26 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Philips 65" 4K UHD Android TV met Driezijdig Ambilight | 65PUS8303

Philips 65" 4K Android TV

Door zijn ultraslanke ontwerp met geborstelde aluminium afwerking is de TV niet alleen fascinerend om naar te kijken als hij aan staat, maar ook als hij uit staat.

Specificaties

Merk: Philips
Type: 65PUS8303 | Ultraslanke 4K UHD LED Android TV met Driezijdig Ambilight
Garantie: 2 jaar

• 4K/UHD en HDR Premium
  • Android met Google Assistant
  • 100 Hz beeldverversingssnelheid

Ambilight

• Ambilight-versie: Driezijdig
  • Ambilight-functies: Geïntegreerd Ambilight + Hue, Ambilight Music, Gamemodus, Past zich aan de muurkleur aan, Lounge-modus

Beeld/scherm

• Display: 4K Ultra HD-LED
  • Schermdiameter: 65 inch / 164 cm
  • Schermresolutie: 3840 x 2160
  • Beeldformaat: 16:9
  • Beeldverbetering: Ultra-resolutie, Micro Dimming Pro, Breed kleurengamma 90% DCI/P3, HDR Premium
  • Pixel Engine: P5 Perfect Picture Engine
  • Schermdiagonaal (inch): 65 inch

Android

• Besturingssysteem: Android 8.0 (Oreo)
  • Vooraf geïnstalleerde apps: Google Play Movies*, Google Play Music*, Google zoeken, YouTube
  • Geheugencapaciteit: 16 GB
  • Verwerkingskracht: Quad Core

Smart TV-functies

• Gebruikersinteractie: MultiRoom Client en Server, SimplyShare
  • Interactieve TV: HbbTV
  • Programmeren: TV pauzeren, Opnemen via USB*
  • SmartTV-apps*: Onlinevideotheken, Internetbrowser openen, Social TV, TV on Demand, YouTube
  • Gemakkelijk te installeren: Automatische detectie van Philips-apparaten, Apparaataansluitwizard, Netwerkinstallatiewizard, Instellingenwizard
  • Gebruiksgemak: Smart menu-knop, Gebruikershandleiding op scherm
  • Firmware-upgrade mogelijk: Auto-upgradewizard voor firmware, Firmware te upgraden via USB, Onlinefirmware-upgrade
  • Aanpassingen van beeldformaat: Standaard - Schermvullend, Aanpassen aan scherm, Geavanceerd - Shift, Zoomen, Uitrekken
  • Philips TV Remote-app*: Apps, Zenders, Controle, NowOnTV, TV-gids, Video on demand
  • Afstandsbediening: met toetsenbord, met spraak

Geluid

• Uitgangsvermogen (RMS): 25 W
  • Geluidsverbetering: Smart Sound, DTS-HD eersteklas geluid, DTS-studiogeluid, DTS TruSurround
  • Audiofuncties: Triple ring-technologie
  • Luidsprekerconfiguratie: 2x 6,25 W luidsprekers voor midden en hoog, 12,5 W woofer

Connectiviteit

• Aantal HDMI-aansluitingen: 4
  • Aantal USB-aansluitingen: 2
  • Aantal componentingangen (YPbPr): 1
  • Draadloze verbindingen: Dual band, Geïntegreerde WiFi 802.11ac 2x2
  • Andere aansluitingen: Common Interface Plus (CI+), Digitale audio-uitgang (optisch), IEC75-antenne, Satellietaansluiting, Ethernet-LAN RJ-45, Audio L/R in, Hoofdtelefoonuitgang
  • HDMI-functies: 4K, Audio Return Channel
  • EasyLink (HDMI-CEC): Passthrough van afstandsbedieningen, Audiobediening, Stand-by, Afspelen met één druk op de knop
  • HDCP 2.2: Ja op alle HDMI

Multimediatoepassingen

• Videoweergaveformaten: Containers: AVI, MKV, H264/MPEG-4 AVC, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV9/VC1, HEVC (H.265), VP9
  • Ondersteunde ondertitelindelingen: .SRT, .SUB, .TXT, .SMI
  • Muziekweergaveformaten: AAC, MP3, WAV, WMA (versie 2 tot versie 9.2), WMA-PRO (v9 en v10)
  • Beeldweergaveformaten: JPEG, BMP, GIF, PNG

