18 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Dyson V7 Fluffy Snoerloze Steelstofzuiger

Product expert aanwezig

Dyson Snoerloze Stofzuiger

Direct en gemakkelijk aan de slag: met deze snoerloze stofzuiger beweeg je moeiteloos van de ene naar de andere verdieping.

Specificaties

Merk: Dyson
Type: V7 Fluffy Snoerloze Steelstofzuiger
Garantie: 2 jaar

• Krachtige V7 motor
  • Werkt ook als kruimeldief
  • Ideaal voor mensen met allergieën

Algemeen

• Accuspanning: 22,5 Volt
  • Geluidsniveau: 85 dB
  • Regelbare zuigkracht: Nee
  • Geschikt voor: Mensen met allergieën

Gebruiksgemak

• Stroomvoorziening: Accu
  • Bediening op handgreep: Ja
  • Geïntegreerde kruimeldief: Ja
  • Weergave batterijstatus: Ja
  • Turbofunctie: Ja

Opslag & Filtering

• Stofopvang: Reservoir zonder zak
  • Motorfilter: Ja
  • Opvang: 0, 3- tot 0, 6 liter
  • Filter: HEPA

Stroomvoorziening

• Batterij technologie: Lithium-ion
  • Accuduur: 30 minuten
  • Oplaadtijd: 3,5 uur

Meegeleverd

• V7 Fluffy snoerloze steelstofzuiger
  • Parketborstel
  • Gemotoriseerde miniborstel
  • Laadstation
  • Handleiding

Afmetingen en gewicht

• Breedte: 25 cm
  • Diepte: 21 cm
  • Hoogte: 124,3 cm
  • Gewicht: 2,4 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Dyson Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

18 januari 2019 om 00:28
BartjeAppelmoes Gebruiker

Beste,

Is de kleur degene van de afbeelding?

En kan ik het laadstation aan de muur bevestigen?

Mvg,

Bart

Beantwoorden

18 januari 2019 om 00:40
Moderator Paul Moderator

De kleur komt overeen met de afbeelding. 
Het antwoord op de vraag over het laadstation moet ik je schuldig blijven. Is er een medeforummer die dit weet?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 00:57
thespikie Gebruiker

Laadstation kan aan de muur bevestiging worden. Heb dezelfde al vanaf het begin dat hij uitkwam. Super tevreden over.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 01:02
BartjeAppelmoes Gebruiker

Allebei bedankt voor jullie reactie. Nog een goede avond.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 00:35
AntGhui Gebruiker

No accessories available with this one?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 00:39
Moderator Paul Moderator

There’s no extra toolkit with this offer.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 01:22
AntGhui Gebruiker

Thank you Paul!

Then I find this offer less interesting, having to add a 90-100€ tool kit on the side makes the total price almost higher than what you can find at others shops (with all accessories included).

Beantwoorden

18 januari 2019 om 06:58
Moderator Jim Moderator

Hi AntGhui!

Do you have a link to a competitor to back your claim up? iBOOD always aims to be the cheapest, so if you find a better deal, we’d love to hear it.

Kind regards,

Jim

Beantwoorden

18 januari 2019 om 09:37
AntGhui Gebruiker
18 januari 2019 om 09:58
Moderator Sietse Moderator

The default tools like in the deal you mentioned are also included in this deal, just not the extra tools that could be purchased on the side like the last time (for example a soft tube). iBOOD is checking which tools are in the box.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 11:42
AntGhui Gebruiker

Thank you!

