28 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Philips Viva Air Fryer | 1425 W | HD9621/90

Philips Viva Air Fryer | HD9621/90

Met deze air fryer zet je gezonde en toch heerlijke gerechten op tafel. Vetarm en vol van smaak!

Specificaties

Merk: Philips
Type: Viva Air Fryer | 1425 W | HD9621/90
Garantie: 2 jaart

• Frituurt, bakt, grillt en braadt
  • Inhoud: 0.8 kilo
  • Weinig tot geen olie nodig

• Automatische uitschakeling
  • Coolwall-behuizing
  • Opbergvak voor snoer
  • Vaatwasmachinebestendig
  • Antislipvoetjes
  • Aan/uitschakelaar
  • 'Klaar voor gebruik'-signaal
  • Temperatuurregelaar
  • Aan/uitlampje
  • QuickClean
  • Receptenboekje en app

• Snoerlengte: 0,8  m
  • Vermogen: 1425  W
  • Voltage: 220  Volt
  • Capaciteit mand: 0.8 kg

• Materiaal hoofdunit: Plastic
  • Omhulsel: > 90% gerecycled materiaal
  • Gebruiksaanwijzing: 100% gerecycled papier
  • TurboStar-technologie
  • Tijd instellen: Maximaal 30 minuten
  • Afmetingen: 365 (L) x 266 (B) x 292 (H) mm
  • Gewicht: 5,3  kg

In de doos

• Air fryer (HD9621/90)
  • Receptenboekje
28 januari 2019 om 00:02
nimo84 Gebruiker

Is dit het model uit 2017?

Beantwoorden

28 januari 2019 om 00:07
medic Gebruiker

Nee. Juli 2016

Beantwoorden

28 januari 2019 om 00:11
Susantigoon Gebruiker

Nee, uit 2016, augustus om precies te zijn, maar wat zou dat als hij werkt zoals het moet?

Beantwoorden

28 januari 2019 om 08:28
sebastienbo Gebruiker

Ik heb dit model 3 jaar geleden aangekocht maar de quick clean is enkel voor de bak.

De filters kan je niet open doen of kuisen of vervangen, gevolg: als ik hem nu aansteek Sintst de keuken direct met alle geuren van voedsel dat ik er ooit ingestoken heb.

Voor mijn maakt dat hem sinds vorig jaar onbruikbaar

Ik hoop dat ze ooit eens een model uitbrengen met vervangbare of kuisbare filters

Beantwoorden

28 januari 2019 om 08:29
sebastienbo Gebruiker

Sintst:stinkt

Beantwoorden

28 januari 2019 om 00:35
Jurjen de Boer Gebruiker

De prijs is niet zo heel bijzonder is elders rond 99,- te vinden

Beantwoorden

28 januari 2019 om 00:48
koentaken Gebruiker

Ik zie deze nergens onder de 160 komen.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 00:59
Susantigoon Gebruiker

Leuk Jurjen,

maar heb je dan ook een link oid, want losse opmerkingen komen hier per kilometer binnen…

Beantwoorden

28 januari 2019 om 01:22
Moderator Paul Moderator

Inderdaad graag bij een prijsvergelijking een directe link naar hetzelfde product plaatsen. Grote kans dat er een ander model(nummer) gezien is voor 99,- euro. Maar ook dan nog een mooie korting bij iBOOD. :)

Beantwoorden

28 januari 2019 om 03:21
Erikkie7 Gebruiker

Even snel berekend is dat dus zo’n 25% meer dan de prijs van dit apparaat of vanuit jouw prijs is deze dus zo’n 20% goedkoper.

Dat vind ik toch een net percentage.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 00:44
LecleD Gebruiker

De 1ste foto komt niet overeen met het nummer van het artikel. De andere foto’s kloppen wel, maar welk apparaat krijg je dan ?

Beantwoorden

28 januari 2019 om 00:48
koentaken Gebruiker

2de plaatje

Beantwoorden

28 januari 2019 om 01:02
Susantigoon Gebruiker

Is idd heel slordig, correcte opmerking LecleD.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 01:18
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor jullie opmerkzaamheid. De afbeelding is inmiddels aangepast.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 01:15
koentaken Gebruiker

Product besteld, geld van rekening af maar het product nog in de winkelwagen ipv bij bestellingen.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 01:19
Moderator Paul Moderator

Een enkele keer wordt de winkelwagen niet automatisch geleegd na het plaatsen van een bestelling. Heb je wel een aankoopbevestigingsmail ontvangen en staat de aankoop wel in het overzicht onder Mijn iBOOD? Dan is het toch goed gegaan en kun je de winkelwagen leeg maken.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 03:26
Erikkie7 Gebruiker

Ik mis dit stukje in de productkmproductoms:

“Philips is marktleider op het gebied van cardiologische zorg, acute zorg en zorg voor thuis, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, en op het gebied van scheerapparaten, haartrimmers en mondverzorgingsproducten”

Aangezien dat bij de oordopjes en hifisetjes in de flashsale wel van belang was dit weekend dacht ik, ik voeg het hier nog even toe.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 05:02
dsbarry Gebruiker

Neemt u een airfryer van Philips, bewaar dan goed de bon en de streepjescode van deze actieverpakking want dan krijgt u later (indien nodig) korting op cardiologische zorg van Phillips. /grapje

Beantwoorden

28 januari 2019 om 06:19
Zjokke Gebruiker

Klonk interessant, maar let op het laadvermogen. Voor een gezin van 4, is dit aan de lage kant.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 07:42
dechering Gebruiker

Klopt de inhoud van 0,8 L? Bij specificaties zie ik op iternet 2,2 L. Of is dit een ander type?

