met verschillende prijzen zijn. Er zijn twee opties: wel een adviesprijs noemen of geen adviesprijs noemen. Wat mij betreft is het beter om überhaupt geen adviesprijs te noemen, dan kunnen mensen ook niet klagen over misleiding / foutieve kortingen.

Maar hoezo MOET ibood de adviesprijs hanteren? Bepalen jullie niet zelf met welke teksten jullie adverteren? Als jullie een adviesprijs MOETEN hanteren, waarom hoeven andere aanbieders dat dan niet? (oprechte vraag, ik snap niet waarom zoiets zou moeten)

Beantwoorden

6 november 2018 om 12:55
Staffen Gebruiker

Kortingspercentages verkopen nu eenmaal beter. Dat is de enige reden waarom er met een adviesprijs wordt gewerkt. Ibood moet daar niet omheen draaien en wij als consument moeten goed opletten.

Beantwoorden

6 november 2018 om 19:14
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Jennis,

Zoals ik al aangaf heeft iBOOD geen vast assortiment. Mocht deze deal al een keer eerder voorbij zijn gekomen dan gaat het niet op omdat het maar voor één of enkele dagen was. iBOOD is ook een dagaanbieding site, dus heeft geen vast assortiment en kan daardoor niet refereren naar vorige prijzen. De prijzen worden na een deal ook niet meer getoond, dus het is dan ook niet te controleren welke prijs er destijds gehanteerd is. De oorspronkelijke adviesprijs is een prijs die vaststaat en altijd hetzelfde blijft. Daarom zullen die regels er ook wel zijn, om het transparant te houden.

@Greetzkenny

Als dagaanbieding website kun je toch eigenlijk niet zonder een van/voor prijs? Er zijn regels in Nederland over hoe je kortingen mag tonen op een website. De regel is dat wanneer je een product in de aanbieding doet je de van prijs moet baseren op de prijs die het product in de drie voorgaande maanden had. Wanneer je zoals iBOOD geen vast assortiment hebt, dan gaat dat niet op en moet de oorspronkelijke adviesprijs gehanteerd worden.

Beantwoorden

6 november 2018 om 20:40
gpglang Gebruiker

Je zal Moderator zijn en de voor de hand liggende en wettelijk vastbgelegde zaken toch steeds weer moeten uitleggen.  Chapeau hoor!

Beantwoorden

6 november 2018 om 23:43
Essurolf Gebruiker

Iedere winkel adverteert met adviesprijzen. Als je de Expert binnenloopt zie je dezelfde prijsvergelijking.

Beantwoorden

6 november 2018 om 01:01
gekkedave Gebruiker

Draai of keer het zoals je wil, iBOOD is vannacht toch weer de goedkoopste!

Beantwoorden

6 november 2018 om 01:10
sjirafje Gebruiker

Maarliefst 8 euro goedkoper en dan krijg je ook nog een levertijd van minstens een week en de al om bekende fantastische service van ibood!

Top deal!

Beantwoorden

6 november 2018 om 01:44
PetervdK Gebruiker

@Sjirafje: Wat doe je hier dan nog als het hier zo slecht is????

Beantwoorden

6 november 2018 om 02:53
gekkedave Gebruiker

Dus is iBOOD goedkoper! Verzending is op 8 november. Meestal na verzenden zowel in BE als NL in één dag geleverd. Ik heb zelf zo’n 50+ aankopen via iBOOD gedaan en al regelmatig op de klantenservice beroep gedaan. Nooit negatieve ervaringen gehad…

Dus kom op jongens, onderbouw niet ongecontroleerde zever. iBOOD doet gewoon waarvoor ze staan. Als ‘goedkoopste’ producten aanbieden. Het is me volkome onduidelijk waarom 90% van de reacties hier zo afkeurend zijn?!

Beantwoorden

6 november 2018 om 06:48
xxxMaverick Gebruiker

Nou is ibood echt soms wel interessant maar je kan niet met droge ogen beweren n dat de klantenservice ok is…..

