22 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Profuomo Longsleeve Polo

Product expert aanwezig

Profuomo Longsleeve Polo | Merinowol

Slim fit pasvorm? Check. Hoogwaardige merinowol? Check. Fikse korting? Check.

Meer Profuomo? NL | BE

Specificaties

Merk: Profuomo
Type: Longsleeve Polo

• 100% Merinowol
  • Slim fit pasvorm
  • A-merk voor een B-prijs

Materiaal: Merinowol

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Profuomo Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

22 januari 2019 om 08:04
tvanagt Gebruiker

Vallen deze klein of groot?

Beantwoorden

22 januari 2019 om 08:06
danidani Gebruiker

Ligt eraan hoe warm je hem was vrees ik

Herenkleding moet je bij 40C kunnen wassen vind ik. Ik ga echt geen aparte wolwas doen (vind het al heel wat dat ik weet dat dat bestaat).

Beantwoorden

22 januari 2019 om 09:09
gjs Gebruiker

Je zal wol toch apart moeten wassen. Je loopt anders ook de risico op slijtage of gaten. In ieder geval niet met je jeans mee wassen ;-)

Beantwoorden

22 januari 2019 om 09:44
Official Product Expert Profuomo Expert Official Product Expert

Hallo tvanagt,

De items vallen gelijk aan onze reguliere truien qua maatvoering. Er zit een maattabel bijgevoegd in het foto overzicht.
Iemand met extra lange mouw overhemden kan het product als tekort ervaren.

Groet,

Beantwoorden

22 januari 2019 om 09:52

Hoi Danidani,

Met 40 graden wassen gaat het niet goed komen! Het product betreft 100% merino wol en heeft echt handwas(programma)/wol nodig. Zo koud mogelijk! 

Gelukkig kunnen de meeste wasmachines goed overweg met koud programma’s en is het ook nog eens beter voor het milieu :)

Beantwoorden

22 januari 2019 om 10:45
Sorb0 Gebruiker

Hebben jullie niet ergens foto’s van deze polo, gedragen door een model, inclusief de maten van het model?

Beantwoorden

22 januari 2019 om 11:58

Hoi Sorbo,

De 2e foto laat de maat informatie zien. Je kan altijd op de website van Profuomo zelf kijken voor meer informatie over genoemd/onze producten inclusief mogelijke modelfotografie.

Groet,

Beantwoorden

22 januari 2019 om 09:16
BlueOyster Gebruiker

Valt dit product klein of groot? Met name mouwlengte.

Beantwoorden

22 januari 2019 om 09:46

Hallo BlueOyster,

Het product valt getailleerd en niet groot. Controleer de maattabel om de juist maat voor jezelf te vinden. Qua mouwlengte is het afgestemd op “reguliere overhemden/lengte”. 
Tevens van belang om goed de wasvoorschriften ook te volgen.

Beantwoorden

22 januari 2019 om 17:16
Zapperr Gebruiker

Is het mogelijk een maat M later om te ruilen naar een maat L?

Beantwoorden

22 januari 2019 om 20:46
Moderator Jelle Moderator

Goedenavond Zapperr,

Helaas is dat niet mogelijk tenzij je bestelling nog niet verstuurd is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

22 januari 2019 om 18:55
Tonneke Rovers Gebruiker

Ik wil deze polo in 2 verschillende kleuren, bij de bestelling zie ik alleen de laatst gekozen kleur. Hoe kan ik dat aanpakken?

Beantwoorden

22 januari 2019 om 20:46
Moderator Jelle Moderator

Goedenavond Tonneke,

Door eerst 1 product in het mandje te leggen en dan op verder winkelen te drukken en dan het volgende shirt in het mandje te leggen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

22 januari 2019 om 22:14
Iceco Gebruiker

En hoe verklaart men dan dat ik op wonderbaarlijke wijze  5,95 verzendkosten moet betalen als ik er 2 neem?

En aub niet met het bekende riedeltje komen dat de afmetingen van de doos anders zijn, want een doos waar 1 polo in past, daar passen er ook 2 in ..

Beantwoorden

22 januari 2019 om 22:18
Moderator Paul Moderator

Toch is het zo dat 2 polo’s niet meer als enveloppost verzonden kunnen worden en is het tarief voor pakketpost van toepassing. Je kunt er voor kiezen om 2 aparte bestellingen te plaatsen, dan bespaar je 5 eurocent én hoef je niet thuis te blijven om een pakketje aan te nemen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.