7 november 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Tele2 SimOnly | 10GB | Onbep. Bel/SMS | €13/mnd

Product expert aanwezig

Voucher: Tele2 SimOnly | 10GB

Trek het internet leeg met schandalig snel 4G van Tele2. Bij dit Sim Only abonnement kies je zelf nog je Bel/SMS bundel.

Specificaties

Merk: Tele2
Type: Voucher voor €5 korting per maand op 10GB SimOnly

• 10GB p/m, 24 maanden
  • Belachelijk laag maandbedrag
  • Combineer met 0,100 of Unlimited

• 10 GB full speed data, 4G
  • Geldig in hele EU (4G is mogelijk niet in de hele EU beschikbaar en gebruik in de EU is op basis van Fair Use Policy)
SIZE

Deze deal geldt alleen voor nieuwe Tele2-aansluitingen (dus geen verlengingen). Nummerbehoud is mogelijk.

VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Hoe gaat het in zijn werk?

Na het kopen van de voucher, ontvang je circa 1 werkdag later een e-mail met een unieke, persoonlijke link van Tele2. Daar kun je het abonnement naar keuze afsluiten. De link is geldig tot 14 november 23:59u en te gebruiken voor 1 abonnement.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Tele2 Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

7 november 2018 om 09:34
Jobr38 Gebruiker

@Tele2 Expert:

Ik ben ongeveer 3 weken geleden overgestapt van een van jullie collega’s naar een maandelijks opzegbaar sim-only abonnement bij jullie. Mijn nummer is nog niet overgezet dus feitelijk zou het niet over een verlenging gaan. Kom ik in aanmerking voor deze actie?

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:05
Official Product Expert Tele2 Expert Official Product Expert

Leuk dat je al een abonnement bij ons hebt afgesloten! Wellicht dat je de bestelling nog kan annuleren zodat je een nieuwe kan plaatsen in combinatie met deze actie. ;-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 10:25
notenboompjes Gebruiker

Mijn huidige abonnement (incl. toestel) bij Tele2 loopt af meido mei 2019. Kan ik daarna gebruik maken van deze voucher ?

Beantwoorden

7 november 2018 om 10:45
Coenraadd Gebruiker

Nee, in de beschrijving staat tot wanneer de voucher te gebruiken is.

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:06

Dat is helaas niet mogelijk! De voucher is geldig tot en met 14 november, 23:59.

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:19

Helaas niet! je kunt vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement nummerbehoud aanvragen. In jouw geval kan dit dus pas medio januari :-(.

Beantwoorden

7 november 2018 om 10:39
Jeroen93 Gebruiker

WOW! mooie aanbieding. Jammer dat ik onlangs al verlengd heb bij een andere provider anders was ik zeker overgestapt.

Pretty please eenzelfde aanbieding over circa 2 jaar? ;)

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:07

Who knows.. ;-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 10:42
Coenraadd Gebruiker

@Tele2Expert:

Op het moment is mijn 2-jarige abonnement bij Tele2 afgelopen (telefoon+sim), de afgelopen maand is deze doorgezet omdat ik nog geen nieuw abonnement heb afgesloten.

Zou het mogelijk zijn voor mij om gebruik te maken van deze actie? (Met nummerbehoud) Dus ik sluit dan wel een nieuw abonnement af, alleen ga ik van abo naar Sim-Only.

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:21

Nee, dan is er sprake van een verlenging en in dat geval kan je helaas geen gebruik maken van de actie.. Het is alleen mogelijk in combinatie met een nieuw sim only contract van 24 maanden. Je kunt dus wel jouw huidige abonnement opzeggen en een nieuw abonnement aanvragen. Houd rekening met een maand opzegtermijn. Ook zal je een nieuw nummer krijgen bij het afsluiten van een nieuw abonnement!

Beantwoorden

7 november 2018 om 10:46
Doppert Gebruiker

Wat kost bellen buiten de bundel bij Tele2 als ik alleen 10GB zonder bellen/sms’en neem? Ik bel eigenlijk nooit, dus alleen 10 GB is voor mij al meer dan genoeg.

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:23

Dat kun je op onze website even checken! Ik zal je een linkje meesturen > https://bit.ly/2y0cLkb. :-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 21:18
Doppert Gebruiker

Gevonden! Bedankt.

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:07
magico Gebruiker

Leuk dat jullie het zo makkelijk maken voor bestaande sim only klanten :-( Voor mij een goede reden om maar eens bij de buurman te kijken.
Blijft toch raar dat klanten van een concurrent beter worden behandeld dan eigen klanten. En niet alleen in de telefonie!

