7 februari 2019 om 00:01
iBOOD

Vans SK8-Hi MTE Sneakers | Heren

Vans SK8-Hi MTE Sneakers | Heren

Ze zijn stoer, casual en comfortabel. Ook houden ze je voeten lekker warm en zijn ze makkelijk te combineren. Ja, deze schoenen zijn ook iets voor jou.

Meer Vans? NL | BE

Specificaties

Merk: Vans
Type: SK8-Hi Leren MTE Sneakers

• Gemaakt van leer
  • Houdt warmte binnen en kou buiten
  • Gevulkaniseerde zool voor maximale grip

• Collectie: Vans All-Weather MTE
  • Hoge veterschoen
  • Bovenwerk bewerkt met Scotchgard
  • Warme voering

• MTE 360: houdt warmte binnen, en kou buiten
  • Gevulkaniseerde zool voor maximale grip
  • UltraCush-binnenzool voor doorlopend comfort
  • Gevoerde kraag
7 februari 2019 om 00:08
kniesten Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Wanneer je dit type zoekt op die website, dan zijn ze een stuk duurder.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 00:10
Leander465 Gebruiker

Dat is een hele andere schoen

Beantwoorden

7 februari 2019 om 00:55
Paultje123 Gebruiker

Hele anders?

Beantwoorden

7 februari 2019 om 07:42
jeradu Gebruiker

*knip*.

Edited by: Niek

Wanneer je feedback geeft over een deal dan is dat natuurlijk toegestaan, maar dan wel op een nette en constructieve manier. Wanneer dat niet het geval is dan heb je kans dat je bericht verwijderd wordt. Mocht je hier vragen of opmerkingen over hebben, dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 07:47
Hans. Gebruiker

Dat bepaal jij toch niet ?

Beantwoorden

7 februari 2019 om 08:50
cmegens Gebruiker

Nee, maar nog steeds ben je hier te gast. Net zo goed als dat ik jou mijn huis uit mag zetten als je gedrag mij niet bevalt mag iBOOD jouw comments verwijderen, zelfs zonder opgaaf van reden. En voor je terug komt met argumenten over vrijheid van meningsuiting: die heb je. Je hebt namelijk de vrijheid om je hier te uiten en iBOOD heeft de vrijheid om je comment te verwijderen. Als je het daar niet mee eens bent mag je dat ook hier uiten, zoals je gedaan hebt, of, nog beter, je eigen website starten waar je ook alles mag zeggen wat je wilt, en iBOOD het niet mag verwijderen (tenzij het aanzet tot haat richting iBOOD dan, dan kunnen ze dat via een rechter afdwingen).

Beantwoorden

7 februari 2019 om 09:24
Natrox Gebruiker

Correctie: JIJ zit niet op kleding/schoenen te wachten. Spreek niet voor de hele groep gebruikers.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 07:51
DennisJJ Gebruiker

Mooie deal iBOOD!

Beantwoorden

7 februari 2019 om 09:25
larry_ace Gebruiker

Hoe valt de schoen qua maat?

Beantwoorden

7 februari 2019 om 09:32
B-boi Gebruiker

Ik heb zelf SK8-Hi MTE Sneakers, wel in een andere kleur, en ik heb toen een halve maat kleiner dan mijn gebruikelijke maar moeten nemen.

Het buiten houden van koude mag je wel met een korrel zout nemen. Ze kunnen daarintegen wel erg goed tegen regen.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 11:21
pascaltb Gebruiker

Vraagje, als ze bij het passen niet fijn blijken te zitten  kan ik de schoenen dan terugsturen en het bedrag met daarbij de verzendkosten terugkrijgen?

Beantwoorden

7 februari 2019 om 11:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pascaltb,

Je hebt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen waarbinnen je je bestelling mag retourneren. Je krijgt dan het aankoopbedrag en de verzendkosten teruggestort. Houdt er wel rekening mee dat de kosten van het retoursturen voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 11:30
pascaltb Gebruiker

Hartelijk dank Niek,.

Aanvullende vraag: weet jij, of kan ik uitzoeken, wat de kosten voor het retourneren van dit product zijn?

Bvd

Beantwoorden

7 februari 2019 om 11:36
Moderator Niek Moderator

Dat hangt een beetje van de vervoerder af en of het vanuit Nederland of België verstuurd wordt. Via postnl is het normale pakketpost en de kosten daarvan zijn €6,50 vanuit Nederland. Je kunt ook voor een andere vervoerder kiezen natuurlijk. De tarieven daarvan vind je wel op de website van de vervoerder.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 11:43
pascaltb Gebruiker

Alright, dankjewel! Dan komen de eventuele kosten van het retourneren zo’n beetje overeen met voor niets naar de stad rijden dus, worth the risk :)

Beantwoorden

7 februari 2019 om 11:43
Starikurac Gebruiker

Enig idee of de binnenzool uitneembaar is?

Ik draag immers steunzolen, daarmee.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 12:00
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Starikurac,

De zool is niet uitneembaar.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 14:09
Starikurac Gebruiker

ok, dank je!

Beantwoorden

7 februari 2019 om 16:10
marc21 Gebruiker

2 x externe harde schijven gekocht van freecom en stuk  binnen een maand .Reactie van de fabrikant een i bood .Niets 0,0

Nu een mio gps gekocht en kan nu niet meer opstarten.Allemaal rommel dat je verkoopt.En 2 jaar garantie vergeet het .De fabrikant en i bood schuiven alles van de rug.

Niet tevreden ,klant geweest en zal een klacht indienen.

Marc.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 23:41
Moderator Paul Moderator

hoi Marc,

Ik weet niet hoelang je op een reactie van iBOOD wacht (en of je uberhaupt gemaild hebt omdat je van de fabrikant geen reactie hebt gekregen), maar door extra drukte duurt het momenteel helaas langer voordat je een antwoord van iBOOD krijgt. Je kunt overigens ook bellen met de klantenservice om een snellere reactie te krijgen. Ik zal de klantenservice in ieder geval attenderen op jouw melding.

Beantwoorden

7 februari 2019 om 20:41
Piraatxx Gebruiker

Zelf al tweemaal dit type schoen gehad. Altijd zeer tevreden mee geweest: is zeer weer bestendig en lekker warm!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.