Ondersteunde beeldschermresolutie

• Computeringangen op HDMI1/2: tot 4K UHD 3840 x 2160 bij 60 Hz, HDR ondersteund, HDR10/ HLG
  • Computeringangen op HDMI3/4: tot 4K UHD 3840 x 2160 bij 60 Hz
  • Video-ingangen op HDMI1/2: tot 4K UHD 3840 x 2160 bij 60 Hz, HDR ondersteund, HDR10/ HLG
  • Video-ingangen op HDMI3/4: tot 4K UHD 3840 x 2160 bij 60 Hz

Tuner/ontvangst/transmissie

• HEVC-ondersteuning
  • Digitale TV: DVB-T/T2/T2-HD/C/S/S2
  • MPEG-ondersteuning: MPEG2, MPEG4
  • Videoweergave: NTSC, PAL, SECAM
  • TV-programmagids*: Elektronische programmagids voor 8 dagen
  • Signaalsterkte-indicator
  • Teletekst: 1000 pagina's Hypertext

Vermogen

• Netspanning: 220 - 240 V, 50/60 Hz
  • Stroomverbruik in stand-bystand: < 0,3 W
  • Energieverbruik wanneer uitgeschakeld: 0,3 W
  • Functies voor energiebesparing: Timer voor automatisch uitschakelen, Beeld uit (voor radio), Lichtsensor
  • Omgevingstemperatuur: 5 °C tot 35 °C
  • Europees energielabel (vermogen): 110 W
  • Jaarlijks energieverbruik: 161 kWh
  • Hoeveelheid kwik: 0 mg
  • Aanwezigheid lood: Ja
  • Energieklasse: A+

Afmetingen

• Afmetingen van doos (B x H x D): 1600 x 995 x 185 mm
  • Afmetingen van set (B x H x D): 1455,1 x 837,2 x 50,3 mm
  • Afmetingen apparaat (met standaard) (B x H x D): 1455,1 x 889,8 x 304,5 mm
  • Breedte TV-standaard: 567,9 mm
  • Compatibel met VESA-wandmontagesysteem: 400 x 300 mm
  • Gewicht van het product: 29,0 kg
  • Gewicht (incl. standaard): 31,7 kg
  • Gewicht (incl. verpakking): 41,3 kg

Kleur en afwerking

• Voorkant TV: Metallic zilver

Dit ontvang je

• Philips 65PUS8303 TV
  • Afstandsbediening
  • 2x AA-batterij
  • Voedingskabel
  • Mini-aansluiting L/R-kabel
  • Mini-aansluiting YPbPr-kabel
  • Snelstartgids
  • Brochure met wettelijk verplichte informatie en veiligheidsgegevens
  • Tafelstandaard
INFO

* Verschilt per land / kabelmaatschappij.

26 juni 2019 om 00:04
RPH1983 Gebruiker

Net te groot, topding. Maar wacht liever tot de 50 of 55 variant een keer voorbij komt…

Beantwoorden

26 juni 2019 om 00:06
Moderator Mark Moderator

Hoi RPH1983,

Je kan altijd de inkopers tippen met de volgende link: http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2019-2/

Beantwoorden

26 juni 2019 om 00:12
taede Gebruiker

Wen je heeeeeel snel aan????

Beantwoorden

26 juni 2019 om 00:13
taede Gebruiker

Bedoel !!!!!!!!!!

????

Beantwoorden

26 juni 2019 om 00:14
taede Gebruiker

Ooops. Hij maakt van emoji’s blijkbaar vraagtekens

Beantwoorden

26 juni 2019 om 00:40
Pvdvenis Gebruiker

Ja, dat is iBood na 3+ jaar nog steeds niet gelukt… technologische vooruitgang is niet te stoppen, maar iBood lukt het maar niet om Emojis toe te laten op het forum (smiley)

Beantwoorden

26 juni 2019 om 10:31
Moderator Niek Moderator

Al het goede komt langzaam Pvdvenis ;-)

Beantwoorden

26 juni 2019 om 00:16
EDWernars Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

26 juni 2019 om 00:32
adnanticus Gebruiker

Precies….,bij LG…..,LG….

Jij hebt zeker nooit een Philips TV met Ambilight gehad?

