23 januari 2019 om 00:01
iBOOD

Anker Soundcore Liberty Air Bluetooth In-Ears

Product expert aanwezig

Soundcore Liberty Air BT In-Ears

Zeg maar dag tegen je oude, logge koptelefoon en maak kennis met de lichte, draadloze Liberty Airs.

Specificaties

Merk: Soundcore (powered by Anker)
Type: Liberty Air in-ears
Garantie: 2 jaar

• Totale accuduur van 12 uur
  • Geïntegreerde touchbediening
  • Met twee microfoons

Technisch

• Bluetooth 5.0
  • Codecs: AAC, SBC
  • Grafeen gecoate drivers
  • Dual-mic uplink noise cancellation
  • IP-certificatie: IPX5 (in-ears), IPX3 (oplaadcase)

Accu

• Accuduur: 3.5 uur bij 60% volume (12 uur incl. oplaadcase)
  • Oplaadtijd: <1.6 uur

Verpakkingsinhoud

• Liberty Air in-ears
  • Oplaadcase
  • XS/S/M/L EarTips
  • microUSB-kabel
  • Handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Anker Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

23 januari 2019 om 01:22
krisztian Gebruiker

werken alle functies op Apple telefoons ook?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 07:00
Official Product Expert Anker Expert Official Product Expert

Ja, maar niet met iPhones vóór de iPhone 4.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 02:32
Tjuun Gebruiker

Hi, just a question: what do you mean with “Dual-mic uplink noise cancellation”? Thanks!

Beantwoorden

23 januari 2019 om 06:16

Er zit aan elke oortje een microfoontje. Door de slimme technologie worden omgevingsgeluiden geannuleerd, waardoor je stem beter verstaanbaar wordt.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:46
sebastienbo Gebruiker

I think the upling noice cnacelling means, the noise cancelling is for during phone calls so that the guy on the other end hears you better.

I don’t think it is noise cancelling so that you can hear your music better play.

Or am i wrong?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 11:00

Entirely correct.

There are 2 mics on the earbuds, and some smart software which can locate where the sound of your voice is coming from and cancel out other incoming noise. The result indeed, is that the guy or girl on the other end hears you more clearly, even if you are in a relatively noisy environment.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 05:05
yavuzko Gebruiker

Iemand ervaring met deze? zijn ze goed of net als dat chinese spul wat echt bagger is

Beantwoorden

23 januari 2019 om 06:13

Hi Yavuzko,

Ik ben natuurlijk de Expert, dus nu geheel onpartijdig maar ze zijn echt stukken beter dan Chinees spul wat echt bagger is.

Wat ik je kan aanraden is ze even via Google op te zoeken, dan zie je wat anderen zeggen, over het algemeen heel positief.

In vergelijking met oudere generatie producten (van welk merk ook) is de bouwkwaliteit stukken beter en ligt de defect ratio stukken lager (dus aanzienlijk minder gevallen van bijvoorbeeld oordopjes die uitvallen). De normale prijs (99.99) is al een goede prijs, qua kwaliteit kunnen ze mee met producten die enkele tientjes duurder zijn.

Betere prijs-kwaliteit ga je denk ik niet vinden.

Dit is uit 1 review van Soundguys.com:

Postives:

Solid Bluetooth connection

Auto-connects and de-connects

Great battery life

Good sound quality

Charging case is basically perfect

IPX5 certification

Good microphone quality

Negatives:

Build quality of earbuds is cheap and fingerprint prone

No volume controls

Returning to previous track doesn’t work properly

Charges via micro-USB port

Charging case can’t fit memory foam ear tips

Beantwoorden

23 januari 2019 om 07:46
adnanticus Gebruiker

“net als dat chinese spul wat echt bagger is”

Doe eens niet zo minachtend, de 90% van je huisinboedel bevat Chinees spul. Is je huisinboedel bagger?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:00
wlacrimosa Gebruiker

Hoi Anker Expert,

Goed punt over die Chinese bagger. Is toch zo! Kun je overigens aangeven in welk land het product dan wel wordt genaakt. Staat op de doos van de in-ears… Aangezien je aangeeft dat alternatieve producten uit sommige landen als bagger omschreven kunnen worden is het relevant (geworden) uit welk land (een bagger-producten land of niet) dit product afkomstig is.

Mocht je de doos noet bij de hand hebben dan is het land van productie van elk ander Anker product wat mij betreft ook voldoende voor een goed beeld. Dank alvast!

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:34

Hoi wlacrimosa,

Ik kan wel iets uitleggen over hoe het werkt. Onze partners zijn wereldwijd, bijvoorbeeld werken we met LG (Koreaans) samen voor onze power cells (voor de power banks); een topleverancier die overigens ook aan bijvoorbeeld bedrijven die bekend zijn voor electrische auto’s leveren. Voor audio heb je heel veel partners wereldwijd (voor bepaalde hardware of software componenten). Daar hebben wij dan weer afspraken mee zodat we bijvoorbeeld hun technologie of componenten kunnen gebruiken. Maar uiteindelijk wordt de meeste electronica in China in elkaar gezet. Dus “made in China” is niet alleen “made in China” maar komt ook uit andere landen.

