12 februari 2019 om 00:02
iBOOD

4x Allibert Totem Opbergbox | 60 L

4x Allibert Totem Opbergbox (60 L)

Spullen te veel? Berg ze op in deze ruime, 60 liter Totem opbergboxen van Allibert. 

Specificaties

Merk: Allibert
Type: Totem 60 L Opbergbox
Aantal: 4 stuks
Garantie: 2 jaar

• Stapelbaar en nestbaar
  • Stevig en gebruiksvriendelijk 
  • Te voorzien van een hangslot*

Kenmerken
Op twee manieren te openen
Versterkte bodem

Algemene specificaties
Materiaal: Kunststof
Afmetingen: 60 x 40 x 37 cm

*Hangslot niet inbegrepen.

12 februari 2019 om 08:13
Gertjannemannetje Gebruiker

Kloppen de afmetingen wel? Op andere sites staan deze namelijk:

Afmetingen en gewicht
Product breedte39,5 cmProduct hoogte70 cmProduct lengte60 cmGewicht1,8 kgDe afbeelding in de schuur zijn volgens mij de 80 L versies,

Beantwoorden

12 februari 2019 om 08:39
sikris Gebruiker

Dat zien er inderdaad de grotere versie uit zoals je aangeeft. Beetje misleidend met die foto in de schuur.

Voor de rest wel stevige opbergboxen mijn gedacht.

Beantwoorden

12 februari 2019 om 08:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Gertjan,

De afmetingen die bij de deal staan kloppen wel. Ook bij andere aanbieders zie ik dezelfde afmetingen als die hier vermeld staan.

Beantwoorden

12 februari 2019 om 08:52
jup.deneddy Gebruiker

je kan deze bekomen in verschillende maten , de kleinste (deze hier ) kost gemiddeld 22€ stuk ,dus zit je op prijs wel goed

Beantwoorden

12 februari 2019 om 16:58
Erikkie7 Gebruiker

@moderator

Mijn gerepareerde horloge “SAJNL20184222127″ heeft het binnen een week al weer begeven. Alleen kan ik nu enkel “mijn verzoek” bekijken bij dit item (met status gerepareerd) ipv “er is iets mis” aan te kunnen klikken.

Beantwoorden

13 februari 2019 om 00:35
Moderator Paul Moderator

hoi Erik,

Als er al eerder een serviceverzoek is ingediend voor het product, kan er via Mijn iBOOD niet nog een serviceverzoek voor datzelfde product ingediend worden. Ik geef jouw melding door aan de klantenservice. Zij zullen je hiermee verder helpen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.