24 maart 2016 om 00:01
iBOOD

Tot wel €365,- voordeel op een Telfort abonnement met toestel!

Tot wel €365,- voordeel bij Telfort Mobiel

Kom er maar in Hans van den Berg!

"Wie had dát gedacht! Van elke dag de beste deal, naar dikke korting op Telfort Mobiel! Want met deze voucher van iBOOD kun je tot wel €365,- besparen op een tweejarig abonnement".

Hoe gaat het in zijn werk?

1) Je koopt deze 'voucher'

2) Je krijgt morgen in je Mijn iBOOD een link naar een pagina waar je kunt kiezen tussen een iPhone 5s 16GB of een Samsung Galaxy S7 als toestel met daarbij drie verschillende abonnementen. Dit dien je voor 31 maart 2016 te doen.

3) Afhankelijk van je keuze krijg je voor deze kleine investering vervolgens 24 maanden lang een korting variërend van €9 tot €11 (afhankelijk van het abonnement welke je kiest) op je maandbedrag!

Daarnaast krijg je er in sommige gevallen ook zelfs het toestel gratis bij in plaats van er voor te moeten bijbetalen!

Goeie deal toch?

In de tabel hieronder (opklik voor groot) vind je alle mogelijkheden. Laten we als voorbeeldje de Samsung Galaxy S7 met 150 belminuten en 500 MB data nemen. Dan zouden we normaal €38 per maand betalen, maar met deze voucher maar €29! Voor de duur van 2 jaar, dus dat is al een besparing van €9 x 24= €216. Normaal zouden we voor dit toestel dan nog €149 moeten bijbetalen, maar met deze voucher is dat... helemaal niets! In totaal dus een dikke €216 + €149 = €365,- korting!

opklikken voor groot!

Verder is Telfort natuurlijk helemaal dikke prima, want veel waar voor weinig (en nu dus nog minder) geld. Je belt bij Telfort bijvoorbeeld na de eerste 10 minuten gratis. Daarna kun je zonder zorgen lekker lang bellen en al je minuten en MB's zijn 3 maanden geldig. Die neem je aan het einde van de maand gewoon mee naar de volgende maand. En last but not least: Telfort is natuurlijk gewoon KPN. Zelfde netwerk. Zelfde kwaliteit. Dus waar wacht je nog op!

*) Je kunt deze aanbieding gebruiken als nieuwe klant en als bestaande Telfortklant om je aflopende abonnement te verlengen. 
*) Als nieuwe klant betaal je eenmalig €30 aansluitkosten.
iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Specificaties

1. Bestel vandaag je voucher, krijg 24 maanden lang korting bij Telfort Mobiel!
  2. Je ontvangt jouw link morgen in je Mijn iBOOD.
  3. Om van de aanbieding gebruik te maken dien je jouw abonnement vóór 31 maart aan te vragen via jouw link.
iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.
24 maart 2016 om 07:31
jolanda8000 Gebruiker

Dit is echt spotgoedkoop mensen. Pakken die aanbieding. Ik heb de S7 en het is een super toestel tot dusver. Ik heb alles heel goed uitgezocht en nergens ga je voor deze prijs zitten

24 maart 2016 om 08:57
Padje1982 Gebruiker

Gisteren zelf een iPhone 5S icm Telfort besteld voor 13 euro per maand zonder data. 
Dus deze aanbieding is zeker beter dan die ik gisteren heb afgesloten bij de “ik ben toch niet gek” winkel.

Mocht je al klant zijn bij Telfort voor “Internet of Tv” of een andere dienst dan gelden de volgende extra voordelen.
Geen 30 euro aansluitkosten.
Ze verdubbelen je bel minuten en het aantal MB.
5 euro korting per maand op je reeds bestaande contract.

24 maart 2016 om 11:34
Torrentus Gebruiker

Dan geldt één van de beide voordelen (óf dubbele minuten/mb’s óf 5 euro korting), en de 5 euro korting kun je alleen kiezen als je ook Interactieve TV afneemt; enkel Internetabbo + Mobielabonnement = dubbele minuten/mb’s

24 maart 2016 om 17:00
Miecky Gebruiker

Hoi Jolanda,

Heb zojuist Telfort gebeld en wat info gevraagd.