Beantwoorden

26 juni 2019 om 00:43
Pvdvenis Gebruiker

Ik kijk nu bijna een jaar naar een Philips oled 55 inch met ambilight. Zit er 4 meter vanaf en wij merken er niet veel van. Natuurlijk ziet het er mooi uit als je het voor het eerst ziet, maar als je eenmaal in het programma zit, valt je die ambilight eigenlijk niet meer op. Maar, misschien zou ik nu eens een week een of moeten checken om te zien of het echt verschil maakt…

Beantwoorden

26 juni 2019 om 00:48
adnanticus Gebruiker

Misschien moet je jouw TV kalibreren? ;-)

Beantwoorden

26 juni 2019 om 07:10
Zplus Gebruiker

Nee, hier LG Oled met een Philips Hue ledstrip erom heen (smiley). Best of both world’s.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 07:15
lemke Gebruiker

Dat is niet helemaal hetzelfde. Ambilight past de kleuren aan afhankelijk van het beeld.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 07:58
Moderator Jim Moderator

@Lemke,
In theorie kan je met Hue (bijna) hetzelfde tegenwoordig! Check Hue Sync daarvoor. Waarschijnlijk niet helemaal on-par met Ambilight (persoonlijk loopt hij vaak iets achter bij mij), maar ze komen in de buurt ;-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

26 juni 2019 om 08:41
WimC61 Gebruiker

Je kan ook de ambilight uitschakelen dan merk je gelijk het verschil. Ik heb al 10 jaar Philips met Ambilight en wil nooit meer anders.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 11:01
EDWernars Gebruiker

en waarom zou je Philips tv met ambilight willen? zodat de kleuren verder gaan dan alleen het beeld?

Heb liever dat de zwart waardes beter zijn zodat het beeld er zelf levendiger uitziet.

maar als je echt philips perse wilt door ambilight, kun je als ing klant met rentepunten een oled tv kopen voor €1250 euro (55inch)

ik zou echt niet meer voor deze prijs een HD-LED tv kopen, maarja dat is een mening en gelukkig is iedereen anders!

Beantwoorden

26 juni 2019 om 11:37
deBoomtak Gebruiker

Heb je de kleur van muur waar je tv voor staat wel goed ingesteld? Je kan ook ambilight een keer uitschakelen en dan zie je het verschil echt, althans, wij met onze 6 jaar oude tv met ambilight wel.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 12:11
sypack Gebruiker

Ik heb een philips met ambilight en heb dat snel afgezet. Wat irritant zeg.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 19:57
lemke Gebruiker

Ah, dat wist ik nog niet. Nice!!

Heb Hue hier ook, dus eens testen. Maar inderdaad, Ambilight is idd beter, gebruik het al 16 jaar en wil niet zonder.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 01:14
Erik schepers Gebruiker

Shit..

Vorige week de Samsung 65″ 4K QLED Smart TV | 100 Hz | QE65Q60R besteld hier.

Nu deze. Hoe staat deze tegenover de Samsung?

Beantwoorden

26 juni 2019 om 06:25
Yum Gebruiker

Samsung is echt een stuk beter. Nooit een Philips tv kopen.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 06:59
1dieseltje Gebruiker

Sterk onderbouwd,yab yum.

Echt de goede en slechte punten weergave.

Wat een gelul in de ruimte, schrijf erdan  bij hoe wat en waarom.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 07:51
Moderator Jim Moderator

Hi Erik!

Wellicht dat gebruikers hun ervaring (iets uitgebreider) kunnen delen ;-).
De technische vergelijking kan je hier vinden:
https://www.displayspecifications.com/en/comparison/cdf6b1668

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

26 juni 2019 om 08:20
Cybey Gebruiker

Ik heb thuis twee Philips TVs, de 49PUS7150 en de 32PFK5500, dus beide TVs komen uit een compleet andere serie. Hardware-matig zijn ze mooi: mooi beeld, ambilight is fantastisch, geluid is ok. Maar softwarematig zijn ze wel echt een drama. Vallen veel uit, herstarten regelmatig, moeite met netwerk vinden en houden, relatief langzaam.

Weet dat Philips al jaren geen eigen TVs meer maakt, maar dit gedaan wordt door (ik dacht) TPVision die het doet onder de Philips merknaam.

Oftewel: ik heb ook van de week die Samsung TV besteld om mijn grote Philips TV te vervangen, want ik word ondertussen helemaal kriegel van telkens de stekker uit het stopcontact trekken om hem weer opnieuw op te starten.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 23:33
tsjech Gebruiker

Kunt het beste een fatsoenlijke media speler met goeie hardware er aan koppelen. Ik kijk tv via de set top box en al het overige via de media speler. Zolang de TV het beeld maar goed weergeeft. Voor mij een goede oplossing.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 06:58
lottie95 Gebruiker

Ieder zijn voorkeur. Het is onzin om géén Philips te nemen. Ze maken Top tv’s.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 15:37
Erikvereijken Gebruiker

DAT is pas onzin!

