10 februari 2019 om 00:02
iBOOD

Mio Navman Navigatiesysteem | 5000 LM

Mio Navman | 5000 LM

Google Maps is natuurlijk leuk, maar je complete internetbundel gaat in rook op tijdens een vakantie naar Frankrijk.

Specificaties

Merk: Mio
Type: Navman 5000 LM
Garantie: 2 jaar

• Lifetime Updates
  • 5” touchscreen
  • Incl. ruithouder

Hardware

• Processor type: Mstar 800 MHz
  • GPS Chipset: High performance SE4150L
  • Verkeersinformatie: Nee            
  • Aanraakscherm : Ja
  • Kleurenscherm: Ja
  • Resolutie Beeldscherm: 480 x 272
  • Omvang Beeldscherm: 12.7cm (5")
  • Breedte (mm): 135
  • Hoogte (mm): 86
  • Diepte (mm): 14
  • Gewicht (gr): 160
  • AV-in port: Nee               

Software

• Lifetime Kaart Updates: Ja         
  • Lifetime Flitspalen Camera Updates: Nee           
  • Road Speed limit information: Ja             
  • Voorgelezen straatnamen (TTS) : Ja
  • Rijbaanbegeleiding: Ja 
  • SmartRoutes™: Ja          
  • 3D Junction Views: Ja   
  • LearnMe Pro™: Ja          
  • Voetgangersmodus: Ja
  • Trip planner: Ja
  • Omgeving: Ja    
  • Mijn auto zoeken: Ja     
  • Tunnelbegeleiding: Ja  
  • Spraakbediening: Nee
  • Media Player: Nee
  • Bluetooth® Handsfree telefoneren: Nee                             
10 februari 2019 om 00:07
LordOfTheBoard Gebruiker

Met de kaarten van Afrika erop? ;-) Of zie ik wat over het hoofd?

Beantwoorden

10 februari 2019 om 00:12
Dopie Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim

Beantwoorden

10 februari 2019 om 00:18
Cyberik Gebruiker

En ‘volgende dag levering’ (op werkdagen) ipv minimaal 9 dagen levertijd…

Beantwoorden

10 februari 2019 om 00:20
Moderator Jim Moderator

Hi Dopie,

Prijsvergelijkingen zijn helaas alleen toegestaan met een link naar hetzelfde product op een andere site!

Groet,
Jim

Beantwoorden

10 februari 2019 om 01:49
MMM777777 Gebruiker

Hij gaf een link naar een nieuwere versie van dit product voor een lagere prijs, nou nou!

Beantwoorden

10 februari 2019 om 10:57
optilete Gebruiker

Bedankt voor de tip

Beantwoorden

10 februari 2019 om 02:06
sjirafje Gebruiker

Deze was ruim 2 jaar geleden bij de Kruidvat in de aanbieding voor 50 euro. Ben redelijk tevreden over het apparaat. De navigatie is over het algemeen goed, afslagen worden netjes op tijd aangegeven. De kaart updates zijn ongeveer 2 a 3 keer per jaar. Het houdertje is echt een flut ding maar voor een paar euro heb je een prima universeel houdertje. Om een of andere reden wilde hij met de ene computer geen verbinding maken en met de andere wel, maar dat lag waarschijnlijk aan de computer.

Beantwoorden

10 februari 2019 om 07:29
KULFrank Gebruiker

Kun je aub expliciet vermelden welke kaarten er op staan?

Beantwoorden

10 februari 2019 om 07:55
PeeWeeMathLover Gebruiker

De moderator heeft natuurlijk het laatste woord wat het antwoord op je vraag betreft, maar volgens de leverancier Mio wordt het kaartenpakket “Europa Plus” meegeleverd, d.w.z. (alweer volgens Mio):

Andorra, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Gibraltar, Italy, Ireland, Lichtenstein, Luxembourg, Malta, Monaco, Norway, the Netherlands, Portugal, San Marino, Spain, Sweden, Switzerland, Vatican City, United Kingdom; Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Estonia, Greece, Hungary, Latvia, Lithuania, Poland, Slovakia, Slovenia, Turkey and MRE (Major Roads of Europe): Albania, Belarus, Bosnia-Herzegovina, Macedonia, Moldova, Montenegro, Romania, Serbia, Ukraine.