Beantwoorden

6 november 2018 om 07:44
Greetzkenny Gebruiker

Moet helaas xxxMaverick gelijk geven in deze. Ik kocht voorheen ook veel op iBood, tot ik een keer met de klantenservice te maken kreeg en letterlijk maandenlang bezig was. Ik betaal nu liever wat meer bij de betere winkels (ja, een betere klantenservice kost ook wat meer geld, dus dan mag het product wat duurder zijn).

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:56
Roelll Gebruiker

Dag Greetzkenny. Ik zie dat je het hele forum vol schrijft over de klantenservice en je slechte ervaring. Allereerst vervelend voor je. Zelf bestel ik zo’n 2 keer per maand iets bij iBood. Met een uitzondering daar gelaten wordt alles altijd zeer netjes uitgeleverd op de aangegeven datum. Over de uitzondering (product geleverd, maar niet ontvangen) contact gehad met de iBood klantenservice. Ze waren zeer behulpzaam en handelden adequaat. Bij het issue werd het geld ook binnen een paar dagen teruggestort. Goed werk van de klantenservice wat mij betreft. En nee, het is geen Coolblue klantenservice die een glimlach op je gezicht tovert, maar ze denken bij iBood wel prima mee.

Beantwoorden

6 november 2018 om 11:51
gekkedave Gebruiker

Dat iets wat langer duurt is per defenitie niet de schuld van de klantenservice.

Ik geloof niet dat men moedwillig klanten benadeeld.

Wel merk ik hoe het omgekeerde stand houdt en ongefundeerde reacties hier worden neergezet. Het is me een raadsel waarom forumleiding niet ingrijpt wanneer klanten moedwillig negatieve feedback blijven posten met als doel het bedrijf naar beneden te halen. Want dat is wat hier in 90% van de reacties gebeurd, wat erg jammer is. Het forum zou zoveel productiever ingezet kunnen worden door nuttige reacties, gebruikerservaringen rond producten, vraag en antwoord ipv die zever over 1 euro meer of minder.

Beantwoorden

6 november 2018 om 12:06
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Greetzkenny, 

In jouw account is geen recent contact met klantenservice terug te vinden en zijn er geen onregelmatigheden geweest met jouw bestellingen. Als het gaat om een defectmelding in juli 2017: toen is meermaals contact met je gezocht maar ontvingen we helaas geen antwoord van jou. 

Mocht er nog iets zijn waar we je bij kunnen helpen, dan kun je dat rechtstreeks naar ons team mailen via webcare@ibood.nl 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

6 november 2018 om 12:53
Greetzkenny Gebruiker

@Roelll, ik heb ook nergens genoemd dat de leveringen ooit slecht waren :) wel heb ik ooit een duurder stel oordoppen besteld, een duo pack (overigens met het account van mijn broertje), waarvan 1 set kapot was. Het heeft van mei tot december geduurd, tot ik uiteindelijk maar gewoon heb opgegeven. Dit was in 2015, misschien is het nu beter.

Beantwoorden

6 november 2018 om 12:58
Greetzkenny Gebruiker

@moderator

Prima, als jij denkt dat ik het verzin. Lol. Het is inmiddels 3 jaar geleden dus wellicht is het nu beter, maar destijds was het hopeloos. Ik heb sindsdien ook nog een aantal bestellingen geplaatst, maar dat is verder zo goed als altijd prima verlopen. Ik heb alleen de klantenservice genoemd die ik destijds heb ervaren bij een defect product.

Om even te concluderen: prijzen zijn altijd goed, soms heel goed, bij ibood. Leveringen kunnen wat langer duren, maar dat weet je voordat je het product koopt. Het afhandelen van garantie bij een defect product, zoals ik die destijds heb ervaren, was ronduit kut, vandaar mijn opmerkingen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:31
bobskie Gebruiker

Niemand geeft er om hoe jij het 3 jaar geleden ooit een keer hebt ervaren.

