9 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Grohe Vitalio Start Douchesysteem

Product expert aanwezig

Grohe Vitalio Start Douchesysteem

Met deze alles-in-één Grohe Vitalio Start regendouche tover je je badkamer in één keer om tot de bestemming voor ultiem ontspannen.

Specificaties

Merk: Grohe
Type: 27960000 | Vitalio Startsysteem 160
Garantie: 2 jaar

• Regen- en handdouche
  • Luxe thermostaatkraan
  • SpeedClean anti-kalksysteem

Technische informatie

Grohe functies:

• Grohe EcoJoy technologie voor minder water en een perfecte straal
  • Grohe DreamSpray voor een optimaal straalbeeld
  • Grohe TurboStat thermostaat cartouche
  • Grohe SafeStop bij 38°C
  • Grohe SafeStop Plus optionele temperatuurbegrenzer bij 43°C inbegrepen
  • Grohe SpeedClean anti-kalk systeem
  • Grohe Inner WaterGuide voor een langere levensduur geschikt voor warmwatertoestellen met minimale capaciteit (18kW/h)

Algemene kenmerken:

• Horizontaal draaibare 390 mm douchearm
  • Thermostaatkraan met Aquadimmerfunctie
  • Functie voor wisseling tussen hoofd- en handdouche
  • Hoofddouche 160 mm Ø, 9,5 l/min
  • Straalsoort: Rain
  • Met kogelgewricht
  • Draaihoek: ± 15°
  • Handdouche Vitalio Start 100 2 stralen, 5.7 l/min
  • Glij-element van handdouche is verstelbaar
  • Doucheslang Vitalioflex Trend 1750 mm (28 742)
  • Totale lengte set: 1132 mm
  • Min. benodigde hoogte vanaf hart: 1180 mm

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Grohe Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

9 januari 2019 om 07:30
mauriceot Gebruiker

Is deze set ook te krijgen bij jullie met de Grohe Thermostaat Cartouche tbv omgekeerde werking. Met deze cartouche in plaats van de gewone kan de kraan ook gebruikt worden wanneer warm en koud water leidingen net andersom zitten namelijk (wat bij mij helaas het geval is). Ik hoor dit graag van iBood!

Beantwoorden

9 januari 2019 om 08:26
Official Product Expert Grohe Expert Official Product Expert

Deze doucheset wordt niet standaard geleverd met een thermostaatelement met omgekeerde werking. Deze is wel los te verkrijgen bij een GROHE verkooppunt. Het artikelnummer waarmee je het thermostaatelement met omgekeerde werking kan bestellen is 47175000.

Beantwoorden

9 januari 2019 om 09:39
mauriceot Gebruiker

Bedankt voor het antwoord, maar dan wordt de set helaas wat duur. Het losse element kost rond de de 150,-

Beantwoorden

9 januari 2019 om 07:47
zarra Gebruiker

Wat is de EAN-code van dit product?

Beantwoorden

9 januari 2019 om 08:27

De EAN-code van deze doucheset is 4005176927690.

Beantwoorden

9 januari 2019 om 08:10
voodoo_007 Gebruiker

Draaihoek van 15graden dat slaat toch op de Hoofddouchekop?

Zelfde vraag als hierboven mbt ean.

Ik wou de euphoria 260 kopen eigenlijk. Deze die jullie aanbieden is een 20pct goedkoper. Twijfel nu en hoop dat goedkoop geen dure koop gaat worden…

Beantwoorden

9 januari 2019 om 08:31

Dat klopt inderdaad! Dat is de draaihoek van de hoofddouche.

Uiteraard mag u van deze doucheset de kwaliteit verwachten die u van GROHE gewend bent.

Beantwoorden

9 januari 2019 om 08:42
RobbieKonijn Gebruiker

Bij deze versie lijkt de regendouche een vaste hoogte te hebben. Zijn er ook GROHE sets met regendouche en een instelbare hoogte?