Beantwoorden

10 februari 2019 om 08:51
BlackScorpion85 Gebruiker

Ik vraag me toch elke keer weer af waarom mensen een dedicated navigatiesysteem willen. Sinds ik Waze heb ligt mijn TomTom stof te verzamelen op zolder. Altijd up-to-date, geen geneuzel met computers waar je mee moet verbinden, nooit de vraag of je bepaalde kaarten wel hebt, verkeersinfo en flitsers gratis, enzovoorts.

Beantwoorden

10 februari 2019 om 09:24
Shaniabelgium Gebruiker

En tegenwoordig zit navigatie toch al in  de meeste wagens ingebouwd. Zonder dat je daar een lelijk ding op je voorruit moet plakken. En inderdaad waze in een veel beter alternatief voor wie nog geen ingebouwde navigatie bezit. Da’s volledig gratis.

Beantwoorden

10 februari 2019 om 10:17
Matthe Gebruiker

Klopt, maar die kaarten verouderen en zijn lastig en kostbaar te updaten, ik zou altijd voor een telefoon of navi gaan

Beantwoorden

10 februari 2019 om 11:10
bugsfunny Gebruiker

Leuk ingebouwde navigatie, updaten bij Toyota kost 119 euro. Doe je dat niet dan wordt je ingebouwde systeem uiteindelijk waardeloos. Dan zou dit een prima alternatief kunnen zijn.

Beantwoorden

10 februari 2019 om 11:36
Janneman99 Gebruiker

Zou gauw je  België binnen komt kun je het beste je navigator uitschakelen: wanneer ze daar een omleiding aangeven omdat er een rondje rond de kerk gefietst wordt laten ze je 12 km omrijden wanneer je bestemming 1 km verder is. Er staan dan twee omleidingsborden en verder zoek je het maar uit. Daar helpt niet één navigator bij.

Beantwoorden

10 februari 2019 om 11:07
draadje Gebruiker

Waze is flut. ben er meerdere keren mee de boot mee ingegaan? Weg waar je niet in mocht .weg alleen voor landbouw voertuigen et cetera .beste is tom tom

Beantwoorden

11 februari 2019 om 06:41
BlackScorpion85 Gebruiker

Grappig, die dingen die jij noemt heb ik vaker met TomTom gehad, terwijl ik daar veeel minder mee gereden heb. Bovendien kun je bij Waze in zo’n geval een “kaartfout” doorgeven, als je melding klopt, wordt de wijziging binnen enkele maanden verwerkt.

Toch vraag ik me af of je misschien een instelling verkeerd had staan?

TomTom wou me bij een wegafzetting trouwens iedere keer weer over die bewuste weg hebben, ook al was ik al veel verder gereden en was het onlogisch om weer terug te rijden. Waze gaat daar veel soepeler mee om.

Beantwoorden

10 februari 2019 om 16:46
Derek83 Gebruiker

Hey iBood, jullie rekenen altijd super hoge verzendkosten. Nu blijkt het ook nog eens dat jullie het met de meest slechte goedkope dienst versturen DHL. Ik heb zelf een webwinkel gehad en met het volume wat jullie hebben zijn de verzendkosten echt veeel te hoog. Dus eigenlijk is het gewoon verpakte winst, over de rug van de klanten!

Beantwoorden

10 februari 2019 om 22:29
Moderator Paul Moderator

Het verzendtarief bestaat uit meer dan alleen de frankering van het pakket. Ook de kosten voor verpakking en verzendklaar maken zitten in dit tarief. Als je zelf een webwinkel hebt gehad, zou je beter moeten begrijpen dat het geen verpakte winst is.

Beantwoorden

10 februari 2019 om 19:03
burgkop Gebruiker

Heb zelf 2 Mio’s, de Moov M416 LM en de Spirit 8500

Ben daar zeer tevreden over.

Enige nadeel van die updates is, in mijn geval dan, dat je nooit weet wanneer er een update is. Dat is heel vervelend, nu moet je steeds aan pc aansluiten en maar afwachten of er updates zijn.

Waarom kunnen ze bij Mio niet een mail sturen met: er zijn nieuwe (kaart) updates, wel zo vriendelijk en veel handiger.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.