Beantwoorden

28 januari 2019 om 10:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

De inhoud van 0,8 kg is correct. Zie hier ook de website van Philips.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 07:48
Goudzoeker Gebruiker

Heb er ook 1 doet het geweldig en goed .

zou er zekers ook een grilpan bij nemen lekkers voor een kippetje , stukje vlees , of vis .

Beantwoorden

28 januari 2019 om 08:15
Donkeyman Gebruiker

Ik heb deze fryer al een paar maanden in gebruik en ben er heel tevreden mee. Geschikt voor 2 a 3 personen, mand kan in vaatwasser. Dit is een mooie prijs!

Beantwoorden

28 januari 2019 om 08:23
maartend Gebruiker

Welke grilpan past hier in?

Beantwoorden

28 januari 2019 om 10:23

In deze Airfryer past de grillpan HD9940/00 die geschikt is voor deze HD962X-serie. Deze vind je hier op de Philips website.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 09:28
Fidelis89 Gebruiker

Iemand die correcte tijden weet?

Hoe lang voor je krokante frietjes hebt? En kan je frietjes met vlees gelijktijdig klaarmaken?

Alle airfryers die wij al bekeken hadden lange baktijden. De gewone traditionele frietpot bakt frietjes in 7min. Is handig als midden in de maaltijd de frietjes bijna op zijn dan bak je er snel nog wat bij.. Als je een kwartier moet wachten is dat minder interessant.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 10:46

De antwoorden op je vragen heb ik kunnen terugvinden in de handleiding. De handleiding kun je hier inzien.

Op pagina 112 staan de baktijden. Mijn persoonlijke ervaring is dat de baktijden ook per friet verschillen. De baktijd in de Airfryer staat op de verpakking aangegeven. Zelf gebruiken ik friet die in 12 minuutjes knapperig is. Maar wellicht kun jij zakken vinden die sneller klaar zijn :-)

Voor het gelijktijdig bakken van verschillende ingrediënten is de (niet meegeleverde) dubbellaagse accessoire nodig. Meer hierover vind je op pagina 117 van de hierboven gelinkte handleiding.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 11:53
Janneman99 Gebruiker

Wanneer je diepvries frites krokant bakt dan doe je dat met 175 graden in 15 minuten. Natuurlijk niet gelijktijdig met vlees wel met gepaneerde snaks. Wil je verse frites zelf voorbakken dan krijg je een dubbele bakduur.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 13:57
Mippert Gebruiker

Hi Moderator,

Ik heb ooit eens voor mijzelf uitgemaakt dat de HD9621/40 voor mij het goede apparaat zal zijn. Vanaf dat moment wacht ik op en leuke aanbieding. Kun je mij zeggen wat het verschil is tussen deze ‘40′ en de nu door jullie aangeboden ‘90′?

Beantwoorden

28 januari 2019 om 14:22
klend Gebruiker

volgens mij alleen de kleur
90 = zwart https://www.philips.nl/c-p/HD9621_90/viva-collection-airfryer/specificaties
40 =cashmere grey https://www.philips.nl/c-p/HD9621_40/viva-collection/specificaties

Beantwoorden

28 januari 2019 om 16:13
Mippert Gebruiker

Dank je, helaas uitverkocht nu, anders had ik gekocht …………..

Beantwoorden

28 januari 2019 om 15:03
BusdriverTheo Gebruiker

Potver!! moest wachten tot mijn vrouw thuis was en nu is die uitverkocht!!

Beantwoorden

28 januari 2019 om 16:12
Mippert Gebruiker

Ja, heb ik weer; weet ik dat het de juiste is: uitverkocht.

Maar gen nood, heel veel aanbiedingen komen na korte tijd wederom langs.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 16:40

Ik hoop het van harte voor je, Mippert! Vandaag verwachten we geen nieuwe voorraad, maar stay tuned, want wie weet… :-)

Beantwoorden

28 januari 2019 om 19:58
hugob123 Gebruiker

Shit. Heb ik weer. Ik zag hem vanmorgen om 05:30 voorbijkomen. Moest naar mijn werk, dus die bestel ik vanavond wel even. Uitverkocht.

Waarom ik deze wil is de analoge bediening. Ik heb een identiek ouder model met een kapotte behuizing. Wat er ideaal aan is, zijn de twee draaiknoppen. Temperatuurinstelling  wijzigt nauwelijks. Dus “hup frieten erin” en een draai geven aan die tijdsregelaar.

Ik heb het oude model ooit vervangen met een moderne versie. Maar die heb ik kado gedaan aan een nichtje. Ik heb geen zin om met een UI display te pielen. Beep, beep voor een graadje meer.  Op de Philips site zie ik ook dat de “analoge” modellen duurder zijn dan de digitale. En ik weet ook wel waarom.

Dus ik ga even verder met mijn mandje (de plastic mantel dat het ijzeren mandje bevat ) wat ik met duck tape gerepareerd heb.  Werkt prima en overleeft ongeveer 5 beurten in de vaatwasmachine.

Beantwoorden

8 februari 2019 om 13:35
Sork28 Gebruiker

Net binnengekregen maar hij is gebruikt en niet orgineel verpakt heeft iemand anders dit ook! Dit is nou al de tweede keer en weer een kado voor iemand anders! Baal hier ontzettend van ibood!!

Beantwoorden

10 februari 2019 om 11:44
ridiski Gebruiker

klopt, ik heb het zelfde!

Net nog even de aanbieding bekeken maar ik zie nergens terug dat het om een refurbished oid gaat.

Jammer

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.