If you look at the French link (same price) you can see there is 3 brushes and 2 extra tubes. Most of the customers review mention all the convenient accessories. (Also in French sorry)

https://www.fr.fnac.be/Aspirateur-balai-sans-fil-Dyson-V7-Fluffy-Pour-sols-durs/a10916228

Beantwoorden

18 januari 2019 om 04:54
Wizzu Gebruiker

Is deze ook geschikt voor andere vloeren zoals plavuizen? En welke hepa filter zit er in?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 07:26
Shog Gebruiker

Fluffy is Juist voor harde vloeren.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 12:08
Official Product Expert Dyson Expert Official Product Expert

Goedemorgen Wizzu,

Deze is inderdaad geschikt voor plavuizen. Er zitten 2 filters in de machine. 1 pre-filter en 1 hepa-filter. Deze zorgen ervoor dat de lucht extra goed wordt gefilterd, waardoor er frisse lucht uit de machine komt.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 07:11
dr.koen Gebruiker

Wat is er speciaal aan deze versie? De v7 motorhead zie ik nu voor 249,- op de dysonsite staan

Beantwoorden

18 januari 2019 om 07:26
Shog Gebruiker

De Fluffyhead is voor harde vloeren zoals parket, PVC en plavuizen. Motorhead kan daar wel op, maar is ontworpen voor vloerbedekking.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 12:04

Goedemorgen Koen,

Wat Shog zegt klopt. Deze is gemaakt voor harde vloeren en wordt geleverd met een gemotoriseerde miniborstel wat ideaal is voor meubels, beklede trappen en natuurlijk voor in de auto.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 07:20
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen all!

Vandaag is de Dyson-Expert aanwezig! Mocht je dus vragen hebben over dit product, stel ze! Dan worden die in de loop van de dag beantwoord door onze wel-gewaardeerde Dyson-Expert! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

18 januari 2019 om 07:29
Positif Gebruiker

@Shog

van de Dyson website ivm Motorhead

Geschikt voor:
Harde vloeren
Tapijt en vloerkleden
Dierenharen

Dus Dysondeal op Dysonwebsite is beter dan hier op Ibood …

Beantwoorden

18 januari 2019 om 08:03
Shog Gebruiker

Kan wel. Maar ik zou toch voor de fluffy gaan als je alleen maar harde vloeren hebt! Dit filmpje laat dat duidelijk zien. Is wel van de V8 maar zal niet veel moeten verschillen met de V7. https://youtu.be/8TzXfzHaYHY

Beantwoorden

18 januari 2019 om 12:02

Goedemiddag,

Ik ga zeker mee in wat Shog zegt. De Fluffy uitvoering is beter geschikt voor harde vloeren dan de Motorhead uitvoering. Ook beschikt een Fluffy uitvoering over een gemotoriseerde miniborstel, wat ideaal is voor meubilair en voor in de auto.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 07:33
matrox1 Gebruiker

Ik heb hem vorige keer besteld maar is Nooit aangekomen, uiteindelijk geld terug gekregen maar erg vervelend omdat het een kerstkado was… Kunnen jullie mij garanderen dat het nu anders zal zijn??? Vertrouwen is weg.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 07:37
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Matrox!

Jammer om te horen, zeker niet leuk als je hem als Kerstcadeau wilde geven :-(. Ik heb het tot nu toe één keer meegemaakt dat iBOOD een pakketje niet kon leveren en ik heb er tot nu toe veel te veel geld uitgegeven ;-). Dus ik ga er gewoon vanuit dat het goed gaat komen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

18 januari 2019 om 09:13
Schredder Gebruiker

2x al in de laatste 6 weken. Met de wintersale (de mutsen) en met de mcGregor schoenen. Zekerheid heb je niet zou ik zeggen.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 14:53
ronanpoppe Gebruiker

Heb deze stofzuiger in december besteld. De blauwe ibood-doos had een klap gekregen bij het transport, waardoor de binnendoos van Dyson ook beschadigd werd. De lange stofzuigerbuis was door de klap half door beide dozen gevlogen en beschadigd. Werdt aan de voordeur netjes geleverd met de kapotte kant uit het zicht. Daarna gemeld en foto’s gestuurd naar ibood (alle stappen doorlopen) Resultaat : ZERRO. Heb dus nu een kort handstofzuigertje. Bedankt iBOOD.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 14:58
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag ronanpoppe,