Beantwoorden

9 januari 2019 om 09:07

Deze regendouche heeft inderdaad een vaste hoogte. Grohe produceert geen douchesets met een instelbare hoogte. Bij onder andere de Euphoria douchesets is het wel mogelijk een verlengde (15 CM langer) of verkorte (15 CM korter) douchepijp toe te passen. Een voorbeeld van deze set vindt u via onderstaande link:
https://pro.grohe.com/nl/3684/douche/douchesystemen/euphoria/product-details/?product=27615-G236&color=001&material=27615001

Beantwoorden

9 januari 2019 om 09:19
RobbieKonijn Gebruiker

Dat is interessant. Is daarvan de pijp ook draaibaar?

Beantwoorden

9 januari 2019 om 09:46
hijme Gebruiker

Is de kraan geschikt om te koppelen aan 15cm of 12cm

Beantwoorden

9 januari 2019 om 09:50
hijme Gebruiker

Oeps zie dat het 15cm is. Ik zoek een kraan die afstand 12cm heeft

Beantwoorden

9 januari 2019 om 09:54
Toetanchamon Gebruiker

Ik heb een oudere woning, met een aansluiting in de muur tussen de warm- en koud leidingen van 12 cm.

1) Kan deze kraan daarop aangesloten worden? Ik heb gehoord van verlopen van 12 cm naar 15 cm. Passen de rozetten daar dan nog netjes overheen? En zo ja wat is het bestelnummer van deze verloop-rozetten-set ?

2)Moet de waterdruk hoog zijn? Ik woon op drie hoog in Amsterdam

Beantwoorden

9 januari 2019 om 11:21

In dat geval kunnen de S-koppelingen met het artikelnummer 1205000M toegepast worden. De rozetten passen hier helaas niet overheen. De minimale doorstroming die benodigd is voor het functioneren van de doucheset is 5.7 l/min.

Beantwoorden

9 januari 2019 om 09:56
decki Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product. Bij ons ontvang je ook een thermostaatkraan.

Beantwoorden

9 januari 2019 om 10:35
Nieuwsbriefje Gebruiker

Ik wil onze huidige Grohe douchestang vervangen voor deze. Heeft de bovenste muurbevestiging een variabele hoogte verstelling zodat ik deze kan vastmaken waar de huidige douchestang bevestigd is? Dit omdat ik anders de gaten van de oude stang in het zicht heb.

Beantwoorden

9 januari 2019 om 11:22

De muurbevestiging van deze doucheset is helaas niet hoogte te verstellen.

Beantwoorden

9 januari 2019 om 11:19
Alienspace Gebruiker

Elders in verhouding stukken goedkoper gezien de eerste resultaten bij Google. Slechte deal in mijn optiek.

Beantwoorden

9 januari 2019 om 13:21
voodoo_007 Gebruiker

Deze is met thermostatische kraan.

Die anderen ook?

Beantwoorden

9 januari 2019 om 13:21
voodoo_007 Gebruiker

Besteld. Zal wel goed genoeg zijn voor wat het moet dienen :-)

Beantwoorden

9 januari 2019 om 15:56
gatewatcher Gebruiker

Heeft deze ook Grohe Cooltouch?

Beantwoorden

9 januari 2019 om 16:30
lottoaction Gebruiker

Aanbieding komt precies op het juiste moment. Elders kost deze zo rond de 300 dus mooie aanbieding. Vraagje aan de @Groge Expert

Elders op internet wordt deze met een geribbelde slang afgebeeld. Op de foto’s hier bij iBood met een gladde slang. Welke slang wordt nu meegeleverd?

Beantwoorden

9 januari 2019 om 16:30
rensramakers Gebruiker

Onze waterdruk (Amsterdam) is relatief laag met 1,75 bar en 8-9 liter per minuut gemengd warm water (douche temperatuur). Hoe zou deze douche presteren in onze badkamer?

Is dit product aan te raden met deze relatief lage waterdruk?

Beantwoorden

9 januari 2019 om 21:31
AmarS0 Gebruiker

*snap*

Hier nog goedkoper.

Edited by: Paul
dit is niet dezelfde set; ander productnummer en andere EAN dan de Product Expert heeft genoemd

Beantwoorden

9 januari 2019 om 23:14
voodoo_007 Gebruiker

Is zonder de kraan…

Hetzelfde type is daar 100 euro duurder.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.