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:25

Deze actie geldt inderdaad alleen voor nieuwe sim only contracten (24 maanden). Je kunt natuurlijk ook gewoon gebruik maken van de actie als je een nieuw abonnement afsluit. :-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 15:22
Togi79 Gebruiker

Nee want dan verlies ik mijn nummer.

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Ben al jaren klant bij jullie maar een aanbieding als deze is nog nooit voorbij gekomen.

Mijn Tele2 abonnement is al een tijdje afgelopen maar de huidige tarieven zijn niet beter dan wat ik heb.

Deze aanbieding maakt het voor mij wel interessant om weer voor 2 jaar te verlengen (maar dat kan dus niet)

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:09
mkotsur Gebruiker

Die 10Gb kunnen ook in het buitenland binnen EU gebruikt worden, klopt dat?

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:27

Klopt als een bus! Je kan in het buitenland (binnen de EU) tot 9GB per maand verbruiken. Op onze website kun je daar nog meer over lezen > https://bit.ly/2vKVwFl. :-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:53
BruceMW Gebruiker

Is er een overzicht in welke EU landen Tele2 4G dekking biedt? Dit schijnt nl maar voor een beperkt aantal landen te gelden.

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:39

Die is er zeker: https://bit.ly/2PPeqF0 :-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:59
Nightshadow Gebruiker

Klopt het dat je deze als tweede simkaart kan gebruiken voor alleen data? Dus een simkaart van m’n werk in slot 1 tbv bellen en deze sim in slot 2 tbv data? En wat als ik hem alleen in het buitenland ZOU gebruiken? Dit vanwege de FUP. Mijn werk simkaart heeft helaas maar 1gb in het buitenland, maar zit wel op een kwalitatief beter netwerk (sorry to say).

Beantwoorden

7 november 2018 om 14:34

Bij de meeste dual sim toestellen is het zo dat je daarmee alleen kunt bellen omdat het tweede sim slot alleen 2G aan kan. Je zou wel kunnen overwegen om de Tele2 simkaart in je eerste sim slot te doen en je huidige simkaart in slotje 2. Dan bel je via je werk sim, maar internet je via ons!

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:03
Heldendaad Gebruiker

Mensen, 2 jaar lang vast zitten aan een abonnement is niet slim.

Opkomende technieken zoals 5G ga je missen, maar ook de prijzen zakken enorm snel in de afgelopen jaren. Over een tijdje bellen we alleen nog maar over internet, zit jij met je belminuten. En iedereen gaat concurreren op prijs. Korte looptijden zijn daarom altijd slimmer.

Goedkoop is duurkoop.

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:17
ahessler Gebruiker

Je moet wat hé

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:21

Daar heb je gedeeltelijk gelijk in. Echter kun je, als er een 5G netwerk komt, ook bij een tweejarige sim only tussentijds verlengen met een nieuw toestel! Hiervoor moet je dan wel weer minimaal 4 maanden klant zijn, maar mocht je tussentijd behoefte hebben aan een andere toestel, dan kan dat :-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:08
ahessler Gebruiker

@Tele2Expert:

Ik zit bij vodafone zonder vast abbo. Ik kan dus maandelijks opzeggen. Ik wil mijn nummer behouden hoe moet ik te werk gaan als ik overstap naar jullie abbo.

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:18
ahessler Gebruiker

Is het pauze?????????????????

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:26
ahessler Gebruiker

Nou bijna 20 minuten gewacht op antwoord als de klantenservice ook zo snel is bedank ik.

GROETEN

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:44
Kartelschaar Gebruiker

Als je zo ongeduldig bent wil Tele2 je vast ook niet als klant, win-win dus

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:32

Goedemiddag ;-). Je kunt, nadat je de voucher hebt ontvangen, je abonnement aanvragen. Hierbij kun je nummerbehoud kiezen. Nadat je bestelling is goedgekeurd, krijg je van ons een smsje met een code. Die code stuur je terug. Hierna zal Vodafone ons de eerstmogelijke datum aangeven om je nummer over te nemen. Als we tot een overeenkomst zijn gekomen, zul je een smsje krijgen met de datum dat je nummer wordt overgenomen. Op die dag stop je ons simkaartje in je toestel en Voila ;-)

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:57
ahessler Gebruiker

*snap*

Edited by: Paul
laten we het wel een beetje vriendelijk houden

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:18
maikelvanaalderink Gebruiker

Goedemiddag iBood,

Ik heb begrepen dat deze actie voor 14 november geactiveerd moet worden en dat nummerbehoud mogelijk was. Mijn abonnement loopt tot en met eind februari. Is het dan mogelijk om het Tele2 abonnement af te sluiten op mijn huidige nummer in februari?

