8 november 2018 om 00:00
iBOOD

Gabano Pullover Raffinato | Merino

Gabano Pullover Raffinato | Merino

Topkwaliteit pullovers: draag ze met of zonder overhemd, op een spijkerbroek of een pantalon, naar een casual of een nette gelegenheid, het kan allemaal!

Specificaties

Merk: Gabano
Type: Raffinato | Merino wollen pullover
Check de dropdown voor de verkrijgbare kleuren en maten

• Kriebelt niet
  • Blijft mooi, was na was
  • 98% merino wol, 2% elastaan

Pasvorm: Modern fit (is normaal: licht getailleerd, perfect voor een gemiddeld postuur)

Wasinstructies

• Wassen op een wolwasprogramma (max. 30ᵒC)
  • Binnenstebuiten wassen, drogen en strijken
  • Plat laten drogen (dus niet op hangen)
  • Op lage temperatuur strijken (1 puntje)
  • Niet geschikt voor de droger
8 november 2018 om 00:13
aardvarken Gebruiker

Merino wol 1 van de mooiste materialen die er bestaan .er zit ook een nadeel aan .dat kan je oplossen door na het wassen ze op te bergen in motvrije zakjes van Ikea .

Beantwoorden

8 november 2018 om 06:08
itepiet Gebruiker

1e keer op de  wolwas had ik een babytruitje. Ben gek op Mdeze wol maar hier ging iets niet goed.

Beantwoorden

8 november 2018 om 06:26
JohnnyDrama024 Gebruiker

Merino wol is ook wel een heel gevoelig materiaal.

Ondanks dat mijn wasmachine aangeeft dat hij Wool Safe is durf ik het toch niet aan met Merino wol. Ik was ze toch met de hand in de gootsteen en een klein beetje wol wasmiddel. Blijft je trui zeker mooi van!

Beantwoorden

8 november 2018 om 12:11
Sphinkx Gebruiker

ik had hetzelfde probleem…   Heb mijn 2 truien mogen weggooien.

Heb nog andere truien met Merino wol en daar had ik het probleem niet.  Dus ligt misschien wel een de kwaliteit..

Beantwoorden

8 november 2018 om 13:51
wbree Gebruiker

Heb zelf ook deze trui (vandaag zelfs aan!) en 1x gewassen en geen probleem. Zit nog heerlijk zacht.

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen!

Graag wijs ik jullie er op dat het de eerste keer is dat wij deze truien aanbieden. Deze Gabano-collectie met het model Raffinato is spiksplinternieuw en nog niet eerder te koop geweest.

Beantwoorden

8 november 2018 om 17:19
wbree Gebruiker

Ok, was type Knitwear. Ik zie niet zo gauw de verschillen. Materiaal is in ieder geval gelijk.

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:54
bonniknokke Gebruiker

mijn man heeft een borstwijdte van a tot b 59- 60 cm moet ik dan een XXL nemen bedankt om te antwoorden

Beantwoorden

8 november 2018 om 11:17

Als de borstwijdte van je man 59/60 cm is 2 cm onder de oksel gemeten, dan is de XXL qua breedte inderdaad prima.

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:15
picobello3 Gebruiker

Ik Kan nooit niets betalen via bancontact.

Steeds krijg ik een foutmelding van ogone.

Vervelend en teleurstellend.

250€ minder voor jullie…

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:21

Hoi Picobello3,

Er waren vandaag inderdaad betaalproblemen i.c.m. Bancontact bij onze betaalprovider. Deze horen inmiddels opgelost te zijn.

Bestel je via onze app? Dan raad ik het aan het even via onze website te proberen!

Beantwoorden

8 november 2018 om 15:43
vanhamme Gebruiker

Heb even een vraag over het 2 zitsbankje…. kan daar geen vraag stellen vandaar dat ike het hier doe….

Kun je het bankje ook gebruiken zonder kussens ? En hoe ziet dat er dan uit ?

Misschien een foto plaatsen zonder kussens …

Bedank alvast, Danny

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:14

Hé Danny,

Prima dat je het hier even vraagt hoor! Deze deal is enkel terug te vinden in onze nieuwsbrief, vandaar dat er geen forum is.

Ik verwacht dat onderstaand filmpje antwoord geeft op jouw vragen, het bankje is dus niet te gebruiken zonder kussens:

Beantwoorden

8 november 2018 om 20:46
vanhamme Gebruiker

Dankjewel !

Beantwoorden

8 november 2018 om 21:15
roelnaberman Gebruiker

Ergens blijft het vreemd dat er enerzijds gesteld wordt dat het gaat om 100% merino (ook op het label aan de trui), terwijl in de specificaties wordt vermeld dat er 2% elastaan in zit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.