19 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Sharp 50" 4K Ultra HD Smart TV | LC-50UI7422E

Sharp 50" 4K Ultra HD Smart TV

Daar is hij dan hoor: de perfecte televisiedeal. Prachtig beeld, geluid én functionaliteit voor een prijs waar je simpelweg geen nee tegen kan zeggen.

Specificaties

Merk: Sharp
Type: 50" 4K Smart TV (9LC-50UI7422E)
Garantie: 2 jaar

• 4K-beeld met HDR support
  • Geluid van Harman-Kardon
  • Met Netflix, YouTube, Deezer & meer

Display

• Grootte: 50" (127 cm)
  • Resolutie: 4K (3840 x 2160)
  • HDR ondersteund
  • Beeldverversing: 60 Hz
  • Active Motion: 400
  • Backlight: LED
  • Dynamic contrast: 1.000.000:1

Audio

• Speaker: Full range + silk tweeter
  • Vermogen: 2x 10 W (8 Ohm)
  • Technologie: Harman-Kardon
  • Systeem: B/G, D/K, I, L, NICAM/A2
  • Instellingen: Equalizer
  • Decoder: Dolby Digital/Digital+
  • Audioverbetering: DTS Studio Sound

Tuner

• Ziggo Certified: Nee
  • ATV: PAL, SECAM
  • DTV: DVB-T/T2/C/S/S2 (MPEG4 + H.265/HEVC)

Functionaliteit

• Sharp Aquos Net+ App Store
  • Voorgeïnstalleerd: YouTube, Deezer, Netflix, browser & meer
  • Hbb TV
  • DLNA Media Player
  • Miracast
  • Wifi
  • Video: HEVC/H.265, MPEG4/H.264, VP9
  • USB video: AVI/MKV/WMV/ASF/MP4/M4v/RM/RMVB/VOB/TS/M2TS/MPG/FLV/SWF
  • USB audio: MP3/M4a/WMA/AAC/AC3/EAC3/LPCM/OGG
  • USB beeld: JPG/JPEG/BMP/PNG
  • PVR Ready met timeshift (FAT32)
  • Updates via USB
  • USB-bestandsindeling: FAT16/FAT32/NTFS
  • HDMI-CEC
  • HDMI-ARC (HDMI 2)
  • OAD
  • Digitale programmalijst
  • Hotelmodus

Verbindingen & aansluitingen

• 3x HDMI IN (2.0)
  • 1x USB 3.0
  • 2x USB 2.0
  • 1x SCART
  • 1x SD-kaartingang
  • 1x CI+ (Common interface)
  • 1x Antenne IN (RF)
  • 1x Satelliet IN
  • 1x Mini-component/YPbPr
  • 1x Mini AV Composite IN + Audio IN
  • 1x Audio OUT (koptelefooningang)
  • 1x Digitale Optische Audio OUT
  • 1x RJ45 (LAN)

Hotelmodus

• Source lock
  • Default source
  • Default program
  • Default volume
  • Max volume
  • Import USB
  • Export USB

Voeding

• Vereisten: AC 220-240 V, 50/60 Hz
  • Certificaten: CE(EMC), CB, ErP
  • ErP compliant: A+ Class
  • Verbruik: <0,5 W (standby), 80 W (ecomode), 105 W (standard), 120 W (max)

Fysieke eigenschappen

• VESA-ondersteuning: Ja, 200x200
  • Afmetingen (excl. voet): 1124 x 651.3 x 85.7 mm
  • Gewicht: 12.2 kg
6 februari 2019 om 11:54
Gronckel Gebruiker

Reactie van iBood:

—————–

Beste,

Onlangs heb je bij iBOOD een Sharp 50″ 4K Ultra HD Smart TV besteld. Bedankt hiervoor!

Je hebt ontdekt of gaat nog ontdekken dat je de LC-50UI7222I hebt ontvangen in plaats van de LC-50UI7422E zoals aangegeven in de aanbieding. Onze excuses voor dit ongemak.

We hebben navraag gedaan bij de externe leverancier en goed nieuws! Deze modellen zijn identiek, alleen het typenummer is anders. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je een hele andere televisie hebt ontvangen, het model in de doos in hetzelfde als de LC-50UI7422E.

We hopen de verwarring wat weg te hebben genomen en wensen je veel kijkplezier op je nieuwe televisie!

Vriendelijke groeten,
iBOOD Customer Service
Het is helaas niet mogelijk op deze e-mail te antwoorden. Indien je contact op wilt nemen met iBOOD, kun je dit doen via het contactformulier.

——-

Toch voel ik me enigszins besodemieterd. Punt is natuurlijk dat je nooit geen goed vergelijkend warenonderzoek of prijzen hebt kunnen vergelijken. Ik had de tv nl. ook kunnen kopen voor 399 bij een andere webwinkel (correct of eptummers) en dan had ik deze hoogstwaarschijnlijk niet bij iBood gekocht.

Beantwoorden

6 februari 2019 om 12:48
stoffel.s Gebruiker

Dit gaan we toch zelf eens checken met de fabrikant…een ander modelnummer die hetzelfde is als een bepaald nummer…waarom dan een ander modelnummer maken…?

Ik wacht nog op het antwoord van de fabrikant.

