3 december 2019 om 00:01
iBOOD

KEF Muo Bluetooth Speaker | AptX

KEF Muo Bluetooth Speaker | AptX

Deze bluetooth speaker van KEF is er eentje die je gewoon moet hebben, al is het maar voor het stijlvolle design.

Specificaties

Merk: KEF
Type: Muo Bluetooth Speaker
Garantie: 2 jaar

• 2x 50 mm full range Uni-Q drivers
  • Koppelbaar in stereo
  • 12 uur afspeeltijd

• Bluetooth geheugen: 8 apparaten
  • Geen ongewenste trillingen in het geluid
  • Drivers: 2x 50 mm full range Uni-Q
  • Krachtige auxiliaire basradiator

• Afmetingen: 80 x 210 x 60 mm
  • Gewicht: 0,8 kg
3 december 2019 om 00:04
martijnokhuijzen Gebruiker

ik ken deze speakers niet, maar heb een andere set die ook koppelt zodat je fantastisch stereo hebt met 2 exemplaren

Soundforge

Beantwoorden

3 december 2019 om 06:28
Snoepy16 Gebruiker

Onkyo heeft de beste geluid in stereo.

Beantwoorden

3 december 2019 om 06:49
Inste Gebruiker

Kan je deze koppelen via musiccast op een yamaha receveir ? Ben nogal een leek ????

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:04
Moderator Jim Moderator

Hi Inste,

Voor zover ik kan zien, gaat dit niet draadloos out of the box. Ik heb zelf geen ervaring met MusicCast, maar zie hier een soortgelijke vraag
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1921622

Wie weet zijn er forummers met meer ervaring op dit gebied :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:22
Inste Gebruiker

Bedankt, het lijkt me dat deze dus geen optie zijn voor mij :-(

Beantwoorden

3 december 2019 om 17:25
keuzeskeuzes Gebruiker

Betreft hier een Bluetooth speaker. Nee die gaat niet werken met Musiccast natuurlijk

Beantwoorden

3 december 2019 om 07:03
roy_stoop Gebruiker

Gaat deze goed samen (koppeling Bluetooth) met bijvoorbeeld een speaker uit de JBL series,  bijvoorbeeld JBL Charge 2?

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:19
Moderator Jim Moderator

Hi Roy!

Het koppelen van verschillende merken Bluetooth speakers om in Stereo geluid af te spelen is niet direct aan te raden zie ik online, ook als ze dit in theorie zouden kunnen. De connectiviteit over verschillende merken laat nog wel eens te wensen over.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 07:12
reneaukema Gebruiker

Kan ik deze ook koppelen aan mijn draadloze deurbel zodat als er iemand aand deur staat ik dit in stereo kan ontvangen??

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:14
Moderator Jim Moderator

Hi Reneaukema,

In theorie is dit mogelijk wanneer jouw deurbel Bluetooth ondersteunt als output. Deze KEF’s hebben een maximale capaciteit van twee Bluetooth apparaten tegelijkertijd, dus als je je deurbel er aan verbindt, kan je vervolgens geen andere apparaten er aan verbinden tenzij je de eerste verbinding verbreekt. Erg praktisch lijkt het me niet :-(

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 07:45
Simelotje Gebruiker

Hoeveel watt heeft deze speaker qua geluidssterkte ?

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:20
Moderator Jim Moderator

Hi Simelotje,

Officieel is deze specificatie niet bekend gemaakt. Veel partijen doen daar geen uitspraak (meer) over, omdat het niet altijd iets zegt over de geluidskwaliteit.

We zien wat berichten voorbij komen dat hij 15 Watt zou zijn, maar dat kunnen we niet officieel bevestigen.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 22:27
Santee Gebruiker

Vermogen zegt niet “meestal niks” over de geluidskwaliteit, het zegt altijd helemaal niks erover.

Beantwoorden

3 december 2019 om 07:50
Wozza Gebruiker

Dit is gewoon een uitzonderlijk mooie Bluetooth speaker. Ik heb deze zelf gehad en de geluidskwaliteit is me altijd bijgebleven.. Beter dan de Bose Soundlinks en meer op het niveau van de DALI Katch.. Het enige dat tegenviel was de stereo koppeling met twee speakers… Die klonk geweldig maar was onbetrouwbaar in omgevingen met veel Wifi interferentie op 2.4Ghz…

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:50
hobbix Gebruiker

En die wifi problemen waren de enige reden dat je ze al vrij snel weer hebt vervangen?

BVD

Beantwoorden

3 december 2019 om 14:36
Wozza Gebruiker

Nee, door de wifi problemen ben ik ze los gaan gebruiken .. Vervolgens ben ik naar een multiroom systeem gegaan (Yamaha Musiccast)

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:16
jutezak Gebruiker

https://www.whathifi.com/kef/muo/review hier een review – in 2015 de beste in de prijsklasse boven 200 pond. Lijkt me een goede deal eerlijk gezegd.

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:20
Moderator Jim Moderator

Hi Jutezak!

Goed om te zien dat hij in de smaak valt in de review! :-)
Dank voor het delen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 11:38
digifredje Gebruiker

Waarom kan ik er geen 2 bestellen?
Ik zou ze stereo willen gebruiken…

Beantwoorden

3 december 2019 om 11:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi digifredje,

We willen graag iedereen de kans geven deze scherpe deal te scoren, met een maximale bestelhoeveelheid van ‘1′ voorkomen we dat opkopers de hele voorraad wegplukken.

Je kunt er wel voor kiezen twee losse bestellingen te plaatsen, je betaalt dan wel tweemaal verzendkosten. Per dag kun je maximaal vier bestellingen (en dus vier speakers) scoren.

Beantwoorden

3 december 2019 om 22:15
Zingali Gebruiker

Bijzondere uitleg moet ik zeggen. Waarom er dan wel mee adverteren dat ze bij aanschaf van twee stuk in stereo zijn te gebruiken.

Maar goed, het komt er dus op neer dat de verzendkosten een ontmoedigend effect moeten hebben.

Goed bezig iBOOD!!

Beantwoorden

3 december 2019 om 12:35
GVDW1995 Gebruiker

Is hij te gebruiken in de badkamer? Bij ons is dat toch een vrij vochtige ruimte. ;) lekker warm hé

Beantwoorden

3 december 2019 om 13:01

Deze speaker is niet bedoeld om in een vochtige omgeving als je badkamer te gebruiken.

Beantwoorden

3 december 2019 om 13:09
T&A Gebruiker

Jammer, uitverkocht al. d.w.z. grijs en zilver. Dus iBood, doe ze binnenkort nog maar een keer in de aanbieding voor deze prijs :) …

Beantwoorden

3 december 2019 om 16:10
danver10 Gebruiker

Mooi…. maar ik mis de mogelijkheid om muziek vanaf TF-kaart af te spelen….

Beantwoorden

7 december 2019 om 21:21
Zottegemmedia Gebruiker

Heb de speaker deze morgen ontvangen. Is het normaal dat het linker luidsprekertje veel stiller speelt dan het rechter luidsprekertje (of is dit een 3-weg systeem?)en is het ook normaal dat ik met 1 KEF Muo geen stereo hoor? Heb ook een Bose SoundLink mini die stand alone fantastische stereo laat horen.

Beantwoorden

9 december 2019 om 09:57

Hi Zottegemmedia,

Zou je via Mijn iBOOD op onze website een “Er is iets mis”-melding willen aanmaken? Je kunt daar kiezen voor “Defect”. Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.