Groet, Maikel

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:23

Dat kan! Je kunt nu het abonnement al afsluiten met deze mooie deal. Je kunt 4 maanden voor je einddatum een overstap aanvragen. Je valt dan onder deze actie, maar je abonnement zal dan ingaan nadat je abonnement bij de oude provider is afgelopen! Handig toch ;-) ?

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:44
MisterSqueaky Gebruiker

Mooie aanbieding; maar eigenlijk heb ik wel meer dan 10GB nodig en ik lees dat de korting vervalt bij een upgrade :(
Helaas.  Succes met de verkoop :)

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:21
floris heinen Gebruiker

@tele2 expert:

-is onbeperkt bellen ook echt helemaal uit de bundel in het buitenland? dus gebeld worden en zelf bellen naar buitenland vanuit NL, of naar Nederland vanuit buitenland bellen, noem alle mogelijkheden maar op, zijn echt allemaal uit de bundel? Zelfde voor Sms-berichten?
-Geldig in hele EU (4G is mogelijk niet in de hele EU beschikbaar en gebruik in de EU is op basis van Fair Use Policy) Wat houdt dit precies in? In die zin,
zit nu met drie abo’s bij KPN voor € 25 per maand(verlengbaar allemaal) en wij kunnen in Spanje prima met 4G werken, is nooit een probleem. en de hele bundel gebruiken, 10 GB is toch in het buitenland echt 10GB? Dit vanwege de fair use policy. En is er 4GB in Spanje gewoon?
-Wat gebeurt er als de 10GB verbruikt is? terugzetten in snelheid?
-Wat zijn eventuele kosten die niet uit de bundel gaan?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:24
floris heinen Gebruiker

PS. vragen gaan over de 13 P/M maand bundel

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:29

Goed dat je dit even checkt!
- Bellen vanuit Nederland naar een EU land valt helaas niet onder de bel/sms bundel. Als je echter zou bellen vanuit bijvoorbeeld Duitsland naar Spanje, dan valt dit weer wél onder de bundel.
- Voor je bundel geldt op dit moment een limiet van 9GB op maandbasis, hierna betaal je 0,007 euro per MB: https://bit.ly/2yzSJl3
- In Spanje hebben we helaas nog geen 4G. We hebben in geselecteerde landen 4G. Dit zijn de landen waar al een Tele2 netwerk bestaat.
- bellen naar het buitenland, naar servicenummers en het gebruik maken van betaalde smsdiensten valt niet binnen de bundel.

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:28
v1n100 Gebruiker

Kun je gedurende je abo nog aanpassen naar minder of meer belminuten,  zoals dat ook nu mogelijk is bij tele2 ?

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:36

Je kunt zeker je abonnement nog aanpassen, maar dan vervalt helaas wel de korting die je op dit moment hebt! Mocht je nu twijfelen of je voldoende zou hebben aan 100 bel/sms, dan kun je misschien beter gelijk Unlimited bellen en smsen nemen zodat je de korting behoudt!

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:47
poulie30 Gebruiker

Dus al ik het goed begrijp kunnen mensen welke een andere (provider) abonnement tot 14 maart 2019 hebben gebruik maken van deze deal?

Dan druk je dus op 14 november 2018 op de verstuurde link?

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:57

Yes, dat klopt helemaal! Uiterlijk 14 maart dan wel he ;-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:52
Napsju Gebruiker

Kan ik bij Tele2 een eSIM bestellen?

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:59

Helaas bieden we dat niet aan!

Beantwoorden

7 november 2018 om 14:16
dikdeboer Gebruiker

Moet nog steeds denkel aan die eerste aanbieding van Tele2. Gratis belminuten naar een buitenland naar keuze. Het is me nooit gelukt. Zelfs binnen Nederland kon ik meestal niet bellen…

Beantwoorden

7 november 2018 om 14:28
Senna007 Gebruiker

heb een keer tele2 gehad enkel jaren terug had binnenshuis geen ontvangst alleen buiten op een open veld in Heeze onder Eindhoven moet er niet aan denken dat me dat weer overkomt en dat 2 jaar lang, nee ik durf er gewoon niet aan

Beantwoorden

7 november 2018 om 14:29
env111 Gebruiker

Momenteel zit ik nog voor een dikke 50 euro per maand bij t-mobile, gelukkig loopt mijn contract eind december ten einde en gebruik ik uberhaupt nooit meer dan 5gb data. Deze aanbieding kan ik dus niet laten liggen, meteen besteld!

