8 februari 2019 om 00:02
iBOOD

Bata Bright Veiligheidsschoenen | Dames & Heren

Bata Bright Veiligheidsschoenen

Of het nu in de bouw of de creatieve sector is, bij genoeg beroepen heb je schoenen nodig die tegen een stootje kunnen. Deze Bata Bright sneakers zijn dan precies wat je zoekt.

Specificaties

Merk: Bata
Type: Bright (810 of 820)

• Kunststof veiligheidsneus
  • Anti-perforatie tussenzool
  • Rubberen zool voor goede tractie

• Schacht: Microfiber/mesh
  • Voering: Mesh
  • Model: Laag
  • Loopzool: Rubber (Vibram)
  • Tussenzool: Anti-perforatie (FlexGuard)
  • Veiligheidsneus: Kunststof
  • Wijdte: W
8 februari 2019 om 05:08
Rauwebeer Gebruiker

Welke ’safety class’ hebben deze schoenen?

Beantwoorden

8 februari 2019 om 05:14
ruite011 Gebruiker
8 februari 2019 om 11:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Rauwebeer,

De safety class is S1P, zoals ook in de omschrijving vermeld wordt.

Beantwoorden

8 februari 2019 om 07:22
razor911 Gebruiker

Want ook pipo de clown moet wel eens klussen.

Beantwoorden

8 februari 2019 om 09:45
yavuzko Gebruiker

Haha nice

Beantwoorden

8 februari 2019 om 08:23
Ad-Visio.bvba Gebruiker

S1 is de laagste klasse en inderdaad niet geschikt voor constructiewerken  spijtig een gemiste kans om hun product te promoten

Kenmerken

Antistatic, Energy Absorption, Fuel Oil Resistant Outsole, Penetration Resistant Outsole

Industrie

Automotive, Lichte industrie, Logistiek

Beantwoorden

8 februari 2019 om 11:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ad-Visio.bvba,

De klasse is S1P.

Beantwoorden

8 februari 2019 om 10:18
Geralda63 Gebruiker

Wat houdt wijdte W in?

Beantwoorden

8 februari 2019 om 10:42
VerusAmos Gebruiker

Sorry hoor, maar ik heb nog nooit een bouw tegengekomen waar ik met minimaal S3 de bouw op mocht. Niet dat ze het controleren, maar als je je VCA hebt ga je met je S1 toch echt met meer dan eigen risico de bouw op…

Dat stukje bouw in de omschrijving mag je dus gerust weg laten!

Beantwoorden

8 februari 2019 om 16:21
Drammer1972 Gebruiker

Helemaal mee eens.

Beantwoorden

8 februari 2019 om 14:36
pade Gebruiker

Welke maat nemen? Eén maat groter dan eigen maat?

Beantwoorden

8 februari 2019 om 18:23
m_a_r_t_ij_n Gebruiker

Klasse S1, leuk om thuis mee te klussen, maar nauwelijks bruikbaar voor professioneel gebruik. Ik kan me geen omgeving voorstellen waar veiligheidsschoenen verplicht zijn, waar S1 al voldoende is.

Beantwoorden

8 februari 2019 om 19:10
techno2004 Gebruiker

eerlijk gezegd…ik heb die klasses wel eens zeer snel gelezen ivm zool of bestand tegen zuur en nagels en dergelijk… ik denk zelfs dat mijn (lage veiligheidsschoenen) voor vrachtwagen hogere waarde hebben, wat voor mij belangrijk is dat ik in zool heb waarbij ik het gaspedaal aanvoel… ok het is een gewoonte, maar je hebt veiligheidsschoenen die gewoon harder zijn aan de zool waarbij je bijna niks voelt… nu eerlijk… om het ff grappig uit te drukken, wat een rot aanbiedingen, mss geraakten ze gewoon van hun spullen niet af om het vi deze te proberen hihi… maar om nu een paar veiligheidsschoenen te bestellen waarvan ik niet weet hoe ze aanvoelen tegen deze prijs…een goede normale veiligheidsschoen hoeft nietveel duurder te zijn

Beantwoorden

8 februari 2019 om 19:12
techno2004 Gebruiker

en al zeker niet in deze kleuren… je kan er bijna mee gaan basketballen:))) terwijl ik veiligheidsschoenen heb waarmee je bijna een discotheek binnen mag hihi

Beantwoorden

8 februari 2019 om 19:14
techno2004 Gebruiker

mbt leverancier, Bata is niet onbekend dus mensen het is geen rommel…doch….ik denk dat je er niet mee begraven wil worden hihi

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.