Beantwoorden

6 november 2018 om 15:10
deroby Gebruiker

@bobskie
Tot het jou overkomt. Ik heb vela jaren (sinds 2009) af en toe dingen besteld en hoewel levering soms wat trager was, nooit echte problemen gehad. Tot ik (ondertussen ook wel 3 jaar geleden, opvallend) een OLED bestelde @ 1999 euro. Bestelling ging vlot, geleverde Track&Trace code werkte niet, nieuws liet maandenlang op zich wachten. Na veel (loze) beloftes was hun eindconclusie dat het toestel verloren was en zij mij verder niet meer konden helpen. Case closed, bye-bye 1999 euro.

Heb toen zelf naar de pakjesdienset gebeld en na klein half uurtje rondvragen alle info bij elkaar gesprokkeld. Na mailtje naar klantendienst met instructies van wat zij nu juist moesten doen heb ik niet zo heel veel later wel mijn geld terug gekregen.

‘k Heb daarna best lang niets meer besteld en ik zal in de toekomst waarschijnlijk ook geen dure dingen meer bestellen maar hardleers als ik ben heb ik recent toch een paar kleine dingen besteld en het lijkt er idd op dat levering best weer vlot is. Of de klantendienst ondertussen voldoende opleiding/tools/bemanning heeft om zijn werk goed te doen hoop ik nooit achter te moeten komen …

Beantwoorden

6 november 2018 om 15:49
bobskie Gebruiker

Ja zeker super vervelend, lijkt me niet leuk. Trek je conclusies uit je ervaringen, zoals je gedaan hebt, maar val ons er niet mee lastig, dat is mijn punt. In drie jaar kan er zoveel gebeuren, dat de waarde vrijwel nihil is. Als dit gisteren gebeurd was, dan heb ik nog geen interesse het te lezen, maar dan zegt het in elk geval iets over de huidige service.

Beantwoorden

6 november 2018 om 01:07
Misstick Gebruiker

Volgens mij is iBOOD deze keer toch wel duurder.

iBOOD prijs = 80,90€ (74,95€ + 5,95€ verzending)
Amazon.de prijs = 79,05€ (79,05€ + 0€ verzending)

Directe link voor prijsvergelijking: https://www.amazon.de/Samsung-MZ-76E500B-EU-interne-schwarz/dp/B078WQT6S6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1541462340&sr=8-1&keywords=Samsung+SSD+860+EVO+Series+500GB
(Op voorraad en direct leverbaar).

Beantwoorden

6 november 2018 om 01:11
Roob82 Gebruiker

En maar 1 jaar garantie. Via iBOOD 2 jaar

Beantwoorden

6 november 2018 om 01:12
sjirafje Gebruiker

Die neem ik. Bedankt!

Beantwoorden

6 november 2018 om 01:27
Misstick Gebruiker

Deze wordt verkocht door Samsung zelf. De garantie is dus 5 jaar.

Beantwoorden

6 november 2018 om 01:47
PetervdK Gebruiker

Psss, klein mistikje, misstick… Verzendkosten zijn 2,95…

Beantwoorden

6 november 2018 om 01:51
Misstick Gebruiker

Sorry maar de verzendkosten zijn wel degelijk 5,95€ voor België.

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:27
Moderator Jelle Moderator

Helaas is verzending naar België altijd standaard 5,95. In Nederland ben je dus wel goedkoper uit.

Beantwoorden

6 november 2018 om 01:53
PetervdK Gebruiker

Dusss? Die is de NL site, dus appels met peren vergelijken. Ik ga toch ook niet klagen op de DE site???