Het schijnt dat je op moet letten dat het toestel klaar gemaakt is voor de Nederlandse Markt.

Anders is het voor Aziatische landen en de USA geschikt en kan je problemen krijgen met je instellingen en bellen.

Dus ik denk toch niet dat ik het risico ga nemen want je kunt ook geen kontakt krijgen met iBood, dacht ik ??

(En je koopt het toestel via Ibood en dan koop je een SIM-Only abonnement bij Telfort.)

24 maart 2016 om 17:45
Typhone.nl Gebruiker

Hi Miecky,

Bedankt voor je interesse!
Met deze actie koop je een voucher voor korting bij Typhone.nl. Het zijn daarom ook gewoon Nederlandse telefoons die wij koppelen aan een Telfort abonnement. Ook de garantie loopt na aanschaf gewoon bij ons.

24 maart 2016 om 07:37
Erica191 Gebruiker

ik ga er ook voor S7

24 maart 2016 om 07:49
csmcsm Gebruiker

Is dit alleen de gewone S7 of ook de Edge?

24 maart 2016 om 12:05
richh94 Gebruiker

Hier ben ik ook erg benieuwd naar… in de S7 Edge ben ik erg geïnteresseerd.

24 maart 2016 om 18:16
Typhone.nl Gebruiker

Goedemiddag.

Deze actie is helaas enkel beschikbaar voor de gewone Samsung Galaxy S7 en de iPhone 5s. Voor de S7 edge hebben we natuurlijk andere aanbiedingen lopen, maar helaas niet zo scherp als deze.

24 maart 2016 om 07:50
michel.dykstra@gmail.com Gebruiker

Gaat het hier om data over het G4 netwerk?

24 maart 2016 om 09:25
michel.dykstra@gmail.com Gebruiker

By Thyphone gekeken, 14.4Mbps  = 3G komen dus extra kosten overheen, met zo’n toestel wil je niet op het 3G netwerk zitten.

24 maart 2016 om 10:12
Bobbieke Gebruiker

Inderdaad, volgens de site kun je voor 5 euro/maand 4G bijkopen. Dan kom je op een bedrag waarbij je soms betere aanbiedingen vind bij andere operators.

24 maart 2016 om 08:05
jbiggie Gebruiker

Zit nummerbehoud inbegrepen?

24 maart 2016 om 08:49
Padje1982 Gebruiker

Nummer behoud is gewoon een standaard optie als je een contract afsluit. Je kan ook een nieuw nummer nemen en binnen 3 maanden je oude nummer overlaten zetten naar Telfort.

24 maart 2016 om 08:18
leoniem Gebruiker

Dat zou ik ook graag willen weten, of nummerbehoud is inbegrepen, kan je trouwens zelf de ingangsdatum van het contract kiezen? Of heb ik daar overheen gelezen? Mooie aanbieding!

24 maart 2016 om 18:15
Typhone.nl Gebruiker

Goedemiddag Leoniem,

Deze actie is gewoon te bestellen met nummerbehoud. Je kunt je huidige Telfort contract 6 maanden voor de einddatum van je contract verlengen en als je met nummerbehoud wil overstappen van een andere provider kun je dit twee maanden voor de einddatum van het contract aanvragen.

In dit geval regelt Typhone de overgang van je oude provider naar Telfort, zodat je zelf het oude contract niet meer op hoeft te zeggen. Zodra je oude contract afgelopen is, kun je het nieuwe Telfort simkaartje in de telefoon stoppen en vanaf dat moment gaat het contract bij Telfort in.

24 maart 2016 om 08:41
r.vergeer Gebruiker

Kan de kleur gekozen worden? Is toestel simlockvrij? Nummerbehoud inbegrepen (ben al klant Telfort)?