Overigens zijn veel Chinese fabrieken al hypermodern waar alles volledig door robots (die bijvoorbeeld weer uit Japan komen) in elkaar wordt gezet, ik heb er zelf weleens doorheen gelopen, echt niet zoals je het je voorstelt (ze zijn niet in de jaren ‘90 of ‘00 blijven hangen) en je kijkt je ogen uit naar hoe ze dat doen.

Ons team engineers komt uit bedrijven die jullie zeker kennen en ook gewerkt hebben aan producten die veel mensen vaak gebruiken en kennen, en ze willen alleen de beste producten maken. Deze Liberty Air valt daar zeker onder.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:49
sebastienbo Gebruiker

Persoonlijk vind ik charge via micro usb port net beter dan al die proprietary magnetic chargers. micro usb laders vind je ten minste overal. Misschien usb-c volgende keer

Beantwoorden

23 januari 2019 om 10:58

Behalve dat, natuurlijk is het ook niet een powerbank van 20000 mAh, dus zo lang duurt het opladen ook niet. In het dagelijks gebruik zal het weinig gebruiksongemak opleveren dat het “slechts” een micro-USB poort is. Goede kans dat de volgende generatie USB-C heeft.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 13:59
fgeer Gebruiker

Vertel mij eens, wat komt niet uit China?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 07:06
Brune_ Gebruiker

Hallo,

Kan je ook muziek die op de pc speelt door je oortje laten spelen?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:43
sebastienbo Gebruiker

Als je PC bluetooth heeft ja.

Maar voor filmen zoals youtube, moet je opletten op latency.

Mijn vraag naar de expert:

1) Zijn er low-latency protocollen zoals apt-x op deze headphones ?

2) Is de noise cancelling voor tijdens telefoontjes of is het noice cancelling voor omgevingsgeluid weg te nemen in de oortjes zelf tijdens muziek?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 10:54

1) Geen apt-x, maar net zelf even met Youtube en mijn Macbook Air getest – geen merkbare latency

2) Alleen passive noise cancelling. De pasvorm is goed dus je hoort weinig omgevings geluiden. De noise cancelling voor deze true wireless headphones is voor tijdens het bellen, zodat degene aan de andere kant van de lijn niet hoort dat je bijvoorbeeld op een drukke markt staat.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 07:20
erikd_o Gebruiker

Als je pc bluetooth heeft kan dat.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 07:59

Klopt, zo is het.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 07:41
ErwinGC Gebruiker

Die chinese “bagger”is soms beter dank je denkt…De KZ oortjes uit china is de helft goedkoper en klinkt echt niet minder hoor.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 07:59

Haha ik wilde het niet zeggen, maar ook je iPhone wordt in China gemaakt!

Maar dat terzijde: Er bestaan gigantische kwaliteitsverschillen tussen producten en merken, dus ik snap waar de vraag vandaan komt. Ik denk dat deze Liberty Air (die natuurlijk ook in China gemaakt worden) echt heel goed zullen bevallen. Het zijn mooie producten, klinken goed, verbinden goed / automatisch bij het uitnemen van de oortjes, en die charging case is compact en heeft bovendien veel batterijduur.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:52
Bitje75 Gebruiker

Zijn de oortjes geschikt voor hardlopen? Of vallen ze uit je oren? Bestand tegen zweet?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 09:22

Goedemorgen Bitje75,

Ja deze zijn zeker geschikt voor hardlopen. Ze vallen niet uit je oren. Er zitten daarnaast verschillende oordopjes in (S, M, L en XL) zodat je het oordopje kan aanpassen naar wat voor jou het beste is. Daarnaast heeft hij IPX 5, bestand tegen water en zweet.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 09:58
Bitje75 Gebruiker

In 1 van de YouTube reviews zie ik nu dat de hij ze niet zo geschikt vindt voor een workout. Schudden doet vallen! Dit zal per oor verschillen. Ik twijfel

Beantwoorden

23 januari 2019 om 10:55

Dit klopt, het kan verschillen per persoon. Overwegend zijn de reacties over “hoe ze zitten” wel goed, en ik denk voor de meeste mensen geschikt om bijvoorbeeld hard te lopen. Ook zoals eerder genoemd goed de oordopjes testen.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 09:31
Robertcranendonk Gebruiker

Reviews zien er goed uit, prijs is prima. Besteld!

Beantwoorden

23 januari 2019 om 10:56

Veel plezier met ze en ik hoop dat ze bevallen!

Beantwoorden

23 januari 2019 om 11:33
Sorb0 Gebruiker

Hoe compatible zijn deze met Android in het kader van de bediening?

