2 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Voucher: Tele2 SimOnly | 10GB | Onbep. Bel/SMS | €13/mnd

Voucher: Tele2 SimOnly | 10GB

Trek het internet leeg met schandalig snel 4G van Tele2. Bij dit Sim Only abonnement kies je zelf nog je Bel/SMS bundel.

Op zoek naar een Tele2 Zakelijk abonnement? Die hebben we ook!

Specificaties

Merk: Tele2
Type: Voucher voor €5 korting per maand op 10GB SimOnly (Tele2 of Tele2 Zakelijk)

• 10GB p/m, 12 of 24 maanden
  • Belachelijk laag maandbedrag
  • Combineer met 0, 100 of Unlimited bel/SMS

Tele2

• Per maand 10GB Data
  • Combineer met 0,100 of Unlimited Bel/SMS
  • 10 GB full speed data, 4G
  • Geldig in hele EU (4G is mogelijk niet in de hele EU beschikbaar en gebruik in de EU is op basis van Fair Use Policy)
  • Eenmalig €15 aansluitkosten

24 maanden

• Totaalkorting van €115 (na kopen van deze voucher)
  • 10GB + onbeperkt Bel/SMS van €18 voor €13 per maand
  • 10GB + 100 Bel/SMS van €15 voor €10 per maand
  • 10GB + 0 Bel/SMS van €13 voor €8 per maand

12 maanden

• Totaalkorting van €55 (na kopen van deze voucher)
  • 10GB + onbeperkt Bel/SMS van €19 voor €14 per maand
  • 10GB + 100 Bel/SMS van €16 voor €11 per maand
  • 10GB + 0 Bel/SMS van €14 voor €9 per maand

Actievoorwaarden hier 

Tele2 Zakelijk

• Per maand 10GB Data
  • Combineer met 100 of Unlimited Bel/SMS
  • 10 GB full speed data, 4G
  • Geldig in hele EU (4G is mogelijk niet in de hele EU beschikbaar en gebruik in de EU is op basis van Fair Use Policy)
  • Eenmalig €12,40 (excl. BTW) aansluitkosten

24 maanden

• Totaalkorting van €94,17 (na kopen van deze voucher)
  • 10GB + onbeperkt Bel/SMS van €14,88 voor €10,74 per maand
  • 10GB + 100 Bel/SMS van €12,40 voor €8,26 per maand

12 maanden

• Totaalkorting van €44,59 (na kopen van deze voucher)
  • 10GB + onbeperkt Bel/SMS van €15,70 voor €11,57 per maand
  • 10GB + 100 Bel/SMS van €13,22 voor €9,09 per maand

Actievoorwaarden hier (onderaan de pagina)

SIZE

Deze deal geldt alleen voor nieuwe Tele2-aansluitingen (dus geen verlengingen). Nummerbehoud is mogelijk.

VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Hoe gaat het in zijn werk?

Na het kopen van de voucher, ontvang je circa 1 werkdag later een e-mail met een unieke, persoonlijke link van Tele2. Daar kun je het abonnement naar keuze afsluiten. De link is geldig tot 7 januari 23:59u en te gebruiken voor 1 abonnement.

2 januari 2019 om 12:42
Thommie Gebruiker

Abo is aantrekkelijk maar ik blijf toch maar bij Youfone. Ik knap nl. af op het ontbreken van 4G roaming in veel populaire Europese vakantielanden. Zeker als ik ergens lees dat er sinds medio 2017 (!) geen enkel land aan de zeer beperkte landenlijst is toegevoegd.

Mogelijk dat de overname door Tmobile wat op gaat leveren op dit punt maar voor nu geen reden tot overstap.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 13:24
epafroditus Gebruiker

Ja, ik verbaas me hier ook over en besluit daarom het niet te doen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 13:55
vbentley Gebruiker

Zijn jullie veel in het buitenland? Voor de doorsnee Nederlander is het namelijk wel fijn om de 3 weken vakantie in het buitenland zonder (snelle) data te zitten.

