21 januari 2019 om 00:00
iBOOD

DJI Mavic Pro Drone | Fly More Combo

DJI Mavic Pro Drone (Fly More Combo)

Zoek je de perfecte alles-in-één deal voor een nieuwe drone, dan is deze uitgebreide Fly More Combo je kans!

Specificaties

Merk: DJI
Type: Mavic Pro Fly More Combo (White)
Garantie: 2 jaar (EU-model, EU-garantie)

• Compact en opvouwbaar
  • Met 12 megapixel 4K-camera
  • Inclusief 3 accu's: bijna 1.5 uur vliegen!

SIZE

Opgelet: In Nederland en België bestaat er een wetgeving rond het gebruiken van drones. Check deze alvorens je met de drone aan de slag gaat!

Algemene kenmerken:

• Gimbal met 12 megapixel 4K-camera
  • OcuSync transmissietechnologie
  • Bereik van circa 7 kilometer
  • Tot 27 minuten vliegen op een acculading
  • Topsnelheid van 65 km per uur in sportmodus
  • GPS en Vision Position gebaseerde navigatie
  • Autonoom vliegen met obstakeldetectie
  • Monitoring en bediening via de DJI Go App
  • Besturingsmogelijkheid door middel van een tik of gebaren
  • ActiveTrack trackingmodus

Dit krijg je meegeleverd:

• 1x DJI Mavic Pro Alpine White
  • 3x Intelligent Flight Battery
  • 1x 16 GB microSD-kaart
  • 1x microUSB-kabel
  • 1x Battery Charger
  • 1x Power Cable
  • 1x Gimbal clamp
  • 1x RC Cable Lightning Connector
  • 1x RC Cable Standard Micro USB Connector
  • 1x RC Cable USB Type-C Connector
  • 1x Gimbal Cover
  • 2x RC Cable Slider (Small)
  • 2x RC Cable Slider (Large)
  • 5x Paar propellers

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 83 x 83 x 198 mm (ingeklapt) (HxBxL)
  • Diagonale lengte: 335mm (met propellers ingeklapt)
  • Gewicht: 743 gr
21 januari 2019 om 00:37
berretje Gebruiker

Leuk ding! Maar check zeker de kaart waar je wel en niet mag vliegen: https://kadata.kadaster.nl/dronekaart/

In de grote steden wordt dat vaak lastig.

Beantwoorden

21 januari 2019 om 06:34
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Berretje!

Goede tip! Hij staat ook al in de specificaties, omdat in NL en BE weer verschillende regels gelden :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

21 januari 2019 om 07:30
joep-de-kleijn Gebruiker

Check ook vooral deze site: https://www.dji.com/nl/mobile/flysafe

De DJI geofencing zorgt ervoor dat je op bepaalde gebieden helemaal niet kan vliegen. Met de nieuwe EU regels is het nog niet duidelijk in hoeverre je extra beperkt gaat worden. Zo kun je namelijk maximaal 500m hoog vliegen aangezien dit technisch beperkt wordt. (Wettelijk 120m toegestaan). Toch jammer als je denkt dat je ook 7km hoog kan vliegen haha.

Beantwoorden

21 januari 2019 om 07:54
lang25 Gebruiker

Waarom zou je dat überhaupt willen? ik heb 1x m’n drone op 120m gevlogen, maar de mooiste beelden krijg je toch echt als je wat lager zit

Beantwoorden

21 januari 2019 om 07:55
Ralph84 Gebruiker

Iemand die dat denkt, moet überhaupt van zo’n ding afblijven..

Beantwoorden

21 januari 2019 om 08:23
DKN86 Gebruiker

Er is een app van ASR die heel duidelijk aangeeft waar en hoe je mag vliegen, als je je daar netjes aan houdt, heb je zelfs in de Randstad, waar ik woon, zat plekjes om te vliegen!

Beantwoorden

21 januari 2019 om 08:49
Boomvalk Gebruiker

Goede drone en ook in de mooiste kleur!

Niet meer de nieuwste, maar het werkt allemaal nog prima en de belangrijkste functies zitten erop. Updates worden ook nog steeds gedaan met de nieuwe functies (zolang het alleen softwarematig is).