24 maart 2016 om 17:55
Typhone.nl Gebruiker

Goedemiddag,

De telefoon is gewoon simlockvrij en je kunt deze actie met nummerbehoud aanvragen. Als je al klant bent van Telfort kun je dit vanaf 6 maanden voor de einddatum van je contract aanvragen. Op dit moment is de actie nog enkel te bestellen met de zwarte Galaxy S7 en Space Grey iPhone 5s, maar we gaan ook de andere leverbare kleuren beschikbaar stellen.

24 maart 2016 om 08:48
r.vergeer Gebruiker

Nog een vraag: wettelijk moet maandbedrag gesplitst worden naar kosten abo en kosten voor telefoon. Welk maandbedrag blijft over na 2 jaar bij een S7 met 150 min en een S7 met 300 min?

24 maart 2016 om 08:51
Padje1982 Gebruiker

Denk dat je het beste even de site kan bekijken van de partij die de telefoon zal leveren dit is Typhone.nl

24 maart 2016 om 11:00
r.vergeer Gebruiker

Dat is een veronderstelling. Kan zo maar zijn dat ze massaal 1 kleur ingekocht hebben. Antwoord moet dus van aanbieder afkomen (iBood).

24 maart 2016 om 18:11
Typhone.nl Gebruiker

Goedemiddag,

bedankt voor de interesse!

De korting zit op de Telfort toestelbundel, niet op de minuten en MB’s. Voor de iPhone 5s betaal je nu 2,- per maand aan de telefoon, bij de Galaxy S7 is dit 15,- per maand.

De Galaxy S7 deal van hierboven is opgebouwd in 14,- voor de minuten en MB’s en 15,- voor de telefoon.

Na het contract van 24 maanden komt deze toestelbundel te vervallen en betaal je enkel de prijs voor de basisbundel. Het actietarief voor deze basisbundel (de minuten en MB’s) wordt na het contract verhoogd van 14,- naar 15,- per maand.

Op dit moment is de telefoon enkel in het zwart te bestellen, maar we werken er hard aan om ook de andere beschikbare kleuren aan deze actie te koppelen.

24 maart 2016 om 09:07
HarmenHeerde Gebruiker

Telfort + S7 aanbieding wel erg goedkoop als je dat vergelijkt met de aanbiedingen op http://www.gsmverkoop.net/toestel/samsung-galaxy-s7/

Niet te lang wachten dus!

24 maart 2016 om 10:05
camvanlierop Gebruiker

Als je gekozen hebt voor je abbonement kan je dan ook kiezen om deze later in te laten gaan? En kan dit in combinatie met verlenging?

24 maart 2016 om 18:06
Typhone.nl Gebruiker

Goedemiddag Cam,

Helaas kan de ingangsdatum van een nieuw contract niet gekozen worden. Een contract zonder nummerbehoud gaat direct in. In het geval van nummerbehoud gaat het nieuwe contract in wanneer het huidige contract afgelopen is, zodat je niet aan dubbele kosten zit.

Een huidig Telfort abonnement kan 6 maanden voor de einddatum van het contract verlengd worden. Een overstap van een ander netwerk naar Telfort kan vanaf 2 maanden voor de einddatum aangevraagd worden.

Typhone regelt bij een overstap de gehele overgang naar Telfort, zelf hoef je het oude contract niet op te zeggen.

24 maart 2016 om 11:06
janger12 Gebruiker

Voor de geïnteresseerden onder ons: ik heb even contact gehad met Typhone en een verlenging met Telfort is mogelijk vanaf 6 maanden voor het einde van de contractdatum (hun website zegt 3 maanden bij ‘Vraag & antwoord’ maar dat is dus niet juist). Bij Telfort zelf en ook bij andere belwinkels kun je ook vanaf 6 maanden voor het einde verlengen.

24 maart 2016 om 13:20
janger12 Gebruiker

Ter verduidelijking: dit geldt dus voor mensen die al mobiele klant bij Telfort zijn en voor wie het abonnement binnen nu en 6 maanden afloopt.

24 maart 2016 om 11:22
tanzer Gebruiker

Is er ook iemand van Telfort aanwezig?

Nummerbehoud gaat volgens mij niet lukken! Abbo loopt 7 augustus pas af.