Beantwoorden

6 november 2018 om 02:01
Misstick Gebruiker

Dit is eveneens de BE site en heeft dus niets te maken met iBOOD aanbiedingen in andere landen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:28

België en Nederland delen 1 en hetzelfde forum Peter.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 november 2018 om 06:19
jup.deneddy Gebruiker

alternate  https://www.alternate.nl/Samsung/860-EVO-500-GB-SSD/html/product/1405518?lk=15405

achter de hoek dus denk ik deze keer ibood winner

opgepast Samsung geeft 5 jaar garantie zelf ondervonden met een 850

Beantwoorden

6 november 2018 om 06:23
jup.deneddy Gebruiker

belgie kost deze https://www.alternate.be/Samsung/860-EVO-500-GB-SSD/html/product/1405518?lk=10954

zijn er zelf verzendings kost bij in NL niet blijf ibood de winner

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:29

Dank je wel voor het uitzoeken Jup.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 november 2018 om 06:28
makiqi Gebruiker

Gisteren precies dezelfde SSD in een HP Pavilion G7 laptop ingebouwd. Wat een snelheid. 1,5uur duurde het installeren en overzetten. ( Mini tool partition wizard). En heb 89,95 voor betaald.bol.com. Als ik het wist had het hier besteld. Het scheelt toch paar eurootjes.  Al met al ben heel blij met de snelheid van mijn laptop nu.

Beantwoorden

6 november 2018 om 06:33
Archeon Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product, ook als het in ons voordeel is.

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:07
hanszelf Gebruiker

Gast.

iBood is inclusief verzenden nog steeds goedkoper. Wat zanik je toch.

Beantwoorden

6 november 2018 om 07:51
reinolds Gebruiker

*snap*

Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product, ook als het in ons voordeel is.

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:38
hanszelf Gebruiker

Dus….

iBood is vandaag wederom het goedkoopst!

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:11
Mixtailes Gebruiker

Goeie deal ibood!

Helaas heb ik er net eentje gehaald.

Ik wacht op een SSD deal met een M.2 SSD!

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mixtailes,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt er ook een keer zo’n model voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:26
elrolo Gebruiker

Als je nu nog een pc of laptop hebt draaien op een HDD, haal deze er dan meteen uit en koop een SSD!

Of dat dan deze moet zijn is wat anders. Zoals gezegd is deze 860 EVO maar enkele euro’s goedkoper dan elders. Je hebt de bestelling dan veel sneller in huis (of er is een fysieke winkel). Voor die paar euro extra kun je ook M2 formaat kiezen

De aanbieding is helaas geen pareltje, dus als je vandaag niet besteld loop je weinig mis

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:27
PatrickVerboom Gebruiker

Vraagje. Ik heb nog een “oude” laptop van Samsung, een Intel I7 van de 3de generatie nog. Past deze hierin? Ik zou mijn HD willen vervangen, want laptop wordt pokkentraag bij het opstarten.

Beantwoorden

6 november 2018 om 08:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen PatrickVerboom,

Ik vermoed dat dat wel gaat passen, kun je anders eens het model nummer van je laptop plaatsen? Dan kijk ik het even voor je na.

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:02
Greetzkenny Gebruiker

@Patrick,

Processor (i7) staat los van of je wel of niet een SSD kan aansluiten. Maar wellicht wel.

Ik heb een inmiddels 5 jaar oude laptop ooit een upgrade gegeven door de disk-drive te verwijderen en een SSD daarvoor in de plaatst te installeren. Dan moet je uiteraard wel een disk-drive hebben om te vervangen. Met een beetje googelen kun je uitzoeken of voor jouw model laptop dit te doen is, je zoekt dan naar een “HDD caddy”.

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:11
hanszelf Gebruiker

Kan iBood niet een deal sluiten met tweakers? Dat elk artikel dat op iBood staat, op die dag niet op tweakers in de pricewatch wordt getoond?

Dan zijn we af van die nerds die in elk productforum gaan lopen janken dat de prijs elders net iets hoger is en dat ze die paar euro voor lief nemen. Boeie.