Beantwoorden

26 juni 2019 om 08:16
quangton Gebruiker

Waarom zou je nog een Led tv kopen als Oled of Qled nu in opkomst is? Is de prijs nog te hoog? Kwaliteit is toch vele malen beter dan led? Of zie ik dat verkeerd?

Beantwoorden

26 juni 2019 om 08:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen quangton,

Er zit sowieso een behoorlijk verschil in prijs inderdaad en daarnaast stelt niet iedereen dezelfde eisen aan een tv.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 17:20
wmpool Gebruiker

Gelukkig is Qled ook gewoon LCD / LED techniek met een mooi stukje marketing zodat het door veel mensen gezien word als of het Oled is.

Oled werkt anders een is een stukje duurder

Beantwoorden

26 juni 2019 om 08:32
Dave_thuis Gebruiker

Als android fanboy zijnde ook een Philips tv uitgeprobeerd. Het android gedeelte is belabberd. Beeld vond ik niet mooi. Ook een aantal keer gereset.  snel. Weggedaan

Beantwoorden

26 juni 2019 om 09:10
tcwchris Gebruiker

Wat ik mij vooral afvraag is wat het grote verschil is met de LG tv van vorige week. Die was ook 65 inch, 4k en IPS. Enige echte verschil dat ik zo snel zie is dat de refreshrate hoger ligt bij de Philips. Is deze TV dan zoveel beter dan de LG ondanks dat de LG ongeveer de helft van de prijs was.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 10:04
deleyt Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim

Beantwoorden

26 juni 2019 om 10:05
deleyt Gebruiker

Excuus…55″. Post kan weg.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 10:07
Moderator Jim Moderator

Top! Is inderdaad niet de 65″ die je vandaag hier ziet! :-)

Beantwoorden

26 juni 2019 om 11:02
makke_2010 Gebruiker

nooit geen tv van philips meer…. laatste toestel is na 5 jaar stuk gegaan. (moederbord kapot…. en volgens winkel en google was ik niet de enige met dat probleem)

Beantwoorden

26 juni 2019 om 12:10
Dierckx1982 Gebruiker

Kan zijn dat ik er overheen lees maar deze tv is ook 100Hz en heeft Bluetooth of niet?

Beantwoorden

26 juni 2019 om 12:47
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Dierckx1982,

Deze tv is inderdaad 100Hz. De tv heeft geen ingebouwde bluetooth.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 13:11
jongeja123 Gebruiker

jongens ambi light geeft rust voor je oogjes!

Beantwoorden

26 juni 2019 om 19:50
tesluc Gebruiker

het leidt vooral je aandacht af van het scherm

Beantwoorden

26 juni 2019 om 13:54
sdk1985 Gebruiker

Draait Philips zijn ingebouwde Android UI tegenwoordig all op full hd of nog steeds op 720p zoals in 2015?

Beantwoorden

26 juni 2019 om 15:02
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag sdk1985,

Dit hebben we helaas niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 13:54
motormuis001 Gebruiker

Bij de Philips Opslag Flash, die hier aangeboden wordt door iBOOD, staat de volgende behartenswaardige tekst:

“Koninklijke Philips Nederland

Koninklijke Philips Nederland is een gediversifieerd technologiebedrijf dat het leven van mensen wil verbeteren door zinvolle innovaties op het gebied van gezondheidszorg, consumentenlevensstijl en verlichting. Het bedrijf is marktleider op het gebied van cardiologische zorg, acute zorg en zorg voor thuis, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, en op het gebied van scheerapparaten, haartrimmers en mondverzorgingsproducten.”

Staan daar TV’s tussen? Volgens mij niet. Vroeger had Philips tenminste nog een zelf-ontwikkelde beeldbewerking, die de moeite waard was. Die compenseerde enigszins de gammele constructie van hun TV’s. Tegenwoordig is het enige, wat nog aan toen herinnert, de Ambilight en de naamsticker. Wees er maar gelukkig mee, want je hebt er flink extra voor betaald.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 23:15
Moderator Paul Moderator

Jij en Philips zullen geen vriendjes meer worden, vrees ik… bij verschillende topics van dit merk komt dat wel tot uiting in je reacties. Maar desalniettemin kom je wel in die topics kijken. Een haat-liefde verhouding?