Je kan als je toch data wilt gebruiken het 3g netwerk gebruiken.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 12:56
mrstefan Gebruiker

Mooie deal lijkt mij en besteld! Toch een vraag..

Op de Tele2 site wordt aangegeven dat je je abonnement kan aanpassen naar meer GB / belminuten als je dat wilt.  Kan dit ook via deze actie? Oftewel, kan ik als ik achteraf spijt krijg van 100 bel min, deze alsnog aanpassen naar onbeperkt?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 12:57
Official Product Expert Tele2-Expert Official Product Expert

Je kan de bundels aanpassen, maar de korting komt dan wel te vervallen…

Beantwoorden

2 januari 2019 om 14:35
jiggamanbk Gebruiker

Geen geweldige deal, Lebara sim only met dezelfde specs (10 GB data, onbeperkt bellen/sms) voor 10 eur per maand en MAANDELIJKS opzegbaar in tegenstelling tot dit (hopeloos ouderwetse en achterhaalde) 24 maanden contract.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 14:44
CRPEETERS Gebruiker

Is dit niet met 5 GB per maand?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 14:43
CRPEETERS Gebruiker

@ Tele2-Expert

Klopt het dat de BTW voor een zaklijk abbonement wel worden gerekend maar in de prijzen hier als excl. btw wordt weergegeven?

Bij sommige B2B’s wordt er geen belasting geheven maar dit kan wellicht komen door bedrijfsregistratie in het buitenland?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 14:47

De prijzen voor een zakelijk abonnement die je hier ziet staan is exclusief BTW.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 14:50
CRPEETERS Gebruiker

Dus op de bon volgt gewoon de exclusieve prijs zoals hier genoemt plus de bijbehorende 21%BTW? Er is dus geen korting te behalen op een zakelijk abbonement t.o.v. een particulier abbonement?
Gr.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 14:53

Dat klopt inderdaad :)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 15:09

Dat klopt helemaal! Bij zakelijk wordt de BTW apart op de factuur vermeld maar wel gerekend ;-)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 15:01
Albert020 Gebruiker

Kan ik je oude nummer meenemen ?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 15:06

Je kan je oude nummer zeker meenemen! Als je bij het aanvragen van het abonnement aangeeft voor welk nummer je nummerbehoud wil, wordt de rest door ons geregeld :)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 18:00
Albert020 Gebruiker

Ook als dit oude abn tot april 2019 loopt, dan gaat het pas in ?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 18:06
Albert020 Gebruiker

Ter aanvulling,

Als ik de Voucher: Tele2 SimOnly | 10GB 4 januari binnen heb kan ik het aangeven bij het abonnement ?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 21:22
Moderator Paul Moderator

Als het huidige abonnement binnen 4 maanden afloopt dan kun je van deze aanbieding gebruik maken. Aprli 2019 is nog binnen deze termijn. :)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 15:08
hkbush Gebruiker

Van de dekkingskaart van Tele2 moet je niet veel verwachten. 4G dekking binnenhuis in de omgeving van Schiphol klopt niet veel. Het valt continue uit, of je hebt maar 1 blok om te communiceren. It sucks

Beantwoorden

2 januari 2019 om 15:35
iberik Gebruiker

Kan ik van mijn tele2 prepaid naar dit abonnement met behoud van nummer? Anders is dir wel een hopeloze provider met achterhaalde techniek.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 15:42

Nummerbehoud van Tele2 prepaid naar een Tele2 abonnement kan alleen via een Tele2-winkel. Dat is niet mogelijk via deze voucher.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 16:29
BioDice Gebruiker

Wat mij nog niet helemaal duidelijk is.

Momenteel heb ik mobiel abonnement met telefoon bij tele2 (dus geen sim-only) en deze verloopt over 3 maanden.