Dat lijkt me niet de bedoeling. Je kan via mijn ibood een defect product melden en dan neemt het klantenservice team contact met je op.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 januari 2019 om 07:38
MBallo Gebruiker

Ik heb deze een tijdje geleden ook gekocht. Erg tevreden over! Ik kan met gemak het hele huis stofzuigen (zolder, slaapkamers, badkamer en benedenverdieping). Als je harde vloeren hebt (tegels, parket, laminaat, etc) dan moet je gewoon de fluffy head hebben! Deze pakt alles, in tegenstelling tot de motorhead. Ga maar eens zoeken op YouTube naar de verschillen. Ik heb er nog wel zo’n kleine motorborstelbij. Die is echt perfect voor bv vloer- en automatten. De haren van onze hond vliegen er af!

Na gebruik gewoon het reservoir legen boven de prullenbak en de stofzuiger weer ophangen aan de lader.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 15:38

Beste MBallo,

Goed om te horen dat u tevreden bent!

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 07:52
brant Gebruiker

Hij is in de Dyson shop 249. Bij Google staat 299 maar als je klikt op de link zie je dag hij -/- 50 euro is

*snap*

Edited by: Sietse

Zoals anderen al hebben gezien, gaat het hier om een ander, goedkoper model.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 08:05
Shog Gebruiker

Alleen geen Fluffyhead voor harde vloeren. Motorhead is ontworpen voor vloerbedekking en tapijten.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 07:57
dennisvw Gebruiker

bij de motorhead zit alleen geen Gemotoriseerde miniborstel… welke los 7 tientjes kost

Beantwoorden

18 januari 2019 om 08:18
geert-leen Gebruiker

hallo,

kan ik deze stofzuiger betalen met electronische ecocheques ?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 08:24
Moderator Jim Moderator

Hi Geert!

Helaas kan je via iBOOD (nog) niet met Ecocheques betalen.

Groet!

Jim

Beantwoorden

18 januari 2019 om 08:51
Labradormax Gebruiker

Hoe zit dat nu met hondenharen en de fluffy? Ik las ergens dat de haren vast komen te zitten.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 11:28

Hi Max,

Een Dyson is herkenbaar aan de grote dikke rond draaiende voet. Hierdoor zullen er haren minder snel om de voet heen komen.

Om de haren te verwijderen is er een eenvoudig systeem bedacht. Met een muntje draai je in 1 draai de voet eenvoudig uit elkaar, en zijn de haren super eenvoudig te verwijderen.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 08:57
Labradormax Gebruiker

Oja, op de V7 op Duson site zit Max modus knop. Het deze dat ook?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 09:04
thespikie Gebruiker

Deze knop is ook aanwezig op de V7 Fluffy

Beantwoorden

18 januari 2019 om 11:30

Hi Max,

Inderdaad, er zit een schuifknop boven op de machine waardoor deze in max modus wordt gezet.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 09:02
dottore Gebruiker

In de consumentengids staat dat ie, in de hoogste stand (turbo), 7 minuten zuigt en in de laagste stand 20 minuten.

is de laagste stand krachtig genoeg om oa hondenharen te zuigen ? is 20 minuten niet te kort om het huis te zuigen ? (iedere dag een kamer zuigen?)

Beantwoorden

18 januari 2019 om 09:34
stinoo Gebruiker

Ik heb de V8 en gebruik bijna altijd de laagste stand, die zuigt makkelijk al het stof en kattenharen op. Dit komt doordat de roterende borstel erg goed z’n werk doet. De maximale stand gebruik ik met de tapijtborstel om de trap en vloerkleden van katenharen te ontdoen, of om de auto mee schoon te zuigen. Als ik het hele huis stofzuig (90m2) dan heb ik altijd nog genoeg batterij over. Moet wel zeggen dat ik alleen woon en niet veel troep maak, dus zal per huishouden verschillen :) Persoonlijk zou ik wel de V8 Absolute kopen vanwege de betere accu en veel extra accessoires!