Beantwoorden

26 juni 2019 om 23:51
IG_ Gebruiker

@Paul xddddd

Beantwoorden

26 juni 2019 om 15:06
TheMaster187 Gebruiker

Off topic: kunnen jullie niet extra verzendmogelijkheden aanbieden? Dynalogic is echt een aanfluiting. Betaal ik liever iets meer, nu een ochtend vrij gehad voor niks.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 15:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het aanbieden van een keuze tussen bezorgdiensten is zeker iets wat wij geregeld bespreken. Het staat momenteel niet bovenaan onze ‘roadmap’, maar is voor de (nabije?) toekomst zeker een optie.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 15:25
motormuis001 Gebruiker

Ik heb de afgelopen weken 2 maal met Dynalogic te maken gehad, en dat is me uitstekend bevallen. Geen enkele andere koerier geeft zoveel bruikbare info over waar zijn chauffeur uithangt. Zowel bij het bezorgen van je bestelling als bij het weer ophalen van een retour. Daar kan zelfs PostNL nog een puntje aan zuigen. En DHL, DPD en weet ik hoe ze allemaal heten kunnen niet in de verste verte tippen aan de dienstverlening van Dynalogic.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 15:17
motormuis001 Gebruiker

Glossy scherm, oftewel een enorme spiegel. De beeldverversing van 100Hz haalt hij niet als het signaal via HDMI binnenkomt. En dat is bij iedereen die een decoder (kastje met eigen afstandsbediening) van zijn provider (KPN/UPC/Telenet enz.) in huis heeft. Dan is het namelijk maar 50 Hz. Geen Bluetooth. En de Common Interface, de ‘gleuf’ waar je eventueel een smartcard van CanalDigitaal of zo in kunt stoppen, is met zijn versie 1.3 al verouderd. Misschien levert dat nu nog geen problemen op, dat weet ik eerlijk gezegd niet. Maar op afzienbare termijn beslist wel.

Meestal wordt er trouwens wel wat over certificeringen vermeld, en anders wel gevraagd. Hoe verdacht is het dat dit nu niet het geval is?

Beantwoorden

26 juni 2019 om 15:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

In de tekst wordt het niet direct vermeld, maar op de desktop website bij de logo’s rechts naast de tekst wel: deze televisie is geschikt voor Ziggo :-)

Beantwoorden

26 juni 2019 om 15:29
motormuis001 Gebruiker

Ach, nou zie ik het, een logootje. Excuus! Ik kan ook maar niet wennen aan het feit dat een opkoper de naam van zijn ietwat beter bekend staande aankoop heeft overgenomen. Rotstreek. ;-)

Beantwoorden

26 juni 2019 om 15:43
Erikvereijken Gebruiker

Last van de warmte @motormuisje?

Lijkt me erg warm om met een degelijk zwart lederen pak op de motert te zitten.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 15:29
z1300 Gebruiker

Als het de 65PUS8503 zou zijn (die is met soundbar), had ik het wellicht nog overwogen. Verdere minpunten zijn voor mij nog het behoorlijk hoge gewicht, ips panel, hoogste HDMI versie 2.0 (volgens mijn gegevens) en model is al meer dan ‘n jaar op de markt.

Het beeld zal overigens, net als alle Philips tv’s ongetwijfeld wel uitstekend zijn.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 16:46
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag z1300,

Je kunt altijd de inkopers tippen via de link bovenin dit forum en wie weet komt dat model ook een keer voorbij.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 17:01
deschaker Gebruiker

Sinds Philips alleen het merkje aan de fabrikant heeft verkocht ben ik afgehaakt….

Beantwoorden

26 juni 2019 om 17:50
tenne Gebruiker

Een tijdje zitten wachten op deze aanbieding, niet dat ik zo’n Philips liefhebber ben maar hun Ambilight is echt wel schitterend!! Normaal had ik bij deze aanbieding niet getwijfeld maar als ik de hier bovenstaande verhalen lees over sommige problemen met Philips toestellen dan…… 
Plus het feit dat Mediamarkt nu ook net uitpakt met hun Red Friday Weekend en de ( bejubelde ) Sony kd-65xf9005 verkoopt voor 1200 euro’s maakt het er de keuze voor mij alleen maar moeilijker op. Nogmaals, mijn hart kiest voor de Ambilight maar men verstand voor de Sonny. Reactie zijn meer dan welkom.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 18:24
z1300 Gebruiker

Tenne,  Voordelen van de Sony t.o.v. De Philips:

MVA  panel, HDMI 2.0a, USB 3.0, Bluetooth, lager gewicht.