24 maart 2016 om 18:02
Typhone.nl Gebruiker

Goedemiddag Tanzer,

Als je nu bij Telfort zit, kun je al gebruik maken van de actie. Een huidig Telfort abonnement kun je 6 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Als je nu bij een andere provider zit, kun je helaas nog geen nummerbehoud aanvragen. Een overstap kun je pas 2 maanden voor de einddatum van het contract regelen.

24 maart 2016 om 11:35
Moderator Coert iBOOD Moderator

Hoi allemaal!

We hebben jullie vragen doorgezet en komen asap terug met de antwoorden.

Groetkes,

Coert

24 maart 2016 om 14:06
cine8 Gebruiker

We wachten in spanning af…

24 maart 2016 om 14:18
Moderator Coert iBOOD Moderator

- Is dit alleen de gewone S7 of ook de Edge?
De actie is enkel op de gewone Samsung Galaxy S7.

- Welke kleuren zijn beschikbaar?
Alle kleuren zijn beschikbaar.

- Is de telefoon simlockvrij?
Ja

- Is de actie enkel op nieuwe abonnementen?
Deze actie loopt op zowel nieuwe abonnementen als verlengingen bij Telfort.

- Zit nummerbehoud inbegrepen?
Ja, bij het afsluiten van het abonnement kun je gratis je nummer behouden.

- Kun je zelf de ingangsdatum van het contract kiezen?

Helaas kan de ingangsdatum van een nieuw contract niet gekozen worden. Een contract zonder nummerbehoud gaat direct in.

In het geval van nummerbehoud gaat het nieuwe contract in wanneer het huidige contract afgelopen is, zodat je niet aan dubbele kosten zit.
Een huidig Telfort abonnement kan 6 maanden voor de einddatum van het contract verlengd worden.

Een overstap van een ander netwerk naar Telfort kan vanaf 2 maanden voor de einddatum aangevraagd worden.
Typhone regelt bij een overstap de gehele overgang naar Telfort, zelf hoef je het oude contract niet op te zeggen.

- Krijg ik mijn telefoon ook pas wanneer mijn huidige contract afloopt?
Nee, je ontvangt de telefoon en nieuwe simkaart binnen enkele werkdagen nadat het nummerbehoud is goedgekeurd door de huidige provider.
De nieuwe simkaart kun je pas gebruiken wanneer het oude contract is afgelopen.

- Zit er 4G op deze bundel?

Je kunt gebruik maken van 3G-internetsnelheid. Voor €5 kan je de snelheid upgraden naar 4G.

- Hoe is de korting verrekend?
De korting zit op de Telfort toestelbundel, niet op de minuten en MB’s.
Voor de iPhone 5s betaal je 2,- per maand aan de telefoon, voor de Galaxy S7 is dit 15,- per maand.

De Galaxy S7 deal van hierboven is opgebouwd in 14,- voor de minuten en MB’s en 15,- voor de telefoon.
Na 2 jaar komt de toestelbundel te vervallen en betaal je enkel de prijs voor de basisbundel.
Deze wordt na 24 maanden verhoogd van 14,- naar 15,- per maand.

24 maart 2016 om 14:55
sneakyy Gebruiker

Ook maar besteld, erg sterke aanbieding

24 maart 2016 om 14:57
Luchtvervuiling Gebruiker

Interessant! Dus een toestel + abonnement voor de prijs van het losse toestel… Lekkere deal wel!

Ik heb echt létterlijk gisteravond een internet + tv abonnement afgesloten bij Telfort. Kan ik dan ook nu al profiteren van de extra voordelen genoemd in de reacties?

24 maart 2016 om 18:00
Typhone.nl Gebruiker

Goedemiddag,

Wat goed dat je nu ook al een internet+tv abonnement van Telfort hebt aangesloten!
Je kunt dan inderdaad gelijk profiteren van één van de extra CombiVoordelen:

€5,- korting per maand, of een verdubbeling van je minuten/MB’s, of een extra zenderpakket (HBO, kids- of opnemen-pakket) of een Telfort Veilig pakket. Telfort CombiVoordeel is aan te vragen via deze link: https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel/combivoordeel-direct-aanvragen.htm

24 maart 2016 om 15:53
burtbeej Gebruiker

Bijbetalen voor 4G. No-go dus. Sowieso is Tele2 al goedkoper, en hebben deze een sneller (gemiddeld) 4G netwerk dan KPN. Alleen is de dekking minder richting Noord-Oost NL. Via een telecom vergelijker zoals belsimpel of een andere ben je sowieso goedkoper uit, met 4G en meer data.