Beantwoorden

18 januari 2019 om 09:39
dottore Gebruiker

bedankt voor jouw antwoord, hier heb ik wat aan !

Beantwoorden

18 januari 2019 om 10:57
jbverschoor Gebruiker

Ik heb mijne teruggestuurd, omdat ik niet mn huis 67m2 kon zuigen met 1 charge. Dat is met een nieuwe accu, dus na een jaar zal het misschien de helft zijn.  Wel hoge stand, anders pikte hij niet alles op.

De paar minuutjes zi je hem kan gebruiken zijn wel erg goed, en het is ook super makkelijk dat je hem gewoon kan pakken als een soort kruimeldief.  Ik ben iig terug bij mn illegale Miele 2200watt.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 11:44

Beste meneer/mevrouw Verschoor,

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden was over de machine. Vreemd dat de machine niet goed genoeg ze werk deed op de laagste stand in uw huis. De machine zou in principe in de laagste stand grotendeels van alle materialen moeten oppakken. Ik durf niet te zeggen waar het aan ligt dat uw machine het niet goed deed, dus dan zou ik u graag willen doorverwijzen naar een Dyson shop bij u in de buurt. Daar staat een expert en die zou graag met u naar het probleem willen kijken.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 14:00
Vincent.vanneer Gebruiker

Wa is er “illegaal” aan uwe Miele toch?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 14:31
stinoo Gebruiker

2200 watt is een idioot vermogen, nergens voor nodig in een gezinswoning. Sinds ik meen 2017 mogen stofzuigers maar maximaal 900 watt verstoken en 80 dB(a) geluid produceren, dus dat maakt de zijne ‘illegaal’.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 15:31

Wat Stinoo zegt is inderdaad waar. Nieuwe stofzuigers mogen inderdaad niet meer dan 900 watt hebben om energie te besparen. Hierdoor proberen fabrikanten op andere manieren hun zuigkracht te fabriceren. Dyson heeft dus de kracht gehaald uit de rond draaiende voet, wat voor meer pick-up zorgt met minder wattage.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 09:06
BartBever Gebruiker

Leg enkele euro’s bij en koop de V8 absolute..

Deze is kompleet met alle borstels. Fluffy, motorhead, miniborstel en andere accesoires.

Meer power en vooral betere batterij. Wij hebben deze nu van met kerst en super tevreden van. Ik zou vandaag zelfs nog wat dieper tasten en opleggen voor de V10 welke een bredere borstel heeft, net zoals een gewone stofzuiger.

Groeten!

Beantwoorden

18 januari 2019 om 11:00
tomverbinnen Gebruiker

Half jaar geleden de iets motorhead versie gekocht via ibood. Zeer teleurstellende machine voor die prijs. Alleen op turbo mode werkr het goed genoeg maar dan is de batterij op na 15 minuten. Goed als kruimeldief of voor een heel klein huis. Maar dan toch een erg dure kruimeldief. ..

Beantwoorden

18 januari 2019 om 11:58

Goedemorgen Tom,

Vervelend om te lezen dat u er niet tevreden mee was. De motorhead is een machine die bedoelt is voor tapijten, heeft u de machine ook gebruikt voor alleen tapijten? Met de Fluffy voet (de voet die met de V7 Fluffy wordt geleverd), weet ik zeker dat de machine u dan een stuk meer aanspreekt als de machine voor harde vloeren wordt gebruikt.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 11:37
Thundernimf Gebruiker

@Dyson expert: Hoe doet deze stofzuiger het met fijn grit (kattenbakkorrels)? We hebben al gemerkt dat goedkopere stofzuigers het eerder verspreiden waardoor we de stofzuiger er echt bovenop moet plaatsen om het op te zuigen. Draait de Dyson het naar binnen?