Beantwoorden

6 februari 2019 om 12:54
Gronckel Gebruiker

Top, ben benieuwd naar de reactie…

Beantwoorden

6 februari 2019 om 22:35
Moderator Paul Moderator

Fabrikanten gebruiken soms verschillende typenummers voor verschillende verkoopkanalen. Daardoor zijn er 2 verschillende typenummers voor dezelfde Sharp televisie.

Beantwoorden

6 februari 2019 om 23:18
stoffel.s Gebruiker

Hm ja Paul, vooral in de laatste cijfers van de modellen is dit soms het geval maar volgens mij minder waarschijnlijk als er op de doos staat ‘i7720 series’ en op de andere doos ‘I7420 series’, je snapt wel wat ik bedoel…

We zullen het hopelijk met de info van fabrikant kunnen uitsluiten en ik hoop echt dat ze beiden evenwaardig zijn, dan is er niet echt een probleem.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 00:07
Moderator Paul Moderator

Ik begrijp jouw terughoudendheid, maar de kwaliteitsafdeling van iBOOD heeft dit uitgezocht en daarna de klanten daarover geïnformeerd. Er is geen reden om daar aan te twijfelen. iBOOD is er immers niet bij gebaat om onjuiste informatie te verstrekken.

Laat maar weten welke reactie jij van Sharp ontvangt.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 09:13
Gronckel Gebruiker

Ik heb even wat nagezocht over de opbouw van de typenummers bij Sharp Tv’s.

Op onderstaande pagina staat hoe deze opgebouwd worden. Hieruit kan ik concluderen dat de tv’s inderdaad hetzelfde zijn, afgezien van het design..

http://en.tab-tv.com/?p=14187

Beantwoorden

6 februari 2019 om 14:22
Demaas Gebruiker

Volgens jullie is de model precies hetzelfde. Volgens mij niet. Bij de sharp tv lc-50ui72422 die ik meen ik gezien had kon je aan achterkant de tv bedienen, bij deze niet. Als de afstandbedienin stuk of leeg is kun je met de tv niks meer doen. Verder heb ik op internet na een afstandbediening gekeken voor deze sharp tv maar geen konden vinden met een netflix knop.

Beantwoorden

6 februari 2019 om 22:37
Moderator Paul Moderator

Je hebt het over vermoedens. Dat maakt je bewering niet zo sterk. Kun je het onderbouwen met een plaatje of een link?

Beantwoorden

8 februari 2019 om 10:03
Dolores4r Gebruiker

Als je de achterkant van de televisie bekijkt tref je linksonder een heel kleine joystick aan waarmee je de televisie kunt bedienen.

Beantwoorden

6 februari 2019 om 14:23
Demaas Gebruiker

Sorry niet vergeten bij de verglijking met de tvs

Beantwoorden

7 februari 2019 om 22:33
stoffel.s Gebruiker

Hallo iedereen,

Het antwoord van Gronckel op 07/002/2019 om 09:13 houdt wel steek en als dit klopt dan is er inderdaad technisch geen verschil en maakt het mij niet uit of het nu een 72 of een 74 is.

In elk geval bedankt om er correct op te reageren IBOOD, maar jullie hadden ook de link http://en.tab-tv.com/?p=14187 er meteen kunnen bijplaatsen om de verwarring uit de wereld te helpen, dus ook bedankt Gronckel.

Het scherm doet wat ervan verwacht wordt voor een scherm van deze prijsklasse, je mag het natuurlijk niet gaan vergelijken met een toestel van 1500€ of meer.

Veel plezier ermee iedereen !

Stoffel

Beantwoorden

8 februari 2019 om 09:02
Gronckel Gebruiker

Jij ook bedankt voor de bijdrage. Ik heb ook besloten de tv te houden. Ik was wat sceptisch over de beeldinstellingen, maar uiteindelijk lag het gewoon aan het feit dat ik alleen in de aanwezige apps youtube en netflix aan het testen was en laten de instellingen daar nou net niet van toepassing zijn.. Ik begrijp overigens niet dat een merk als Harman Kardon zich leent voor dergelijk slechte kwaliteit geluid.

Desondanks kunnen de verwachting voor een tv van die prijsklasse natuurlijk niet heel hoog zijn en ik moet zeggen dat het voor het geld een prima tv is!

Neemt overigens niet weg dat ik door het leveren van een ander typenummer geen goed vergelijkend onderzoek heb kunnen doen en dat had beter gekund door iBood. In ieder geval door voor levering te stellen dat het om een ander typenummer ging en te vragen of ik de TV nog wel wenste te ontvangen.

Beantwoorden

8 februari 2019 om 22:34
stoffel.s Gebruiker

Ik heb de TV vandaag aangesloten op mijn MAC pro in 4K resolutie, trouwens de reden waarvoor ik deze heb gekocht en ik kan jullie vertellen dat dit meer dan behoorlijk beeld geeft. Eerlijk gezegd had ik niet zo’n mooi beeld verwacht voor zo’n prijs dus ik ben reuze tevreden.

Ik kan wel begrijpen dat hij als TV misschien niet de topper is in de huidige markt maar komaan je mag echt geen mirakels verwachten voor nog geen 400€ mensen.

Waar ik wel ook ben van geschrokken is het Harman Kardon verhaal. Ik begrijp ook niet dat zij hun naam koppelen aan dergelijk slecht geluid. Maar ik moet zeggen dat de Harman Kardon van de laatse jaren niet meer dezelfde is van vroeger. Een beetje zoals Jaguar, dat is ook niet meer wat het geweest is…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.