1 februari 2019 om 00:03
iBOOD

DeWalt 18 V Li-ion Accuboor/Schroefmachine | 2x 1.3 Ah Accu in Koffer

DeWalt 18 V Accuboor/Schroefmachine

De DCD771C2-QW is de keuze voor iedereen die zware schroefklussen uitvoert.

Specificaties

Merk: DeWalt
Type: 18 V Li-ion Accuboor/Schroefmachine | 2x 1.3 Ah Accu in Koffer (DCD771C2-QW)
Garantie: 2 jaar

• 2 snelheden, 16 koppelstanden
  • Optimale controle bij elke klus
  • Schroeven/boren in hout en metaal

• Accutype: Li-Ion
  • Voltage: 18 V
  • Accucapaciteit: 1.3 Ah
  • Max. koppel (hard): 42 Nm
  • Max. koppel (zacht): 24 Nm
  • Afgegeven vermogen: 300 Watt
  • Onbelast toerental: 0-450/1500 tpm
  • Boorhouderopnamecapaciteit: 1.5-13 mm
  • Max. boorcapaciteit (hout): 30 mm
  • Max. boorcapaciteit (metaal): 13 mm
  • Afmetingen: 219 (L) x 191 (H) x 53 (D) mm
  • Gewicht: 1.65 kg

In de doos

• Accuboor/Schroefmachine (DCD771C2-QW)
  • 2x 1,3 Ah accu
  • 1x Oplader
  • 1x Koffer
1 februari 2019 om 02:04
baale Gebruiker

Mooie aanbieding!

Gelijk er een gekocht.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 06:33
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Baale! Veel plezier er mee!

Beantwoorden

1 februari 2019 om 04:39
robingue Gebruiker

Boren in hout en metaal. Kan je er dan niet mee in steen boren? Kwestie van een gaatje in de muur te maken om een canvas op te hangen…

Beantwoorden

1 februari 2019 om 06:33
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Jup & Robingue,

Ik zie dat het inmiddels al is gelukt! Mocht meer support nodig zijn, let us know!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

1 februari 2019 om 07:00
JonnyVenus Gebruiker

Jammer dat het 1,3 AH is. Verder mooie deal????

Beantwoorden

1 februari 2019 om 07:27
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Jonny! Als je een andere AH waarde zou willen hebben, kan je de inkopers natuurlijk altijd even tippen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

1 februari 2019 om 07:46
maartenraap Gebruiker

Je hebt 2 accu’s, de 2e accu is sneller geladen dan je de 1e leeg krijgt.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 09:07
RDDR Gebruiker

Met grotere accu’s kom je vanzelf ook in een heel andere prijsklasse uit. Voor dit geld een goed merk met 2 accu’s. Voor de normale thuis klusser meer dan afdoende.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 07:35
Korreldicaprio Gebruiker

Een mooie deal!! Pasgeleden voor een iets hogere prijs aangeschaft maar is een fijne machine om mee te werken. Een mooie deal met een hogere MaH waarde batterij zou ik graag voorbij zien komen.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 08:20
klwinkel Gebruiker

DeWalt is gewoon goed spul, heb die van mij nu al bijna 20 jaar, net nieuwe accu’s  (niet origineel) bestelt,werkt nog perfect.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 09:16
xps Gebruiker

Voor mij staat Ibood op 01-02-2019 al weer op de nominatie voor de slechtste website van het Jaar. Na lange tijd weer eens besteld. Krijg je dit.. Dom dom dom. Beter voor die paar euro extra elders kunnen bestellen. Dan heb je het gewoon binnen een paar dagen binnen.

Beste,

Op 2019-01-31 zouden we onderstaande product(en) uit je bestelling verzenden, maar we zien in ons systeem dat dit niet is gebeurd.

We zijn druk bezig met uitzoeken waarom dit zo is. Zodat we je zo snel mogelijk van meer duidelijkheid kunnen voorzien.