Verder: Deze stofzuiger moet onze huidige vervangen. Als deze aanbieding daar niet echt voor kan dienen, welke zou u dan wel aanraden? Wat is bijvoorbeeld het voordeel van een V10 ten opzichte van een V7?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 11:54

Goedemorgen,

Leuk dat u interesse heeft in een Dyson steelstofzuiger.

Of de V7 de huidige stofzuiger helemaal kan vervangen, hangt af van verschillende factoren. Het ligt aan de vuilgraad, oppervlakte en ondergronden. Wanneer er harde vloeren in uw huis liggen, het oppervlakte dat aangepakt moet worden is rond de 100 vierkante meter, en u redt dat in 20 minuten kan deze zuiger dat prima aan. Wanneer u een groter huis heeft met tapijten in huis en een hogere vuilgraad, dan zou ik een V10 aanraden. Als u een zuiger wilt testen kunt u bij een Dyson shop terecht bij u in de buurt. Daar kunt u de zuigers testen met bijvoorbeeld cornflakes. De Dyson expert die daar staat kan ook alle vragen beantwoorden die u nog heeft.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 12:38
Eduard P Gebruiker

Vandaag in het AD een advertentie dat deze Dyson te koop is voor 249 Euro inclusief 2 accessoires en wel bij Dyson zelf.

Ik heb deze machine ook en hij is uitstekend als kruimelstofzuiger. Je kunt hem niet zien als vervanger voor een gewone stofzuiger, daar is deze

niet krachtig genoeg voor en bovendien is de batterij te snel leeg (na ongeveer 15 minuten)

Zelf gebruik ik altijd de turbo stand (er zijn 2 standen), want de andere stand is niet echt krachtig genoeg. Ik ben tevreden met deze machine en heb geen spijt van de

aankoop.

Overigens kan je de lader prima aan de muur hangen, zorg wel dat het in de buurt van een stopcontact is, want snoer is niet al te lang.

https://www.dyson.nl/

Exact dezelfde machine en de accessoires die er bij zitten zijn voldoende voor alle kruimel karweitjes.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 12:50

Hi Eduard,

Goed om te horen dat u tevreden bent met uw machine. Mooi om te lezen dat u vooral het stukje ‘gemak’ fijn vindt en daar goed over te spreken bent. Inderdaad is het afhankelijk van verschillende factoren of de machine voldoende is voor het totale huishouden.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 12:54
j.janssen Gebruiker

Tip: met ING rentepunten kun je korting krijgen in de webshop van Dyson zelf.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 13:00
csaba Gebruiker

Which accessories do I miss in this setup but they are present on V7 Fluffy sold by MediaMarkt or Bol? … if I miss some can I buy them separately?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 13:03

Hello,

The machines are the same with the same accessories. If you want an extra tool which is not standard delivered with the machine, you can buy them online.

Greets,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 13:15
csaba Gebruiker

Dat betekend dat in de doos standard bestaat ook een zachte afstofborstel, combinatie-accessoire en een kierenzuiger, toch?

(in het specificatie boven zie ik niet)

Beantwoorden

18 januari 2019 om 13:43

Dat klopt! Ook zit er nog een gemotoriseerde miniborstel bij.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 17:54
AntGhui Gebruiker

Hello Dyson expert,

So there is more than the fluffy brush and motorized mini brush?

This is the only accessories mentioned in the specification. Could you send a link where I can understand better which extra tool I’ll get buying this setup?