24 maart 2016 om 15:59
jennyliem Gebruiker

Mijn abonnement bij een andere provider loopt 26-6-2016 af. Twee maanden ervoor kan ik opzeggen, dat is 26-4-2016, dus over een maand. Ik wil mijn nummer behouden. Graag wil ik gebruik maken van deze aanbieding. Kan dat dan wel?

24 maart 2016 om 16:49
janger12 Gebruiker

Dat kan denk ik wel, maar je kunt dan alleen een nieuw abonnement afsluiten. Je hebt dan t/m 26-6-16 dus twee abonnementen. Ook is je huidige nummer meenemen niet mogelijk, want nummerbehoud vanaf een andere provider kan alleen als je contract binnen 2 maanden afloopt. Aangezien je de voucher kunt verzilveren t/m 31 maart 2016 gaat dat in jouw situatie niet op. Je kunt misschien wel bij je huidige provider je contract afkopen, maar of dat een optie is…

24 maart 2016 om 16:50
janger12 Gebruiker

Correctie: zo te zien is het TOT 31 maart en niet t/m.

24 maart 2016 om 17:05
britt4×4 Gebruiker

Dus geen 4G en geen sms? Of lees ik dit nou fout?

24 maart 2016 om 17:57
Typhone.nl Gebruiker

Hi Britt,

In al deze abonnementen zit onbeperkt SMS inbegrepen. De bundels hebben alleen geen 4G, maar dit is wel met een bundel van 5,- per maand aan te zetten.

24 maart 2016 om 19:14
Nairam Gebruiker

Is het ook mogelijk om met nummerbehoud over te stappen van een Sim Only  abonnement (andere provider) naar Telfort abonnement.

24 maart 2016 om 19:28
Typhone.nl Gebruiker

Hi Nairam,

Ook als je nu een sim only hebt kun je overstappen naar deze actie. Als het contract van de sim-only binnen 2 maanden afloopt of maandelijks opzegbaar is, kun je er gewoon gebruik van maken.

24 maart 2016 om 19:58
omardekker Gebruiker

is het toestel simlockvrij?

24 maart 2016 om 21:59
Typhone.nl Gebruiker

Hi Omar,

De toestellen zijn gewoon simlockvrij.

24 maart 2016 om 20:12
diver999 Gebruiker

lees de antwoorden, ja hij is simlockvrij

24 maart 2016 om 20:24
IriniNicolaidou Gebruiker

De Apple toestellen zijn toch niet refurbished hè?

24 maart 2016 om 22:03
Typhone.nl Gebruiker

Goedenavond Irini,

De telefoons zijn allemaal nieuw. Er zitten geen refurbished toestellen tussen.

24 maart 2016 om 20:29

Dus, alles even op een rijtje. Ik heb gisteren een abonnement op internet + tv van Telfort genomen.

Als ik dus het S7 abonnement van €29,- neem (€696,- over 2 jaar, wat overigens al de nieuwprijs van het toestel ZELF is), kan ik dus ook gaan voor het CombiVoordeel van Telfort en elke maand gedurende 2 jaar €5,- korting krijgen? Of hoe werkt dat, krijg ik die €5,- korting dan gedurende twee jaar? Dan zou ik dus eigenlijk €576,- kwijt zijn aan een S7 + abonnement van 150 minuten, 500 MB én onbeperkt SMS?

24 maart 2016 om 20:31

Oh, en aangezien deze actie via een derde verloopt (Typhone); is het niet zo dat als ik deze voucher koop en hem voor de 31e probeer in te leveren, dat een bepaald toestel/abonnement niet meer in voorraad is? Bedankt!