Sorry, je hoort snel van ons!

Beantwoorden

1 februari 2019 om 09:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi xps,

Ik heb dit even voor je nagekeken. En ik zie dat jouw bestelling momenteel wordt ingepakt en normaliter later vandaag verzonden zal worden!

Beantwoorden

1 februari 2019 om 09:29
Aj n Gebruiker

Vraagje: Wordt de boormachine krachtiger als je een 5Ah accu gebruikt? Of blijft de kracht/snelheid hetzelfde met een 1.3 ah accu?

Beantwoorden

1 februari 2019 om 09:37
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Aj n,

Met een 5Ah accu gaat de accu langer mee voordat hij leeg is. De kracht/snelheid blijft hetzelfde.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 16:22
jmeverts Gebruiker

Grotere accus gaan langer mee maar kunnen ook meer stroom leveren als de boor daarom vraagt. De ontlaadcapaciteit van een accu wordt vaak in C uitgedrukt. Als een accu 10C kan leveren kan hij 10x de totaalcapaciteit van de accu leveren dus bijv 13A maximale stroom bij een 1,3Ah accu en dus 50A bij een 5Ah accu. Bij grotere accus wordt daarom ook vaak meer koppel aangegeven.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 09:48
ZeroGii Gebruiker

Kracht wordt bepaald door Voltage en koppel (Nm)

HELP

Ik wil twee boormachines bestellen, maar dan wordt de verzendkosten veranderd in 8,95 (ipv 5,95)

Dit is niet wat geadverteerd wordt!

Beantwoorden

1 februari 2019 om 09:54

De getoonde verzendkosten zijn voor 1 boormachine. Als je er twee of meer bestelt dan wordt het totale pakket te zwaar om voor € 5,95 te verzenden. De verzendkosten worden dan automatisch aangepast naar € 8,95.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 10:21
ZeroGii Gebruiker

Dit vind ik wel een bijzondere gang van zaken.
De website is daar niet transparant in, naast wordt de verzendkorsten ook hoger als er 2 nagellaksetjes worden besteld.
Dit is een vreemd argument om de extra verzendkosten te verantwoorden.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 11:40
Moderator Jim Moderator

Hi ZeroGii!

Webshops berekenen altijd verzendkosten, ook wanneer er ‘Gratis verzonden’ staat. Postbodes moeten nu eenmaal ook betaald worden. iBOOD heeft ervoor gekozen om hier transparant in te zijn door de verzendkosten apart te vermelden. Meestal worden de verzendkosten niet hoger bij het bestellen van grotere aantallen, echter zijn in sommige wat uitzonderlijkere gevallen, de verzendkosten wat hoger. Vandaar dat dit ook tijdens het afrekenen wordt getoond.

Wel bedankt voor de input uiteraard!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

1 februari 2019 om 11:34
fasteddy120 Gebruiker

Is de lader europese aansluiting? 220v

Beantwoorden

1 februari 2019 om 11:44

De oplader heeft inderdaad gewoon een Europese stekker.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 12:13
RobCools Gebruiker

Er worden geen schroeven of boren bij geleverd? Enkel het toestel? Toevallig in de nabije toekomst dat deze op de site worden aangeboden? Niet dat ik ze al ergens anders ga kopen.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 12:39
Moderator Jim Moderator

Hi Rob!

Klopt! Alles wat in de doos zit, staat inderdaad bij de specificaties:

Accuboor/Schroefmachine (DCD771C2-QW)
2x 1,3 Ah accu
1x Oplader
1x Koffer

Helaas hebben we geen zicht wat er in de toekomst wordt aangeboden, echter kan je wel altijd een tip achterlaten voor de inkopers!
Groetjes,
Jim

Beantwoorden

1 februari 2019 om 13:22
jamaletto Gebruiker

Wow ! mooi prijs .direct besteld

Beantwoorden

1 februari 2019 om 13:32
Moderator Jim Moderator

Dank je Jamaletto! Goed om te horen! Veel plezier met de aankoop!