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:23
Globetrotter1 Gebruiker

De reaguurders waar jij je aan stoort hebben net zoveel recht als dat jij hebt (positief/negatief) om hun mening hier te ventileren, dus wat is je probleem?

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:35
hanszelf Gebruiker

Op een forum als deze lees ik graag ervaringen met en meningen over het product, niet over de beprijzing en de manier waarop men de adviesprijs gebruikt

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:10
Globetrotter1 Gebruiker

Heb je wel in de gaten dat je zelf ook geen product review geeft maar gewoon de mening van een ander afzeikt, misschien is het wel tijd voor je bij een ander forum aan te melden. Met andere woorden, jou mening gaat dit forum niet veranderen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:29

We gaan het intern eens overleggen ;-)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:37
wwillekens Gebruiker

Waar kan ik een compatibility list vinden. Ik heb een MacBook Pro 17″ early 2009 die misschien wel een boost kan gebruiken.

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wwillekens,

Ik heb het even opgezocht en deze SSD kan wel in je macbook pro.

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:43
plato_84 Gebruiker

Waarom worden de verzendkosten ruim verdubbeld wanneer ik er 2 wil bestellen?

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

In Nederland wordt 1 SSD verzonden met de brievenbuspost. Twee SSD’s zullen met de pakketpost verzonden worden, i.v.m. de afmetingen van de twee producten samen. Hier hangen de hogere kosten van € 5,95 aan vast.

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:55
BartBever Gebruiker

*snap*
Ik heb mijn collega gevraagd dit voor je op te pakken!
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje even weggehaald.

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:15
BartBever Gebruiker

*snap*

Dank voor de extra informatie! Ik heb dit toegevoegd aan de eerdere melding.

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:16
Sofloro Gebruiker

Ik wil er een bestellen maar geen verzendkosten betalen. Waar kan ik hem ophalen?

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Sofloro,

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te komen halen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:40
WiCo Gebruiker

Even iets “off topic”: De pizza-oven zou op 06 november verstuurd worden. Ik heb echter nog geen Track & Trace code ontvangen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi WiCo,

Dat klopt helemaal. Hij is nog niet verzonden, maar we hebben nog een aantal uurtjes voor 6 november voorbij is. :-) Ik heb het even nagekeken en jouw nieuwe pizza-oven wordt momenteel ingepakt voor verzending en zal dus gewoon vandaag verzonden worden. Je zult dus later vandaag de Track&Trace ontvangen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:51
WiCo Gebruiker

Srry, “My bad” Ik sla er een dag naast! Ik dacht, dat het al 7 november was!!

Beantwoorden

6 november 2018 om 12:17
mdrongelen Gebruiker

Wat een forumvervuiling. Er gaat amper iets over het product.

Kan iBOOD niet alle onderwerpen als adviesprijs en prijsvergelijkingen kunnen verwijderen?

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:31

Wij hanteren hier vrijheid van meningsuiting mrdongelen.

Als het echt de spuigaten uit gaat lopen gaan we actie ondernemen.

Laten we het eens over het product hebben.

Wie heeft hem al gekocht?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:21
arjoderoon Gebruiker

waarom? is toch relevant?

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:16
joesoef Gebruiker

Wat een gezeur over prijzen, adviesprijs en service. Op alle drie heb ik niets aan te merken.

Wat een zuur. Wist je dat negatieviteit heel veel energie kost? Waarom zou je al je energie weggeven aan iets wat volgens eigen interpretatie niet deugd?

In vijf minuten verdien ik tien euro. De bestelknop is voor mij goedkoper dan de verzendknop op dit forum.

Riedels met je verspilde energie.

Ik ga hem lekker bestellen. Prima aanbieding.

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:32

Veel plezier met je aankoop joesoef.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 november 2018 om 17:56
Qwarkos Gebruiker

Helemaal mee eens, top ibood. bedankt weer.

Heb hem meegenomen en ook het ondergoed makkelijk centen verdient met een paar muisklikken zonder heel internet af te zoeken.