Nadelen: Hogere prijs.

Overeenkomsten: Beide meer dan ‘n jaar op de markt.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 18:40
tenne Gebruiker

We zijn weeral wat wijzer geworden, bedankt z1300!! ;)

Beantwoorden

26 juni 2019 om 18:17
mkasteel Gebruiker

Qua beeld en ambilight is een philips echt wel mooi, maaaaar qua software is het echt om te huilen.

Beeld slaat vaak vast, of dan komt er ineens geen geluid meer uit mijn surround speakers, die met HDI ARC zijn verbonden aan de TV.

Verder is hij heel langzaam, het lijkt wel of er een pentium 3 in zit.

Ik heb een KAKU schakelaar tussen de TV en stroom gezet omdat ik gek werd van het harde resetten van de TV (ipv. stekker uit stopcontact trekken)

Ik heb al zeker een jaar geen software update meer gehad voor mijn toch niet zo oude 55pus7600/12

Mogelijk heb ik ongeluk, maar zou nu toch niet zo snel meer voor philips gaan.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 20:02
lemke Gebruiker

Klopt.  Maar de nieuwe Performance Series (met modelnummers PUS7304, PUS7334, PUS7354 en PUS7394) hebben nu Android TV. Zitten ook rond deze prijs en komen de volgende weken in de winkels en online … met Ambilight natuurlijk. Waarom denk je dat deze toestellen zo goedkoop de deur uit gaan.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 19:08
aklasse Gebruiker

Nano led best of both world. Blijft mij voorkeur. Mooie prijs en topmodel van lg in led.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 19:52
tesluc Gebruiker

Nooit gehoord van OLED ?

Beantwoorden

26 juni 2019 om 20:53
QB2 Gebruiker

Hallo moderators, bij het uitblijven van een reactie van jullie collega’s bij de klantenservice: kunnen jullie nagaan wanneer jullie reageren op case 190608-000143? Of de klantenservice wakker schudden? Dank!

Beantwoorden

26 juni 2019 om 21:00
QB2 Gebruiker

Of RMA-2019/414835 d.d. 08-06-2019 of ordernummer SO3158930 d.d. 03-06-2019

Beantwoorden

26 juni 2019 om 21:01
Moderator Mark Moderator

Hoi QB2,

Ik zal de klantenservice voor je wakker schudden en het direct doorgeven aan iBOOD zodat er zo snel mogelijk contact met je opgenomen kan worden. Het is wel wat drukker bij de klantenservice waardoor
het wat langer duurt voordat je een reactie krijgt.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 21:56
QB2 Gebruiker

Dank voor de moeite Mark! Wat langer duurt in dit geval al bijna 20 dagen :)

Beantwoorden

26 juni 2019 om 22:20
Moderator Mark Moderator

20 dagen is inderdaad wel een lange tijd. Hopelijk krijg je snel een reactie :)

Beantwoorden

28 juni 2019 om 09:52
Faxke Gebruiker

Beste moderators,

Ik heb gisteren een verzoek tot annulatie ingediend. Mijn bestelling is niet geannuleerd maar ik wil deze nu toch laten door gaan.

Kan je dit verzoek verwijderen ? :o

Mijn ordernummer is SO3215692

Sorry voor de overlast.

Beantwoorden

28 juni 2019 om 10:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Faxke,

Het is helaas niet mogelijk een annuleringsverzoek terug te draaien. Ik zie dat de verwachte verzenddatum vandaag is, dus er is een kans dat de annulering niet op tijd verwerkt zal worden en de tv gewoon verstuurd wordt. Ik kan dit alleen niet garanderen.

Beantwoorden

28 juni 2019 om 10:14
Faxke Gebruiker

Ah jammer.

De verzenddatum was gepland op 2 juli dus waarschijnlijk zal de annulatie doorgaan dan.

Beantwoorden

28 juni 2019 om 10:20
Faxke Gebruiker

Hoe lang duurt het ongeveer tot een verzoek is verwerkt?

Dit is het nummer RMA-2019/426973

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.