Kan ik van deze actie gebruik maken EN mijn nummer behouden?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 16:42
vbentley Gebruiker

Nee dat kan niet

Beantwoorden

2 januari 2019 om 17:20

Wat vbentley zegt klopt precies! Als je een abonnement hebt bij Tele2, zou je een nieuw nummer moeten nemen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 16:47
omautrecht Gebruiker

Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw door de pagina te refreshen.

Al een aantal keren gedaan.

Moet nu weg. en ben pas na 12uur terug. Wat ontzettend vervelend

Beantwoorden

2 januari 2019 om 17:18
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag omautrecht,

Wat vervelend dat het bestellen niet lukt. Kun je het volgende eens proberen:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)

- Een andere betaalmethode gebruiken

- Je cookies verwijderen

- Een andere browser gebruiken

- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen

- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten

- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Laat maar even weten of het met een van deze opties gelukt is.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 19:25
sipkes Gebruiker

Hallo , ik heb een telefoon zonder simkaart! Krijg ik bij de abo optie ,nieuw nr, dan ook een simkaart.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 19:30

Jazeker krijg je een simkaart! Het is een beetje lastig bellen of internetten zonder een simkaartje ;-)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 19:50
dicktersteege Gebruiker

kan ik dit abonnement combineren met de aanschaf van een telefoon?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 20:13

Dat gaat helaas niet, deze aanbieding geldt alleen voor sim only abonnementen!

Beantwoorden

2 januari 2019 om 21:19
jhoebergen Gebruiker

Met aandacht de items gelezen vandaag. Een paar dagen terug heb ik mijn abo verlengd, 5gb + 100m voor €10. Krijg je dit aanbod van ibood in je mail en voel je je genomen. Chat medewerker zegt doodleuk dan zeg je toch je verlenging op. En hier blijkt dat je niet kunt verlengen.

Zijn met van dit soort waardeloze bedrijven in NL die trouw betalende klanten niet waarderen en slechts op zoek gaan naar nieuwe klanten.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 21:24
Moderator Paul Moderator

Deze keer is de actie gericht op nieuwe sim-only abonnementen. Wellicht een andere keer weer een actie voor bestaande klanten.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 21:54
jhoebergen Gebruiker
2 januari 2019 om 21:24
Recoy Gebruiker

In de algemene voorwaarden van deze staat specifiel dat je geen sim only abonnement kunt verlengen, mijn Tele2 abonnement is geen sim only abonnement dus ik ga er vanuit dat ik met mijn gekochte voucher mijn abonnement gewoon kan verlengen. Anders zijn de algemene voorwaarden misleidend, en aangezien ibood/tele2 dan leveringsplicht heeft wanneer de voorwaarden aannemelijk zijn

Beantwoorden

2 januari 2019 om 22:43
Mar2B Gebruiker

Kun je je belminuten tijdens de looptijd van je abonnement aanpassen?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 10:12
mmidas Gebruiker

Als er iemand is die toch niet zijn voucher gaat gebruiken dan wil ik hem wel overnemen…. Ik heb deze ibood gemist helaas

Beantwoorden

3 januari 2019 om 11:45
Martijndel Gebruiker

Goedemorgen, ik zie nergens een KOOP button, kijk ik verkeerd?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 11:53
Martijndel Gebruiker

Ah gemist zie ik, excuses

Beantwoorden

3 januari 2019 om 20:22
swyl Gebruiker

Ik heb voucher besteld en aparte email met een link gekregen, vanmiddag even op werk bekeken, maar dacht het nu thuis te bestellen.

De link geeft de korting nu niet aan. Kan de URL maar 1x bekeken worden?

Beantwoorden

4 januari 2019 om 10:55
swyl Gebruiker

Nvm, hij doet het weer.

Beantwoorden

4 januari 2019 om 14:41
Leizhen Gebruiker

Heb vandaag de codes ontvangen en probeer de voucher te gebruiken in combinatie met een buitenlandse legitimatie wordt ik dan doorverwezen om langs een tele2 winkel tegaan. Wordt daar dan abrupt eruit gestuurd en niet geholpen omdat ze zogenaamd niet op de hoogte hiervan zijn en niet willen meewerken. Bel ik de klantenservice kunnen ze me ook niet helpen. Help wat moet ik nu doen?