Beantwoorden

7 november 2018 om 14:36

Superleuk om te horen! Welkom bij Tele2 alvast :-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 14:42
AMCB Gebruiker

Tele 2 wordt overgenomen door T-Mobile… Is een BEN sim only al niet net zo goedkoop als dit aanbod, maar voordeliger bellen naar buitenland dan de Tele2 tarieven?

Beantwoorden

7 november 2018 om 14:43
AMCB Gebruiker

En dan ook maandelijks opzegbaar, ook T-Mobile?

Voordeel van dit soort aanbiedingen is dat ik weer ga rondkijken :)

Beantwoorden

7 november 2018 om 14:59

Los van een eventuele overname, die nog niet rond is, kun je nog steeds gewoon gebruik maken van deze actie :-). Of een andere aanbieder goedkoper is, kun je natuurlijk zelf altijd eventjes onderzoeken, maar dit is wel een hele, hele goede deal! Dit scheelt 5 euro met de prijzen op onze website.

Beantwoorden

7 november 2018 om 14:53
mvdput61 Gebruiker

Beste Product expert,

Wat is de reden dat jullie de aanbieding wel bieden aan mensen die niet bij Tele2 zitten en niet bij klanten die bewust voor jullie hebben gekozen en momenteel contractvrij zijn en zich graag weer opnieuw voor 24 maanden aan Tele2 willen committeren?

Zo spelen jullie, mijns inziens, zelf een overstap van bestaande klanten naar de concurrent in de hand.

Alvast dank voor de reactie.

Beantwoorden

7 november 2018 om 15:04

Soms hebben we iets leuks voor onze bestaande klanten, en soms hebben we leuke aanbiedingen voor nieuwe klanten. Mochten onze bestaande klanten hier gebruik van willen maken, dan zouden ze wel een nieuw abonnement voor 24 maanden moeten aangaan. Je zou in dit soort gevallen kunnen overwegen om met het huidige abonnementsnummer tijdelijk naar een prepaid te gaan en daarna achteraf nummerbehoud aan te vragen bij het nieuwe abonnement.
Het is een omweg, maar zo kun je hier wel van profiteren!

Beantwoorden

7 november 2018 om 15:22
notrx Gebruiker

Ja waarom makkelijk doen als het makkelijk kan stuur me gewoon die aanbieding via email als ik al bij tele2 zit.

Beantwoorden

7 november 2018 om 15:25
Togi79 Gebruiker

Een aktie/aanbieding als deze heb ik nog nooit gekregen van jullie

en ik vertrouw nu al niet dat het overstappen op prepaid en dan weer naar een abbo goed zal gaan

Beantwoorden

7 november 2018 om 15:57

Zoals eerder aangegeven, geldt deze specifieke actie alleen voor nieuwe abonnementen. Dit kunnen we voor bestaande klanten niet via een directe weg mogelijk maken helaas!
Wat jammer dat je er geen vertrouwen in hebt dat een overstap naar prepaid van een andere provider en dan weer terug goed zal gaan, we hebben het namelijk heel vaak zien gebeuren en goed zien gaan :-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 16:08
Togi79 Gebruiker

Toen ik jaren geleden (mijn huidige abbo loopt nu 4 jaar maar volgens mij zat ik daarvoor ook al een tijdje bij Tele2 maar weet dat niet meer zeker) naar tele2 ging ben ik op die manier mijn vorige nummer kwijtgeraakt en die kon ik op geen manier meer terug krijgen.

De ellende die mij dat opleverde om mijn nieuwe nummer overal weer goed te krijgen wil ik niet nog eens.

Ik vind het gewoon jammer dat bestaande klanten niet op een gewone manier (makkelijk) gebruik kunnen maken van deze mooie aktie/korting

Beantwoorden

7 november 2018 om 15:21
notrx Gebruiker

Wat een misselijke actie laat deze in het vervolg achterwegen ik zit bij Tele2 maandelijks opzegbaar maar op geen enkele manier is het mogelijk om hier gebruik van te maken. Tijd om om te zien naar een andere provider.

Beantwoorden

7 november 2018 om 15:33
TheAnd Gebruiker

Kan je bij jullie ook je data delen met anderen? Mijn moeder heeft een mobiel voor nood wanneer ze buiten de deur is, zou haar nummer ook aan dit abbo erbij gekoppeld kunnen worden?

Beantwoorden

7 november 2018 om 15:58

Je kunt de data helaas niet delen met je moeder, maar wel heel lief dat je gelijk aan haar denkt :-).

Beantwoorden

7 november 2018 om 15:58
Bert003 Gebruiker

@ProductExpert

In de lijst met geschikte 4G toestellen staat ook de Samsung Galaxy Tab S3. Dit is een tablet. Is dit de uitzondering op de regel?