Zijn ze specifiek op Android of juist op iOS gemaakt?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 13:19

Beste SorbO,

Deze zijn voor zowel Android als iOS gemaakt.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 12:01
john.voorzaat Gebruiker

Is het mogelijk om de oortjes te gebruiken met een ps4? En kun je siri handsfree oproepen?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 13:23

Beste John.voorzaaat,

Ik heb geen ervaring met de ps4, maar volgens mij ondersteunt ps4 Bluetooth, dus volgens mij moet dat lukken.

Je kunt Siri oproepen door het kort indrukken van je oortje.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 12:23
jup.deneddy Gebruiker

ik heb hier thuis veel producten liggen van Anker van power Banks tot usb-c kabel en adapters  en alles werk nog steeds zonder de minsten problemen

vind het op vele punten beter dan de concurrentie ,dus voor mij een uitgemaakte zaak

Beantwoorden

23 januari 2019 om 13:24

Beste Jub.deneddy,

Bedankt voor je positieve feedback!

Beantwoorden

23 januari 2019 om 13:27
Mikevanzan Gebruiker

Dag, kun je de noice cancelling ook aan/uitzetten? Of staat dit altijd aan als je muziek luistert, of alleen met bellen, of is er geen noice cancelling?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 13:32
bierofjenever Gebruiker

Hoe is het vergelijk met anker soundcore liberty lite truly wireless earphone?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 17:03

beste bierofjenever,

De Liberty Air is de opvolger van de SoundCore Liberty+ en de Liberty Lite. Deze heeft een andere (betere) pasvorm.

Daarnaast heeft deze 20 uur batterij duur ipv de 12 van de Liberty Lite.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 17:12

Sorry, zie dat ik een fout heb gemaakt heb. Deze heeft ook 12 uur batterij duur.

Misschien heb je hier wat aan:

https://www.reddit.com/r/anker/comments/9w8vwb/liberty_air_vs_lite_recommendation/

Beantwoorden

23 januari 2019 om 13:47
Kuzco Gebruiker

En hoe is het geluid te vergelijken tussen deze en de

Anker Soundbuds Slim(+)?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 17:08

Beste Kuzco,

Doordat de Liberty Air ‘meer’ in je oor zit heb je een beter geluid. Veel voller.

De Liberty Air heeft Graphene Enhanced Sound.

Daarnaast is het natuurlijk ook een heel ander concept met het opladen, doosje, extra caps etc.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 15:58
bierofjenever Gebruiker

Xpert al naar bed? Zonder antwoord koop ik niet…….

Beantwoorden

23 januari 2019 om 16:33
MarcKoolwijk Gebruiker

Wat voor antwoord verwacht je? Een vergelijking op tech specs zou je zelf moeten kunnen maken en op basis van beleving is subjectief. Stel je krijgt het antwoord… Veel beter…. Op basis van wat dan?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 17:10

Beste bierofjenever,

Nee niet naar bed, wel in meeting.

Misschien kun je hier nog wat mee.

https://www.dropbox.com/s/19vtx3zuxl44qie/A3902_Soundcore%20Liberty%20Air_Onepager_ENG.pdf?dl=0

En er zijn verschillende reviews waarna al verwezen is. Misschien staat hier nog wat bij.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 18:45
bierofjenever Gebruiker

Dank voor antwoord, en overtuigd door recenties op het www, besteld!

Beantwoorden

23 januari 2019 om 20:33

beste Bierofjenever,

Bedankt voor de bestelling en veel plezier met je aankoop!

Beantwoorden

23 januari 2019 om 17:27
erondo Gebruiker

Werkt dit ook met I phone 5

Beantwoorden

23 januari 2019 om 19:29
Moderator Niek Moderator

Goedenavond erondo,

Daar werkt dit ook mee.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 18:45
charlybrown Gebruiker

Hallo Expert

Hoe is deze in vergelijk met de Zolo liberty +

Beantwoorden

23 januari 2019 om 20:25
Tarsdj Gebruiker

Beste,

Op jullie site staat dat de Liberty Air een batterijduur van 20 uur heeft. Is dit hier ook het geval?

Waarom is er een verschil tussen wat iBood specificeert qua batterijduur en wat er op jullie site staat?

Mvg

Beantwoorden

24 januari 2019 om 11:05
Tarsdj Gebruiker

Gaan jullie nu niet meer antwoorden? Ik heb de oortjes gekocht en zou alsnog graag het antwoord weten…

Beantwoorden

23 januari 2019 om 20:30

Hi charlibrown,

Iedere vergelijking is natuurlijk iets persoonlijks. Ik heb ze zelf allebei gebruikt en vind de Liberty Air echt een klasse beter. Gebruiksgemak doordat je ze via de touch knoppen eenvoudig harder en zachter kan zetten en eenvoudig door de nummers kan scrollen. Verder vind ik de snelheid van opnieuw opladen sterk verbeterd als wel de pashouding in het oor. De geluidskwaliteit vind ik persoonlijk vergelijkbaar.

Beantwoorden

6 februari 2019 om 17:28
Stripe.nl Gebruiker

Passen zeer slecht, vallen uit mijn oren. Alle 3 de maten dopjes geprobeerd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.