7 november 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Tele2 SimOnly | 10GB | Onbep. Bel/SMS | €13/mnd

Product expert aanwezig

Voucher: Tele2 SimOnly | 10GB

Trek het internet leeg met schandalig snel 4G van Tele2. Bij dit Sim Only abonnement kies je zelf nog je Bel/SMS bundel.

Specificaties

Merk: Tele2
Type: Voucher voor €5 korting per maand op 10GB SimOnly

• 10GB p/m, 24 maanden
  • Belachelijk laag maandbedrag
  • Combineer met 0,100 of Unlimited

• 10 GB full speed data, 4G
  • Geldig in hele EU (4G is mogelijk niet in de hele EU beschikbaar en gebruik in de EU is op basis van Fair Use Policy)
SIZE

Deze deal geldt alleen voor nieuwe Tele2-aansluitingen (dus geen verlengingen). Nummerbehoud is mogelijk.

VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Hoe gaat het in zijn werk?

Na het kopen van de voucher, ontvang je circa 1 werkdag later een e-mail met een unieke, persoonlijke link van Tele2. Daar kun je het abonnement naar keuze afsluiten. De link is geldig tot 14 november 23:59u en te gebruiken voor 1 abonnement.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Tele2 Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

7 november 2018 om 17:44
Togi79 Gebruiker

Grappig

Sprak net de klantenservice van Tele2 om te vragen of ze misschien toch om vaste klanten geven en die zegt dat dit geen aktie is van Tele2

Lekker bedrijf

Beantwoorden

7 november 2018 om 18:45
rberendsen Gebruiker

In een eerdere reactie van de expert (rond 8 uur vanmorgen) zie ik dat overstap van maandelijks opzegbaar Tele2 abonnement naar 24 maanden abonnement wel mogelijk is. Dus voucher besteld. Nu lees ik dat het niet mogelijk is met nummerbehoud. Op basis van de eerdere reactie van de expert heb ik de voucher besteld. Hoe kom ik nu van mijn voucher af? Of is er nog wat te regelen? Ik ben benieuwd!

Beantwoorden

7 november 2018 om 18:53
rockefellars Gebruiker

Bestelling annuleren. Heb het ook gedaan (om dezelfde reden)

Beantwoorden

7 november 2018 om 20:00
Moderator Niek Moderator

Goedenavond rberendsen,

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren als je er toch liever vanaf ziet.

Beantwoorden

7 november 2018 om 20:09
Har77 Gebruiker

Hi, krijg ik een btw factuur als ik dit abonnement afsluit?

Beantwoorden

7 november 2018 om 20:41
Har77 Gebruiker

M.a.w kan ik ook een zakelijk abbo afsluiten hiermee?

Beantwoorden

7 november 2018 om 21:03
Official Product Expert Tele2 Expert Official Product Expert

Nee, dit is een particulier abonnement. De BTW staat daarom niet apart op de factuur vermeld.

Beantwoorden

7 november 2018 om 20:46
tha Nilz Gebruiker

Word het opzeggen van je huidige abbo en nummerbehoud geregeld door Tele2 of moet ik dat zelf uitzoeken?

Beantwoorden

7 november 2018 om 20:50
whatster Gebruiker

Vertel bij welke provider heb jij tot nu toe nummerbehoud zelf geregeld??

Beantwoorden

7 november 2018 om 21:04

Als je aangeeft dat je je nummer wil meenemen, dan regelen wij inderdaad de rest! Je kan 4 maanden voor je einddatum nummerbehoud aanvragen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 20:59
Renzoluitjes Gebruiker

Hallo, gaat dit abo na activatie gelijk in of kun je ervoor kiezen om dit bv vanaf 1 mei 2019 te doen? Kun je het nummer van andere provider wel meenemen?

Beantwoorden

7 november 2018 om 21:04

Als je kiest voor een nieuw nummer, dan gaat het abonnement direct in. Als je nummerbehoud aanvraagt, dan gaat het abonnement in op de datum dat wij het nummer overnemen van je huidige provider. Nummerbehoud kun je maximaal 4 maanden voor de einddatum aanvragen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 21:37
liesem Gebruiker

Is het mogelijk om later het abonnement nog naar boven of beneden bij te stellen?

Beantwoorden

7 november 2018 om 21:47

Je kan later je bundel verhogen, maar de korting komt dan wel te vervallen.

Beantwoorden

8 november 2018 om 00:05
burgkop Gebruiker

Tele2 ?????

Wil er nooit meer iets mee te maken hebben.

Daar zijn al mijn Zonnet e-mail accounts zonder enige waarschuwing verwijderd. gewoon onbeschoft, ook al gebruikte ik het weinig.  Mag je toch wel een waarschuwing krijgen om alles na te lopen en mensen even door te geven dat het stop. Ik gebruikte het veel als alternatief adres. Met klantenservice mailen gaf geen oplossing, kreeg gewoon te horen: zo is het en niet anders, u kunt er niet meer bij.

Beantwoorden

8 november 2018 om 07:38
Renzoluitjes Gebruiker

Heb daar toen zeker wel berichti van gehad, volgens mij zelfs per post en e-mail..

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:19
cardwizard Gebruiker

Krijg net de vouchers in de mail, als ik wil bestellen zie ik echter de normale prijzen zonder 5 euro maandelijkse korting?

Beantwoorden

8 november 2018 om 17:14
vbentley Gebruiker

als je de hele link handmatig kopieert en plakt in je webbrowser dan zie je de korting wel. Dit werkt bij mij namelijk wel

Denk dat de hyperlink niet correct is op je voucher.

succes

Beantwoorden

8 november 2018 om 18:10
cardwizard Gebruiker

Thanks dat was hem inderdaad!

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:38
siempie33 Gebruiker

Ik zal wel iets verkeerd doen maar het lukt me alsnog niet om op de juiste site te komen.

@iBood, wat te doen? Heb jullie trouwens ook al een verzoek gestuurd aangezien ik de verkeerde voucher heb gekregen, onbeperkt bellen ipv 100 min/sms per maand.

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:05
Rijnhart Gebruiker

Ik probeer met de link het abonnement af te sluiten maar ik zie alleen de prijzen zonder de korting, waar doe ik het fout. (ik heb de link gekopieerd zodat de spatie geen probleem is)

bvd,

Edwin

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:23
Rijnhart Gebruiker

Sorry, toch gelukt

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.