Thank you

Beantwoorden

18 januari 2019 om 14:17
KVD31 Gebruiker

Volgens mij is de ‘nieuwprijs’ of winkelprijs die gegeven wordt aan de hoge kant niet?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 14:20
Moderator Jim Moderator

Hi KVD,

De advies/nieuwprijs wordt afgegeven door de leverancier. iBOOD is verplicht deze prijs te hanteren. Meer informatie over de advies prijs kan je hier vinden! :-) 
https://blog.ibood.com/2017/06/27/wat-is-de-adviesprijs/

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

18 januari 2019 om 15:47
dennisvw Gebruiker

@ dyson expert,

Is het fluffy model geschikt voor huisdieren, of kan dan beter de pet version gekocht worden?

wat is het verschil tussen de 2 versies?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 15:53

Beste Dennis,

Goede vraag! Het verschil tussen de 2 machines is dat de V7 Fluffy een voet heeft voor harde vloeren, en de V7 Animal heeft een voet voor tapijten. Verder zijn de accessoires het zelfde. Het Fluffy model is dus geschikt voor huisdieren als er harde vloeren in huis liggen.

Groet,

Product Expert Dyson.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 16:04
dennisvw Gebruiker

bedankt!

Beantwoorden

18 januari 2019 om 16:42
erm3 Gebruiker

Eind vorig jaar jaar via ibood gekocht (incl. De tool kit).. Ben er erg blij me. Zoveel mogelijk ‘binnen handbereik’ op hangen. Als er schoonmaak woede heerst wordt het hele huis met een slede stofzuiger gedaan. Verder altijd even de Dyson pakken. Turbo stand (accu snel leeg) is niet echt nodig. Uitschuifbare smalle buis uit toolkit gebruiken we voor plinten, richels, Een andere zuigmondje af en oe om de boekenkast schoon te ‘stoffen’. Eindelijk een kruimeldief die het perfect doet. Even een kamer of rondom de eettafel zuigen is in een mum van tijd geregeld zonder gedoe met snoeren.

Vraag me wel af

A, hoe lang blijft de accu op sterkte of is die over twee jaar al aan vervanging toe?

B. Als je de accu moet vervangen kan daar dan een een in waar je langer mee kan zuigen voordat hij leeg is

C. Wat kost een nieuwe accu? (Ik heb hierbij het schrikbeeld voor ogen van de kosten voor het vernieuwen ve accu ve electrische fiets)

Gr.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 17:16

Beste Erm,

Goed om te lezen dat u tevreden met uw Dyson! Ik zal uw vragen stuk voor stuk beantwoorden:

A. De accu heeft net zoals alle andere accu’s een verlies van capaciteit. Dit is eenmaal zo met elke accu, of het nou een laptop is of een stofzuiger of een fiets. Ik zal adviseren de accu na 5 jaar te vervangen. Het zijn lithium-ion accu’s, dus hij zal niet heel snel achteruit gaan. Ik verwacht dat u over 5 jaar nogsteeds minimaal 10 minuten kunt zuigen, natuurlijk hangt dat ook af van hoe vaak hij wordt gebruikt en hoe intensief.

B. De accu is speciaal gemaakt voor het model, dus je kunt geen andere accu monteren.

C. De accu’s zijn via Dyson te verkrijgen. Precies bedrag durf ik niet te zeggen, maar duurder dan €100 zijn ze niet. Het schrikbeeld van een elektrische fiets is in dit geval niet nodig!

Beantwoorden

19 januari 2019 om 10:42
erm3 Gebruiker

Bedankt voor het heldere antwoord. Maarr.., die bijna €100,— , ca 1/3 vd nieuw prijs is een stevig bedrag!

Beantwoorden

18 januari 2019 om 20:36
jarrom Gebruiker

Waarom reken ik plots 10 EUR extra af!? 285 i.p.v. 275?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 21:50
Moderator Jim Moderator

Hi Jarrom!

Zit er nog iets anders in je winkelmandje? Als ik probeer af te rekenen, krijg ik gewoon 275?

Groet,

Jim

Beantwoorden

19 januari 2019 om 10:39
jarrom Gebruiker

Damn. Je hebt gelijk. Thx

Beantwoorden

18 januari 2019 om 23:10
liennb Gebruiker

Is deze ook geschikt voor hoogpolig tapijt?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.