24 maart 2016 om 20:37

En nog een vraag… Na die twee jaar kan ik het abonnement gewoon stopzetten, en dan is het toestel van mij? Hier zou ik dan eventueel een nieuwe (prepaid) simkaart in kunnen doen?

Sorry, ik ben hier niet zo in thuis :)

24 maart 2016 om 22:13
Typhone.nl Gebruiker

Goedenavond Luchtvervuiling,

De actie loopt via Typhone.nl. Wij zorgen hebben de telefoons ingekocht en koppelen deze aan een Telfort abonnement. We regelen dan ook gelijk de overstap en het nummerbehoud. Als je de voucher nu koopt, heb je natuurlijk recht op de telefoon.

Wanneer je gebruik maakt van deze actie, kun je ook gewoon de CombiVoordeel van Telfort  activeren. Dan kun je kiezen voor 5,- korting per maand op je abonnement. Deze korting geldt zo lang je zowel een mobiel als internetabonnement van Telfort hebt en wordt verrekend op de factuur waar ook Interactieve TV op staat.

Na twee jaar kun je het abonnement gewoon stop zetten en dan is de telefoon inderdaad ook van jou. Telfort is afgestapt van het ToestelLease concept, waardoor je geen telefoon meer terug hoeft te sturen. In de telefoon kun je daarna gewoon elke simkaart stoppen, ongeacht of het prepaid is of een abonnement.

Fijne avond!

24 maart 2016 om 21:49
philipieto Gebruiker

Op 9 juni is mijn contract van een andere provider afgelopen. Regelt thyphone dan toch de overstap? En zou dit betekenen dat ik wel het abbonement kan afsluiten ook al loopt me contract nog 3 ipv 2 maanden?

24 maart 2016 om 22:18
Typhone.nl Gebruiker

Goedenavond Philipieto,

Wanneer je langer dan 2 maanden voor de einddatum van het contract een nummerbehoud aanvraagt, zal je huidige provider het nummerbehoud afkeuren en dat zou zonde zijn. Je kunt wel een nieuw abonnement aanvragen, maar nummerbehoud is helaas niet mogelijk.

25 maart 2016 om 07:27
philipieto Gebruiker

Is het ook niet mogelijk het af te kopen bij de oude provider?

24 maart 2016 om 22:07

Volgens mij gaan we geen antwoord meer krijgen… Helaas!

24 maart 2016 om 22:14
Typhone.nl Gebruiker

Hi Luchtvervuiling,

ik heb net antwoord gegeven op je vragen :)

24 maart 2016 om 22:19
Moderator Paul Moderator

Hallo Luchtvervuiling,

Het combivoordeel van Telfort is inderdaad maandelijks €5 korting gedurende het abonnement, als je daarvoor kiest. Zie ook deze link:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel/combivoordeel-direct-aanvragen.htm

Typhone.nl zal voldoende toestellen hebben voor deze actie. Of op de laatste dag van de actie alle kleuren leverbaar zijn, kan alleen Typhone met zekerheid kunnen zeggen.

Na de periode van 24 maanden is het toestel volledig van jou, en kun je overstappen op SimOnly. Dit kan zelfs al meteen na ontvangst, want simlockvrij, maar dan betaal je wel dubbele lasten natuurlijk en dat is niet aan te raden.

Vriendelijke groet, Paul

Updated by: Paul en nu zelfs antwoord van zowel moderator als typhone.nl :)

24 maart 2016 om 22:29

Typhone.nl & Paul, allebei erg bedankt voor jullie antwoorden!

Deze deal is erg aanlokkelijk, zeker aangezien ik net een internet + TV abonnement bij Telfort heb genomen.

Bedankt! Ik weet genoeg :)

24 maart 2016 om 23:12

Het betalen wil niet lukken…

Als ik de betaling probeer af te ronden, en bij stap 3 op jullie website met de voorwaarden akkoord gaat en op verzenden drukt, stuurt ie me terug naar stap 1. Helaas!

24 maart 2016 om 23:18

Het product uit het mandje verwijderen en hem opnieuw toevoegen heeft het verholpen!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.