Ga zo door en sterkte met steeds reacties moeten geven op al die terug kerende zeurende mensen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 15:05
maniactha Gebruiker

Ik heb meer interesse in het vergelijkbare model van het merk Crucial, dus ik laat deze voorbijgaan.

Beantwoorden

6 november 2018 om 19:05
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Maniactha,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt er ook een keer een Crucial voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier

Beantwoorden

6 november 2018 om 15:43
manke_nl Gebruiker

De ‘van’ prijs mag wettelijk alleen als het voorheen voor die prijs is aangeboden.

Beantwoorden

6 november 2018 om 15:52

Goedemiddag Manke,

De ‘van’ prijs mag wettelijk alleen als het de afgelopen 3 maanden verkocht is.

Aangezien iBOOD elke dag nieuwe aanbiedingen heeft en ook nauwelijks voorraad kunnen wij dat niet hanteren. Dit is volgens de wet toegestaan.

Voor meer informatie: https://blog.ibood.com/2017/06/27/wat-is-de-adviesprijs/

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 november 2018 om 18:38
steekolive.nl Gebruiker

Goede avond,

ik heb er 2 besteld, maar waarom wordt dan de verzendkosten verdubbeld van € 2.95 naar € 5,95? past nog steeds in 1 brievenbuspakketje

Beantwoorden

6 november 2018 om 19:06
Moderator Niek Moderator

Goedenavond steekolive.nl,

Twee stuks zijn of te groot of te zwaar voor een brievenbuspakje. Ze zullen daarom verstuurd worden als pakket en daardoor gaan de verzendkosten naar €5,95.

Beantwoorden

7 november 2018 om 01:14
PetervdK Gebruiker

Dus beter 2x 1 bestellen, scheelt 5 cent.

Beantwoorden

7 november 2018 om 01:31
Moderator Paul Moderator

Dat is een optie, ware het niet dat deze dagdeal inmiddels afgelopen is.

Beantwoorden

6 november 2018 om 19:11
michel30 Gebruiker

Hallo,

Ik wil er twee bestellen, maar ik krijg steeds betaalmethode mislukt.

Zijn er problemen? want de site linkt mij niet door naar de betaal opdracht.

Ik heb het geprobeerd in Safari, en in Google chrome..

Beantwoorden

6 november 2018 om 19:29
Moderator Niek Moderator

Goedenavond michel30,

Wat vervelend dat het betalen niet lukt. Zou je het volgende eens kunnen proberen:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Laat maar even weten of het gelukt is.

Beantwoorden

6 november 2018 om 19:37
michel30 Gebruiker

Hallo,

Het is inmiddels gelukt.

Het probleem is als volgt:

Ik heb aangevinkt bij mijn iBOOD profiel betaal middel onthouden, en daar gaat fout bij iBood.

iBood kan beter die optie weg halen, zodra ik het heb weggehaald gaat het wel goed.

Beantwoorden

6 november 2018 om 21:58
Moderator Jim Moderator

Hi Michel,

Dank! Ik ga dit stukje feedback ook nog even doorgeven!

Goed om te horen dat het gelukt is!

Groet,

Jim

Beantwoorden

6 november 2018 om 23:29
Moderator Paul Moderator

Let op dat het onthouden alleen mogelijk is voor creditcard en Paypal. Als je de keuze hebt aangevinkt terwijl je een andere betaalmethode gebruikt, zou dat voor een foutmelding kunnen zorgen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 23:38
michel30 Gebruiker

Ik had het standaard aanstaan voor PayPal, en daar wilde ik ook mee betalen dus je zou eigenlijk verwachten dat dit wel goed zou gaan.

Ik heb toen alles weggehaald en zelf handmatig gekozen om met PayPal te betalen en toen ging het wel goed.

Ik laat het vinkje nu uitstaan zodat ik in de toekomst zelf de keus heb hoe ik betaal.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.