Beantwoorden

1 februari 2019 om 15:09
Marco125984 Gebruiker

Heel leuk hoor krijg juist de mail wil onmiddellijk bestellen en is al uitverkocht ????

Beantwoorden

1 februari 2019 om 15:28
Moderator Jim Moderator

Hi Marco!

Jammer om te horen dat je net achter het net vist! Heb je het over de nieuwsbrief? Die zou je namelijk normaal gezien al vroeg in de ochtend moeten ontvangen! Was dat niet het geval?

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

1 februari 2019 om 16:44
FCBRoel Gebruiker

Jammer… vanmorgen gezien, dacht ga deze namiddag bestellen…

Te laat dus!

Komt deze aanbieding nog eens terug?

Beantwoorden

1 februari 2019 om 16:56

Aye, dat is een tegenvaller op deze vrijdagmiddag, Roel!

Of we hem nog eens aanbieden kan ik niet beloven. Je kunt wel de kans vergroten door onze inkopers hierrrrr te tippen.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 17:32
Toemke Gebruiker

Beste Moderatoren,

Ik krijg vandaag voor de 4 de keer onderstaand bericht, maw al 4 weken aan het lijntje voor iets want begin december is besteld en defect is aangekomen. Retour gestuurd en bericht gekregen onherstelbaar, nieuwe wordt opgestuurd.. Bericht gekregen dat het is verstuurd maar bij PostNL track & trace staat: “Zending wordt verwacht maar zit nog niet in sorteerproces”. Ik heb dat hier al eens aangekaart en telkens wordt gezegd hoe vervelend ze het wel vinden en het aan de klantendienst zullen melden. Blijkbaar niet dus want ik heb nog geen enkel inhoudelijk antwoord gekregen niet op mijn vraag en niet op mijn voorstel. Enkel om de week onderstaande hoogst irritante mail.

Aangezien niemand pro-actief iets onderneemt heb ik weinig andere opties dan het hier keer op keer te melden. Dat andere klanten dit dan ook kunnen lezen werkt misschien in mijn voordeel.

Hi Thomas, 

Zoals aangegeven in de vorige e-mail zouden we voor je aan de slag gaan om je vraag te beantwoorden. Je had eigenlijk vandaag al een antwoord van ons moeten krijgen. Hierbij willen we je laten weten dat we langer de tijd nodig hebben om je te kunnen helpen. Hiervoor vragen we nog even je geduld.

Binnen een termijn van ongeveer 1-5 werkdagen komen we bij je terug.
Met vriendelijke groet,

Customer Service iBOOD.com

Beantwoorden

1 februari 2019 om 20:11
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Toemke,

Dat is inderdaad erg frustrerend, maar we vinden het ook oprecht heel vervelend voor je. Het enige wat wij als moderators kunnen doen is het doorgeven aan de klantenservice en normaal gesproken wordt dit ook altijd vrij vlot opgepakt. Ik ga je bericht nogmaals doorgeven en zal er ook bij aangeven dat dit nu al een tijdje duurt. Excuses dat het zo lang duurt en ik wens je ondanks dit toch een fijn weekend.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 21:24
Toemke Gebruiker

Bedankt Niek, jij ook een fijn weekend gewenst.

Beantwoorden

1 februari 2019 om 21:53
Bretske Gebruiker

Ik heb deze besteld. Nu heb ik echter nog een vraag. Wat is het verschil tussen de DCD771C2 en deze DCD771C2-QW? Of zijn de twee hetzelfde en wordt de QW gewoon vaak achterwege gelaten? Fijn weekend :)

Beantwoorden

1 februari 2019 om 23:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Bretske,

Meestal staan die laatste twee letters voor de regio of de meegeleverde accessoires. In dit geval kon ik geen verschil vinden, dus vermoed dat het inderdaad bij andere aanbieders weggelaten wordt.
Veel klusplezier met je aankoop :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.