Beantwoorden

7 november 2018 om 16:05

Er is een andere reden dat tablets hiervoor niet toegestaan zijn, maar dit is heel scherp van je. We gaan dit even onderzoeken, want we hebben het vermoeden dat deze er niet op hoort ;-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 22:10
Bert003 Gebruiker
7 november 2018 om 16:25
lars4spam Gebruiker

Ik heb een contract voor 2 jaar afgesloten bij tele 2 op 26 oktober met een toestel. Echter val ik dus nog binnen de 14 dagen retourrecht. Kan ik het abonnement cancelen dat ik heb aangevraagd en dan van deze aanbieding gebruik maken. Het gaat om precies hetzelfde abonnement echter heb ik die dan dus 2 weken geleden voor 18 euro per maand afgesloten.

Daarnaast vroeg ik mij af of ik als ik deze aanbieding nu aanschaf, ik hem eventueel nog kan retoureren binnen 14 dagen, zoals gebruikelijk. Als geld dat ik geen aanspraak hier op kan maken.

Groet

Beantwoorden

7 november 2018 om 16:29

Dat hangt er een beetje vanaf! Als je je toestel al in gebruik hebt genomen, kun je deze helaas niet meer annuleren binnen respijt. Ook gaat deze actie om een sim only, niet om een abonnement met toestel helaas!
Je hebt wel een respijtperiode van 14 dagen bij deze actie:-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 16:57
lars4spam Gebruiker

Is de verpakking openen ook in gebruik nemen?

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:01
lars4spam Gebruiker

Ik zou nu trouwens namelijk een maandelijks opzegbaar abbonement kunnen afsluiten daar dan een telefoon bij kiezen die dan lager in prijs is, en vervolgens volgende maand daar vanaf zien om dan deze deal te gebruiken?

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:18

De voorwaarden voor het retourneren van je telefoon kun je hier vinden: 
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/bestelling-annuleren-en-retourneren/
De voucher van deze actie kun je tot en met uiterlijk 14-11-2018 inwisselen voor een nieuw abonnement.

Beantwoorden

7 november 2018 om 16:40
Jan Klomp Gebruiker

Tele 2 expert ik heb nu een losse symkaart en eigen toestel.

Het abbonement heb ik bij Tele2 maandelijks opzegbaar.

Kan ik gebruik maken van deze aanbieding met nummerbehoud?

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:00

Nee dat is niet mogelijk. Deze actie geldt alleen voor nieuwe abonnementen, niet voor verlengingen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 16:46
BjornH. Gebruiker

Beste Expert,

Momenteel zit ik met een abonnement bij een concurrent tot half Mei 2019.

Nu is mijn vraag, hoe han ik zo geschickt mogelijk overstappen met nummerbehoud? Ik ben best bereid 1/2 maanden dubbele ‘lasten’  te hebben maar nummerbehoud is wel erg belangrijk voor me..

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:06

In dat geval zou je een abonnement met een nieuw nummer kunnen nemen. Vier maanden voor de einddatum van je huidige abonnement kun je dan achteraf nummerbehoud aanvragen. Je hebt dan vanaf uiterlijk 14-11-2018 tot half mei 2019 wel dubbele abonnementskosten.

Beantwoorden

7 november 2018 om 16:59
vbentley Gebruiker

@Expert:

Van welk netwerk maakt Tele2 gebruik? Dit ivm bereikbaarheid in verschillende buitengebieden.

Of anders gevraagd: Wat is de dekkingsgraad?

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:10

We hebben ons eigen 4G-netwerk waarmee we 97% landelijke dekking hebben. Voor 3G maken we gebruik van het netwerk van T-Mobile. Op https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/ kun je zelf controleren hoe goed het netwerk bij jou in de buurt is :)

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:22
Boseven Gebruiker

Hoeveel vouchers kan je inwisselen? Ik wil er nl 4 gebruiken deels zakelijk en voor mijn gezinsleden.

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:35

4 is het maximum. Houd je er wel rekening mee dat dit particuliere abonnementen zijn?

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:49
Boseven Gebruiker

Ja op mijn naam is toch particulier?

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:33
rockefellars Gebruiker

Hmm had voor mijn vrienden en mezelf een voucher besteld.

Beide zijn al Sim-only klant. Maar als nummer behoud niet kan dan heb ik niks aan deze aanbieding.

Ga niet hannesen met switch naar prepaid om vervolgens weer terug te komen.

Dan maar de deal annuleren en wachten op een betere aanbieding (elders?)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.