Beantwoorden

21 januari 2019 om 10:48
vinpierke Gebruiker

Is deze enkel in wit verkrijgbaar? Probleem met een witte drone is dat je die veel moeilijker ziet dan een donkere…

Beantwoorden

21 januari 2019 om 10:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Wij bieden vandaag de DJI Mavic Pro enkel in het wit aan.

Beantwoorden

21 januari 2019 om 10:56
Uitstraling Gebruiker

Och, heeft zo zijn voordelen. Dan ziet je buurvrouw hem niet ;)

Beantwoorden

21 januari 2019 om 12:02
Derek83 Gebruiker

Is dit de oude versie (2016) of de nieuwe (2018)?

Beantwoorden

21 januari 2019 om 12:43

De EAN-code (6958265153426) kun je hierrr op Tweakers terugvinden.

Daar zie ik het volgende staan: “Verkrijgbaar sinds: 5 juni 2018″

Beantwoorden

22 januari 2019 om 11:19
JazzySOB Gebruiker

Ik denk dat Derek83 bedoelt of dit de verbeterde Mavic Pro Platinum is met nieuwe motoren en propellors waardoor deze een stuk stiller is. Al de Platinum hier aangeboden werd voor dit geld had ik hem meteen gekocht.

Beantwoorden

21 januari 2019 om 13:01
IgnaceVDV Gebruiker

Is deze enkel te bedienen met een app. en niet via een hardwarematige remotecontrol? Plooien de rotors op zoals dat bij het speelgoedmodel EA58 (ook een vouwbare drone die prima te vliegen is) ? Sorry, geen grap maar ik ben volledig blind en kan de afbeeldingen niet zien maar vlieg toch met drones, er zit dan wel een extra beeper op om hem terug te vinden in mijn tuin als ik alleen wil vliegen. Ik vlieg op het geluid en dat lukt me zeer aardig, geleerd en geoefend in de modelluchtvaartclub waar ik lid van ben en waar ik met zware drones vlieg ook op het gehoor maar dan steeds met een instructeur die kan bijspringen als het niet goed gaat of het dreigt fout  te lopen. Fantastische uitdaging die me lukt! Dank voor een passend antwoordje Flybliota (flying blind on the air

Beantwoorden

21 januari 2019 om 13:13
Moderator Jim Moderator

Hi Flybliota!

Allereerst, echt heel gaaf dat je dit kan! Ik heb al de grootste moeite om hem de lucht in te houden terwijl ik zie wat er gebeurt! Ik ga je vraag direct even doorzetten en kom bij je terug zodra ik weet of er ook besturing via een hardwarematige remote control bij mogelijk is!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

21 januari 2019 om 13:17
vinpierke Gebruiker

De rotors zijn inklapbaar. Aangezien dit een Mavic Pro is ga ik ervan uit dat deze uiteraard met een remote controller te verbinden is. Vliegen met een smartphone is niet echt doenbaar…

Beantwoorden

21 januari 2019 om 13:47
Moderator Jim Moderator

Hi Flybliota!

Zoals Vinpierke aangeeft zijn de rotoren inklapbaar. Daarnaast wordt inderdaad de remote gewoon meegeleverd! Veel vliegplezier!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

21 januari 2019 om 13:55
IgnaceVDV Gebruiker

Moderator, bedankt dat je het voor mij gaat uitvlooien. De EA58 is de Eachine e58 die ik hier vlieg met de extra zelfaangebrachte lucky findmydrone, deze hier I/h aanbod lijkt dan een sterkere lees robuustere uitvoering hiervan. Uiteraard blijven dit kwetsbare dingen. Zijn er ook zo’n beschermingen die je erop kunt klikken thv de rotoren zoals die bij de Eachine e58 standard meegeleverd worden? Of iets anders dat de rotoren beschermd? Ivm het vliegen via een smartphone klopt dat wel hoewel ik die ook vlieg maar met mindere bestuurbaarheid, dit is mijn ervaring hiermee  o.a. de Parrot rolling spider die via Bluetooth werkt en ook de Eachine e58. ?  maar deze laatste heft een 2,4 GHz netwerkje die het prima doet en iets beter dan via BT maar  nog iets minder vliegbaar dan met de remotecontrol. Heel veel fun hiermee, echt waar …

Beantwoorden

21 januari 2019 om 14:55

Hoi Ignace,

Deze worden bij ons niet standaard meegeleverd. Maar wellicht heb je iets aan deze Propeller Guard die je bij DJI kunt scoren? Klik hier.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.