Beantwoorden

4 januari 2019 om 16:13
Leizhen Gebruiker

Zojuist ook klantenservice van tele2 gesproken. Indien je niet over de Nederlandse legitimatie beschikt of te wel een buitenlandse legitimatie kan je niet gebruik maken van deze actie. = ( @tele2 zet dan ook duidelijk op je website dat je dan niet gebruik kan maken van deze actie ipv ze op pad te laten gaan naar de “dichtsbijzijnde” winkel. Jammer wat ook wel handig was om het in de actievoorwaarden te zetten dan had ik gelijk rekening mee gehouden.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 19:53
Moderator Paul Moderator

Deze aanbieding werd alleen op de Nederlandse iBOOD site aangeboden en bij de actievoorwaarden staat aangegeven:

“Deelnemers hebben een aantoonbare woon- of verblijfplaats in Nederland.”

Jammer dat dit desondanks niet bij jou bekend was. Als je contact opneemt met iBOOD kun je de aankoop waarschijnlijk alsnog annuleren.

T 020 – 6811388
E customerservice@ibood.nl

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:11
mmidas Gebruiker

Ik wil hem wel overnemen van je, of is de datum voor aanmelden al verlopen?

Beantwoorden

4 januari 2019 om 14:45
fevziyildiz68 Gebruiker

hallo tot heden nog geen link mogen ontvangen, bij wie kan ik zijn om dit na te lopen?

Beantwoorden

6 januari 2019 om 18:51
fevziyildiz68 Gebruiker

en nog steeds niet :(

Beantwoorden

6 januari 2019 om 19:55
Moderator Paul Moderator

Heb je al gecontroleerd of er geen email met link in het spamfilter van jouw mailbox terecht is gekomen? Zoniet dan ontvang ik graag je bestelnummer, zodat ik de klantenservice kan vragen om het voor je na te kijken.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:33
fevziyildiz68 Gebruiker

Hallo Paul,

nee alles gecontroleerd, niet in in de spam folder :(

Mijn bestel nummer is SO2777430 , alvast bedankt voor je hulp.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 18:40
Vahid Gebruiker

Hier nog een. ook al een vraag gesteld aan de klantenservice en ook daar geen antwoord op gehad.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 18:45
Vahid Gebruiker

oh en bestelnummer: SO2778146

Beantwoorden

8 januari 2019 om 00:05
Moderator Paul Moderator

Ik heb jullie beide meldingen doorgegeven aan de klantenservice.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 10:27
fevziyildiz68 Gebruiker

Mooi opgelost Ibood, bellen na dat de actie verlopen is…. ja ik kan hem nogmaals sturen, maar daar heb je niks aan word er gemeld toen de klantenservice mij zojuist had gebeld. Ik heb exact na 1 dag van mijn bestelling, omdat het pas na 1 dag word geleverd een service verzoek ingediend dat ik niets hebt ontvangen en tevens hier in het forum vermeld. Voorlopig ben ik klaar met Ibood :(

Beantwoorden

9 januari 2019 om 19:10
Vahid Gebruiker

Lekker begin van het nieuwe jaar iBood. Wordt de vraag wel gelezen voor ze te antwoorden?

Kreeg het volgende van de klantenservice:

We hebben je bestelling opgezocht en kunnen zien dat deze inmiddels verzonden is en wellicht al geleverd. Door een achterstand bij ons distributiecentrum heeft het iets langer geduurd dan normaal om bestelling te versturen. Onze excuses daarvoor. Mocht het zo zijn dat je het nog niet hebt ontvangen, dan willen we je vragen om nog eventjes geduld te hebben. In het geval dat je begin volgende week nog niks hebt ontvangen, dan horen we het graag zodat wij een onderzoek kunnen opstarten bij de vervoerder.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.